חינאווי במנות פיתה מפתיעות, דומינוס פיצה משיקים מנות עוף חדשות, פאפסן בגבעתיים בעסקיות צהריים משתלמות וברטרו בר גלידת ורודה לרגל חודש הגאווה. חדשות האוכל 

דומינו'ס פיצה ממשיכה לחדש ותשיק מוצרים חדשים בטעמים מעניינים ומקטגוריות חדשות, זאת בנוסף לתפריטי הפיצה הקיימים, במטרה לתת ללקוח מגוון רחב יותר של טעמים ואפשרויות במשלוח עד הבית או איסוף עצמי מהרשת. השלב הראשון, יחל כבר השבוע. הרשת תציע שורה של מוצרים חדשים: Domino's wings ברוטב ויאטנמי, Chicken bites טעימים עם מגוון רטבים, Cheesy rolls זיתים, Cheesy rolls חמאה ועשבי תיבול, Cheesy rolls טבעוני, גרסא עולמית חדשה ללחם שום, ו- Cinnamon bites עם רוטב אייסינג וניל מפנק.

דומינוס פיצה
דומינוס פיצה

משפחת חינאווי מבעלי רשת חינאווי Wine & More ואנוטקה, מרחיבה את פעילותה העסקית ומשיקה בסניף קרליבך המיתולוגי והוותיק בתל אביב את חינאווי בפיתה – גריל בר בשרים, אשר יציע בשרים טריים ואיכותיים היישר מהקצביה הידועה של חינאווי הפועלת במקום. כל זאת לצד מבחר עשיר במיוחד של יינות, בירות ואלכוהול במחירים אטרקטיביים.

על עמדת הגריל של "חינאווי בפיתה" מופקד גרילמן דרום אמריקאי מקצועי עם תפריט מהודק ומדויק הכולל: פיתה עראייס, פיתה קבב הבית, פיתה מרגז, פיתה פרגית, פיתה מיקס פרגית ומרגז, פיתה שיפוד אנטריקוט, פיתה נתח קצבים ופיתה פילה. ב"פיתה של חינאווי" הבשר נמצא בפרונט, As Is, ללא תוספות דומיננטיות שישתלטו על הטעמים של הבשר המובחר. בנוסף, יוצעו מנות ספיישל מתחלפות בכל שבוע כדוגמת צלעות טלה, סטייק סינטה, סטייק אנטריקוט, המבורגר, אסאדו ועוד.מבחינת תוספות לא תמצאו פה צ'יפס, או גימיקים אחרים. הדגש הוא על תוספות ביתיות טריות שאינן מתחכמות, אך טעימות ומושקעות: סלט מיוחד של חצילים על האש, צ'ימיצ'ורי דרום אמריקאי בייתי, טחינה טרייה במתכון בייתי סודי ועוד. ליד הפיתה, היצע רחב של משקאות אלכוהוליים איכותיים במחירים מוזלים.

חינאווי בפיתה-מגוון בשרים איכותיים וטריים מהקצביה של חינאווי
חינאווי בפיתה-מגוון בשרים איכותיים וטריים מהקצביה של חינאווי

קניון שבעת הכוכבים בהרצליה יוצא במהלך לחיזוק המסעדות במסגרתו על כל קניה ב-299 שח' מקבלים שובר של 40 שח' למימוש במגוון מסעדות המזון המהיר ו"אוכל רחוב" בניהן בורגראנץ', אוניון (Onion), Mr. Corn, פיצה פינו, סטריט מיט (Street Meat), פרנקפורט נקניקיות (Frankfurt), צ'וקה, ואושי אושי האסיאתיים. המבצע בימים 21-26 ליוני.

קניון שבעת הכוכבים צילום שאטרסטוק
קניון שבעת הכוכבים צילום שאטרסטוק

מסעדת פאפאסן (papasan) של השף משה בדישי, אשר הביאה את הבשורה האסייתית לגבעתיים לפני חודשים ספורים ויצרה עניין רב בעיר חוזרת לפעילות מלאה, ולראשונה תיפתח המסעדה בכל יום החל מהשעה 12:00 בצהריים ותציע עד השעה 17:00 תפריט עסקיות צהריים משתלם עם שפע של אפשרויות בחירה בשלוש רמות מחיר: 59 / 69 / 79 שקלים, בהתאם למנה העיקרית אותה תזמינו.

כל הארוחות העסקיות כוללת מנה ראשונה לבחירה ביניהן: הר גאו עוף/טבעוני, כיסוני בצק אורז מאודים במילוי עוף או ירקות  בקארי ליים וחלב קוקוס; טום יאם קוויטיאו, מרק תאילנדי חמוץ חריף עם עגבניות שרי, פטריות, בצלצלי שאלוט, אטריות שעועית, חלב קוקוס ועשבי תיבול ועוד.

בין העיקריות  ביף באן, 2 לחמניות שמרים מאודות עם בשר בקר בבישול ארוך, איולי זסאי, חסה, פייסט שומשום שחור וקימצ׳י קוריאני; פאפאסן נודלס, אטריות ביצים עם טופו/עוף/בקר, מבחר פטריות, בצל ירוק, ברוקולי, רוטב צ׳זה וכמהין, מיסו סלמון, סלמון צלוי במרינדת מיסו הדרים עם קרם תירס וסלסלת תפוח עץ ואצות ווקאמה. טלפון להזמנות מקומות: 03-7506070

מיסו סלמון. פאפאסן. צילום אנטולי מיכאלו
מיסו סלמון. פאפאסן. צילום אנטולי מיכאלו

מזנון ההמבורגרים של קבוצת we like you too (קפה נורדוי, נורדיניו והבוטקה בבני ציון ובבן גוריון) ושל הקצבים מקצבית הבוטיק "ג'ורג' דה בף" (גרוג' עבדו ושותפו ארתור  קושניר) משיקים בנוסף לתפריט ההמבורגרים המטורפים שלהם שהיה עד היום מנות בשר כיאה לקצבים – מנה קבועה בתפריט של מנת סטייק וצ’יפס- 150 גרם של סטייק סינטה מובחר, משוייש ו-dry aged מינימום 21 יום שמוגש צלויי כמו שהוא על צ’יפס (79 שקל)ההזמנה דרך חלון אשנב הפונה על הרחוב המקורה של אבן גבירול. הבילוי יתאפשר על שולחנות בר ארוכים ושולחנות אחרים בחלל הפנימי ועל רחבת המדרכה.

סטייק סינטה GDB צילום אנטולי מיכאלו
סטייק סינטה GDB צילום אנטולי מיכאלו

לרגל חודש הגאווה, רשת 'רטרו בר' משיקה מנת ספיישל ורודה ש- 50% מהכנסותיה יוקדשו לעמותת אותות – הגג הרוד הפועלת למען צעירים להט"בים הזקוקים למקום בטוח בלילה.מנת "הגג הורוד" כוללת: 3 פנקייקים ורודים עם גנש שוקולד ורוד, גלידת תות, קצפת מעוטרת בסוכר ורוד וקוביות שוקולד רובי (58 ₪). המנה תוגש בשני סניפי הרשת עד לסוף חודש יוני.

רטרו בר משיקה את מנת הגג הורוד לרגל חודש הגאווה.
רטרו בר משיקה את מנת הגג הורוד לרגל חודש הגאווה.

 

תגובות

להשאיר תגובה