קבוצת קרסו מוטורס, יבואנית רנו, ניסאן דאצ’יה ואינפינטי מציעה בימים אלה אפשרויות לשירות ומכירה חדשניים וישירים שיאפשרו ללקוחות לקבל שירות ומידע ולבצע רכישה נוחה, מהירה וידידותית מהבית. במקום להגיע לאולמות התצוגה, הלקוחות יוכלו להכיר את רכבי הקבוצה בערוצים הישירים או באמצעות שיחה שטלפונית, או צ’ט עם יועצי מכירות.בין ערוצי המכירה המוצעים ללקוחות: אתר E-COMMERCE של מותגי החברה, הזמנה באמצעות שיחת טלפון ונציג מכירות בוידאו צ’ט.יחד עם זאת מציעה היבואנית הטבה נוחה במסגרתה ניתן יהיה לרכוש את הרכב היום ולהתחיל בתשלומים בעוד כשלושה חודשים. יבואנית הרכב ממשיכה לקבוע סטנדרטים חדשים בתחום ונותנת מענה לצרכנים בזמן אמת. 

לדברי סמנכ”לית השיווק של קבוצת קרסו מוטורס, שרית רדין: “אנו נמצאים בתקופה מאתגרת בה חלק מהמודלים העיסקיים שלנו צריכים לעבור שינוי והתאמה. מדהים לראות כיצד המצב הנוכחי מחייב את כולנו לבצע קפיצה דיגיטלית, גם בחיים האישיים וכמובן בחיים העיסקיים. אותה טרנספורמציה דיגיטלית שכולם מדברים עליה, מדביקה פער של שנים במספר שבועות, וכך אנו מאפשרים צ’ט עם נציג מכירות, ecommerce  מלווה בעזרה של נציג, וידאו צ’ט וממש בקרוב ווטסאפ”.

 

תגובות

להשאיר תגובה