הטריבונה – רכילות עסקית

עמותת זכרון מנחם, הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, זכו בפרס ישראל למפעל חיים. חיים ומירי ארנטל ייסדו את העמותה לפני 29 שנים אחרי שבנם הבכור מנחם נפטר ממחלת הסרטן. בין היתר דואגת העמותה לחוגים, פעילויות, מחנות בארץ ובחו"ל, מפגשי תמיכה וימי כיף. העמותה בעיקר מזוהה עם תרומות השיער למען נשים, צעירות וילדות חולות סרטן, ומאפשרת לכל חולה לקבל פאה, ללא קשר לגילה או מוצאה.

לאחר יום עמוס פגישות וסיור במנהרות הכותל, שכלל גם הנחת פתק בין אבני הכותל, וביקור במקומות הקדושים בירושלים. לא ויתר נשיא ברזיל ז'איר בולסונארו על סיום ערב גדוש וביקש ארוחת ערב ישראלית. פמלייתו של הנשיא הגיעו לסניף קפה גרג, בקניון  מלחה ירושלים. כשהתיישבו לשולחן, השף של הסניף ניגש לעדכן על המיוחדים בתפריט  הנשיא ופמלייתו הזמינו מגוון מנות ושתייה.

בני גנץ הגיע אל קפה קדוש במרכז בירושלים, יחד עם אבי ניסקורן ודני בונפילד. גנץ ראה והזמין מהתפריט סנדוויץ' הקרוי על שמו של בונפילד, יו"ר ההסתדרות בירושלים, וביקש שבעוד שבוע וחצי, כשייבחר לראש הממשלה, יקבל גם הוא מנה בתפריט: סלט המוקדש לו, ושמו "בלאגנץ". פגשו ונהנו מנהלי המקום איציק וקרן קדוש.

השבוע בשעות אחר הצהריים מצלמת העדשה תפסה את בוז'י הרצוג ובוגי יעלון בקניון הדר בירושלים. עוברים ושבים בקניון נעצרו לדבר איתם על הבחירות ובכלל.

הסופר מודל קאיה גרבר הבת של הדוגמנית הנצחית סינדי קרופורד, עיצבה עבור אומגה רצועת שעונים לנשים. במסגרת זו היא תככב בקמפיין חדש שיעלה ברחבי העולם, כולל בישראל. הקמפיין בישראל יעלה בארץ בשבוע הבא  בתקציב של כ-400 אלף ₪.

כחצי שנה לאחר בחירתו לתפקיד ראש העיר, הגיע בחמישי האחרון כרמל שאמה ראש עיריית רמת גן לביקור בבורסת היהלומים, לרגל חשיפה ראשונה של תכניות הקמת המפעל החדש לליטוש יהלומים שיוקם בבורסה ברמת גן. גולת הכותרת: סיור וירטואלי לראש העיר אותו ערך האדריכל אבנר ישר, אשר מופקד על פרויקט לחידוש מתחם בורסת היהלומים. במהלך הסיור הווירטואלי שהתבצע באמצעות משקפיי תלת מימד מיוחדים ומסך אלקטרוני, התרשם ראש העיר שיכול היה לחוות את המקום, כאילו הוא נמצא בו באופן ממשי. בפני ראש העיר הוצגו תכניות לבניית שני מפעלים לליטוש אבנים גדולות אשר יוקמו בבורסת היהלומים בהשקעה של 8 מיליון ₪.

בכירי רשת האופנה לי קופר בראשם דן איתמר סמנכ"ל השיווק, פגשו על סט הצילומים את הזמר איתי לוי והדוגמנית מריה דומרק, אשר נבחרו לאחרונה כפרזנטורים של המותג, והקמפיין בכיכובם יעלה לקראת חג הפסח בהשקעה של 3 מיליון ₪. מה שאף אחד לא יודע זה שהשיר בקליפ הוקלט עבור הקמפיין ויצא לרדיו סינגל, כבר בשבוע הקרוב. בסיום יום הצילומים הזמין איתי לוי את בכירי רשת לי קופר להופעה הבאה שלו שתיערך ב 15 ליוני בלייב פארק בראשון לציון, כאורחי הכבוד שלו.

