הטריבונה – רכילות עסקית

בשבוע שעבר התקיימה הפלגה בחופי ישראל, בה חתמו על אמנת "ישראל 2030 בריאה ונקייה" עמותת צלול, ארגוני איכות הסביבה, יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי וח"כ יעל כהן-פארן נציגת התנועה הירוקה בכנסת, להירתמות מול האיומים והזיהומים אשר פוגעים בים ובחופים. כולם הסכימו שנושא איכות הסביבה חייב להיות על סדר היום הציבורי של נבחרי הציבור, והבחירות הקרובות צריכות לעסוק בנושא זה, כי אנו חיים במדינה קטנה אשר המשאבים שלה מוגבלים.

מוזיאון תל-אביב לאמנות ועיריית תל-אביב-יפו הודיעו על חידוש ושדרוג מקיפים של הביתן לאמנות עכשווית, הממוקם בכיכר התרבות בעיר. פרויקט זה מתאפשר בזכות תרומה של 5 מיליון דולר מקרן משפחת אייל ומרילין עופר, קרן פילנתרופית התומכת במוסדות ויוזמות בתחומי החינוך והתרבות.  הביתן הוקם בתמיכתה של קרן הלנה רובינשטיין לפני כ-60 שנה ונקרא על שמה. מאחר שקרן הלנה רובינשטיין חדלה לפעול בשנת 2011, הבניין נדרש למימון שיבטיח את עתידו. תרומה נדיבה זו תאפשר חידוש נרחב של הביתן, שייקרא "בניין אייל עופר לאמנויות". עבודות השיפוץ נועדו להחזיר את הביתן למצבו הקודם כאחד המבנים המשמעותיים בתל-אביב, תוך שיפור תשתיות התצוגה, לרבות התאורה, בקרת האקלים בחללי התערוכות והביקור, ותוך העצמת חוויית המבקרים. שטחו של הביתן כ-1,470 מ"ר והוא תוכנן על-ידי האדריכל חתן פרס ישראל, יעקב רכטר, לפני כ-60 שנה. בנו, אמנון רכטר, שכיום עומד בראש המשרד, יהיה אחראי על עבודות השדרוג של המבנה. למבנה המחודש יתווספו גם בית קפה, בר וכן חנות מוזיאון, במטרה למשוך קהל גדול יותר וצעיר יותר. ההערכה היא, כי התכנון והביצוע יימשכו כשלוש שנים.

בשבוע שעבר נערך במכון המחקר ים המלח במצדה כנס בינ"ל, בשיתוף אונ' ת"א בנושא 'החיים בתנאי קיצון – שיעור מן הטבע'. מטרת הכנס היתה דיון פתוח וסיעור מוחות רחב ובין-תחומי לקידום שיתוף פעולה אזורי ובינלאומי, בהשתתפות חוקרים מרחבי העולם בהיבטים הרחבים של חיים בתנאי קיצון. בין המשתתפים גם פרופ' ג'ונתן טרנט מארה"ב העובד בסוכנות נאס"א מזה כ-20 שנים. ראש המועצה האזורית תמר דב ליטבינוף נפגש עם פרופ' טרנט במהלך הכנס הייחודי, סקר בפניו את התפתחות המועצה והאזור, ואף העניק לו למזכרת תמונה בתלת מימד של ים המלח.

ליאור רז מ"פאודה" בקמפיין טלוויזיה ראשון לשופרסל לקראת פסח – בין הצילומים לעונה החדשה של "פאודה", רז התייצב על סט צילומי הקמפיין של שופרסל, לקדם את סדרת הניקיון החדשה של החברה, במסגרתו ישחק בסצנות אקשן של כוכב בפעולה במהלך ההכנות לחג, כשאת כל הפעלולים הוא מבצע בעצמו. בקמפיין עצמו הושקעו כ-4 מיליון ₪.

