למעלה מ-35 אמנים, מעצבים ופאשניסטות המתמחות בוינטג', ביגוד יד שנייה, טקסטיל משובח ואקססוריז יקיימו בסוכות בין התאריכים 3-4.10 שוק אמנות ואופנה, המהדהד אווירה אירופאית עם קסם מקומי. כל דוכן בשוק אוצר סגנון אינדיבידואלי וביטוי אמנותי ייחודי, כל פריט הוא אחד ויחיד במינו.

החלל יהיה שזור במיצגים וסדנאות של ממיטב האומנים והמעצבים העוסקים בעולם הקיימות.אופנה בת קיימא היא תנועה, תפיסה צרכנית ותהליך לעידוד שינוי של תעשיית האופנה ומוצריה, לטובת הפחתת השפעות סביבתיות שליליות, התנהלות סביבתית יותר וצדק חברתי. אופנה בת קיימא דורשת אחריות מצד האזרחים, המגזר הציבורי והפרטי. מצד הצרכן, היא כוללת בין השאר אימוץ גישה צרכנית אתית המודעת להשפעות הסביבתיות והחברתיות של תעשיית האופנה, פריטי הלבוש, טיפול נאות בבגדים (תיקונים וניקוי), צמצום פסולת על ידי מסירה, החלפה ומכירה של פריטי לבוש, אימוץ ארון מינימליסטי, רכישת פריטים מיד-שנייה, מיחזור והעדפת רכישה מיצרנים מקומיים

על בסיס זאת, הפיקה לילי חן, אוצרת אומנות לונדונית שנחתה בתל אביב בקורונה וצללה ישירות אל הפקות וולבלה מרקט, כשהיא מביאה איתה ניחוחות של חו”ל.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בין האמניות המציגות באירוע, אוולין (אווי) אנקה, אומנית רב תחומית, אקטיביסטית וחוקרת שימור סביבה. מנהלת עמותת "פלסטיק פרי ישראל" העוסקת בחינוך, העלאת מודעות ומחקר על משבר הפלסטיק בישראל ובעולם.

שמלת הבדלים בעיצובה- "Butt Dress" עשויה מ~5,000 בדלי סיגריות שנתפרו אחד אחד עם חוט ומחט על שמלה יד שנייה. בדלי סיגריות הם פריט הפסולת הנפוץ ביותר בעולם – עשויים מצלולוז אצטט, פלסטיק ספוגי ולא מתכלה הסופח אליו אלפי כימיקלים רעילים. בעוד שעדיין מקובל חברתית להשליך בדלי סיגריות לסביבה, הם פסולת רעילה המזהמת את הסביבה ופוגעת בטבע, נתיבי המים וחיות הבר. בלמעלה מ-100 שעות עבודה עם בדלי סיגריות מעושנים שנמצאו בחופים, בפארקים וברחוב, השמלה עוצבה להעלאת מודעות לזיהום הסביבתי שמייצרים בדלי הסיגריות וסדר גודלו הבלתי נתפס.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vulvalle Market יתקיים בסוכות ימי ג-ד בתאריכים 3-4.10 בין השעות 10:00-19:00 בבית המכולות, נמל יפו ,בעלות כניסה של ₪10. קישור לאירוע

תגובות

להשאיר תגובה