ניר היה גבר בסוף שנות ה 30 לחייו, נשוי לשרונה 10 שנים ואב לשני ילדים. את שרונה הכיר בבית הקפה שבבעלותו. והם ביחד 10 שנים כאמור, חיים מבלים ואוהבים, אלא שניר סיפר לי כי לאחרונה מתנהגת שרונה באופן שונה, היא מצטודדת יותר עם  הנייד ולאחרונה כשקילחה את הילדים בדק בהודעות שלה וראה כי ישנם מחיקת שיחות עם מספר אנשי קשר שלה. בני הזוג עבדו בבית הקפה ביחד שרונה במשמרת הבוקר וניר לרוב בשעות הערב, "לאחרונה שרונה מבקשת ממני לעבוד לעיתים תכופות יותר בשעות הערב, כששאלתי אותה לסיבת השינוי טענה כי בא לגוון קצת ולעיתים בימי חמישי אחרי העבודה היא נפגשת עם החברות "אחיות" שלה לדרינק" הוא אמר.

קבענו תחילת עבודה למחרת בבוקר שניר לא נמצא בבית, ואכן,למחרת בבוקר המתנתי מחוץ לביתם הפרטי הממוקם בשכונה יוקרתית באזור המרכז, בשעה 10 יצאה שרונה מביתה, אדמונית שיער, מבנה גוף רזה, גינס קרעים צמוד שלא משאיר הרבה מקום לדימיון וגופיה אורירית שבהחלט נותנת חיזוק לנתונים שהיא התברכה בהם.

שרונה נכנסה למיני קופר החדשה שלה והחלה בנסיעה לכיוון מרכז ת"א, שם עצרה לשעה במהלכה עברה טיפול קוסמטי ולאחר מכן, ישבה לעוד שעתיים בבית קפה צמוד עם חברה.

לאחר 3 שעות חזרה האדמונית לביתה, בשעות אחה"צ הגיעו הילדים הבנתי שהיום זה לא היום, התקשרתי לניר ועדכנתי אותו על ארועי הבוקר ותיאמנו להמשך עבודה למחרת בערב.

למחרת,לפנות ערב צלצל הטלפון שמאחורי השפורפרת היה ניר שנשמע כולו לחוץ "תשמע  המקום עמוס אני חייב להישאר פה איתה". חבל,  אמרתי לו, אחרי הכל זאת הזדמנות פז, במיוחד כשהיא הודיעה לך שבגמר העבודה היא יוצאת לסיבוב דרינק עם "האחיות שלה". לאחר מס דקות של לחץ פיזי מתון על ניר הוא השתכנע.

ביקשתי מניר לסגור לי ולאיילה החוקרת  שולחן ל 20.30 וכך היה, בשעה  20.00  שרונה יצאה מביתה לבושה בשמלת מיני צמודה וחולצה ששוב לא משאירה הרבה מקום לדימיון. ב 20.30 החליפו בני הזוג נשיקה ונפרדו לשלום.

לאחר מס דקות הובילה אותנו המארחת לשולחן שלנו כשאנו מצוידיים במצלמות סמויות עלינו.

גם דייט עם הבוס גם ארוחה טובה וגם משלמים לך חייכתי לאיילה החוקרת מה עוד היית צריכה לבקש. תצטרף לרשימה מכובדת חייכה אליי בחיוך ממזרי ושובב. במשך השעה סרקנו את מהלכיה של שרונה ושנינו שמנו לב ששרונה מרבה לחייך ולהתלוצץ עם הבריסטה שלה בחור צעיר ויפיוף שעמד מאחורי מכונת הקפה.

חמוד הבחור סיננה אליי איילה אני לא יתפלא אם זה לא "הדג" שלנו הערב.

המתנו במקום עד כמעט אחרון הלקוחות, ולאחר יצאנו והתמקמנו באזור החניה, בסביבות 1 בלילה יצאה שרונה עם היפיוף לכיוון  "המיני" שלה, לאחר נסיעה קצרה הספקתי לתעד את זוג הנאהבים בנשיקה רטובה בזמן שהמתינו בצומת לאור הירוק. לאחר מס דק' הם הגיעו לחוף הצוק מצויידים במחצלת ובקבוק Black lebel , האדמונית והיפיוף הספיקו להריץ כוסית לפני "הפעילות הספורטיבית" שהגיעה לאחריה.

כנראה שבילוי עם "האח" יותר מוצלח מבילוי עם "האחיות" אמרתי לעצמי..

לאחר חודשיים התקשר אליי ניר וסיפר "התגרשנו היום,החלטתי למכור גם את בית הקפה, אפרופו אמר לי. הם עדיין  ביחד…

קובי אלטרס- חוקר פרטי 

הכותב הינו בעליו של משרד החקירות Under cover  מודיעין עסקי וחקירות פרטיות. הסיפורים מבוססים על מקרים אמיתיים השמות והזהויות ופרטים מזהים אחרים שונו על מנת לא לחשוף את לקוחותיי.

 

תגובות

להשאיר תגובה