אתמול (ראשון) השיקו קבוצת HOT וקבוצת  FOXאת רשת red, מותג ראשון מסוגו המשווק פורטפוליו עשיר ומגוון של מוצרי מובייל, תקשורת ומולטימדיה של החברות המובילות בעולם. הרשת נפתחה בהשקעה כוללת של עשרות מיליוני שקלים.

החנות הראשונה שנחנכה היום בקניון עזריאלי תל אביב משתרעת על כ-200 מ"ר, ולאחריה ייפתחו בשבועות הקרובים 4 חנויות נוספות במיקומים מרכזיים כמו דיזנגוף סנטר בתל אביב, קניון הזהב בראשל"צ, ביג אילת וקניון אייסמול באילת, כאשר הרשת שמה לה ליעד לפתוח כ-30 חנויות בפריסה ארצית תוך כשלוש שנים ובקרוב גם אתר סחר און ליין.

red משווקת את כל סוגי המכשירים הסלולריים, טאבלטים, אוזניות, מוצרי מולטימדיה, גיימינג ואביזרים משלימים של החברות המובילות בעולם, ביניהן אפל, סמסונג, שיומי ועוד מגוון יצרני ציוד קצה מובילים. בנוסף, הרשת השיקה מותג פרטי תחת השם red, שמציע לצד אביזרים ומוצרים נלווים גם חבילות סלולר ותקשורת במחירים אטרקטיביים.

הרשת מאופיינת בעיצוב חדשני ומושקע, בדגש על מרחב נקי ואסתטי לכלל המוצרים, במטרה להעניק חווית קנייה ייחודית. red מציעה סטנדרט חדש של חוויית קנייה, במחירים תחרותיים שמאפשרים ללקוחות לבחור מתוך היצע רחב ומגוון.

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT: "הרשת החדשה היא בשורה צרכנית חשובה, ומציעה חווית קנייה ייחודית שעומדת בשורה אחת עם החברות הבינלאומיות המובילות בעולם. אנו גאים על שיתוף הפעולה עם קבוצת FOX, המביאה עמה ניסיון עשיר בתחומי הקמעונאות. הקמת הרשת היא אחד ממנועי הצמיחה של קבוצת HOT במסגרת כוונתנו להציע ללקוחות את החוויה הטובה ביותר לצד המוצרים החדשניים ביותר בשוק התקשורת".

הראל ויזל, בעלים ומנכ"ל קבוצת FOX: "כמו בכל תחום אנו שואפים למצוינות עבור לקוחותינו, לכן אנו מברכים על החבירה לקבוצת HOT, יחד בנינו את red, מותג הנושא בשורה צרכנית משמעותית לתחום המובייל בישראל. red מציעה לצרכן את כל מותגי הסלולר המובילים בעולם, מגוון ענק של מוצרים בחוויית קנייה ייחודית ובמחירים אטרקטיביים שיתאימו לכל".

תגובות

להשאיר תגובה