מפתחת הפורמולות

ד"ר לירון מזור היא ד"ר לכימיה עם התמחות בכימית פני שטח וננוטכנולוגיה מאוניברסיטת בן גוריון.  נסיונה הוא של שנים בתחום בפיתוח פורמולות מתקדמות לתעשיית הקוסמטיקה.  עם רקע חזק בכימיה וכן בעור על כל מאפייניו והבנה עמוקה של תעשיית היופי, לירון הפכה לדמות בולטת בתחום פיתוח המוצרים.

ד"ר מזור שיתפה פעולה עם כמה מהמותגים הגדולים בעולם היופי בישראל, וצברה מוניטין בזכות עבודתה יוצאת הדופן. המומחיות שלה טמונה בפיתוח מוצרים חדשניים ומתקדמים הן לטיפוח העור והן לטיפוח השיער. מעבדת הפיתוח שברשותה והמפעלים איתם היא משתפת פעולה יחד עם צוות איכותי ומקצועי של כימאים, חוקרים וצוותי שיווק כדי להבטיח שהמוצר הסופי עונה על צרכי הצרכן ועומד בתקנים הרגולטוריים.

מתוך עין חדה לטרנדים המתעוררים ותשוקה להתעדכן בהתקדמות האחרונה בענף, ד"ר מזור מייצרת באופן עקבי מוצרים העונים על הצרכים המשתנים ללא הרף של הצרכנים. בין אם מדובר בגיבוש קרם אנטי אייג'ינג חדש או ביצירת טיפול פורץ דרך לשיער, הפורמולות של ד"ר מזור ידועות ביעילותן ובאיכותן והכי חשוב – בחדשנותן.

הגישה של ד"ר מזור לפיתוח מוצר נעוצה בידע המדעי שלה ובמחויבותה לשימוש בחומרים האיכותיים ביותר בשוק. היא בוחרת בקפידה מרכיבים שהוכחו כמספקים תוצאות, ומבטיחה שהפורמולות שלה לא רק יעילות אלא גם בטוחות לשימוש.

בנוסף למומחיות הטכנית שלה, ד"ר מזור ניחנת גם בכשרון יצירתי המאפשר לה לחשוב מחוץ לקופסה ולפתח נוסחאות ייחודיות ומקוריות. היכולת שלה לשלב עקרונות מדעיים עם רעיונות חדשניים מייחדת אותה בתחום. לירון מאמינה בהתאמה אישית של מגוון המוצרים ומרכיביהם לערכי המותג, למסרים אותם הוא משקף ואת השפה אותה הוא דובר – מה שהופך אותה למובילה ופורצת דרך בשירות שהיא נותנת ללקוחותיה החל מרגע הגיית הרעיון ועד להשקת המוצר… אין לה כיום מתחרים בתעשיית היופי בישראל.

 

תגובות

להשאיר תגובה