קצת לפני התפוח בדבש וימי החופש של חודש תשרי, זו התקופה החמה של הניתוחים הפלסטיים והטיפולים האסתטיים: שאיבות שומן, טיפולי פנים, הזרקות ועוד.
פנינו לד"ר מרינה לנדאו מומחית לרפואת עור, לקבל המלצות על סוגי הטיפולים השונים.
להלן 4 טיפולי אסתטיקה רפואית איתם מומלץ לפתוח את השנה החדשה:
  1. קולגן – הינו המרכיב העיקרי של העור והאחראי על המראה האלסטי והחלק. עם הזמן הייצור שלו נפגם, לכן קיימים מספר טיפולים היכולים לעודד את הייצור והחידוש שלו, ביניהם הזרקה של חומר מילוי אשר נקרא "אלאנסה" הגורמת לתאים מיצרי קולגן בעור, לעבוד ביתר שאת ולחדש את מלאי הקולגן המתמעט עם הגיל. האלאנסה מטפל בקמטוטים, ממצק את העור ובאופן כללי מעניק מראה צעיר וקורן. מולקולות הקולגן מעודדות ייצור הקולגן בעור הפנים, והמטופלים נהנים מתוצאה ארוכת טווח.
  2. החומצה ההילרואנית – חומצה זו להצערת העור ידועה זה מכבר. חומר מילוי על בסיס חומצה הילרואנית נחשב כחומר מילוי מספר אחד בהצערת העור. בעולם קיימות חומצות הילרואניות שונות  כאשר לכל אחד יתרונות וחסרונות. חומצה הילרואנית מסוג "פרינסס"  נחשבת כאחת החומצות המאוד קרובות במבנה שלהן לחומצה ההילרואנית הנמצאת בעור באופן טבעי. כמו כן "הפרינסס" ידועה ברמת הבטיחות והיעילות, מהגבוהות שיש.
  3. טכנולוגית חוטים – הרמת פנים באמצעות חוטים. בתהליך הזדקנות העור מעורבים תהליכים שונים, הופעת קמטים, אובדן נפחים וצניחה של הרקמות הרכות. הרמת פנים באמצעות טכנולוגית החוטים  מסוג "מינט", מאפשרת הרמת פנים ללא התערבות ניתוחית פולשנית. ההמלצה היא לבצע טיפול בשלבים הראשונים של צניחת הפנים, וכשקיימת צניחה משמעותית אין מנוס מהתערבות כירורגית. לפיכך כל מי שרוצה למנוע את ההתערבות הכירורגית, צריכה לחשוב על טיפול בשלבים מתקדמים. הטיפול באמצעות חוטי "מינט" הינה פרוצדורה מרפאתית יחסית פשוטה, ועם תוצאות הנראות לעין באופן מידי, והתוצאות נשארות בין 6-12 חודשים.
  4. "טיפולי הערפד" – טיפול רפואי המבוסס על תמצית טסיות דם, או בשמו המקצועי Cellenis prp. במהלך הטיפול הרופא לוקח דגימות דם של מטופל/ת, ובאמצעות צנטרפוגה הוא ממצה מתוכו את הטסיות, תאי דם עשירים בחלבוני גדילה. אותן טסיות מועשרות מוזרקות לאזור אותו מעוניינים לשפר, השימוש המקובל והמוכח ביותר בטסיות הוא לעידוד צמיחת שיער הקרקפת בנשים ובגברים. הטיפול מתאים לשימוש ממוקד גם בעור הפנים כמו: לחיים, רקות, אזור הדקולטה ועוד.

ישועה - דודי - סלונה רוחב

תגובות

להשאיר תגובה