הכירו את אלון הלפרין, (עוד מעט 22); שנולד וגדל בקיבוץ המעפיל שאני מאוד מחובר אליו, לבית, לאווירה ומשפחה והחברים כיום גר ברמת גן.

מתי התחלת להתעסק במוסיקה?

בתכל'ס, עוד כשהייתי ילד התאהבתי בתחום והתחלתי לשיר בכל הזדמנות שהייתה לי. כשהתבגרתי התחלתי להתעסק במוזיקה יותר ברצינות, לקחתי שיעורי פיתוח קול והופעתי בבמות קטנות באזור שלי ובבית הספר, וגם התחלתי לכתוב ולהלחין שירים בהשפעת הרגשות שלי ואירועים שחוויתי.

בשנתיים האחרונות התחלתי לעשות מוזיקה באופן מקצועי, הקלטתי כמה קאברים באולפן והשנה הוצאתי שני סינגלים מקוריים שכתבתי והלחנתי, "ניסע הכי רחוק" ו-"רגעים קטנים" שיצא לפני חודשיים

מאיפה את מקבל את ההשראה שלך?

אני מקבל השראה ליצור בעיקר דרך הרגשות שלי, מהמחשבות והתחושות שבי שאני מרגיש צורך לפרוק ולעבד, ואני עושה זאת דרך כתיבת שירים. לפעמים אני מקבל השראה גם מחוויות שאני חווה, שירים שאני שומע ודברים שאנשים מספרים לי.

מה אתה יותר, זמר או יוצר?

תלוי באיזה היבט… מצד אחד, ביני לבין עצמי אני מרגיש יותר יוצר, כי השירים שלי באים קודם כל כדי לעזור לי לבטא את עצמי יותר טוב ולהתמודד ולעבד את הרגשות והתחושות שלי; מצד שני בהסתכלות על הקשר ביני לבין הקהל אני מרגיש יותר זמר, כי בהופעות ובביצועים הביטוי של הרגש מורגש יותר בשירה עצמה ובביצוע הקולי, ודרכו אני גם מקבל חזרה את הפידבק מהקהל, שמתרגש מהשירה שלי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

היית רוצה לכתוב גם לאחרים?

האמת שכן, אפילו ניסיתי בעבר לשלוח סקיצות של שירים שכתבתי לכמה זמרים. יש לי לפעמים שירים שאני כותב שאני מרגיש שיעברו החוצה יותר מדויק דרך הגשה של זמרים אחרים, עם יותר ניסיון או גוון קול שונה משלי

עם מי הייתה רוצה לעשות דואט?

אני אוהב לשמוע הרבה זמרים עם קול שמגיע גבוה בעוצמה, והייתי מאוד רוצה שהיצירה והשירה שלי תשתלב גם דרכם. למשל פאר טסי, שיש לו יכולות ווקאליות ומוזיקליות שמהפנטות אותי. לעשות איתו דואט יהיה חלום עבורי.

מה החלום הכי גדול במוסיקה?

החלום שלי זה שהשירים שאני כותב ושר יגעו לאנשים בלב, יעוררו בהם השראה ויהפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלהם. אני חולם שכמו שאני מתחבר לשירים שאני אוהב, ככה אנשים יתחברו לשירים שלי.

היכן אתה מופיע?

כיום אני מופיע בכל מיני מקומות, חתונות, אירועים פרטיים, הופעות קטנות וכו'. אני מעדכן על הופעות כל הזמן בעמודים שלי באינסטגרם ובפייסבוק. כשיהיו לי עוד שירים בחוץ אעשה גם הופעות גדולות ומושקעות יותר.

מה ההתייחסות שלך לרשתות החברתיות ואיך הן משפיעות עליך?

האמת שיש לי יחסים קצת מורכבים איתן אפשר לומר… אני תמיד אומר שאם לא הייתי זמר, לא היו לי פרופילים בפייסבוק ובאינסטגרם, בטח לא בטיקטוק. כי אני לא בנאדם שמחפש להראות לכולם מה הוא עושה כל רגע נתון, אני מעדיף להתרכז ברגע וחוויה ולחוות אותם עד הסוף, ולעצור כדי לצלם אותם רק מפריע לי.

מצד שני, הרשתות האלה נותנות לי פלטפורמה לשתף כל מיני חלקים בעשייה המוזיקלית שלי עם אנשים ומאפשרות לי להתקרב לקהל, אז כמובן שאני מעלה סרטונים שלי שר ומופיע שם כדי לאפשר לקהל להכיר יותר טוב אותי ואת העולם המוזיקלי שלי.

איפה אתה רואה את עצמך בעוד חמש שנים?

אני רואה את עצמי כבר עם אלבום אחד בחוץ (אולי אפילו שניים), פותח הופעות גדולות יותר (סדר גודל של זאפה נניח) עם להקה גדולה ושירים שכולם שירים מקוריים שלי שהוצאתי, ועם שירים שכבר הפכו למוכרים ואוהבים בכל בית בישראל.

 

תגובות

להשאיר תגובה