יעל בר זוהר הצטלמה השבוע זו העונה ה- 3 לקמפיין אביב קיץ 2019 של רשת תכשיטי מגנוליה. הצילומים התחילו על יאכטה במועדון השייט שיא טיים במרינה בתל אביב, ולאחר מכן במלון הבוטיק "לייטהאוס" שבתל אביב. יעל סיפרה כי לקראת חג פורים היא מתכננת להתחפש יחד עם גיא לליידי גאגא וברדלי קופר מהסרט "כוכב נולד". בנוסף, סיפרה כי את חג הפסח הם מתכננים השנה לערוך בביתם יחד עם כל בני משפחתם, ואת חופשת החג יעבירו בארץ. במהלך חודש אפריל ייצא סרט חדש לקולנוע בכיכובה של יעל בר זוהר, בשם "ALL IN", על מפגש של חברי ילדות, כשלצידה משחק בין היתר צחי הלוי.

בשבוע שעבר 1000 מעובדי UPS בישראל השתתפו באירוע החברה השנתי "ביחד זה יותר". האירוע התקיים בג'ויה מיה השוכן בקיבוץ נחשונים וכלל ארוחה, טקס מצטיינים ומסיבה. על  הצד האמנותי היה אמון קובי מימון, שהנחה את האירוע ואף הוסיף מופע סטנד-אפ על עולם הלוגיסטיקה והשילוח. במהלך האירוע הדגיש בנאומו יאיר עשהאל מנכ"ל UPS בישראל, את החשיבות של הטיפול האישי בכל פרט בדרך להצלחה כוללת של החברה. עשהאל הכריז על 14 מצטייני השנה בתחומים השונים, אשר זכו להוקרה אישית ומקצועית של ההנהלה הבכירה ושאר עובדי החברה. באירוע נכחו צוות ההנהלה מישראל ומחו"ל ונציגי הבעלים.

ביום שישי האחרון נפתח מתחם האוכל הקולינרי FOOD UP במתחם שרונים בהוד השרון. המתחם החדש מהווה עוגן קולינרי קבוע בכל יום שישי, ומאגד בתוכו את כל המצרכים והמוצרים ליצירת ארוחה מושלמת לצד חווית קנייה מוקפדת וחדשנית. מתחם שרונים השקיעה בפתיחה כ-1 מיליון ש"ח במטרה לייצר תמהיל ייחודי ומגוון של דוכני מזון ושתייה, כולם מהשמות המובילים בתחום. לכבוד הפתיחה הרשמית מנכ"ל מתחם שרונים דודי דאבוש אירח את השפים המובילים: טום אביב, אביב משה ורז רהב שהגיעו למתחם במיוחד כדי לבשל את המנה המנצחת עבורם לארוחת שישי.

בשבוע האופנה שהתקיים לאחרונה, הציגה נטלי דדון את ריניקיני, מותג בגדי הים שלה ושל רינת גולן, בתצוגה שכולה מסר של עוצמה נשית – "אשה לאישה מלכה" כשהחברות המפורסמות שלה מככבות על המסלול. הקוקלציה נפתחה בהקרנה של משפטי העצמה נשית, ונטלי בגבה לבמה ספרה את סיפורה האישי. נטלי פתחה את התצוגה ואחריה עלו חברותיה ביניהן עדן יוחנן ורומי נסט חברתה לבית האח הגדול, מהישרדות שמחה גואטה, אירה דולפין גורו הכושר, רותם רבי מלכת היופי לשעבר והמודחת הראשונה של הישרדות, בוגרות האח הגדול מריה דומרק ופאולינה אלברשטיין, הדוגמנית קסניה טרנטול, סיגל שחמון נערת הגלגל לשעבר, כוכבת הילדים במיל. והדוגמנית שרון דוראני, הלן הוד אשתו של רגב הוד ויוצאת המירוץ למיליון, הזמרת שרית אביטן ועוד. את התצוגה חתמה שפיטה בסלסולי העצמה נשית. הגיעו לפרגן: אסף גורן, נרי ליבנה ואורי גרוס, רגב הוד שבא לראות את אישתו, אווה לימבסוב שליותה את בתה של הדוגמנית יאנה, דפנה ערמוני, בל אגם, שלי גפני, לינה מחול, שי מיקה, מיה בצלאל, רומי נסט עם בן הזוג בני אל שיר שחקן הפועל עכו בכדורסל ועוד.

