רשת דומינו'ס גאה להשיק את האפליקציה החדשה עם 40% הנחה על התפריט!

בהמשך להשקת אתר ואתר מותאם חדשים בחודש מרץ האחרון, דומינו'ס פיצה ממשיכה לשדרג את נכסיה הדיגיטליים ומשיקה כעת אפליקציה חדשה. מעבר לעיצוב הריאליסטי עם תמונות מעוררות תיאבון, אנימציות מדליקות וטקסטים זורמים ותמציתיים, האפליקציה והאתר החדשים של דומינו'ס כוללת פיצ'רים פרקטיים ההופכים את תהליך ההזמנה למהנה יותר, קצר יותר ומותאם להעדפות הלקוח. לרגל השקת האפליקציה החדשה, דומינו'ס תעניק למזמינים באתר ובאפליקציה 40% הנחה על התפריט למשך תקופת ההשקה, בין התאריכים 26.5 עד ה- 30.5 (ללא כפל מבצעים וארוחות, לא כולל גלידות ושתיה, מינ' הזמנה במשלוח 69.90 ₪, לא כולל דמי משלוח). להלן חלק מיתרונות האפליקציה:   

לימוד העדפות לקוח לקיצור זמן ההזמנה ולחוויה פרסונלית: המערכת לומדת וזוכרת את העדפות המשתמש בכל עת עבור ההזמנות הבאות: כך למשל הבילדר יציג  את התוספות שהכי אהובות על הלקוח בתחילת רשימת התוספות. לאחר כל הזמנה, יש ללקוח אפשרות לשמור את הפיצות שהזמין ולהפכן לפיצות הקבועות שלו וכך, בהזמנות הבאות ניתן להזמין שוב את הפיצות האהובות בקליק אחד ובזמן אפסי. הלקוח יוכל על פי העדפותיו לסנן את כל מה שלא מעניין באמצעות הגדרות באזור האישי. אפשרויות אלו גורמות לכך שזמן ההזמנה באתר ובאפליקציה החדשים קצר משמעותית מהזמן הנדרש כיום. 

מעלימים את אי הוודאות בהגעת הפיצה: הטראקר המפורסם של דומינו'ס, שזכה לאינספור חיקויים באפליקציות אחרות, עבר בדיגיטל החדש מתיחת פנים ומציג בכל רגע את מיקומה של הפיצה עד הגעתה לבית הלקוח. מצב ההזמנה מוצג בדיגיטל החדש עם סרטון וידאו שמתאים לכל שלב בהזמנה, מהכנת הבצק, דרך הוספת התוספות, הפיצה בתנור ועד שההזמנה נארזת והשליח בדרך. עם יציאת השליח, הוידאו מתחלף למפה שמראה את מיקום השליח בזמן אמת עד שהוא דופק בדלת בית הלקוח. 

הטבות, שירותיות ואמינות: רשת דומינו'ס ממשיכה במדיניות ההטבות ללקוחות נאמנים. משחק הגירוד לקבלת הטבות יהפוך באתר החדש לרולטה, שנראית כמו פיצה. מסובבים את הפיצה ומגלים באיזה משולש מסתתרת ההטבה. בהזמנה ההבאה ניתן יהיה לגשת בקלות להטבה ולממשה, וגם אם שכחת, באתר ובאפליקציה החדשים הלקוח יקבל תזכורת שהוא לא ניצל את מה שמגיע לו. 

תגובות

להשאיר תגובה