מעצבת האופנה טלי אימבר היא ללא ספק מעצבת מוכשרת ייחודית ומיוחדת בשוק מעצבי האופנה הישראלים, היא פועלת כבר 14 שנה מחזיקה רשת חנויות וקהל לקוחות נאמן. הקולקציה שהיא מציעה רחבה, משל הייתה רשת אופנה גדולה, הצבעוניות חוגגת על הקולבים, קשת המידות רחבה כך שגם מי שלא ניחנו במידה 36 יכולות להראות נפלא בבגדים טרנדיים. הגזרות שלה מדויקות והבגדים יושבים נפלא גם על מי שהיא מידה 44. הקולקציה של אימבר מחברת את שלל הסגנונות השונים לכדי קולקציה מגובשת ומוקפדת המתאימה לשעות היום והערב.

ההשראה לעיצוב הקולקציה היא הלקוחה על מבנה גופה ורצונותיה, אישה שאוהבת להרגיש משוחררת בשמלות מסתובבות או מחויטות, אישה חזקה ומלאת נוכחות. יש בקולקציה קלאסיות על זמנית עם טוויסטים עדינים של טרנדים היוצרים מלתחה מושלמת, הבדים נעימים ונושמים ומתאימים לחורף הישראלי, התפירה מוקפדת.

אהבתי את השמלות הנשיות, משמלות באורך הברך ועד שמלות ארוכות, חלקן בגזרה חופשית רחוקה מהגוף, חלקן מדגישות את המותן; חולצות צמודות וחולצות רפויות, ג'קטים קצרים וג'קטים בגזרת בלייזר, חצאיות בשלל גזרות ואורכים, אוברולים, טראנץ קואט פרחוני,

מה שמייחד את הקולקציה של טלי אימבר היא הצבעוניות הנפלאה שמככבת לצד השחור והאפור החורפיים.

אימבר: "בניגוד לדעה שמלתחת חורף היא רק מונוכרומטית המתבססת על 50 גוונים של אפור ושחור, ניתן למצוא בקולקציה צבעוניות עזה שתהפוך כל בוקר חורפי לנעים, שמח ומרענן".

מנעד הצבעים כולל צהוב, כתום, בורדו, אדום, כחול, אפור וכמובן שחור ולבן.את קולקציית חורף 2015-2016 של אימבר, מציגה הפרזנטורית החדשה הדוגמנית הבינלאומית מעיין קרת.

אימבר: "הבחירה במעיין לפרזנטורית הייתה ברורה מאליו. הקולקציה מיועדת לנשים מדהימות, אימהות, קרייריסטיות, כאלה שכל העולם על כתפיהן והן נושאות אותו בגאווה ובשיק".

הקולקציה של טלי אימבר היא כחול לבן, כולה מעוצבת ומיוצרת בישראל.

טווח מחירים: חולצות 279-349 ש"ח ; מכנסיים וחצאיות 429 ש"ח ; שמלות 379-699 ש"ח ; שמלות ערב 699-1200 ש"ח ; מעילים 699-1200 ש"ח

להשיג בחנויות המעצבת טלי אימבר, תל אביב–בית טפר תל גיבורים 5; הוד השרון-קניון שרונים; מודיעין- מרכז קייזר.

10 הערות

להשאיר תגובה