חדשות האוכל

חורף קלאס באפס מאמץ

לקראת עונת החורף משיק אתר "מושבניק" מגוון לקטים למנות הפופולאריות של העונה עם ירקות טריים שנחתכים על פי ההזמנה ומגיעים נקיים וחתוכים עד הבית הישר אל הסיר או התנור בין מגוון הלקטים ניתן למצוא לקטים למרקים שונים, לקטים לחמין, ירקות שורש, לאנטי פסטי למוקפץ ועוד.בנוסף קיימים מארזים של ירקות טריים מגורדים, ירקות לחמוצים ולסלטים. הלקטים מגיעים במארזים של 300 גרם ועד קילו.הערכות מוכנות מידי יום בהתאם להזמנה, ויוצאות באותו היום אל הלקוח. השירות, שנמכר עד היום  רק במעדניות יוקרתיות ברחבי העולם, יעודד על פי ההערכות צרכנים להגברת צריכת מזון בריאותי מידי יום. www.moshavnik.co.il

חגיגה לשנה חדשה

קפטן הוק פיש & צ'יפס – מסעדה ובר קוקטיילים המבוסס על תפריט דגים ופירות ים עם טוויסט ערבי מקומי ממטבחו של השף עומר עילואן,  יחגגו את השנה האזרחית החדשה בארוחת חברים, או זוג רעב במיוחד:) הכוללת 4 מנות ובקבוק יין מבעבע ב 250 שקלים בלבד באווירה השמחה והתוססת של שוק הפשפשים.

בתפריט חברים: פיש & צ'יפס – דג קוד נורווגי מטוגן בבלילת בירה וצ'יפס כפרי; צזיקי ים – פירות ים או סלמון בתיבול הקפטן, צלויים על הפלאנצ'ה על מצע צזיקי וסלט עלים; סביצ'ה דג ים קצוץ עם עשבי תיבול, בצל סגול ופרי עונתי; פישווארמה – נתחי אמנון (מושט) מטוגן בתיבול שווארמה מיוחד על מצע טחינה עמבה. כל זאת לצד בקבוק יין מבעבע על חשבון הקפטן.

מרקים לחורף

רשת הפיצריות הגדולה והמובילה בישראל "פיצה האט" משיקה לצד התפריט הרגיל, שני סוגי מרקים להזמנה וחימום ביתי במיקרו למשך 3 דקות: מרק אפונה ומרק כתום שילוו באופן המנחם ביותר את הארוחה. לרגל ההשקה,  פיצה האט יציעו מספר מבצעי השקה הכוללים את המרקים המפנקים.

מחירים ומבצעי השקה:

מרק אפונה/מרק כתום: 29.90 שקל,פיצה משפחתית + תוספת + מרק : 95 שקל,2 פיצות משפחתיות + 2 מרקים + לחם שום : 155 שקל.את המרקים ניתן להזמין באתר ובאפליקציה של "פיצה האט"

בגוון זהב

"PAPA JOHN'S",ממשיכה לחדש ומפתיעה עם חגיגות סוף שנה מוזהבת במהדורה מוגבלת: פיצה לבחירה מתוך מהדורת סוף שנה מוגבלת, "בלו נאן" 24 קראט (200 מ"ל) וקינוח מוזהב ב-149.9 שקל כולל משלוח חינם.הפיצות המיוחדות שיהיו זמינות בין ה-24.12 ועד ה-1.1:פאפא 2021 חגיגה צמחונית – זיתי קלמטה, ארטישוק, פטה, עגבניות שרי ב-3 צבעים, תערובת 6 גבינות איטלקיות.פאפא 2021 חגיגת בשרים – נקניק איטלקי, קרמבל בשר, פלפל חלפיניו פיקנטי ותערובת 3 גבינות איטלקיות.

פסטה מעוצבת

צמד מעצבי העל עיצב לחברת הפסטה Di Martino  אריזות למהדורה מוגבלת של פסטות איכותיות אותם אפשר להשיג ג בשירות המשלוחים כרמלה – משלוחים טריים משוק הכרמל.פסטה Di Martino, מ 100% חיטת דורום, מגיעה אלינו מגַּרְנִיאַנוֹ, במחוז קַאמְפָּנְיָה בדרום איטליה, הנקראת ה”עיירה של המקרוני”. הפסטה, הנקראת גם “הזהב הלבן”, מיוצרת בתהליך מסורתי בן מעל 500 שנה, הכולל ייבוש של בין 24 ל 70 שעות ואריזה ידנית ע”י עובדי המפעל בכדי לשמר על צורתה.

בסבבים

לרגל השנה האזרחית החדשה – 2022, בערב יום חמישי 30 בדצמבר, ובערב שבת 01 בדצמבר, השף אלעד לוי ממסעדת השף הכשרה Fish Kitchen (פיש קיטשן) הרכיב תפריט מיוחד על טהרת הדגים, אשר יכלול: מנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוחים, לצד תפריט יינות וקוקטיילים רעננים שיחממו את האווירה עם די ג'יי שינגן.

ארוחת ערב השנה החדשה תוגש בשלושה סבבים:

סבב ראשון – 19:00-21:00

סבב שני – 21:00-23:00

סבב שלישי – 23:00-1:00

תגובות

להשאיר תגובה