רשת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה א.ל.מ, הכריזה הבוקר על הקמת מוקד ייעוץ טלפוני ייחודי לקהל הצרכנים: המומחים של א.ל.מ יסייעו למתעניינים בהתאמת המוצר על פי הגדרות הלקוח, יציעו מבצעים ייחודים ויסייעו בהתאמת אספקה מיידית לבית הלקוח
המוקד החם אשר יהיה פעיל החל מהיום (יום שני) בשעות 9:00-21:00, ויעניק שירות מלא למתעניינים ולכלל הצרכנים של א.ל.מ בכל שאלה: ייעוץ על רכישת מוצר, דרך התאמת תקציב, רכישה טלפונית, התאמת אספקה מיידית וכן התקנה והפעלה בבית הלקוח.
מנכ"ל רשת א.ל.מ, אורי להב ציין: "המציאות המשתנה והמאתגרת מחייבת התאמת פתרונות חכמים ויעילים עבור קהל הלקוחות שלנו. הקמנו מוקד טלפוני חכם של מומחים אשר יסייעו באופן מהיר למתעניינים במידע על המוצרים הקיימים, רכישה ואספקה מיידית. מיום הקמת החברה פועלת א.ל.מ על מנת להעניק את השירות האיכותי וטוב ביותר, עם מחיר מנצח ואחריות יצרן"
כמו כן, המוקד עומד לרשות לקוחות א.ל.מ אשר רכשו מוצרים וזקוקים להדרכה בהפעלת המכשיר, טיפול בתקלות, מימוש אחריות, ועוד.
בסניפי רשת א.ל.מ נמכרים מוצרים ממגוון היצרנים והמותגים המובילים בעולם, וביניהם: LG, BOSCH, Samsung, Haier, SHARP, AEG ורבים נוספים.