חדש על המדף

חברת השוקולד 'מקס ברנר' מרחיבה את פעילותה ונכנסת לראשונה לשוק חטיפי החלבון ומשיקה חטיף המועשר ב-21 גרם חלבון עם קרם אגוזים בציפוי שוקולד לבן מעולה, אשר יימכר ברשת שופרסל.הטעם הראשון שמושק בסדרת חטיפי החלבון הינו קרם אגוזים, שוקולד מריר ופצפוצי סויה קראנצ'ים בציפוי שוקולד לבן מעולה.

חברת "תבואות" מציגה סדרה אורגנית של איטריות קונג'אק בקטגוריית KETO – עשירה בסיבים תזונתיים, 0 גרם פחמימה, ללא גלוטן, ללא תוספת סוכר וחומרים מלאכותיים או משמרים ורק 9 קלוריות ל-100 גרם. הסדרה כוללת 4 סגנונות של אטריות, 100% אורגניות: תאילנדי (נודלס), פטוצ'יני, אורז ופנה. הסדרה אינה מהונדסת גנטית. היא פרווה מתאימה לתזונה קטוגנית, תזונה דלת פחמימה, צמחונים, טבעונים ולשוחרי בריאות.האיטריות מוכנות וצריך רק לסנן אותן, לשטוף במים ולחמם במחבת או במיקרו במשך דקה או שתיים.

המותג 'קוקי, המספק פתרונות איכותיים, מהירים וקלים במטבח, מציע שקיות ניילון עם גומי, פתרון אולטימטיבי לשמירה על טריות ואיכות המזון. השקיות של קוקי  מגיעות  כ"כובע" המכסה בקלות כל כלי. השקיות גומי  מונעות ומגינות  מחדירת  ומספיגת לחות וריחות מהמקרר, ובאמצעותן ניתן לחסוך זמן יקר, להאריך את חיי המזון. השקיות מתאימות לסגירת כל סוג או גודל של קערה, צלחות, קופסאות, או כל כלי אחסון אחר. מעניק כיסוי מיטבי השומר על טריות המזון וחוסך את הצורך להעביר מכלי ההגשה לקופסה ייעודית.

סודהסטרים בשיתוף פעולה עם האמן דדה  יצרו יחד מהדורה מיוחדת של בקבוקים עם איורים של פלסטר 'פצעי טרור' למען העלאת המודעות לסיוע ותמיכה נפשית לנפגעי ונפגעות פוסט טראומה על רקע לאומי. כל הרווחים ייתרמו לעמותת נט"ל.

 

מותג היופי ג'ייד משיק את  LONG-WEAR FOUNDATION#ULTRAMATTEמייק-אפ עמיד לאורך זמן. מדובר במייק-אפ על בסיס מים. עמיד בפני זיעה ולחות, מה שמבטיח שהאיפור שלך יראה ללא רבב גם בתנאים מאתגרים. המרקם הקטיפתי שלו מכיל שילוב מאוזן של מרכיבים סופחי שומן ופיגמנטים המסייעים למראה גוון עור טבעי ואחיד.המייק-אפ מגיע בשישה גוונים לבחירה. ניתן גם לערבב בין הגוונים על מנת להגיע לגוון המדויק ביותר של עורך, הן באזור הפנים והן בגוף.

מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז משיק תכשיר ניקוי חדש: מים מיסלריים בפיתוח מדעי  ייחודי- עשויים 96% מרכיבים טבעיים וטבעונים (ללא מרכיבים ממקור חי) הם מנקים את העור בעדינות ומסירים איפור באופן מושלם מהפנים ומהעיניים, בעלי מרקם רענן וניחוח עדין ושומרים על איזון חיידקים להגנת העור ותומכים במנגנונים הטבעיים, כמפתח לתוצאות מוכחות קלינית, נראות לעין לאורך זמן ולטווח ארוך, התכשיר נבדק דרמטולוגית.

