DAROM מבית יקב יתיר, בשיתוף עמותת חוות רימון, משיק מארז יין ייחודי לטובת הקמת חוות טיפול בעבור תושבי הדרום וכוחות הביטחון. 

המציאות החדשה והמטלטלת מאז השביעי לאוקטובר מחייבת שיתופי פעולה לטובת סיוע בעבור תושבי הדרום וכוחות הביטחון, מה שהוביל את אנשי DAROM מבית יקב יתיר לקחת חלק בתהליכי השיקום והבניה המחודשת של החוסן הלאומי. 

המותג המאופיין ביינות נגישים המיוצרים בטראור הדרומי, אימץ בשנים האחרונות את עמותת חוות רימון, המקימה ומפעילה מערך חוות וכרמי יין טיפוליים. בימים אלו מאיצים בעמותה הקמה של חמש חוות אשר נועדו לספק מענה מידי לטראומה בעבור תושבי הדרום וכוחות הביטחון, בהובלתו ובליוויו של ערן גולדווסר, היינן של יקב יתיר ו"דרום", וצוות האגרונומים של היקב. מיזם חדשני זה, נועד לסייע לטובת שיקום ומתן מענה מידי לנפגעי טראומה, כחלק מהבנה כי עם פרוץ המלחמה נוצר צורך להרחיב את פעילות העמותה באופן שיאפשר קליטה של מפוני עוטף והלומי קרב, להם מעניקה העבודה בחווה מענה טיפולי יומי, קהילתי ותעסוקתי ומאפשרת לעבד ולהשתקם מהטראומה. לשם כך, מרחיב יקב יתיר את היקף התרומה – עם מארז DAROM למען הדרום. מארז זוגי של יין דרום הכולל יין אדום מבציר 2022, ודרום רוזה מבציר 2022, אשר חלק מהכנסותיו יתרמו להרחבת החוות הטיפוליות בדרום הארץ.

יעקב בן דור מנכ"ל יקב יתיר: "עבודתנו עם חוות רימון החלה לפני המלחמה ותימשך גם שנים לאחריה. אנו מאמינים בשיתוף פעולה ארוך טווח הכולל ליווי מקצועי, תרומה כספית באמצעות רכישת המארז ולבסוף קליטת התוצרת של כרמי העמותה ליצירת יינות יתיר ודרום בעתיד. כל אלו מאפשרים פיתוח של ארץ היין הדרומית, לצד מתן מענה תעסוקתי וטיפולי לאוכלוסיות מגוונות באזור הדרום הנזקקות לכך".

מארז זוגי של יין דרום כולל דרום אדום מבציר 2022 ודרום רוזה מבציר 2022

דרום אדום 2022:

יין אדום יבש ואלגנטי שטעמי הפרי המובהקים שלו שומרים על איפוק ורעננות, וצבעו גרנט ארגמני. ליין ריח המזכיר פטל שחור, מעט עץ קלוי ומאוזן. ליין טעמים של פרי בשל ורענן עם עפיצות נעימה, ועל כן יכול להתאים מאוד לליווי של מנות בשר קלילות, וכן מאכלים מהמטבח הים התיכוני. 

אחוז אלכוהול 13.5%. כדי ליהנות מהיין בצורה מקסימלית רצוי להגישו בטמפרטורה של 15-17 מעלות.

דרום רוזה 2022:

יין רוזה יבש שצבעו ורוד בהיר, בעל טעמים פירותיים, רעננים, מאוזנים ומעט חמצמצים. ליין ריח המזכיר תות שדה ופריחת ורדים. 

דרום רוזה 2022 משתלב באופן נפלא עם מגוון מנות מהמטבח הים תיכוני, שילוב היוצר חגיגה אמיתי לחיך. מתאים להגשה כאפריטיף וילווה יפה מנות ראשונות מהמטבח הים תיכוני.

אחוז אלכוהול: 12.5%. כדי ליהנות מהיין בצורה מקסימלית רצוי להגישו בטמפרטורה של 8-10 מעלות.

מחיר מומלץ לצרכן: 150 ₪

את המארז ניתן להשיג בחנויות היין המובחרות.

 

תגובות

להשאיר תגובה