תמיד אותו חלום

צילום: עירד נצר
צילום: עירד נצר

מרי לו, המחזמר המבוסס על שיריו של  צביקה פיק  זוכה לגרסה בימתית חדשה, עדכנית, קצבית ומרגשת בבימויו של צדי צרפתי מחזה שמשלב את להיטיו של צביקה פיק, מגדולי המוזיקאים בישראל שהפכו לפסקול חיינו בכיכובם של: ליעם פינטו , ליהי טולדנו,  טל גרושקה, אקי אבני , מיכאל גבעתי , טלי אורן, נוי הלפרין לירון ויגדור ועוד עשרות שחקנים, זמרים ורקדנים  יחד על במה בהפקה מרהיבה, סוחפת וצבעונית

עלילת המחזמר מתרחשת בישראל של שנות השבעים, ומתפרשת על פני עשור שלם. במרכזה – סיפור אהבה בין שלושה צעירים בעיר חוף ישראלית בתחילת שנות השבעים. גבריאל הצעיר נקלע בין אהבתו למרי לו התוססת, החולמת להיות כוכבת, לבין אהבתה המסורה של אלה חברתו.

גיבורי ההצגה מבוססים על דמויות המופיעות בפזמוניו המוכרים של פיק: "מרי לו", "אלה סינדרלה" ,"גבריאל" ,"אני אוהב אותך לאה", "אהבה בסוף הקיץ" ועוד רבים וטובים. בימים אלה המחזמר עולה על במות היכלי התרבות ברחבי הארץ.אז ישבנו עם השחקן  ליעם פינטו לשיחה.

ספר על עצמך?

אני ליעם פינטו אני בן 27 מתל אביב (נולדתי כאן!) לפני שנה בדיוק סיימתי ללמוד בסטודיו למשחק מיסודו של יורם לוינשטיין. בעבר השתתפתי ב״פרוייקט הלהקה״ בערוץ הילדים ובימים אלה משחק במחזות הזמר ״הלהקה״ ו״מרי לו״  ובימים אלה גם בגירסה חדשה לחנהל'ה ושמלת השבת כולם של התיאטרון הארצי מיסודו של סמי לוי.

מה התפקיד שאתה הכי מתחבר אליו בין כל התפקידים שעשית?

אני חושב שבכל תפקיד שאנחנו מקבלים כשחקנים אנחנו צריכים למצוא מה אנחנו מתחברים ואוהבים בו. לכל דמות יש את הסיפור שלה שאתה צריך לספר ואתה מחבר את זה עם הסיפור האישי שלך.ככה שאין תפקיד ספציפי שאני הכי מתחבר אליו כי אני מוצא בכולם משהו אחד שירגש אותי ואהנה לשחק אותו.  

ספר על התפקיד שלך במחזה?

אני משחק את פרדי בראון, שהוא הבן של קלרה (טלי אורן) אחיו החורג של גבריאל (טל גרושקה). יש לו ולאחיו סמי (מיכאלי גבעתי) להקת רוק והוא מסתיר מכולם את הסוד שלו.

צילום: עירד נצר
צילום: עירד נצר

 

 

 

 

 

 

 

 

איך אתה מביא את הצד שלך במחזה?

קודם כל המחזמר ״מרי לו״ דורש את שלושת האלמנטים של משחק, שירה וריקוד והסתכלתי על התפקיד כהזדמנות לשלב את שלושת הדברים הללו על במה כך ששיצא שזה גם מאתגר וגם סיפוק אדיר. בכללי אני בן אדם שחייב צחוק אז השתדלתי להכניס לתפקיד המון הומור זה היה לי מאוד חשוב למצוא גם את הפן הזה.

לאיזה שיר אתה מתחבר משיריו של צביקה פיק?

אני חושב שצביקה פיק הוא לא אמן שאתה יכול לבחור שיר אחד שאתה מתחבר אליו כי יש לו כל כך הרבה שירים שהפכו להיות נכס צאן ברזל בתרבות הישראלית והמדהים הוא שממה שאני רואה כמעט לכל בן אדם יש חוויה אישית עם שיר של צביקה פיק.בכל הצגה הקהל שר איתנו את השירים במחזמר וזה תמיד מרגש. אגב,עד העבודה על המחזמר יכולתי לשמוע את ״לא אני הוא האיש״ ברצף כל היום ובעבודה על המחזמר זכיתי לגלות שירים שלא הכרתי כמו ״דמדומים״ ו״סימנים״ אבל, זה צביקה פיק אפשר לבחור שיר אחד שלו!

איפה אתה רואה את עצמך בעוד עשר שנים?

מאחל לעצמי עוד עשר שנים להיות מאושר,בריא, מעושר(גם את זה צריך) ואוהב.כמובן שמאחל לעצמי להמשיך להתפתח בתחום שלי.  תחום המשחק הוא קשה מאוד ואני אשתדל להופיע ולשחק עד יומי האחרו ובתחום המשפחתי ואהבה.

לאיזה סצנה אתה הכי מתחבר במחזה?

יש לנו במחזמר סצנה שריקרדו שמגלם אקי אבני מגיע לקולנוע שלנו לבחון את הבנים לאודישן וסוחף את כולנו אחריו להפוך את הקולנוע למועדון דיסקו וזאת הסצנה הכי מצחיקה במחזה.

הופעות קרובות מרי לו:

1-3.6 היכל התרבות  פתח תקווה

3,19-20.6בבית החייל בת"א.

הופעות קרובות חנהל'ה ושמלה השבת:

24.6 מוזיאון ארץ ישראל ת"א

 

תגובות

להשאיר תגובה