לא רלוונטי" הוא סיפור על קשרים, תככים, נקמה ויצרים אפלים ששיחקו תפקיד מרכזי בעולם התקשורת בישראל, שהיה בהלם מוחלט – תקיפות אכזריות נגד בכירים בעולם הבידור זרעו פחד בקרב אנשי הברנז'ה התקשורתית. איש מהם לא ידע מהו המניע לתקיפות הברוטאליות, ואיש מהם לא ידע מי הקורבן הבא בתור. בזמן שמחלק התשאול של מרחב ירקון ניסה להתחקות אחר המבצעים, עמדה לצאת לפועל תקיפה אכזרית נוספת. הספר מגולל את סיפורה של חקירת הפרשייה שטלטלה את המדינה, ואיש לא שיער בנפשו את תוצאותיה. המחבר אלכס תורגמן מגולל בפני הקורא סיפור אותנטי, לגבי היחסים בין העמים, דתותיהם, תרבויותיהם, וכל מה שמביא להתנגשות בין הציוויליזציות". בספר מחולק לפרקים בנושאים : הילדות במרוקו, ההכשרה החקלאית בצרפת, דרכי בארץ והישגיי הצבאיים, האידיאולוגיה הקומוניסטית עד להגירה לברית המועצות, ההתפכחות מהקומוניזם, ההצטרפות לשורות מתנגדי השלטון בברית המועצות, והחיים בצרפת עם תקופות גאות ושפל.

cover-relevanti

במהלך חודש נובמבר, תתקיים בסניפי "צומת ספרים" חגיגת מבצעי דיסני, במסגרתה יוכלו הילדים להצטלם ,בחנויות הנבחרות, על גבי קירות ענק מרהיבים עם הדמויות המוכרות והאהובות של דיסני: "אנה ואלזה" ו"גיבורי על", וכמובן ליהנות ממגוון מבצעים: 1+1 על מגוון ספרי דיסני , משחק וצעצועים של דיסני השני ב50% הנחה ,ספר דיסני ב9.90 ₪ לקונים ממגוון מוצרי דיסני המשתתפים במבצע ועוד הפתעות.

קירות צילום של אנה ואלזה בחודש דיסני בצומת ספרים - צילום יחצ

הסופרת מיכל אדלר עושה זאת שוב ומוציאה לאור את "פוקר פייס" רומן אירוטי חדש פרי עטה. ניק פרייס הוא עיתונאי באחת ממערכות העיתון המובילות בלאס וגאס,  שמחליט לעשות צעד שאף עיתונאי לא העז לעשות לפניו- לכתוב כתבה דורסנית על אשת החברה והעסקים,  בעלת חברת ההפקות הגדולה ביותר בווגאס, ג‘וליה פיין.  הידיעה גוררת כותרות והתעסקות בלתי-פוסקת בתקשורת, מה שמביא את ג‘וליה לעימות ישיר, פנים אל מול פנים, עם העיתונאי האמיץ. כשהעימות בשיאו וכשג‘וליה מסתכנת בהכתמת שמה הטוב ובפגיעה באימפריה שבנתה,  ומצד שני ניק מסתכן באיבוד משרתו כעיתונאי כשנשקפת סכנה לעתידו המקצועי , שם המשחק מתחיל . ג‘וליה מציעה לניק הצעה שאינו יכול לסרב לה,  ומשם הדברים מקבלים קצב מסחרר והתמונה משתנה.

פוקר-פייס-קדמי

"אשתו של מנהל הפנימייה" הוא ספרו הרביעי של תומס כריסטופר גרין, אשר כולם תורגמו ל-11 שפות. ספריו זכו בפרסים ובאותות הוקרה רבים.הספר מביא את סיפורו של ארתור שכמו אביו לפניו, היה מנהל בית הספר היוקרתי לנקסטר בוורמונט. זה המקום שהוא מרגיש שנתן לו את חייו, אך זה גם המקום הממיט עליו את חורבנו כשאירועים הרי גורל מסתחררים אל מעבר לשליטתו. אחרי שנמצא משוטט עירום בסנטרל פארק הוא מתחיל לספר את סיפורו לחוקרי המשטרה, זיכרונותיו מתנגשים , וטבעם האמיתי של הדברים, אהבה, נישואים, משפחה, וטרגדיה שלא ידע להתמודד איתה.

עטיפה-אישתו-של-קדמי

13 הערות

להשאיר תגובה