אל על צילמה בשבוע שעבר קמפיין מיוחד לקראת חגיגות האירוויזיון בישראל, בכיכובה של זוכת האירוויזיון לשנת 1998 הזמרת דנה אינטרנשיונל. במסגרת הקמפיין שיעלה בדיגיטל, במטוסי אל על ובשילוט בנתב"ג, הזמרת דנה אינטרנשיונל תקבל את פני התיירים שיגיעו לחגיגות האירוויזיון מכל העולם, תעניק להם טיפים איך להסתדר עם הישראלים, ותלמד אותם מילים שימושיות וסלנג בעברית, שיסייעו להם בביקורם בישראל. בין המילים השימושיות והסלנג בעברית שדנה מלמדת את התיירים בקמפיין: "כמה זה?", "תעשה מחיר", "תפעיל מונה נשמה", "בלי חריף", "סבבה", "אחי" ועוד. לצד הדיווה דנה אינטרנשיונל, כיכבו צוות דיילי אויר של אל על, שנבחרו אף הם להוביל את הקמפיין הצבעוני.

היום השיקה חברת קסטרו-הודיס את מותג הקוסמטיקה האיטלקי הנודע קיקו בקניון איילון. הגיעו להשקה מימין: גבי רוטר הבעלים של קסטרו-הודיס, רינה טל מנכ"לית קניון איילון, סטפנו פרקסי מבעלי חברת קיקו שהגיע להשקה מאיטליה, ליאור עשור מנכ"ל קיקו ישראל ורון רוטר מנכ"ל הכספים של קסטרו-הודיס.

קסטרו ממשיכה להפתיע וגייסה את קלי ודונה מ -"בוורלי הילס 90210" לקמפיין מחווה להורים של "הילדים של קסטרו". כוכבות סדרת הטלויזיה האהובה והאייקונית בוורלי הילס 90210 ג'ני גארת'  (קלי טיילור) וטורי ספלינג (דונה מרטין) הגיעו לארץ לצילומי קמפיין "הילדים של קסטרו – קולקציית אביב 2019". קמפיין "הילדים של קסטרו" לקולקציית אביב 2019 החדש, נעשה במחווה להורים של הילדים שלנו: אלה שגדלו על קלי, ברנדון, דונה, סטיב, ברנדה וברנדון וכמובן דילן מקיי. לצדן של השחקניות טורי ספלינג וג'ני גארת' (דונה וקלי), הכוכבות והדמויות הלוהטות ביותר של שנות ה-90, ישתתפו בקמפיין עוד עשרות ילדים מוכשרים, מוסיקאים, מנגנים ושרים, אשר ינגנו את שיר הפתיחה של הסדרה האהובה

בשבוע שעבר השיק עומר בלחסן, הבעלים של המותג SMARTAPE (סמארטייפ) – תוספת שיער במדבקה הקטנה והדקה בעולם – פטנט רשום כחול לבן, את קולקציית הגוונים לקיץ 2019 ולראשונה בישראל, תוספת שיער גלי טבעי.  האירוע נערך ב"האוס" מתחם חדש ברמה"ש, שנועד לקדם נשים בעסקים. בלחסן סיפר כי שוק תוספות השיער בארץ מגלגל 120 מיליון ₪ בשנה ושעד לפני מספר שנים נשים היו מתביישות בכך שיש להם תוספות שיער, נשים כמו ליידי גאגא, קים וקלואי קרדשיאן , ביונסה, ג'ניפר לופז, ריאנה וטיילור סוויפט, סימנו את השינוי והן מתגאות בתוספות השיער שלהן. SMARTAPE אחראית בין היתר לתוספות של נטע ברזילי בקליפ טוי, שירן סנדר, אשלי וקסמן , נסרין קדרי ועוד. במקום נכחו: אירה דולפין בעלת רשת מכוני הכושר, פינק רום ונעמה קסרי, ג'ני צרוואני,  מגישת הטלוויזיה והרדיו סיוון קליין, אבישג נגר בלוגרית האופנה שתככב בקרוב בפרסומת של מותג ההלבשה התחתונה קלווין קליין, הדוגמנית פאולינה אלברשטיין, יעל ברנר-פרנקל יזמית "האוס", ירון משיח מנכ"ל ובעלים אופטימל ביטוח, ומעצבי השיער שעשו הדגמה במקום הדגמה החיה במקום: יוני רחימי מרמת השרון, גליה איטח מרמת גן עמי פחימה מנתניה, אבי אברהם מחולון שני אשכנזי מאשדוד.

