רשת יוסף-חומוס גלילי חם משיקה חוויה ישראלית ייחודית בסניף שוק לוינסקי, ארוחת טעימות "חווית השוק" -כל טעמי השוק האותנטיים בשולחן אחד. ארוחת הטעימות מבוססת כולה על חומרי גלם טריים המגיעים לצלחת ישירות מדוכני השוק. המסעדה מזמינה את באי המקום "לפתוח שולחן" עם שלל הטעמים האותנטיים האופייניים לשוק הישראלי. הארוחה הנה חווייתית וכוללת בנוסף למבחר רחב של מאכלים וחומוס גם קינוחים,  צ'ייסר ערק וכמובן את הרימונדה המפורסמת של יוסף. התפריט ישתנה מפעם לפעם וניתן לקבל אותו גם טבעוני.

התפריט כולל: קובה בורגול, משאוושה עוקצנית, סמבוסק פריך, פלאפל ירוק אסלי, קובה סלק עיראקי, מנסף דרוזי, חומוס פול, סלט שוק צבעוני, חמוצי הבית, חלווה, מלבי, צ'ייסר ערק בטעמים, רימונדה עם ערק, קפה הל ערבי ועוד.

רשת יוסף אשר התפרסמה בזכות החומוס החם והמיוחד שלה הנטחן מול הלקוחות והמילוי החופשי ( (refill למנות החומוס הפכה עם השנים לרשת מסעדות פועלים המגישה גם מבחר תבשילי עדות, סלטים בהרכבה ואפילו ירידי אוכל לשבת בימי שישי. מתחילת משבר הקורונה הרשת הכפילה את עצמה בזכות העובדה שהמנות גדולות משביעות ומתומחרות בטווח הנמוך של הסקאלה.

יוסף גנון, בעלים: "הלקוחות המגיעים לסניפים מתלבטים במה לבחור. תמיד אומרים לנו באנו בגלל החומוס המפורסם אבל אנחנו רוצים גם.. וגם.. וגם… כך נולד ה"חומוסון" (מנת חומוס קטנה המוגשת לצד תבשיל בתוספת שמונה שקלים בלבד) המוגש בכל סניפי יוסף למי שמתלבט אם להזמין תבשיל או חומוס. החלטתי לקחת את ההתלבטות צעד קדימה ויצרנו תפריט טעימות חווייתי ומיוחד. מהיום אין צורך להתלבט, בואו לפתוח שולחן אצלנו ולקבל חוויה ישראלית מושלמת".

מחיר השקה לחודש הקרוב 69 שקל בלבד (במקום 89). כשר.

ארוחת הטעימות מושקת להרצה והתנסות בסניף שוק לוינסקי ובהמשך תכנס לכל סניפי הרשת.

חומוס יוסף, לוינסקי 39 (סמטת השוק 5) תל אביב, טלפון 03-9497341

סניפי הרשת: פרדס חנה, בנימינה, חולון, תל אביב: שוק לוינסקי, רמת החייל, רמת אביב, גבעתיים, רמת גן, ראש העין.

תגובות

להשאיר תגובה