אייל ברגרזון, בחור צעיר ונמרץ, אוטוטו בן 27 הקים עסק משגשג בתחום הכיסאות הארגונומים.לחברה של אייל קוראים גט קומפי והיא משווקת כסאות ארגונומיים משובחים מבית SIHOO אבל איך הכל החל?

אייל חי מספר שנים בבייג'ין ועם פרוץ הקורונה, מן הסתם הוא החליט לחזור לארץ ולא להישאר שם  בזמן המהומות עם חזרתו לארץ הוא ישב שעות לצד המחשב וחיפש רעיון לעסק.

"ישבתי כל יום כמעט 10 שעות ליד המחשב ואז החלו גם כאבי גב, התחלתי לחפש כיסא מתאים באינטרנט וגם שוטטתי במספר חנויות על מנת למצוא כיסא מתאים, על שום  כיסא לא הרגשתי נוח ,אז גמלה בי ההחלטה שאני צריך למצוא בעצמי חברה המתמחה בכיסאות ארגונומיים ולהתחיל לייבא אותם לארץ״. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אייל שגדל בבית שבו נושא הייבוא המסחר, לא היה זר לו  החליט כאמור לייבא את כיסאות SIHOO ERGONOMIC מותג בינלאומי בצמיחה, בעיקר בשל העובדה שרבים עברו לעבוד מהבית ורכשו לעצמם כיסאות לבית.

"במשך כל שלבי תהליך ההקמה של חברה  טענתי ועמדתי על כך שאי אפשר להתרשם מכיסא, כאשר יושבים עליו מספר דקות בחנות , חשוב שהלקוח יתנסה במוצר לפחות חודש ואז הוא יוכל לקבל החלטה מושכלת .בשל כך אני מאפשר ללקוחות להתנסות בכיסא כדי להחליט אם הוא נשאר אצלם, מוחלף באחר או מוחזר עם קבלת התשלום בחזרה."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כיסאות SIHOO  הינם באיכות גבוהה ומעניקים שפע פתרונות לישיבה בריאה וכאמור אפשרות להתנסות בהם 30 יום .חברת גט קומפי היא מהיחידות המאפשרות זאת בארץ.אייל גורס שבכוונתו להפוך את המותג למותג מוביל , המותאם למשרד ולבית. הכיסאות עוצבו בהנדסת אנוש מתקדמת ומציעה גם שפע של עיצובים בגוונים שונים , לבחירה.

תגובות

להשאיר תגובה