מותג האיפור מייבלין ניו- יורק משיק בשורת ביוטי חדשה בזירת האיפור: פודרה סופר סטיי. מדובר בפודרה עמידה עד ל-24 שעות(!) בעלת פורמולה קלילה לכיסוי אחיד ומלא בגימור מאט. היא עמידה בפני מים, זיעה ולחות, מעניקה לעור מראה חלק, מטשטשת את הפגמים ומותירה אותו אחיד.הפודרה בעלת מרקם קליל על עור הפנים ועוזרת בנטרול מראה שומני לאורך כל היום.  למעשה היא קלה כמו פודרה אבל מכסה כמו מייקאפ, ועונה על הצורך של הצרכניות המעוניינות במראה עור מאט בגוון אחיד וחלק, ולא מיוזע או מבריק.

המותג בטיסט משיק שני ריחות חדשים לשיער: שמפו יבש בניחוח פרחוני וניחוח רענן (פרש).שני הניחוחות החדשים מצטרפים לסדרת בטיסט שמפו  יבש הכולל  4 ריחות קיימים: קלאסי, טרופי, דובדבן ופריחה אביבית. השמפו מתאים לשימוש בין החפיפות ולתחושת רעננות מידית של השיער.

 

מותג הטיפוח היוקרתי NUXE המבוסס על רכיבים ממקור טבעי מציג 3 מוצרים מסדרת Rêve de Miel® – מבוססת על דבש, אוצר טבע אמיתי לעור יבש ועדין: Face Cleansing & Make-up Removing Gel ג'ל מנקה ומסיר איפור מהפנים ו- Ultra Comforting Body Cream קרם הזנה לגוף ו- REVE DE MIEL  באלם מזין לשפתיים.

סדרת REVE DE MIEL  מעניקה טיפול מרגיע במיוחד לעור יבש לפנים ולגוף, בעלת רכיבים המחדשים שומנים, מזינים ומרגיעים המסייעים לטיפול בעור יבש ועדין.הרכיבים הינם – דבש (משקם), שעורה, ארגן (משקם), שיאה (מרגיעים), שמן חמניות ושמנים בוטניים יקרים (מחדשים את השומנים בעור). הסדרה מציעה יעילות משולשת לפינוק עור יבש ועדין ובעלת ניחוחות דבשיים העוטפים ומנחמים את העור ואת הנפש.ניתן להשיג באתר האונליין ובסניפים נבחרים של רשת סופר-פארם, אתר גילטי ובתי מרקחת נבחרים.

חברת הקוסמטיקה PAYOT  – פאיו משיקה את סדרת הניקויים החדשה לעור בריא ומאוזן  PAYOT NUE.  פורמולות נקיות וטבעיות באריזות אקולוגיות. בסדרת הניקויים החדשה :חלב פנים תחליב ניקוי מיסלרי לעור הפנים,מים מיסלרים 2 ב- 1 לניקוי הפנים והעיניים לעור רגיש במיוחד,ומי פנים בוסטר להגברת האנרגיה ועור רענן וזוהר.

מותג הטיפוח היוקרתי Shiseido משיק: SHISEIDO GINZA PERFUMED תחליב גוף מבושם במרקם קטיפתי שנספג במהירות בניחוח מעודן. המרקם הקליל של התחליב מאפשר לו להיספג בקלות ובמהירות בעור, להשיב לעור את הרכות והגמישות וכן תחושה רעננה ומראה חיוני בניחוח מעודן.

בית מותג האופנה והבישום הבריטי, Pepe Jeans פפה ג'ינס משיק בושם חדש לנשים PEPE JEANS London BRIGHT אשר מעצים את הייחודיות של כל הנשים ומביא לידי ביטוי, יופי, חופש וביטוי עצמי. הניחוח הוא ניחוח המעורר השראה, לחיות בחופשיות ובאומץ עם מחויבות לעצמך, לזולת ולעתיד.עם ההשקת הבושם החדש PEPE JEANS London BRIGHT, פפה ג'ינס Pepe Jeans  הכריזה על התחייבות לשמירה על איכות הסביבה ובר קיימא החל משימוש בחומרים ממוחזרים וניתנים למחזור ומרכיבים ממקור בר-קיימא ועד למערכת החדשנית למילוי הבקבוקים, המאפשרת הפחתה משמעותית של בזבוז חומרים.

 

 

תגובות

להשאיר תגובה