בחודשים האחרונים קיבלתי המלצות חמות על מזנון חדש שנפתח באיזור התעשייה הישן בנתניה : "אצל גלי", מזנון שעל אף מיקומו באיזור התעשייתי, מגיש את ניחוחותיו של הבית, של "אמא", של החום המשפחתי אל תוך מנה עשירה ומלאת נשמה והקוריוז: במחיר סביר וידידותי לכל כיס: 19-27 ₪ למנה מלאה.הבעלים והטבח של המקום החדש, גל עמירה, פינה מעט זמן בין המרדומה הביתית לשקשוקה המגרה בכדי לספר על המקום החדש, על הבישול של אמא ועל הויז'ן שלו.

גל, איך הגעת לתחום המסעדנות ? הבישול ?

"אימי היא בשלנית מהדרגה הגבוהה ביותר ומגיל קטן מצאתי את עצמי תמיד עוזר לה מהדברים הקטנים כגון לטגן שניצל לחתוך סלט ועד איך להכין את הרטבים המיוחדים. מאבא שלי למדתי איך לבשל את הבשר ואיך להתייחס אליו כאומנות".

מתי החלטת שאתה רוצה לפתוח מזנון ובמה אתה שונה מאחרים? מה מייחד את "אצל גלי" ?

"אצל גלי הייחודיות זה המטבח שאתה רואה ממש מה שאני מכין המטבח הוא פתוח , אני מזמין אנשים להכנס אלי למבטח באהבה גדולה ונותן להם את ההרגשה שהם ממש בבית , ואז כשאוכלים מרגישים גם את הטעם האמיתי של הבית , כי אצלי הכל ביתי ולא תעשייתי . מי שטועם – מבין".

איך בחרת מיקום ?

"בחירת מקום מבחינתי זו ראיית עולם שלמה , כי כולם יענו לך שהם יבחנו את המקום יעשו שיעורי בית המון פגישות ומשא ומתן … אצלי זה היה וויז'ן פשוט מאד ! ובלי להשתחצן ראיתי את המקום ופשוט ידעתי ויני וידי ויצ'י ( באתי , ראיתי , כבשתי ) ".

מי קהל היעד שלך ?

"מסביבי זה אזור של משרדים ומוסכים , ובגלל זה קהל היעד שלי הוא גם אנשים העובדים באזור וגם                עוברי אורח שמגיעים לאותם משרדים ומוסכים".

מה בתפריט?

"מעורב של גלי", שזוהי מנת הדגל של המקום. למה של גלי אתה שואל ? כי זו מנה של נטו בשר ללא בצל 270 גרם בשר !!! בצל בתוספת של בקשת הלקוח והיא לא פוגעת בגודל המנה שנשארת בשלמותה,שניצל בציפוי פריך עם  פרורי לחם מטובלים שאני גורס ומכין טוניסאי של גלי עם רוטב מרדומה מיוחד ופיקנטי.ועוד.    

"אצל גלי" – רחוב דוד פנקס 6 ( הבית האדום), איזור התעשייה הישן, נתניה. (יש חניה צמודה למקום).

 

6b7c588c-2dc7-4580-9831-2551918478dc

3 הערות

להשאיר תגובה