סולן להקת REO SPEEDWAGEN הפופולארית משנות ה-80 קווין קרונין KEVIN CRONIN, ביקר השבוע ביקב טורא יחד עם אשתו. בני הזוג הופתעו מאד מיופיו של אזור השומרון ועוד יותר מאיכות היינות של יקב טורא. קוין מיהר להעלות בדף הפייסבוק שלו פוסט עם סרטון על הביקור. כתב קוין: "כמי שמגיע מקליפורניה, שם יש הרבה יקבים מצוינים, היין של טורא הוא לדעתי אחד הטובים שטעמתי". בני הזוג אף רכשו 8 בקבוקי יין לקחת עימם הביתה לארה"ב. בתמונה המצורפת בני הזוג קרונין עם ורד בן סעדון מבעלי היקב.

השחקן דביר בנדק, השף שגב משה והיוצר ליאור כלפון לצד סופי מצ'טנר הגיעו לקניון שבעת הכוכבים, לפתיחת חנות הדגל של Laline רשת הטיפוח הבינלאומית, והשקת קולקציית החג, כחלק משיתוף פעולה שיש לרשת עם עמותת Make A Wish במסגרתם כולם הפכו למוכרים ליום אחד, ביום המעשים הטובים. סופי מצ'טנר הפרזנטורית של הרשת, הגיעה רגע לפני גיוס, לאירוע האחרון, לפני שעולה על מדים. סופי מצ'טנר תתגייס בקרוב לצה"ל ותעבור טירונות כללית, סופי הגיעה לחנות הדגל ומילאה את המלאי לטירונות שלה.

בערב שכולו בסימן המשפחתיות, השיק היקב המשפחתי טפרברג בשבוע שעבר בצותא ת"א, את המהלך החדש ״ווטסאפ משפחתי״ – סרטונים בהשראת הווטסאפ המשפחתי של משפחות אמיתיות, ותוויות במהדורה מוגבלת המשלימות המהלך. הגיעו לצחוק וליהנות מהמופע ומהיין: מנכ"ל ובעלי היקב מוטי טפרברג ואשתו שרה, רועי הראל סמנכ"ל השיווק של היקב ומי שמוביל את המהלך, גיל גזית, עו״ד תמיר גילת יו״ר הקרן לחקר הסרטן בישראל, עו״ד ויקי איילון, ןבסוף המופע לגמו לחיים וטעמו את היינות החדשים של היקב חברי ציפורלה ,עם הנהלת היקב ובהם גם מאיה ורטהיימר שהינה חלק מצוות ציפורלה.

השבוע התקיים אירוע של נספרסו, במהלכו נפתח בית קפה פופ אפ, לרגל השקת מערכת ורטו החדשה של נספרסו ברחוב דיזינגוף 116 בתל אביב, למשך חודש ימים בלבד. מדובר בבית קפה פופ אפ שמגדיר את חווית הקפה מחדש: במקום לשלם על הקפה, מעלים סלפי עם הקפה של NESPRESSO ומקבלים אותו ללא עלות, כולל כוס מאג גדולה ופרסונלית. לצד מגוון תערובות קפה משובחות, נהנו האורחים מקינוח חדש שהומצא במיוחד לבית הקפה 'קאפקרון', שילוב של קאפקייק עם מקרון, של הקונדיטורית עדי ברק ABCakes. בין האורחים שבאו: שרון שחר סמנכ״ל החטיבה העסקית, רוני וייזר סמנכ"לית השיווק, עדי רווה גלוסקא סמנכ"לית מועדון לקוחות, ניר כץ סמנכ"ל כספים, גלית גוטמן, אסי ישראלוף, יעל גולדמן, אורי פפר, שיראל טולדנו החברה של עומר אדם, שי מיקה, ג'ני צ'רוואני, מירב מילר, אלעד זוהר, אירה סימונוב, יהודה עמר, שחר פאר, אתי סויסה, סופי טייב ועדי סיברובר שהתחרו במשחקי השף, רומי גיאור מהתוכנית "2025" ואחות של דומיניק רימה מתוק. מימין: גלית גוטמן, הקונדיטורית עדי ברק ושי דינור סמנכ"ל איכות ושירות טכני.

