במסגרת קמפיין לעידוד תזונה בהתאמה אישית המסייעת בהתפתחות בריאה של גורי חתולים וכלבים, חברת 'רויאל קנין' מותג הסופר פרימיום למזון לחיות מחמד, משיקה מארזים מיוחדים לגורים במחיר של שק מזון אחד תוכלו כעת לקבל: שק מזון יבש, 2 פאוצ'ים של מזון רטוב מותאם, קערת אוכל, כוס מדידה, מתנה לגור ועלון מידע מקצועי.השנה לראשונה יכללו גם מארזים ייעודיים לגזעים של גורי חתולים – פרסי ובריטי קצר שיער

 'רויאל קנין' (Royal Canin), היצרנית הצרפתית של מותג הסופר פרמיום לתזונה ובריאות לכלבים וחתולים, פותחת את השנה החדשה בהשקת קמפיין "חיים בריאים מהרגע הראשון" לעידוד מודעות לצרכים התזונתיים והתפתחותיים בשלבים הראשונים לחייו של הגור. הקמפיין המיועד לבעלי גורי כלבים וחתולים או למי שבכוונתו לאמץ אותם, בא במטרה לעודד ולהדריך לאימוץ אחראי ולהסביר על חשיבות הרגלי תזונה נכונים התומכים בבריאות חיות המחמד כבר משלב הגורות.

מארזים לגורי כלבים:

המארזים לגורי כלבים כוללים שני סוגים ומיועדים לכלבים עד הגעה לבגרות:

מארז אסקטרה סמול פאפי 1.5 ק"ג – מזון לגור כלב מגודל קטן מאוד (משקל בבגרות עד 4 ק"ג).

מארז מיני פאפי 2 ק"ג – מזון לגור כלב מגודל קטן (משקל בבגרות עד 10 ק"ג).

מארז לגורי כלבים מגזע יורקשיר טרייר – הכופתית קטנה במיוחד כדי להתאים ללסת הקטנטנה של הגזע, מחייבת לעיסה ומכילה לוכדי סידן כדי לשמור על בריאות השיניים. בנוסף יש יותר דגש על תמיכה בבריאות הפרווה ומערכת העיכול, לאור רגישויות אופייניות בגזע.

מארז לגורי כלבים מגזע שיצו –  בשל היותו גזע ברכיצפאלי (פחוס פנים), כופתית המזון מעוצבת כך שיהיה לו יותר נוח ללקט אותה מהצלחת ושיעודד אותו ללעוס. בנוסף יש יותר דגש על תמיכה בבריאות העור ומערכת העיכול, לאור רגישויות נפוצות בגזע.

 

 מארזים לגורי חתולים:

המארזים לגורי חתולים כוללים ארבעה סוגים ומיועדים לחתולים עד גיל שנה:

מארז למזונות אם & גור חתולים 2 ק"ג – מזון לגור חתולים משלב הגמילה ועד 4 חודשים, וכמו כן לחתולה בשלבי ההיריון וההנקה.

מארז לגורי חתולים 2 ק"ג – מזון לגור חתולים מגיל 4 חודשים ועד גיל שנה.

מארז לגורי חתולים מגזע פרסי – המזון בעל צורת כופתיות מתאימה למנשך של החתולים פרסיים, למראה פרווה עשירה ומבריקה ולמניעת כדורי פרווה. במהלך הגדילה, גור החתולים הפרסי מפתח פרווה ארוכה, צפופה ומשית, סימן ההיכר של הגזע. צמיחה בריאה ושיער ארוך עם תכולת חלבון מותאמת, וויטמינים ומינרלים מאוזנים (כולל סידן וזרחן) תומכים בצמיחה בריאה בדגש על עור בריא ולפרווה יפה. מועשר בחומצות שומן אומגה 3 ואומגה 6.

מארז לגורי חתולים מגזע בריטי קצר שיער –  פורמולה התומכת בהתפתחות בריאה של שרירים ועצמות, תומכת בבריאות מערכת העיכול ובמערכת החיסון. כופתיות ייחודיות בצורת סהר, המותאמות לאחיזה וללעיסה ע"י גורים, מעודדות לעיסה ותורמות לשמירה על היגיינת הפה.

מארזים גזעיים

השנה לראשונה יושקו במסגרת הקמפיין גם מארזים ייעודיים לגזעים שונים של חתולים – מארז מזון לגורי חתולים פרסיים ומארז מזון לגורי חתולים בריטיים קצרי שיער, זאת כחלק ממחויבותה של החברה לפתח ולהציע  מוצרים המתאימים לצרכיו הייחודיים של כל חתול, בהתאם לגיל, אורח החיים, גודל, או גזע, על מנת לתרום לבריאותם ולשיפור איכות החיים שלהם. תמיכה במערכת החיסונית באמצעות קומפלקס של נוגדי חמצון, כולל ויטמין E, מסייע בתמיכה בהגנה הטבעית של גור החתולים. 

המארזים מכילים שק מזון יבש לשלב הגורות ושני פאוצ'ים של מזון רטוב מותאם, ואביזרים – קערת מזון ורצועה לגורי הכלבים וקערת מזון וכדור משחק לגורי החתולים ועלון מידע לגורים במחירי מבצע.

קריסטיאן טאשב, מנהל השוק הישראלי ברויאל קנין: "חיות המחמד הופכות את העולם שלנו לטוב יותר, ולכן בחברת 'רויאל קנין' מאמינים שזו האחריות שלנו ליצור עולם טוב יותר עבורן. אנו מעודדים גידול ואימוץ אחראי ומספקים פתרונות תזונה ובריאות המותאמים לגילאים וצרכים בריאותיים והתפתחותיים של כל סוגי הכלבים והחתולים."

 

לדברי ד"ר פול סלון, וטרינר מוסמך ומנהל הקשרים המדעיים ב'רויאל קנין' ישראל: "מזון הגורים של רויאל קנין מספק תזונה מאוזנת ומותאמת לשלב התפתחותם וגודלם הצפוי בהגעה לבגרות, תומך במערכת החיסונית שלהם, מסייע בהגנה מפני זיהומים, מאפשר הרגלי תזונה נכונים גם לשנות הבגרות ומספקת לגופו את כל הרכיבים הנדרשים לו לגדילה ולהתפתחות אופטימלית ולשמירה על משקל האידיאלי. מזונות הגזעים לוקחים את ההתאמה האישית של המזון לבעל החיים צעד אחד נוסף,  בכך שצורתה וגודלה של הכופתית, וכמו כן הרכב המזון מותאמים למאפיינים הייחודיים של הגזע."

מארז גורי הכלבים במחיר מומלץ לצרכן של 105-119 ש"ח ומארז גורי החתולים במחיר מומלץ לצרכן של 129 ₪ (המחיר הסופי נקבע ע"י הקמעונאי בלבד).
ניתן להשיג את המארזים בחנויות נבחרות המתמחות במזון לחיות מחמד ובמרפאות הווטרינריות ברחבי הארץ עד סוף אוקטובר או עד גמר המלאי.

תגובות

להשאיר תגובה