FACTORY 54  השיקה השבוע את קולקציית אביב קיץ 2019 של מעצבי ומותגי העל הבינלאומיים בקניון רמת אביב, עם הופעה של הזמרת ריף כהן. האירוע נערך בנוכחות פרזנטורית FACTORY54, הדוגמנית הבינלאומית מאי תגר. בין האורחים שהגיעו לאירוע: אגם רודברג, יעל גולדמן ואורי פפר, אייל ברקוביץ', אופירה אסייג, אנה ארונוב, ברק שמיר, דין מירושניקוב, דנה זרמון, הראל סקעת, חן אמסלם , טום באום, יעל גולדמן, לירון ויצמן, משי קליינשטיין, נלי תגר, עדי הימלבלוי, עינת ארליך, עמית פרקש, שירן סנדל, שני פרידן , שרי גבעתי, דודו כהן וצוקית אשכולי.

שגריר פולין מארק מגיארובסקי ואשתו הגב' אנה מגיארובסקה ארחו בשבוע שעבר לארוחת צהרים בביתם באודים, כ-50 נספחים הצבאיים ומספר חברים ישראלים, לחגוג 20 שנה לאיחוד בין פולין לנאט"ו. בין האורחים הישראלים גם דניאלה אורן יו"ר חבר הנאמנים של עמותת דרור וחברת הנהלת ארגון הנשים הבינלאומי בישראל, ובעלה אורן אורן הבעלים של המכון למכשור רפואי בתל השומר. בתמונה משמאל לימין: אשתו של שגריר פולין, שגריר פולין, דניאלה אורן ובעלה.

מאות מוזמנים גדשו את אירוע פתיחת תערוכת העשור לפרס שיף במוזיאון תל אביב לאמנות,  הכוללת כ-120 ציורים של האמנים הישראלים זוכי הפרס ב-10 השנים הראשונות להיווסדו. חיים שיף (2000-1924) איש עסקים, מלונאי ואספן אמנות ישראלית נלהב, תמך רבות באמנים צעירים ובלתי ידועים.  בנו דב (דובי) שיף החליט להנציח את זכרו של אביו באמצעות הענקת פרס שנתי במוזיאון תל אביב לאמנות, לצייר/ת ישראלי בולטים  בתחום הציור הפיגורטיבי.  מארחי הערב: דובי ואנה שיף, מנכ"לית המוזיאון טניה כהן עוזיאלי, האוצר הראשי של המוזיאון דורון רבינא, ד"ר דורון לוריא אוצר התערוכה ואשתו ד"ר איה לוריא מנהלת מוזיאון הרצליה, גלית לנדאו אפשטיין אוצרת המשנה של התערוכה, שמחו והתרגשו לנוכח מאות האורחים שהגיעו , אמנים, אנשי עסקים, אספנים ושוחרי תרבות שגדשו את אולמות התערוכה המקיפה, ביניהם: גיל ברנדס, דנה אביב, יהודית אולמן, רוני פורר, שירה דוידי, אסתי ואליעזר אלקון, רו"ח שלמה גרוס, הגלריסט אלון שגב, איריס ואבי נשר, חמוטל ואלכס אנסקי ורבים נוספים.

העיתונאית והסופרת ליהיא לפיד הגיעה לאירוע ייחודי שקיימה החברה לפיתוח קיסריה עבור מנהלות בכירות, בחברות השוכנות בפארק העסקים החכם בקיסריה. ההרצאה המרתקת של לפיד בנושא מה זה להיות אישה, אמא, אשת קריירה מצליחה ואיך לא לשכוח את עצמך בניסיון להצטיין בכל התפקידים הללו, סחפה וריגשה כ-140 מנהלות וביניהן לילך מורי מנהלת סניף בנק לאומי קיסריה, קרן רוזנברג מנהלת חשבונות וחשבת שכר בכירה בנילסן, ענת ארצי מנהלת משאבי אנוש בחברת השמה QHR ורבות אחרות. בתמונה מימין לשמאל: לילך מורי, קרן רוזנברג, ליהיא לפיד וענת ארצי.