Sebastien Maccarty נציג חברת ויטמיקס העולמית, הגיע לארץ במיוחד לכבוד השקת סדרת הבלנדרים החדשה של המותג. הבלנדר שבמקור יועד לשפים מקצועיים במסעדות, בתי קפה ובתי מלון, הותאם לצרכים ביתיים, והוא מביא את אותה האיכות בביצועים, בטעם ובמרקם בקלות ובטבעיות. בסדנה שהתקיימה בנתניה, מטה אופק חדש יבואנית ויטמיקס, הדגים סבסטיאן מקרתי את החידושים המסעירים שבסדרה החדשה: הבלנדר החדש מסדרת Ascent מתחבר באמצעות Bluetooth עם הטלפון הסללורי, לאוסף של למעלה מ- 500 מתכונים של החברה, ומבצע בדייקנות של שף ובאופן אוטומטי, מתכונים בריאים וטעימים. מרקים חמים, ממרחים, שייקים, קינוחים בריאים ואפילו גלידה הם רק חלק מהמטעמים שהכין הדור החדש של כוהנות הבריאות ובהן דפנה אמון ופלורנסיה אונטרינו בסדנה המרתקת.

חברת כמיפל השיקה השבוע את המותג Futuro במרכז החדשנות של M3 בהרצליה פיתוח. יהונתן גל מנכ״ל חטיבת השיווק של כמיפל, גלי גולדשטיין ברעם מנהלת שיווק מוצרי הצריכה ב- M3 ואורטל בטאן מנהלת מותג Futuro בישראל, ארחו את מרצ׳לו מרסיאני, מנהל תחום אורתופדיה אירופה M3 שהגיע מאיטליה במיוחד לאירוע, ואת שחר פאר אשר הגיעה להרצות על הקריירה המפוארת שלה. המותג 'Futuro' הינו מותג לאביזרי תמיכה אורתופדיים, עם טכנולוגיה ייחודית, המעניקים פתרון לכל רמות הקיבוע והתמיכה לברך, לקרסול, למפרק כף היד ולמרפק, ואף נותנים פתרונות ספציפיים לפעילות ספורטיבית. המותג נמכר בלמעלה מ- 40 מדינות ברחבי העולם, ומומלץ על ידי איגוד הרוקחים האמריקאי. גלי גולדשטיין ברעם, מנהלת השיווק אמרה שאביזרי התמיכה של Futuro מאפשרים לאנשים הסובלים מכאבים בשרירים ובמפרקים, לחיות חיים מלאים בפעילות ועשייה ללא הפסקה. בתמונה: גלי גולדשטיין ברעם, מרצ'לו מרסיאני, שחר פאר ויהונתן גל.

במסגרת יום המעשים הטובים, בחברת סלע מדיקל העוסקת בייבוא והפצה של מגוון מכשור רפואי, החליטו לפנק בטיפולים אסתטיים 15 נשים שהגיעו מכל רחבי הארץ, חלקן כאלה שהחלימו ממחלת הסרטן, פציאליס לצד אלמנות ונשים עם סיפורי חיים לא קלים. המשתתפות הגיעו למשרדי החברה בפתח תקווה, לפגישת ייעוץ בהתאמה אישית על ידי בכירי הרופאים בארץ: ד"ר יואב גרונוביץ  מנהל מחלקת כירורגיה פלסטית בבית החולים שערי צדק בירושלים, ד"ר מרינה לנדאו מומחית עולמית לרפואת עור וד"ר איתן ברמן רופא עור, מומחה לאסתטיקה רפואית. הרופאים נרתמו בהתנדבות על מנת להעניק את הטיפול המתאים ביותר לכל אחת ואחת מהמשתתפות. בתמונה מימין לשמאל : ד"ר יואב גרונוביץ, ד"ר מרינה לנדאו, קרן סלע מנהלת חטיבת האסתטיקה בסלע מדיקל וד"ר איתן ברמן.

