הטריבונה – חדשות עסקיות

רשת האופנה "אורבניקה" בחרה לראשונה בכוכבים סטטיק, בן אל ואנה זק, להוביל את הקמפיין לקולקציות האופנה, בגדי הספורט, הפיג'מות ו Home החדשות של אורבניקה לחורף 20/21 והכל בליווי ביצוע מחודש ללהיט המשותף שלהם "קוביות". ג'ורדי שכתב והפיק את השיר המקורי, עשה התאמה אופנתית ללהיט, אשר ילווה גם את הפרסומת החדשה. הגיעו לבקר על הסט:  מנכ"ל אורבניקה גיא פאוזנר ואלי גבי בעלים וקניין ראשי אורבניקה. את בגדי הים והגופיות החליפו פיג'מות, חליפות וואנזי, מצעים של דיסני ומלחמת כריות, הכל על רקע חדר שינה ענק שהוקם במיוחד לצילומים ולשילוב החזק.  בתמונה: מנכ"ל אורבניקה גיא פאוזנר ואלי גבי בעלים וקניין ראשי, סטטיק, בן אל ואנה זק.

אתר האופנה הבריטי NEXT אתר האופנה המקוון המוביל בבריטניה, החוגג בימים אלה עשור בישראל, השיק את קולקציית הסתיו חורף 2020-2021 בתצוגה ב ZOOM בדומה לבתי האופנה הגדולים בעולם. בתצוגה השתתפו משפחות סלב ישראליות: משפחת קלינשטיין:רמי אלכס והילדים אומה, תיאו ומילוא, משפחת גרינר-צבר: ליהיא יוסי מייקל ג'וליאן ואליאנה, משפחת סילבר -צ'בוטר: מור ואדים שון וריו, ירדן הראל ובעלה עמרי שלום ואחד התאומים. כולם הגיעו לדגמן את הקולקציה החדשה שעוצבה על ידי צוות מעצבי הבית של המותג הבריטי, השמה דגש על בגדי יום יום טרנדים, לצד פריטים קלאסיים לכל בני המשפחה.

אלעד בורנשטיין מנכ"ל חברת ברוניי המספקת כלי שיווק ותפעול לעסקים בתחום האופנה ועיצוב בישראל ובעולם, השיק את שיתוף הפעולה עם אפליקציית שופטאגר, פלטפורמה אינטרנטית בבעלות יונתן פרידמן, הנותנת שירותי ארגון, הוזלה והנגשה של סל הקניות באתרי האונליין השונים. מדובר בפעילות שיווק ראשונה של האפליקציה בישראל. חברת ברוניי שיזמה את המהלך, מציעה מגוון רחב של שירותים כגון: ייצוג מותגי האופנה והחדרתם לשוק האופנה הבינלאומי ומקומי, פתרונות כלכליים ותוכניות ייעול לעסקים המבקשים להרחיב ולנהל בצורה חכמה עסקים, ניהול רשתות חברתיות, ייצור בדים ותפעול לוגיסטי.

קבוצת תיגבור המפעילה כ־70 קהילות תומכות ברחבי הארץ, המספקות שירות ל-10.000 בתי אב בהם חברים כ-14.000 קשישים, פנתה לדובי גל, ננסי ברנדס, שרל'ה שרון, פאולה וליאון ואהוד בנאי אשר נענו וצילמו סרטונים מרגשים, בהם הם מברכים ומחזקים את רוחם של בני הגיל השלישי, אשר חווים בדידות וריחוק למעלה מחצי שנה. נועה גביש  מנהלת קהילות תומכות בתיגבור: "גם בימים קשים אלו חשוב לנו לחבק את הקשישים, ויבורכו האמנים אשר ללא היסוס צילמו סרטוני ברכה באופן ספונטני ואותנטי, אשר שמחו מאד את אלפי החברים בקהילות התומכות".

