"אתגרים נפתרים באמצעות עלייה לרמה גבוהה מן האתגר. רמת הבעיה לעולם איננה רמת הפתרון"  (דיפאק צ'ופרה)

ד"ר דיפאק צ'ופרה, הרופא המפורסם בעולם, הוגה הדעות של המאה 21, מי שהוכתר כאחד  מ – 100 האנשים המשפיעים ביותר במאה העשרים, מגיע לישראל.

צ'ופרה, סופר נערץ, מרצה מעורר השראה, גורו בינלאומי לרפואת גוף ונפש, יקיים אירוע חד פעמי לקהל מעריציו, ב- 5 במרץ, במהלכו יאתגר את הקהל, יחלוק את משנתו מקדימת זמנה, ידבר על הקשר ההדוק בין מדע וטכנולוגיה למודע והרוחני, יעסוק בשאלות מה צופן לנו העתיד ומדוע הרפואה ובריאות הנפש עומדת בפני פריצת דרך קוונטית, כמו גם פריצת דרך בעולם הטכנולוגי.

צ'ופרה נבחר בשנת 1999  לאחד מ – 100 האנשים המשפיעים ביותר במאה ה 20  ע"י המגזין טיים, הוא פרסם עד כה 80 ספרים, רבים מתוכם תורגמו לעברית, ספריו הפכו לרבי מכר בינלאומיים ותורגמו  ל –43 שפות. עד היום מכר מעל 50 מיליון עותקים מספריו. ספרו 7 חוקים רוחניים להצלחה היה בסט סלר של הניו יורק טיימס במשך 72 שבועות ברציפות. צ'ופרה הנו רופא בהכשרתו והוגה דעות בתחום הניו- אייג'. ספריו המרכזיים עוסקים בקשר שבין גוף לנפש, כאשר הוא נעזר ברפואה המדעית ומשלב אותה ברפואה האלטרנטיבית.

בשנת 1996 הקים יחד עם הנוירולוג ד"ר דיויד סיימון ז"ל (יהודי אוהד ישראל אגב) את מרכז, צ'ופרה בקליפורניה, מרכז בריאות הוליסטי, הראשון מסוגו בארה"ב, אשר זכה להצלחה פנומנלית, בין היתר בעקבות אהדתה הרבה של אופרה ווינפרי למשנתו. בין הלקוחות המפורסמים שלו בעולם נמנים: מדונה, הנסיך צ'ארלס, דמי מור , מנהיגים עסקיים רבים. לצ'ופרה מעל 10 מיליון עוקבים בערוצי המדיה החברתית ברחבי העולם.

צ'ופרה הרצה מספר פעמים ב TED  והנו מרצה קבוע בסטנפורד, בבית הספר לרפואה של האוורורד ובאוניברסיטאות מובילות בכל רחבי העולם.בשנים האחרונות מתמקד צ'ופרה בחקר ההחלמה הרוחנית, בחינוך ומחקר בתחום הרפואה

האלטרנטיבית והנו מרצה קבוע באוניברסיטת קולומביה בניו יורק בפקולטה לעסקים. לא במקרה מרצה צ'ופרה דווקא בפקולטה לעסקים, כהוגה דעות וחוקר רב תחומי הפרסומים שלו מסקרנים את קהילת העסקים ומשפיעים על סדר היום העולמי. בעולם התחרותי שבו אנו חיים אפשר למצוא אינספור טיפים להצלחה וצ'ופרה מרבה להתייחס בהרצאותיו, ספריו ומחקריו לנושא ההצלחה.

ד"ר דיפאק צ'ופרה, מנהל בית החולים שהפך למורה רוחני, טוען שכל הכללים להצלחה קיימים בטבע. אותו חוק שמאפשר לטבע ליצור יער, כוכב לכת או את גוף האדם, הוא זה שיכול להביא להגשמה עצמית של כל אדם. העיקרון הוא שהצלחה נובעת מהבנה עמוקה של הטבע הבסיסי של המין האנושי. יישום של חוקי הטבע בחיינו הוא שיביא לנו צמיחה, שפע והצלחה וזאת מכיוון שלטבע וליקום תכונות מובנות: לגדול, לצמוח ולהתפתח.

להזמנת כרטיסים לאירוע: *9080

https://www.zappa-club.co.il

מחירי הכרטיסים 270-700 ₪

הכותבת הינה עיתונאית, בלוגרית ומאמנת לאורח חיים בריא ושמח. לבלוג של נייצ'ר טלי naturetali.com

54 הערות

להשאיר תגובה