וראו, העוגייה הנמכרת בעולם* וסרט ההרפתקאות של השנה, "מיינקראפט: הסרט" היוצא לאקרנים בישראל ב – 3 באפריל, איחדו כוחות ומזמינים את הצרכנים להנות ממהדורה מוגבלת של עוגיית השחור לבן ולחוויית משחק חדשה ומרגשת.

במסגרת שיתוף הפעולה עוצבו עוגיות אוראו המשתתפות בפעילות בהשראת אלמנטים ייחודיים מהסרט, בניהם פיקאקס האייקוני, קריסטל, חרב וקריפר, אשר יהיו זמינות במארזי מהדורה מוגבלת ברשתות השיווק החל מחודש פברואר, ויהוו את כרטיס הכניסה לחוויית משחק האינטראקטיבית.

כדי להיכנס לאתר הפעילות הצרכנים יתבקשו לסרוק קיו אר קוד הנמצא על אריזות המוצרים או חומרי הפעילות השונים, כולל אלו הנמצאים ברשת. לאחר מכן יתבקשו לנגוס בעוגייה עד לקבלת צורת ריבוע, ובתוך פורטל המשחק לסרוק את העיצוב הייחודי המוטבע על העוגייה ולהיכנס לעולם מסעיר של מציאות רבודה (AR).  שם, המשתתפים ייצאו למסע מרתק אחר אלמנטים נסתרים מתוך מיינקראפט: הסרט, ויהנו מחוויה דיגיטלית בלתי נשכחת ובהזדמנות לזכות בפרסים ייחודיים.

הפרס הגדול, בו יזכה זוכה אחד מכל מדינה, הנו טיול VIP  של פעם בחיים ללוס אנג'לס לביקור באולפני Warner Bros.  . בנוסף לפרס הגדול, תינתן הזדמנות לזכות במגוון מוצרי מרצ'נדייז אוראו ממותגים מיינקראפט אשר יוצרו במיוחד במסגרת שיתוף פעולה אותם לא ניתן להשיג בשום מקום אחר.

הזוכה בפרס הראשון יהיה המשתתף אשר ימצא שניים מהאלמנטים הנסתרים בזמן הקצר ביותר במהלך תקופת הפעילות, והפרסים הנוספים יוענקו למשתתפים אשר ימצאו את האלמנטים הנסתרים בזמנים הקצרים ביותר לאחריו. הפרסים ישלחו לזוכים שימלאו פרטיהם בהודעת הזכייה שיקבלו, ועל פי התקנון המופיע באתר.

ענבר ליבאואר, מנהלת השיווק של מונדליז במדינות אירופה ובישראל: באוראו אנו תמיד מחפשים אחר דרכים למלא את העולם ברגעים של כיף. אנו נרגשים לקראת שיתוף הפעולה הקרוב, שהנו המשך ישיר לשיתופי הפעולה שסחפו את צרכני אוראו ברחבי העולם כגון Pacman ושיתוף הפעולה עם הסרט באטמן, שיאפשר לאוהבי אוראו בישראל להנות ממשחק מציאות רבודה אייקוני בשיתוף מיינקראפט: הסרט."

מיכל מארק סומינסקי, סמנכ"לית שיווק דיפלומט: "אנו גאים להביא לצרכנים בישראל את שיתוף הפעולה העולמי בין עוגיית העיגול האייקונית והאהובה למיינקראפט: הסרט, ולאפשר לקהל הישראלי להנות מהמהלך גם בשפה העברית, כחלק מהמדיניות שלנו לחבר בין הטעם המקומי למיטב המותגים בעולם ולהעשיר את אפשרויות הבחירה לצרכנים הישראליים".
פרין פירארד ווילאיי, מנהלת השיווק של OREO באירופה: משימתנו באוראו היא להביא כמה שיותר רגעי משחק לעולם, ושיתוף הפעולה שלנו עם מיינקראפט: הסרט עומד להיות שיתוף הפעולה אשר יביא את המגוון הגדול ביותר שהבאנו עד כה לרגעים מסוג זה, באמצעות הומאז' לאלמנטיים האהובים של מיינקראפט עם עוגיית העיגול האייקונית שלנו. ראינו שיתופי פעולה מדהימים בעבר, כמו עם Xbox ו-Batman, אז אנו מקווים ששיתוף פעולה זה ירגש את אוהבי העוגייה בדיוק באותה מידה, ואנחנו לא יכולים לחכות לראות אותם טועמים, משחקים וזוכים!

ג'ולי מור, סגנית נשיא ב-Warner Bros. Pictures, הוסיפה: " מיינקראפט: הסרט, כמו המשחק הפופולרי, חוגג יצירתיות. העובדה ש-OREO משלבת את העוגייה הקלאסית שלה עם האלמנטים האייקוניים של מיינקראפט הופכת את השותפות הזו לבלתי נשכחת".

מהדורת העוגיות המיוחדת תושק במהדורה מוגבלת ותהיה זמינה ברשתות השיווק עד גמר המלאי החל מחודש פברואר. תאריכי הפעילות נושא הפרסם 11.02.25 ועד ל – 25.02.25.

להשתתפות ולפרטים נוספים:  www.oreo.eu

תגובות

להשאיר תגובה