השחקנית פזית ירון מינקובסקי נבחרה זו העונה השניה לככב לצידו של ישראל קטורזה, בקמפיין לחברת הבניה פרשקובסקי. פזית שחקנית עסוקה גם בימי הקורונה, מככבת בתפקיד נשי ראשי בהצגה חדשה בתיאטרון חיפה, וממשיכה להריץ בזום בהתנדבות  את ״ההרצגה״ – שילוב של הרצאה והצגה, על סודות של שחקנים מאחורי הקלעים של התיאטרון. פזית בתקופה לא קלה זו לאמנים, ממציאה את עצמה ללא הפסקה, והיא יוזמת ומארגנת הופעות והרצאות בחצר הבית שלה, בעזרתם של בעלה מעצב האופנה ירון מינקובסקי וארבעת ילדיהם.

כניסת הנספח הכלכלי החדש של טייוואן בישראל, מר סטנלי צ'ו-אן צ'נג (Stanley Tzu-An TSENG), הביא לחיזוק היחסים הכלכליים בין טייוואן לישראל, במטרה לקדם שיתופי פעולה בין תעשיית הטכנולוגיה והחדשנות הישראלית וחברות סטארט אפ ישראליות לבין תאגידי הענק הטייוואנים. בסוף בשבוע האחרון יצאה לטייוואן קבוצת יזמים ישראליים בראשות רני שיפרון, מנכ"ל חברת הייעוץ הישראלית Healthier Globe נציג i2i ומנהל את פעילות IP² LaunchPad בישראל, במטרה לקדם הסכמי שיתופי פעולה חדשים. בתמונה מימין לשמאל: רני שיפרון סטנלי צ'ו-אן צ'נג, הנספח הכלכלי החדש של טייוואן בישראל.

השבוע בועדה לביקורת המדינה בכנסת, הגיעה לדבר גם רות תבור, הבעלים של "חומוס אשכרה"  ברחוב ירמיהו בתל אביב מזה 40 שנה, שזעקה את כאבם של המסעדנים, אשר רבים מהם הגיעו כבר לפת לחם, ועדיין אין שום מתווה לחזרתם לעבודה של המסעדות. זעקה רות תבור: "השפילו אותנו עד עפר. אני אישה לא בריאה, ועם מה אתמודד קודם: עם הפרנסה או הבריאות? מעולם לא לקחתי מביטוח לאומי שקל אחד, כי אני עובדת. ומי מפצה אותי על כל האובדן הזה"?. ח"כ עפר שלח יו"ר הועדה לביקורת המדינה, סיכם את הדיון: "דרג מקבלי ההחלטות והדרג המבצע חייבים להפנים: צריך לייצר מציאות חדשה, שבה אין מצב שלוקחים ענף וסוגרים אותו לחלוטין. זו גזירה שהציבור לא יכול לעמוד בפניה".

ג'ובאני רוסו, כדורגלן, מאמן וכוכב הישרדות, הצטלם השבוע לקמפיין הפרסום של מותג המזרנים החדש My sleep המציע מזרנים איכותיים, נוחים ואורטופדיים המתאימים במיוחד לכל העוסקים בספורט ובכושר ושומרים על אורח חיים בריא. ג'ובאני הגיע לצילומים מלווה ברעייתו מאיה פישל אשר הצטרפה אליו למספר צילומים משותפים. ג'ובאני גם סיפר כי מזרן אורטופדי חשוב לו במיוחד לשינה טובה, לאחר שסבל תקופה ארוכה מפריצת דיסק ואף נותח להקלת כאביו. רועי וילדר הבעלים של חברת MySleep, המשיקה את המותג החדש, בחר בג'ובאני הכדורגלן המצליח, מקפיד לשמור על אורח חיים ספורטיבי ובריא, ומייצג את קהל המטרה באופן אולטימטיבי .

