שומרים על הידיים לחות

כפות הידיים שלנו עוברות תקופה לא פשוטה בימים אלה, בעקבות שטיפת ידיים מרובה ושימוש תכוף באלכוג'ל. כמובן ששמירה על היגיינה בימים אלו חשובה מאין כמוה, יחד עם זאת, חזרה מרובה על פעולות אלה וניגוב במגבות חד פעמיות (וגם ניגוב אגרסיבי) או שימוש בסבונים עתירי דטרגנטים, עלולים לגרום לנו ליובש משמעותי בידיים ובמקרים חמורים אפילו לסדקים וחתכים. זה קורה כי שכבת החיץ העורית נפגעת עם הזמן בעקבות ירידת הלחות והשמנוניות הטבעית של העור, ופוגעת ביכולת של העור להגן על עצמו.

לכן, חשוב מאוד להכניס לשגרה היומיומית שימוש במוצרים שמעניקים לחות, מרגיעים את העור הפצוע כגון קרם ידיים של א-דרמה (A-derma) ואף לחלקם יש רכיבים הידועים כאנטי בקטריאליים שייסע למנוע זיהום משני, כגון קרם ידיים סיקלפאט של מותג אוון (Avene), מותג הדרמו קוסמטיקה המוביל באירופה*

א-דרמה קרם ידיים

א-דרמה קרם ידיים מתאים במיוחד לידיים סדוקות, יבשות ומגורות. הקרם עשיר במיוחד ומבוסס על נבט שיבולת שועל מזן ריהלבה המרגיע, משקם ומאזן מחדש את העור. הקרם נספג בקלות ובמהירות בעור ומספק הגנה לאורך זמן. מומלץ למרוח את הקרם מספר פעמים ביום, לפי מידת הצורך.

מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ₪ ל-50 מ"ל.את המוצרים ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת פרטיים נבחרים.

סיקלפאט קרם ידיים: 

קרם הידיים מיועד במיוחד להגנה על עור יבש במיוחד, סדוק ומחוספס כתוצאה, בין היתר, מתנאים סביבתיים או גירוי העור. קרם הידיים סיקלפאט יוצר מעין מחסום, המבודד את העור ומספק לו הגנה. הקרם מכיל רכיבים משקמי עור ומים טרמליים של אוון הידועים בתכונותיהם של ריכוך והרגעת העור. הקרם הינו בעל מרקם נעים, נמרח בקלות ונספג במהירות. מדובר בקרם רב שימושי שניתן למרוח לסיוע והקלה במקרים של גירוי בעור, חתך או פצע. בנוסף, ניתן להשתמש בקרם לעור מגורה כתוצאה מחשיפה לחומרי ניקוי כימיים ולטיפול בסדקים כתוצאה מיובש קיצוני כדי לסייע להקל על מצב העור ולשקמו. במקרים חמורים מומלץ להיוועץ ברופא עור.

מחיר מומלץ לצרכן: 79.90 ₪ ל-100 מ"ל.את המוצרים ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת פרטיים נבחרים.

תגובות

להשאיר תגובה