חג פורים יצויין כבר בשבוע הבא, המאפיות מתכוננות עם אזני המן בשלל מילויים וטעמים ולכם נשאר רק לבחור מההיצע הענק

אלפחוראס 

לקראת פורים משיקה קונדיטוריית "מתוקה" וקייטרינג מגשי האירוח "מתוקה רומסרוויס" את קו המוצרים החגיגי שלה לחג.אוזני המן של מתוקה נבדלים בבצק חמאה פריך ודקיק עם תוספות ייחודיות לבצק ומינון מדויק של מליות משובחות.ליין אזני המן המתוקים כוללים בין השאר פיסטוק – בצק חמאה במילוי פיסטוק ושוקולד לבן, אלפאחורס – בצק חמאה במילוי ריבת חלב וקוקוס ופטל ומקרון ורוד – בצק חמאה  במילוי פטל חמצמץ עדין ומרנג "מקרוני" צרפתי מעל. 

bennygamzo.com צילום: בני גם זו לטובה

שזיפים ביין 

"קונדיטוריית שמו" של השף-קונדיטור מיקי שמו, משיקה קולקציית פורים עם מגוון רחב של אזני המן ושלל מאפים על טהרת הפרג – עוגות פרג, עוגיות פרג ועוד.בין המוצרים המוצעים בקולקציית פורים של הקונדיטוריה:  אזני המן מבצק פריך במילויים שונים- פרג / אגוזים / שוקולד / תמר מג'הול / שזיפים ביין / מרציפן ואזני המן מבצק פריך ללא סוכר- במילוי פרג או אגוזים, עוד בקולקציה שלל מאפים על טהרת הפרג – עוגות פרג, עוגיות פרג ועוד.

שוקולד לבן ובייגלה מלוח

ביסקוטי משיקה את קו המוצרים החגיגי שלה לחג עם אזני המן בעבודת יד מבצק פריך עם טעמי חמאה ניכרים, במגוון מילויים קלאסיים ועשירים לצד שילובים מפתיעים, עליהם עמלה הקונדיטורית רוסלה יונה, בין המילויים אזני המן במילוי תמרים ואגוזים, אזני המן במילוי פרג והדרים ואזני המן במילוי קרם שוקולד לבן ובייגלה מלוח. במקביל ימכרו בביסקוטי עוגות  מיוחדות לחג הפורים ובינהם פלודן פרג – עוגת שכבות עשירה באגוזים, תפוחים ופרג ועוגת גבינה פרג ושקדים –  תחתית באטר קראסט, מלית גבינה אפויה עם פרג ושקדים, בציפוי קרם וניל. 

ריקוטה מתוקה

קולקציית אוזני ההמן של TATTI BAKERY , מציעה לצד הגרסה המוכרת המתוקה, גם גרסאות בלתי שגרתיות כמו אזני המן מקמח כוסמין במילוי אגוזים,אוזני המן במילוי אגוזים ותבלינים, אוזני המן במילוי פרג והדרים 'אוזני המן במילוי גבינה ריקוטה מתוקה ועוד. 

במילוי אגסים

במאפיית הבייקרי של ״לחם יין״ ביהוד יציעו סדרת אוזני המן קטנטנות וממכרות אשר יימכרו במארזים במשקל של כ250 גרם.בין מבחר מילויי אוזני ההמן שתוכלו למצוא בלחם יין:אוזני המן במילוי פרג קלאסי ועשיר; אוזני המן במילוי שוקולד מריר; אוזני המן במילוי שוקולד לבן; אוזני המן במילוי ממרח לוטוס; אוזני המן במילוי חלבה ופיסטוק; אוזני המן במילוי תמרים ואגוזי מלך; אוזני המן במילוי ריבת אגסים; אוזני המן במילוי תות שדה וג'ינג'ר.

קרמל לוטוס 

לקראת פורים, לוטוס, אחד ממותגי העוגיות  האהובים בעולם משתף פעולה לראשונה עם המאפייה השבדית FIKA והתוצאה: אוזני המן המבוססים על עוגיית הקרמל האייקונית.אוזני ההמן עשויות מבצק שמרים מתובל עם הל במילוי קרם פטיסייר עם לוטוס ושברי עוגיות לוטוס מלמעלה.

 

תגובות

להשאיר תגובה