עמותת "שבת העולמית", אשר פועלת ברחבי העולם לקירוב לבבות סביב השבת, יצאה בפרויקט ייחודי עם רשת ZER4U במסגרתה ישלחו אלפי זרי פרחים לשבת. לשם כך נאספו אלפי שמות של מקבלי פרחים פוטנציאלים בחברה הישראלית, החל מחיילים בודדים, ניצולי שואה, מתנדבים, משפחות אומנה, צוותי רפואה בחזית הקורונה, ועוד אנשים מכל מגזרי וקצוות הקשת בחברה הישראלית, וכן מהקהילה היהודית מדרום אפריקה. כל אחד יוכל לשלוח זר פרחים בחינם למישהו שהוא לא מכיר, ואשר מגיעה לו כתף תומכת. לצורך הפרויקט הוקם אתר אינטרנט ייעודי המאפשר לשלוח בחינם זר פרחים למישהו מתוך מאגר נרשמים. הרב ד"ר וורן גולדשטיין, הרב הראשי של יהודי דרום אפריקה ומייסד תנועת ה"שבת העולמית": "רצינו לפרגן למי שעובר תקופה קשה במיוחד השנה או נמצא בחזית המאבק בקורונה ובהשלכותיה, והפרחים הם מתנה שמפיצה אור ושמחה בבית ". משך הפרויקט הינו שבועיים, וניתן יהיה להיכנס ולהצטרף עד ה-5 לנובמבר. האתר: https://flowers.theshabbosproject.org/he . בתמונה: ירדן הראל הפרזנטורית של רשת ZER4U.

שחקני מכבי תל אביב בכדורגל קיבלו לאחרונה את מערכות הלבוש הרשמיות של המותגBOSS  חברת האופנה הבינלאומית, המלבישה הרשמית של מכבי תל-אביב  זוהי העונה השלישית. שחקני הקבוצה קיבלו את מערכות הלבוש במתחם האימונים של הקבוצה בקריית שלום, לפני המשחק נגד קרבאג מאזרבייז׳אן שנערך ביום חמישי האחרון. בית האופנה היוקרתי  BOSS משמש כמלביש הרשמי של הקבוצות ריאל מדריד, פאריז סן ז'רמן, טוטנהאם, וביירן מינכן. הקולקציה זמינה לרכישה באתר https://www.factory54.co.il/men/designers/boss

לראשונה מזה 50 שנות פעילותו של אתר החרמון, יוכלו להגיע רק מי שנרשם  ורכש כרטיסים מראש באתר, וזאת בכדי למנוע מצבים של עומסי מבקרים. השקעות נרחבות בוצעו לטובת הקמת מערכות מחשוב מתקדמות, שיאפשרו הרשמה מראש, וגם רכישת כרטיסים מבעוד מועד. בנוסף, באתר תופעל סיירת אכיפה על ההנחיות שכוללות ריחוק חברתי, עטית מסכה על האף והפה, והקפדה על היגיינה. נכנסים לאתר האינטרנט של החרמון http://www.skihermon.co.il/  ונרשמים.

בעלי רשת SCOOP תרמו השבוע 20,000 זוגות נעלי חורף לילדים ונשים ו- 10,000 גרבי חורף בשווי 1 מיליון ₪ לעמותת  החסד "יד ביד", בראשותו של הרב יעקב גלוייברמן, רוני אינסאז בעלי רשת נעליSCOOP : "העדפנו העונה בשל הקורונה, לתרום את מלאי סתיו 2020 במקום למכור בחנויות במחירי מבצע. היום יותר מתמיד חשובה הערבות ההדדית של אנשי עסקים בישראל, למען הקהילה ומשפחות המתקשות לשרוד את היום". בתמונה מימין: הרב יעקב גלויברמן ורוני אינסאנז.

