רשימת 'כולנו העיר' המציגה שותפות בין מפלגות ותושבים מתל אביב ויפו ואת עו"ד אמיר בדראן כמועמד לראשות העיר, העלתה היום קמפיין חדש ברחבי העיר. כחלק מהקמפיין נתלה שלט ענק בנתיבי איילון עם הכיתוב "כולנו העיר- אצבע בעין של בן גביר" יחד עם דמותו של השר לביטחון פנים. השלט מבהיר כי בעת הזו, כאשר הערכים שתל אביב-יפו מייצגת בסכנה על ידי נציגי 'עוצמה יהודית-הליכוד', רק בחירה ברשימה המקדמת שותפות של יהודים וערבים, תושבי דרום ומרכז העיר, להט"בים ומבקשי מקלט- תהיה התשובה המוחצת לגזענות, להדרה ולהומופוביה.

כזכור, ב'כולנו העיר' דרשו מכל המועמדים לראשות העיר להצהיר שלא יכניסו את נציגי 'עוצמה יהודית-הליכוד' לקואליציה העתידית. לדרישה הזו הצטרפו מאות תושבי תל אביב יפו בעצומה ולאחר מכן גם רשימות אחרות המתמודדות בבחירות הקרובות. בנוסף, השבוע הפגינו פעילי 'כולנו העיר' מול לשכת ראש העיר המכהן, רון חולדאי, ודרשו גם ממנו להתחייב בעניין. "אל מול ההקצנה והאיום על תל אביב שאנחנו מכירים, חייבים לחזק את השותפות," אומר עו"ד אמיר בדראן, מועמד 'כולנו העיר' לראשות תל אביב יפו. "הבחירות הפעם הן בין שותפות לגזענות, בין פלורליזם להדרה. בחירה בחולדאי או בכל מועמד אחר שלא מתחייב שלא להיכנס לקואליציה עתידית עם שליחיו של בן גביר, תלמידו של כהנא, היא בחירה שמחזקת אותם. הבחירות האלו קריטיות, הערכים שתל אביב-יפו מייצגת בסכנה, אל מול הגזענות חייבים לבחור בשותפות."

עו"ד אמיר בדראן, המתמודד על ראשות העיר מטעם רשימת 'כולנו העיר', הוא חבר מועצת העיר ופעיל למען דיור, חינוך, ושוויון לאוכלוסייה הערבית ביפו. בעקבות אירועי ה-7 לאוקטובר, הקים והוביל את המשמר לשותפות יהודית-ערבית בתל אביב-יפו – ארגון הפעל להרגיע את השטח, הפעיל מוקד חם לסיוע לתושבים שנתקלו בגזענות והתנכלות, ויצר רשת עזרה הדדית של ערבים ויהודים כדי לסייע למפונים ולמי שנפגעו כלכלית מהמלחמה.

'כולנו העיר' הוקמה מתוך איחוד המפלגות "אנחנו העיר", "עיר סגולה" ו"עיר ירוקה". הרשימה משלבת דמויות חדשות בפוליטיקה העירונית, לצד חברי מועצה ותיקים ופעילים ואקטיביסטים ממגוון תחומי מאבק. יחד עם בדראן, מובילים את הרשימה חברת מועצת העיר והפעילה הפמיניסטית המזרחית שולה קשת, יו"ר ועד שכונת נווה שאנן; איתמר אבנרי, ממנהיגי תנועת "עיר סגולה", פעיל בקהילת הלהט"ב, וממקימי ועד שוכרי הדירות בפלורנטין; אלעד הוכמן, מנכ"ל "מגמה ירוקה" ויזם חברתי; מאיה פרץ, מארגנת איגוד-מקצועית ב-"כוח לעובדים"; עו"ד נועה לוי, מזכירת חד"ש בתל אביב; רולא דאוד, מנהלת ארצית שותפה בתנועה היהודית-ערבית "עומדים ביחד"; הפעיל החברתי היפואי עומר סכסכ ועוד.

 

תגובות

להשאיר תגובה