חגיגות האוקטובר פסט מגיעות לישראל, מעדניית סן רמו מתחדשת בתפריט עשיר, בריבר משיקין מיתוג מחדש וברשת rebar עוברים למשלוחים עד הבית. חדשות האוכל

רשת rebar משיקה את  –rebar@home מארזים להכנה ביתית למשקאות, כך שכל אחד יוכל להכין לבד שייק במהירות, בנוחות, בפשטות, בטעם המדויק ובמרקם הנכון, כמו בסניפים של המותג את המארזים ניתן להזמין באפליקציה ובאתר הרשת והם מגיעים בשליחות עד הכתובת המבוקשת, למחרת ההזמנה.

לכבוד 20  שנות פעילות רשת ריבר עוברת מיתוג מחדש עם אריזות חדשות מעוצבות ומציעה תפריט הכולל מנות חדשות לצד מנות הדגל האהובות ובינהם טבעות בצל בטמפורה ברוטב טריאקי,פרגית קורמה פרגית, קרעי תפוחי אדמה ועוד. 

המותג פאולנר מביא לישראל את בירת האוקטוברפסט הרשמית על מנת שחובבי הבירות יוכלו לציין את פסטיבל האוקטוברפסט גם בזמן הסגר. הבירה תהיה זמינה לרכבישה החל מתחילת חודש אוקטובר.

רשת בנא משקאות יוצאת בחגיגת מבצעי פסטיבל אוקטוברפסט: במסגרת החגיגות מציעה הרשת בחנויות מהדורה מיוחדת של בירה פלאונר אוקטוברפסט החדשה במחיר של 10.90 שקל, כמו כן, יוצאת הרשת במבצע מיוחד: קונים 4 בקבוקי פאולנר אוקטוברפסט / פאולנר חיטה 500 מ"ל במחיר מיוחד של 29.9 שקל בלבד ובנוסף מקבלים כוס בירה ופותחן פלאונר במתנה. המבצע עד ה- 31.10, ניתן לבצע משלוחים

המעדנייה המקוונת החדשה של סן רמו  תספק ממגוון מנות הדגל של סן רמו לבניית הארוחה המושלמת דרך ממרחים, יינות וקינוחים ועד תבלינים מיוחדים וירקות טריים מהשוק והכל במחירים שפויים ממש שיעזרו להעביר את הסגר קצת יותר בקלות. טעימה מהתפריט: 3 יחידות ענקיות של שניצל עסיסי (54 שקלים); מארז קילו של קרעי תפו"א בפטרוזיליה וזסט לימון (26 שקלים); מאפה עלי הגפן המפורסם שלנו הבנוי משכבות של אורז מתובל, חצילים, טחינה, תפו"א פריכים ועלי גפן (32 שקלים); פריקה בציר ירקות (26 שקלים לק"ג); בורקס תרד וגבינה יפואי (28 שקלים); מלבי של נסיכות מקרם קוקוס, סירופ פירות יבשים ומי זהר (18 שקלים ליחידה) ועוד שפע של מנות.

תגובות

להשאיר תגובה