בית המכירות הפומביות תירוש יקיים את מכירות האמנות העכשווית הגדולה השנתית שלו עם מעל ל 120 פריטי אמנות של אמנים ישראלים מהבכירים והידועים ביותר ועד לצעירים והמבטיחים ביותר

לדברי אמיתי חזן, מנכל בית המכירות תירוש "האמנות היא חלק בלתי נפרד מה D.N.A שלנו. מכירת האמנות העכשווית של תירוש היא אירוע האמנות החשוב של השנה, אירוע לו מחכים כל אספני האמנות הגדולים בישראל ובעולם, ואנו שמחים ונרגשים לתת במה, לצד השמות הידועים והמוכרים בתחום, גם לאמנים צעירים ומבטיחים ולאפשר להם לסלול דרך אל תוך הזירה הבינלאומית בתחום האומנות"

ב 18/6 בשעה 20:00 תצא לדרך מכירת האומנות הגדולה ביותר בישראל, עם מעל ל 120 פרטי אומנות של אומנים ישראלים מהבכירים ביותר ועד לצעירים והמבטיחים ביותר. לדברי אמיתי חזן, מנכל בית המכירות תירוש "כבר עכשיו, אנו מקבלים פניות והתעניינות רבה מצד גלריות ואספנים מובילים מכל העולם לגבי הפריטים שיוצעו במכירה הקרובה. אנו צופים שכמה מהפריטים הייחודים יימכרו הרבה מעבר לציפיות ולהערכות"

שוק האומנות מתחיל לרתוח לקראת המכירה – העניין בקרב האספנים הוא ענק. מכירת האמנות העכשווית של תירוש היא אירוע האמנות החשוב של השנה, אירוע לו מחכים כל אספני האמנות הגדולים בישראל.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בנוסף לעבודות אמנות של בכירי האמניות והאמנים מהארץ ומהעולם, יש שני "פרקים" בתוך המכירה אשר נבדלים מהמכירה הכללית: Tiroche Unfold מכירת תרומה לאיגי, ארגון הנוער של הקהילה הגאה.

באותו ערב במסגרת המכירה הגדולה תתקיים "מכירת קפסולה " בה יוצעו למכירה 10 פריטים נבחרים, של האומנים העכשווים מהמובילים בישראל – אשר ההכנסות כולם ממכירת הפריטים הללו ייתרמו לארגון הנוער הגאה איגי.

"בחרנו לשתף פעולה עם ארגון "איגי" כי גם ב2023 יש בני ובנות נוער שנאבקים עם הזהות שלהם עד כדי פגיעה עצמית, ואיגי נותנים להם ולסביבה שלהם כלים להתמודד. התרומה של איגי לצעירות וצעירים היא חוצת מגזרים ואנחנו גאים לעמוד איתם ולצידם." אומר חזן.
אומנים אשר יצירותיים יימכרו במסגרת מכירת הקפסולה הייחודית הם: מרים כבסה, ציבי גבע, טליה ישראלי, ורד רוזן, אריאלה ורטהיימר ועוד.

תגובות

להשאיר תגובה