בשבוע שעבר אירחה ג'ודי שלום ניר מוזס בביתה, חתונה של חייל בודד משוחרר יאיר עמרם ובחירת ליבו דולסה, שערכה עבורם עמותת שניר. עמרם הוא חרדי לשעבר אשר שירת במודיעין בפיקוד דרום ואינו בקשר עם הוריו. הזמר רותם כהן נרתם גם הוא והופיע באירוע בהתנדבות מלאה ואילו אייל ברקוביץ' תרם חליפה לחתן. בזכות המתנדבים של שניר, העמותה גייסה צלם, קייטרינג, מתנות ועוד. בתמונה מימין: ניר שמול, עינת אושרי, ג'ודי ניר מוזס, מאור כהן והזוג המאושר יאיר ודולסה עמרם.

הדוגמנית  נטע אלחמיסטר נבחרה זו שנה שלישית ברציפות כפרזנטורית של רשת אירוקה.  בחמישי האחרון התייצבה לצילומי קמפיין חדש לרגל השקת קולקציית משקפי הראיה  לחורף  2021. לצידה של אלחימסטר יככבו כ-8 דוגמנים בינלאומיים המיוצגים על ידי סוכנות עלית בבעלות שי אביטל, שפתחה השבוע סוכנות לייצוג גברים. הקמפיין צולם במגדל החדש בו מתגוררת אלחימיסטר עם בעלה רמי גרשון.

אנשי העסקים ברברה למפל ואלכסנדר בנעים, השיקו השבוע בישראל את מותג הדרמו-אסתטיקה LIERAC PARIS (מעבדות ליראק פריז) מקבוצת ALES, צרפת. LIERAC PARIS נחשב כמותג פרימיום בתחום הטיפוח, והוא מיוצר במעבדה כאשר כל מוצר ומוצר נבדק בקפידה. בליין למעלה מ-60 מוצרים. בתמונה מימין: אלכסנדר בנעים ברברה למפל ואוליביה בלה.

טקס הפתיחה לציון התאריך המקורי להזנקת מסע "גלגלי האהבה", מסע האופניים השנתי לגיוס תרומות למען ילדי בית החולים אלי"ן בירושלים, נערך אמש ב- ZOOM בנוכחות מנכ"לית ביה"ח אלי"ן דר מורית בארי, יו"ר אגודת ידידי אלי"ן מרק שרמן, צבי גינוסר יו"ר הדירקטוריון ונציג משטרת ישראל. ראש עיריית ירושלים מר משה ליאון, בירך את המשתתפים באירוע ועודד את התרומה המבורכת לבית החולים. בעזרת מאות רוכבים ידידי אלי"ן הושק הקמפיין  #MyALYNRide המציע לרוכבים מתנדבים להשתתף באירוע גיוס התרומות ברכיבה יחידנית לצד רכיבה וירטואלית וכך, לשמור על האחדות ולרכב למען ילדי אלי"ן. לאתגר נענו מאות רוכבים מהארץ ומהעולם, ביניהם למשל רוכבים מארה"ב, בריטניה, צרפת ועוד, שיצאו לרכב באופן יחידני כל אחד בזמנו ובאזור מגוריו, ואת האתגר האישי במסע הם משתתפים בדף המסע שלי של אלי"ן.

יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים הודיע להנהלת בורסת היהלומים, שאין בכוונתו להתמודד לכהונה שלישית, בבחירות  שיערכו בחודש דצמבר 2020. דבש, בן 56, המתגורר בתל אביב, יסיים 2  קדנציות, לאחר 5 שנים בהם שימש כנשיא הבורסה ליהלומים. במהלך כהונתו כנשיא הבורסה הוביל דבש מהלכים רגולטוריים משמעותיים דוגמת הסכם ההסדרה מול רשות המיסים, הוביל פעילויות רבות לקידום המסחר הבינלאומי, ומיתוג היהלום הישראלי בעולם. בתקופת משבר הקורונה יזם והקים את פלטפורמת המסחר הגדולה ביותר בעולם לסחר ביהלומים "גט דיימונדס". כמו כן קידם משמעותית את פרויקט הנדל"ן של הבורסה ליהלומים הנחשב לאחד הגדולים בישראל.

