רשת "מגה ספורט" מקבוצת MGS, מחבקת את ארגון "שלוה" הפועל 30 שנים במטרה לטפל בילדים עם מוגבלויות ולסייע לבני משפחותיהם בהתמודדות עם המורכבויות הכרוכות בגידולם, תוך כדי שילובם בחברה. 

במסגרת כך, במהלך החודשיים הקרובים יתקיים בסניפי רשת מגה ספורט, הפרוסה בכל רחבי הארץ מדן ועד אילת בקניונים ובמרכזי קניות מובילים, וכך גם באתר האונליין של החברה, מבצע התרמה מיוחד, במסגרתו ימכרו חבילות פלסטרים ממותגים כתרומה לארגון שלוה. חבילות הפלסטרים, הממותגות בהתאם לפעילות, יוצעו למכירה בעלות של 15 שקל המהווה 100% תרומה לארגון שלוה.

הכסף שיתרם ישמש למען קידום מרכז הספורט הפועל במרכז הלאומי של שלוה בירושלים, הכולל אולמות ספורט, חדר כושר ובריכות טיפוליות ויאפשר טיפולים לילדים ואנשים עם מוגבלות. שיתוף הפעולה נעשה ומנוהל על-ידי חברת אג'נדות.

חגית אציל-כהן, מנהלת השיווק של רשת מגה ספורט מקבוצת MGS: "מגה ספורט מקבוצת MGS, הרשת המובילה והגדולה בישראל בתחום הספורט, חרטה על דגלה להנגיש את הספורט לכולם אם זה למקצוענים ביותר בכל תחום ועד לחובבי הספורט, וכך גם לאנשים וילדים עם מוגבלויות. אנחנו מתרגשים לקחת חלק בפעילות החשובה של ארגון שלוה וללוות את הילדים המיוחדים המוצאים בפעילות ספורטיבית כלי טיפולי והתפתחותי. אנחנו גאים בשיתוף הפעולה ומלווים את ילדי שלוה לאורך כל מסלול הניצחונות שלהם, ומזמינים אותם להמשיך לעשות את מה שהם הכי אוהבים כי בסוף הספורט הוא לכולם. תעשו ספורט זה בשבילכם".

פרטים נוספים והזמנת פלסטרים לתרומה בתאר מגה ספורט

תגובות

להשאיר תגובה