קונים כחול לבן

השנה נראה עליה משמעותית בהזמנת תחפושות מעסקים מקומיים לעומת אתרי סחר סיניים" אומר אורי לנדא מנכל אתר הצעצועים אמיגו"הלקוחות חוששים להזמין מחו"ל בגלל מספר סיבות: זמני המשלוחים להזמנות מחו"ל התארכו ולא בטוח יספיקו להגיע לפני פורים. הלקוחות מעדיפים להזמין מאתרים מקומיים בגלל הוודאות שיקבלו את מה שהזמינו ולא חיקוי זול, בנוסף יש חוסר התאמה בין המידות הישראליות למידות מסין הגורם לכך שלעיתים המוצרים מגיעים במידות לא הגיוניות. כמו כן, תחפושות מסין לא תמיד עומדות בתקני הבטיחות המחמירים, שעסקים מקומיים עומדים בהם, ולכן ישנה ירידה בהזמנת תחפושות מסין השנה.

אנו רואים כמות גבוהה של כניסות לאתר אמיגו בשבועות האחרונים בחיפוש אחר תחפושות לחג פורים שמתקיים החודש. אולי זה גם סימן לאופטימיות מוסיף לנדא, האופק האופטימי בשל החיסונים מדרבן את הלקוחות להזמין תחפושות באמונה שאכן יתקיימו מסיבות פורים לילדים אך הילדים יוכלו להתגנדר ולהתחפש גם בבית במידה לא תהייה אפשרות לחגיגה ציבורית" מוסיף לנדא. "המחירים באתר מגוונים, החל מ 69.90 שח לתחפושת, ועם מגוון ענק של תחפושות. כל התחפושות שלנו מקוריות, איכותיות, ושל מותג התחפושות האמריקאי רוביס העומד בכל התקנים המחמירים ובנוסף אנחנו מאפשרים משלוחים מהיום להיום לאזורים נרחבים. הלהיט המוביל השנה לבנות הוא תחפושת חד קרן ולבנים יש מגון של גיבורי על בעיצובים חדשים".

"בשבועיים האחרונים יש עליה משמעותית בהזמנת תחפושות באתר. עוד בסגר הקודם השקנו את האפשרות להזמין ולקבל את המוצרים באותו היום באמצעות גט טקסי מה שהוכיח את עצמו מאוד, כאופציה המבוקשת ביותר כיום למשלוחים באתר. המחירים האטרקטיביים (החל מ 69.90 שקל), יחד עם הזמינות המרבית (הגעה עוד באותו היום) בשילוב עם מגוון תחפושות רחב של המותג רוביס האיכותי והבינלאומי, אנו רואים עליה בימים האחרונים בקצב ההזמנות באתר. ומקווים שככול שהסגר ילך ויתרחק, ההזמנות יעלו."

דוגמאות באתר אמיגו:

תחפושת כוח פיג’יי – גקו. המארז כולל אוברול ירוק ומסכת בד איכותית. התחפושות מקוריות, עשויות מבדים איכותיים ונוחים ללבישה ובנוסף עומדות בתקן וחסינות מאש. מתאים לגילאי 4-6  במחיר של 139.90 שקל

תחפושות הלו קיטי סופרגירל מידה medium99 שקל  כולל: שמלת טוטו עם גלימה מחוברת וקשת לשיער

תחפושת קפטן אמריקה במשימה כולל מסכה מידה LARGE  כולל: אוברול ומסכה לא כולל: מגן קפטן אמריקה ב39.90 שקל.

עוד באתר, לקראת החג יעלו ערכות יצירה רבות של קבוצת משחקי יצירה שיעזרו לכל אחד ואחת להתאפר, להתגנדר ולהשלים מראות לתחפושות לפורים כמו:חד-קרן חברים, קעקועים קשת בענן, סטודיו לקעקועים, ספירלה שיגעון בשיער. מכונת הקעקועים שלי, חרוזים בשיער. טאטו נצנצים, חד-קרן קישוטי שיער, חרוזים בראש טוב, גוונים של יופי, טופ שיק, סטודיו לעיצוב תסרוקות מדליקות, קעקועים נוצצים ועוד.

 

תגובות

להשאיר תגובה