בימים אלו מתגבשת נבחרת 'טאפ מאדר' למען ילדי גדולים מהחיים 2021. זו השנה השישית שהנבחרת מגייסת תרומות בשילוב עם פעילות ספורטיבית, הכוללת גם את תחרות הטאפ מאדר. עד כה גייסה הנבחרת מעל ל- 5 מיליון ₪ לטובת גן החלומות של העמותה. חברי הנבחרת "כבשו" את הר איתן בריצה, פעמיים. בסיום הריצה "תרמו" חברי הנבחרת את 250 הק"מ שרצו יחד לפרויקט #גמאני_רצה להגברת המודעות לסרטן השד.

תן ביס מקבוצת Just Eat Takeaway.com שירות משלוחי האוכל מהגדולים בישראל, משיקה שורת צעדים שנועדו לתמוך במסעדות. צעדים אלה הם חלק מתגובת הקבוצה להידוק המגבלות על תעשיית המסעדות בארץ ובעולם, כתוצאה ממשבר הקורונה. קיימות מסעדות שעיקר הכנסותיהן מלקוחות היושבים במסעדה, בעוד ששירות המשלוחים, במידה וקיים, מהווה חלק קטן מהמודל העסקי שלהן. חבילת ההטבות של תן ביס שואפת להעניק תמיכה מיידית למסעדות הנמצאות בסיכון הגבוה ביותר. החבילה כוללת: הנחה של 25% בעמלות לכל המסעדות המשתמשות בשירות המשלוחים של תן ביס, הכולל צי של שליחים הלבושים במדים הכתומים של החברה, ביטול העמלה למסעדות עצמאיות חדשות המצטרפות לתן ביס במשלוחים, וביטול העמלה על הזמנות איסוף (פיק- אפ) למסעדות קיימות ומצטרפות חדשות.

מרכז הקונגרסים "בנייני האומה" ירושלים יארח את האירוע השנתי של עמותת החתול – עמותת בוגרי יחידת 669 בישראל שייערך לראשונה באופן וירטואלי, באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית של מרכז הקונגרסים הווירטואלי החדשני של בנייני האומה שהוקם לאחרונה. הכנס של עמותת החתול יתקיים ב-11/11/2020 וצפויים להשתתף בו מעל 900 בוגרי ולוחמי היחידה המובחרת 669. בכנס הווירטואלי יחולקו פרסי הוקרה והצטיינות לחברי העמותה הבולטים אשר התנדבו ותרומה לקהילה במהלך השנה. "עמותת החתול" הוקמה במאי 2014 על ידי בוגרי היחידה במטרה להוות גוף המלווה ותומך את הבוגרים בחיים האזרחיים במגוון תחומים. מנכ"לית בניני האומה מירה אלטמן המציאה ויזמה פתרון ייחודי, המציע ללקוחות כלי אינטראקטיבי פורץ דרך אשר יאפשר להם לראות בתלת מימד את כל האולמות של בנייני האומה, וכך לבצע תכנון של אירועים בצורה נוחה ופשוטה.

קבוצת MORAZ  צמחי מרפא בבעלותו של איש העסקים דודי פלד יו"ר ובעלים של הקבוצה, רכשה לאחרונה את חברת "קמפאלוק" של איש העסקים בני לנדא. מעתה הקבוצה תמכור את ליין מברשות השיער בעלות הפטנט הייחודי של התרת קשרים של המותג של מישל מרסייה מבית קמפאלוק, הנמכר בהצלחה רבה ב-60 אלף נקודת מכירה ב-35 מדינות ברחבי העולם, כולל ארה"ב, קנדה, מקסיקו, ברזיל, קולומביה, בריטניה, צרפת ועוד. בישראל המוצרים משווקים ברשתות השיווק והפארם לצד הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, אתר טרמינל X ועוד. מברשות השיער של מישל מרסייה זכו בפרסים נחשבים בעולם, כולל הפרס היוקרתי "ויקטואר דה לה בוטה" בצרפת, לצד פרסי עיצוב מוצר IFF וכן פרסי הוקרה מקומיים במדינות שונות.