לכבוד יום השינה הבינלאומי 2019 העומד השנה בישראל בסימן קידום שנת "נאפ" במקומות העבודה השיק אבי ברססט, מנכ"ל הולנדיה ונציג ישראל בארגון השינה העולמי, מהלך להכרה בחשיבות ה"נאפ". במסגרת זו פנה ברססט לנשיא המדינה מר ראובן ריבלין וליו"ר ועדת העבודה, הרווחה והבריאות ח"כ אלי אלאלוף בבקשה לקדם נושא חשוב זה. כדי להפוך את המהלך גם לפרקטי הושק לראשונה בישראל ה- PODTIME – קפסולת שינה המאפשרת לנפנפ בנוחות אופטימלית במקומות הומי אדם. הראשונה שהרימה את הכפפה היתה שרון חן וה- PODTIME הראשון הוצב ב"אייכה", מתחם קונספטואלי לחללי עבודה משותפים ומשמש את העובדים במקום. בהשקה נהנו המוזמנים מארוחת בוקר מפנקת של  גולן ישראל, שף מלון דן אכדיה הרצליה, שהוגשה במגשים אישיים כחלק מחווית הפינוק במיטה.

יעל שרוני (מהסדרה "רמזור") ובתה קפצו השבוע, רגע לפני פורים, להיכל הקרח ice peaks שבפארק פרס בחולון. השתיים נהנו מזמן איכות, והפגינו שליטה לא רעה על משטח הקרח הענקי בהיכל. ההיכל עצמו גם הוא מתכונן לפורים, כאשר המחליקים בו נהנים מאווירה פורימית ומשעשעת, לצד מתנה: תמונות מגנט למזכרת.

אירוע חשיפת מטבחי החוץ והגרילים של המותג Coleman, התקיים בתחילת השבוע בגן אירועים "קולטורה" בתל אביב לרגל פסח, עצמאות ופתיחת עונת הקיץ. על הפן הקולינרי ניצח השף טום אביב, בעזרתו של איש הבשרים שגיא טריגר שותפו למסעדת Fat Cow. במהלך האירוע הכין השף טום אביב ארוחת צהריים מפנקת, כשהוא מנצח על שלושה מטבחי חוץ עם גרילים שונים, וסיפר כי בקרוב הוא יוצא בפרויקט חדש בתחום הקולינרי. המנכ"ל שי חביב יבואני קולמן: "ישנה ייחודיות ורלוונטיות גדולה למטבחי חוץ מודולאריים בהם ניתן להרכיב מטבח בהתאם לתקציב הנתון, גודל הגינה או המרפסת והצרכים המשתנים של כל לקוח". בתמונה: שי חביב המנכ"ל של המותג "קולמן" בישראל, השף טום אביב ואיש הבשרים שגיא טריגר.

ורד בן סעדון הבעלים של יקב טורא, חתמה השבוע  עם הילטון תל אביב, על הכנסת יינות היקב לרשימת היינות הנמכרים בהילטון. בתמונה: ליאור כהנא מנהל מזון ומשקאות בהילטון תל אביב עם ורד סעדון בעלת יקב טורא.

מסיבת הפורים המסורתית של עמותת 'רחשי לב' המסייעת לילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, התקיימה השבוע בהשתתפות מאות בתוכם ילדים חולי סרטן, המטופלים בבתי החולים איכילוב ותל השומר ובני משפחותיהם, צוותים רפואיים, מתנדבים וידידי העמותה, וכללה בין היתר דוכני אוכל, עמדות משחקים ויצירה, להטוטנים, קוסמים, הפעלות והופעות שונות, מפורסמים רבים שמגיעים כדי לשמח את הילדים ועוד. בין המשמחים היו גם בר רפאלי ואחיה און, איתי לוי, שפיטה, הדוד חיים, אסף גורן, תום יפת, טילטיל, מלך זילברשלג, קבוצה גדולה של יו-טיוברים כוכבי נוער ביניהם שרון ליברמן, שירלי לוי, יובל חופש, ניקיטה סטיוארט, צוות מנחוס, שירז שוקרון, נבו עמרני, רז ספני, מיכל מצוב ואלרום בן אברהם. לדברי שימי גשייד מנכ"ל רחשי לב: "ההיענות המרשימה של כל מי שהגיע לשמח את הילדים מרגשת אותנו בכל שנה מחדש. כוחה של השמחה הוא כוח מרפא ומחזק".