היכל הקרח בחולון משיק לראשונה תערוכת צילומים מרהיבה, פרי שיתוף פעולה עם המחלקה לצילום במכללת "מנשר לאמנות" תל אביב. מאחורי התערוכה עומדת החוויה הייחודית שמציע המקום הנחשב למרכז פעילות ספורטיבי, משפחתי וקהילתי מוביל, הסטודנטים התבקשו ליצור צילומים מרגשים שיחשפו זוויות חדשות של מההיכל. התערוכה כוללת 20 עבודות נבחרות של 10 סטודנטים, בהן הם מציגים פרספקטיבות ופרשנויות שונות אודות החוויה במתחם. בין המצבים שתועדו: החלקה החופשית, אימון מקצועי, דייט רומנטי על הקרח, מפגש משפחתי וחברתי, ההתמודדות האישית עם ההחלקה ועוד. יהורם צרפתי נציג הבעלים של רשת היכל הקרח: "רצינו לשקף את תרבות ההחלקה שמביא ההיכל לישראל, המטפח דורות של ספורטאים בענף ההחלקה". באירוע ההשקה של התערוכה שיתקיים ביום ראשון 14 באפריל בשעה 18:30, יוענקו פרסים לשלושת הצילומים הנבחרים.

השבוע השיקה יעל ברנר פרנקל, יזמית ומקימת האוס co-working מתחם עבודה משותף לנשים ברמת השרון, את "הפרלמנטיות של האוס" – קבוצת  נשות עסקים מובילות שיפעלו כמנטוריות בחממה העסקית של האוס, וייסעו לנשים להפוך לעצמאיות, ולהגדיל את מערך הנשים בעסקים. השתתפו: סיגל רגב רוזנברג מנכ"לית קופח כללית הנכנסת, והאישה הראשונה שמכהנת בתפקיד זה, עדי רונן מייסדת Adika ובעלת המיזם  It Momz, קרן הרשקוביץ מייסדת-שותפה בתכנית Woman2Woman של פורום בוגרות עמותת 8200, ליאה אטד יזמית וממקימות נס טכנולוגיות, אירית בוטבול-עובדיה מנכ״לית ומפתחת שיטת "העוצמה שבתוכי" ובתה של ירדנה עובדיה, חלי ממן גורו לאורח חיים בריא, בת שבע בובליל מבעלי קלאב הוטל, סנדרה רינגלר מנחה וסטייליסטית, מימי לוזון קוסמטיקאית בינ"ל, סינגה מפיקת האלפיון ומוטי רייף. בתמונת הפרלמנטיות של האוס: חלי ממן, אירית בוטבול-עובדיה, בת שבע בובליל, ציפי רומנו, סינגה, עיד רונו, סנדרה רינגלר, קרן הרשקוביץ, מימי לוזון, סיגל רגב רוזנברג, יעל ברנר פרנקל ולאה אטד.

בצהרי יום שישי האחרון, רגע לפני הבחירות, חגג חבר הכנסת עמיר פרץ בריתה לנכדתו בר. האירוע החגיגי התקיים במתחם הכנסים והאירועים "דוריה", שהינו חלק מהריזורט היוקרתי "Dream Island" שעתיד להיפתח בקיץ הקרוב, ולהוות קומפלקס תיירות מוביל בישראל. באירוע נכחו 450 אורחים ביניהם חברי מפלגת העבודה אבי גבאי, שלי יחימוביץ', טל רוסו ועוד. האורחים נהנו מקבלת פנים עשירה ומנות שף ייחודיות שגובשו במיוחד עבור האירוע. שרון קידר מנהלת השיווק של ה- "Dream Island"  ואסף רוזי מנכ"ל דוריה איחלו לעמיר המון מזל טוב להולדת הנכדה החדשה. בתמונה: ח"כ עמיר פרץ, אסף רוזי ושרון קידר.