בימים אלה החל קטיף הקיווי בגליל ובגולן, שימשך עד סוף חודש נובמבר. מארגון מגדלי הפירות בישראל נמסר שהקיווי הינו מבין הפירות העשירים ביותר בנוגדי חמצון ובויטמין C. בשל העלייה במודעות הבינלאומית לתכונותיו הבריאותיות, עולה הביקוש לפרי בארץ ובעולם כולו לקראת עונת החורף. רק בשנה האחרונה נוספו כ- 500 דונם וכיום היקף המטעים עומד על כ- 2,400 דונם בעיקר בגליל העליון, בגליל המערבי וברמת הגולן. השנה יעמוד יבול הקיווי על כ- 6,500 טון, המיועד בעיקר לשוק המקומי. בתמונה מימין: שי גולני מנהל שולחן הקיווי במועצת הצמחים ומנהל המטעים בקיבוץ מלכיה, וירון בלחסן מנכ"ל ארגון מגדלי הפירות.

לכבוד יום הולדתו ה- 60 של השחקן והמוזיקאי דן תורן, התקיים מפגש פסגה מרגש בינו לבין השחקנית ששיחקה לצידו בסרט "בחינת בגרות" בשנות ה-80 עירית פרנק כיום מנכ"לית תיאטרון הסמטה.

אפליקציה חדשה מצילת חיים: שבץ, גורם המוות השלישי בעולם, ורק 4.5 שעות הם הזמן המוקצב לטיפול בשבץ מרגע גילוי תסמינים ראשונים, במידה ורוצים למנוע פגיעה קשה. פרופ' רונן לקר, מנהל השירות למחלות צרברווסולריות במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים: "קיימים עיכובים בשל המתנה ממושכת, וזהו תהליך האורך לפחות 30-40 דקות". האפליקציה החדשה RAPID היא מערכת ממחושבת המשווקת ע"י חברת מדטרוניק, ומופצת בישראל ע"י חברת נאופארם, לאבחון ואיתור אירוע מוחי, באמצעות תוכנה המאפשרת פענוח מהיר של כל הבדיקות. כך מתקצר זמן הפענוח  ל-2 עד 3 דקות במקום חצי שעה, ומאפשר להבחין באיזה סוג שבץ מדובר ומה סוג הטיפול האופטימלי. בתמונה: פרופ' רונן לקר.

חברת הסטארט אפ Zira1 השלימה בימים אלה סבב גיוס שני בסכום של 10 מיליון ₪ על פי שווי חברה של 300 מיליון ₪, על ידי חברת רפאל או.די.גי יזמות בע"מ בבעלות היזם דוד רפאל. החברה משיקה בימים אלה מיזם אינטרנטי בעולם הנדל"ן העסקי, המאפשר מעבר משרדים באמצעות סיורי תלת מימד 360 ומספק מידע מקיף על הנכס, הבניין והסביבה וכן מאפשר לבצע מדידה מדויקת של הנכסים. מייסדת המיזם והבעלים היא רינת פאר.

אביחי אליהו, מנהל סניף דרום של חברת צוות 3, התמנה לתפקיד מנהל סניף השפלה במטה החברה ברחובות. אביחי אליהו (34) נשוי לדנה ואב להילה ואיתי. לפני 13 שנים החל לעבוד בחברת צוות 3, תחילה כמאבטח באינטל, כאחראי משמרת, סגן מנהל ומנהל יחידה. לפני כשלוש שנים התמנה לתפקיד מנהל סניף דרום והיה אחראי להקמתו, ניהל כ-450 עובדים והיה אחראי על הניהול בשגרה ובחירום, לחיזוק הקשר עם לקוחות קיימים ושיווק ללקוחות חדשים.

תגובות

להשאיר תגובה