פופ אפ FREE SPIRITS בעזריאלי שרונה

חברת האלכוהול   FREE SPIRITS אשר מייצגת  בישראל את יצרני האלכוהול המרגשים ביותר בעולם! מגיעה לפופ אפ ראשון וייחודי בעזריאלי שרונה. הפופ אפ יפעל בקומה הראשונה ועד 31/12.

החברת FREE SPIRITS קיימת שלוש שנים ועד עכשיו החברה מכרה את מוצריה למסעדות והברים הכי הכי – והם אלו שעשו את הקסמים שלהם. והפעם לראשונה היא יוצאת למפגש פנים אל פנים עם הלקוחות שלה.

 

 

 

 

 

 

 

 

סילבסטר בפתח ואת המסיבות גדולות והנסיעות לחו"ל יחליפו מפגשים מצומצמים וצנועים בהרבה, עם חברים טובים ומשפחה – אבל!  בכל זאת נראה לנו ראוי לסיים את השנה הזאת בחיוך קטן, עם איחולים גדולים לשנה הבאה –  ודרינק טוב ביד. בדיוק לשם כך הזמנו את המומחים לדבר.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אז אנחנו מזמינים אתכם לטעום וללמוד על מגוון של תזקיקים מיוחדים טקילות ארטיזנל, וורמוטים רומים וג'ין מיוחדים שלרוב תמצאו רק במסעדות והברים הטובים ביותר.

בחנות הפופ אפ של חברת פרי ספיריטס בעזריאלי שרונה תוכלו למצוא טקילות מדהימות של היצרים המרגשים ביותר במקסיקו, ג׳ין צרפתי מטובל באפרסקים, וורמוטים איטלקיים של מנצינו ומגוון אדיר של רומים מברבדוס וג׳מייקה. בין המותגים ניתן למצוא את טקילה אוצ'ו, רום אפלטון, וורמוטים של מנצ'ינו ועוד רבים שכמכבים בתפריטים של המסעדות והברים הטובים בישראל ובעולם. בנוסף תוכלו למצוא כל מה שצריך להפוך להיות טום קרוז -"קוקטייל" : שייקרים, כוסות ועזרים נוספים. ומארזים מפנקים במיוחד של סיידר, מארז של שייקר עם רום, מארז נגרוני ועוד.

תגובות

להשאיר תגובה