מנכ"ל קימברלי קלארק ישראל אורי בן שי, עודד את עובדי החברה להירתם ולהצטלם למען עמותת "חיבוק ראשון", וכמובן ששימש דוגמה אישית. זאת במסגרת פעילות של המותג האגיס למען העלאת מודעות כוחו של החיבוק ואיסוף כספים לעמותה, החוגגת 15 שנות פעילות בימים אלה, ומפעילה מערך של כ-500 מתנדבים ומתנדבות ברחבי הארץ, הדואגים לחבק תינוקות בודדים בכל בתי החולים. עד כה עלו לרשת מאות תמונות של הורים מחבקים את תינוקם. בין המשתתפים היו יובל שרף, שהניעה את הפרויקט וסיפרה על רגעי החיבוק הראשונים, ינאי פרישר גוטמן שכתב על בנו רוי "בשבילו אני קם בבוקר" ועוד. בתמונה מימין: אורי בן שי מנכ"ל קימברלי קלארק ישראל, הדר שלו מנהלת שיווק האגיס ועדי קריב סמנכ"ל שיווק קימברלי קלארק ישראל.

גברי בנאי (ה"גשש") אב ושני בניו אורי ובעז חברו לראשונה יחדיו למופע בידור מוסיקלי מפתיע מרגש ומרתק. ביחד הם שרים את מיטב הלהיטים של להקות "התרנגולים" וה"גשש". ועוד. עם הרבה סיפורים, שירים קצת נוסטלגיה והרבה צחוק. בערב של פעם עם הרבה טעם. את הופעת ה-250 שלהם יחגגו השלישיה במופע חגיגי במרכז ענב לתרבות בתל אביב ב-6.4.19.

לקראת יום המעשים הטובים, רשת HOODIES השיקה פעילות "מעשה טוב בכרטיס גירוד" במשרדי החברה. במסגרת הפעילות, שתתקיים בסניפי הרשת ברחבי הארץ בין התאריכים 2 ל-4 באפריל, יוענקו ללקוחות בכל קנייה כרטיסי גירוד, כאשר בכל כרטיס יופיע מעשה אחד טוב שעליהם לבצע  במהלך היום. במהלך ההשקה קיבלו עובדי החברה וההנהלה הבכירה כרטיסי גירוד, וביצעו את המשימות הכתובות בהם. באירוע נוכחו: ניצן ישראלי מנכ"ל רשת HOODIES ואורן בר-גיל סמנכ"ל שיווק ובעלים קבוצת HOODIES.

אגם רודברג השחקנית ופרזנטורית מותג הקוסמטיקה והטיפוח הבוטני מס' 1 בצרפת איב רושה – YVES ROCHER, חוגגת יום הולדת 60 למותג. לרגל החגיגות, שנערכות במקביל בעולם ובישראל, עוצבה מחדש החנות בקניון איילון עם מתחמים מיוחדים ירוקים שתואמים את ערכי המותג, דוכני מיצים טבעיים ושזירת פרחים והושקו מארזים ממותגים מיוחדים.

השבוע נערך אירוע השקה חגיגי של קניון עזריאלי מודיעין, לרגל פתיחת סניף הקונספט של רשת BE בקניון. הסניף מתפרש על גודל של כ- 470 מ' בהיקף השקעה של מיליוני שקלים. ההשקה התקיימה במעמד אייל חנקין מנכ"ל קבוצת עזריאלי, ארנון תורן מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, איציק אברכהן מנכ"ל רשת שופרסל, אורי וטרמן מנכ"ל רשת BE וצביקה רוזנטל מנכ"ל קניון עזריאלי. צביקה רוזנטל מנכ"ל קניון עזריאלי מודיעין בירך את רשת BE על כניסתה לקניון. בהשקה השתתפו כ- 250 אורחים, בהם בכירי קבוצת עזריאלי, מנכ"ל עריית מודיעין יורם כרמון, גיא ברעם בעלים של שלטי ברעם, עינת ארליך, שירילי בוגנים, רותם רבי, שביט ויזל, ליהיא גרינר, שי מיקה, אדל בספלוב, צוקית אשכולי, לירן לוי ודודו כהן מהתכנית "חתונה ממבט ראשון".

השבוע התקיים ארוע פתיחת תערוכת הציורים של האמנית אתי קוברובסקי, בבית יד לבנים ברמת השרון. אתי הקדישה השנה את התערוכה לקרן לחקר הסרטן בישראל, אותה מוביל עו״ד תמיר גילת, וההכנסות מכל המכירות של יצירותיה, יתרמו לקרן לחקר הסרטן. הגיעו להתרשם מעבודותיה: דליה איציק, ראש עיריית רמת השרון אבי גרובר, רוני גת מנכ"ל יפאורה, מוטי רייף, אלכס קלינשטיין, מנכ"ל פלייטק מורן וייזר ועוד. תמיר גילת ריגש את הקהל בהרצאה בה סיפר את סיפורו האישי כחולה סרטן, וכן דיברה פרופסור רונית סצ׳י פאינרו מילגאית של הקרן, ומי שמובילה פריצות דרך משמעותיות לקידום טיפול במחלת הסרטן. כמחצית מהציורים של קוברובסקי נמכרו כבר בערב הפתיחה, והתערוכה תוצג עד למחצית חודש מאי.

מפגש מקצועי התקיים השבוע בראשון לציון, כאשר משה שרשוב מנכ"ל קבוצת שמיר הנדסה, אירח בפרויקט הדגל החדשני שבונה חברתו באתר "קרסו מוטורוס" נציגים רבים מענף הבנייה, להשתלמות מקצועית בנושא חדשנות בשיטות עבודה, בדגש על שימוש בסיבי פוליפרופילן, כתחליף לברזל ביציקת רצפות בטון מדויקות. בין המשתתפים: דן פרנס מנכ"ל קרסו נדל"ן,  שבי לביא סמנכ"ל נדל"ן קרסו מוטורס, דפנה בירן בעלת משרד האדריכלים אורבך-הלוי, גלעד פיינר מנהל פרויקטים אלייד, שמוליק דונרשטיין בעלים ויו"ר רב בריח, עמי חיות סמנכ"ל מליסרון ועוד. בתמונה מימין: דפנה בירן, משה שרשוב ודן פרנס.

סניף חדש של "זהבי-עצמון" נפתח השבוע בחדרה, בו הושקעו כמיליון שקלים. בסניף החדש בניהולה של משפחת בן יעקב, הוקדשה תצוגה מיוחדת ורחבה של המותג היפני TOTO שהגיע לראשונה לארץ, עם מוצרי סניטריה חכמים. במקום נכחו מנכ"ל זהבי עצמון, גבי קליין ועדי בן בסט מנהל מותג TOTO. הסניף חדש באזור התעשייה של חדרה, מתפרס על שטח של כ-1,300 מ"ר על קומה אחת מרווחת בו ניתן לראות קולקציות איכותיות וחדשניות, אשר ישפיעו על מגמות העיצוב בישראל, לצד מכלול החידושים והיישומים האחרונים בעולם בתחום הבנייה ועיצוב הבית. בתמונה: גבי קליין מנכ"ל זהבי עצמון, מיכל נוף מנהלת שיווק זהבי עצמון, ונופר בן יעקב מנהלת סניף חדרה.

השבוע לרגל יום המעשים הטובים, הגיעו מיטב האומנים והצטרפו לשרה אגמון הפקות , וביחד הפעילו ושמחו את ילדי "דנה" בבית החולים איכילוב. בין האמנים: השחקן משה אשכנזי, בר זומר, בל אגם, אן זיוי, ירדן ויזל, עדן יוחנן, שירלי בוגנים, שחר משה, שרון דוראני, שיינה היידי, נואל ברקוביץ, דניאל לוי כוכבת רשת נשר ועוד.

משלחת בכירים מחברת לוואצה הגיעה מאיטליה, להשקת שיתוף הפעולה עם קבוצת שופרסל. מכונות הקפה החדשות והקפסולות של לוואצה ישווקו  לראשונה בשופרסל, כחלק מהאסטרטגיה להעמקת החדירה בשוק הישראלי. ליימן שלייסל תהיה היבואנית הרשמית. באירוע החגיגי השתתפו איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל, אורי קילשטיין המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הסחר והשיווק ביחד עם אדוארדו קליוני מנהל היחידה העסקית בלוואצה מערב אירופה המזרח התיכון ואפריקה וראובן שלייסל הבעלים ומנכ"ל משותף חברת ליימן שליסל. האירוע וטקס גזירת הסרט לכניסת הפעילות בסניפים, התקיים בסניף שופרסל בגלילות. בתמונה מימין לשמאל: אורי קילשטיין משנה למנכ"ל וסמנכ"ל סחר ושיווק שופרסל, אדוארדו קליוני מנהל היחידה העסקית בלוואצה במערב אירופה המזרח התיכון ואפריקה, איציק אברכהן מנכ"ל קבוצת שופרסל וראובן שלייסל בעלים ומנכ"ל משותף חברת ליימן שליסל.

בסוף השבוע האחרון השיקה משפחת איתני את קבוצת "Carmel Group" בתיאטרון הלאומי "הבימה" בתל אביב. הערב החל בהתכנסות בה נשא דברים עופר איתני, המנכ"ל ומבעלי החברה, שבישר על ריכוז פעילות כל החברות ומותגי העיצוב תחת קבוצת אחת בשם "כרמל גרופ". מדובר בקבוצת עיצוב הבית הגדולה בישראל, הכוללת למעלה מ-50 חנויות ומפעלים ובהן הרשתות: ביתילי, IDdesign, כרמל פלור דיזיין, URBAN, מותג הנוער B.Teen, מיזם ההום סטייג'ינג והנדל"ן Mayway והחטיבה העסקית 'כרמל Business'. איתני הודיע שבעוד חודשיים ייפתח בפתח תקווה אולם התצוגה הגדול בישראל לאדריכלים, מעצבים ויזמים שכולו יוקדש לעיצוב פנים וחוץ, וייתן מענה כולל לתעשיות המשרד, האירוח, הפנאי, מבני ציבור ופתרונות כוללים בתחומי הריהוט, החיפויים ועוד. בהמשך הערב צפו המוזמנים במחזמר "סימני דרך" של תיאטרון הבימה, המספר את קורות חייה של המשוררת הלאומית נעמי שמר ז"ל.נכחו באירוע: רון אבידן מנכ"ל חברת הנדל"ן עופר השקעות ואשתו השחקנית לימור גולדשטיין, עופר אליהו מבעלי חברת הביטוח מגדל, שמוליק ארבל מנהל החטיבה העסקית של בנק לאומי, יונה פוגל מנכ"ל קבוצת פז, רמי יהושע, אירינה ורמי שלמור, האדריכלים מיכי סתר, ורד גינדי, עליזה שיינזון, אלה איטח ועוד. בתמונה: עופר איתני ובת זוגו אסתי קסטרו ביחד עם יונה פוגל, מנכ"ל קבוצת פז ואשתו.

לכבוד יום המעשים הטובים, נרתמה חברת רב בריח והחליפה לכפר הילדים "נווה הרואה" באשקלון, את כל דלתות הכניסה של בתי המגורים והמבנים הציבוריים. כחלק מהאידאולוגיה של חברת רב בריח, ובמטרה לקדם את אזור אשקלון והפריפריה בכלל, הגיע ביום שני האחרון שמואל דונרשטיין, יו"ר ובעלים חברת רב בריח לפגוש את ניסים צדוק מנהל כפר הילדים, על מנת להתרשם מקרוב ולסייע בשיפוץ שהחברה ביצעה. בתמונה: שמואל דונרשטיין יו"ר ובעלים חברת רב בריח, ניסים צדוק מנהל כפר הילדים ודוד רוזנר יו"ר עמותת כפר הילדים.

במסיבת פתיחת השנה של מועדון קונטור בסניף רגבה החדש בראשל"צ, נערכה השקת הפעילות השנתית של מועדון הקונטור, שמטרתו לחזק את הקשר עם אדריכלים ומעצבים, כדי לתמוך ולעודד יצירה ישראלית בתחומי האמנות והעיצוב. יאיר תותחני (משמאל) איש העסקים והבעלים של חברת תותחני מראשל"צ, המתמחה בשיווק מוצרי יוקרה למטבח ולאמבט, סיפר באירוע לזאב בכר מנכ"ל מטבחי רגבה, על הטרנדים והחידושים שהגיעו לארץ, מאת החברות האיטלקיות אותן הוא מייצג. יאיר תותחני וזאב בכר חגגו יחד שיתוף פעולה פורה בין החברות והחידושים הצפויים לכולנו בתחום העיצוב.

תגובות

להשאיר תגובה