אלי כהן אמן תוספות השיער, לא מוותר אף פעם על  תרבות, והגיע השבוע לשתי הפרימיירות שהתקיימו בהבימה: "הרובוטית" מאת עוזי וייל ורוני סיני, ולהצגה "סיבת המוות אינה ידועה" המבוססת על ספרו של עמרי אסנהיים, מאת מוטי לרנר. שם פגש את הגברת הראשונה של התאטרון הישראלי גילה אלמגור, לצד שחקנים מובילים ומוכשרים כמו נורמן עיסא, יעל לבנטל, גיל פרנק, רינת מטטוב, וגם מכובדים כמו אביגדור קהלני ואשתו דליה.

בשבוע שעבר לפני הקלאסיקו של הכדורסל הישראלי, נערך ערב פרידה מרגש ממנכ"ל חברת היכלי הספורט ת"א-יפו נדב גרינשפן, לאחר שסיים 8 שנים כמנכ"ל החברה. גרינשפן מונה לאחרונה למנכ"ל כפר המכביה. הערב נערך בהשתתפות כ-200 אורחים ובהם ראש העיר מר רון חולדאי, מנכ"ל העירייה מנחם לייבה, מנהלי האיגוד והמנהלת, נציגי הקבוצות ושחקני עבר, דירקטורים, עובדי היכלי הספורט, חברים  ומשפחתו של גרינשפן. בין האורחים שהגיעו לכבד את גרינשפן היו גם דיוויד פדרמן, טובי שמלצר, דני בירן, ערן גריפל, עו"ד ליאור שפירא, גור שלף, שמעון אמסלם, דורון ג'מצ'י, אלי דריקס, ניר סביליה ועוד.

סופר-פארם השיקה השבוע את מחלקת ה- Retailer Brands של הרשת, עם מותגים הנמצאים רק בסופר-פארם במגדלי אלון, תל אביב. המחלקה החדשה כוללת מותגים אותם סופר-פארם מייבאת באופן ישיר, ובכך מנגישה ללקוחות הישראליים מותגי נישה איכותיים במחירים נוחים. בכירי סופר-פארם הגיעו להשיק את המחלקה החדשה ואת מותגי הבית הבלעדיים ONLY AT: משנה למנכ"ל סופר-פארם דני לוזון; סמנכ"ל שיווק וסחר סופר-פארם עופר לוי,
ראש אגף שיווק ומנהל מותגי הבית בסופר-פארם אופיר ענבר ומנהלת מערך תוכן וחברת הנהלה גלי ברגר. במהלך האירוע דני לוזון סיפר על החזון של סופר-פארם ואסטרטגיית המותגים של הבית וגם על מהלכים גדולים שהולכים לקרות ברשת, מותגים נוספים, התרחבות ועוד. בתמונה מימין: עופר לוי סמנכ"ל שיווק וסחר סופר-פארם, גלי ברגר דוברת ומנהלת תוכן סופר-פארם ודני לוזון משנה למנכ"ל סופר-פארם.

עם סיום שנה מוצלחת ובפתחה של שנה חדשה הודיעה היום ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל, על מספר מינויים בהנהלת החברה: נירה יעקובוב (40) מונתה לסמנכ״לית השיווק של קבוצת דלתא. יעקובוב מגיעה מרקע עשיר בתפקידי ניהול, שיווק ואסטרטגיה שיווקית. בתפקידה האחרון בקוקה קולה העולמית, שימשה במשך שמונה שנים, כמנהלת השיווק הארצית של כלל המותגים בישראל. לפני כן שימשה כ מנהלת תחום מוצרי צריכה בחברת אדיקט. אייל ישראלי (45) מונה לתפקיד סמנכ"ל המכירות של דלתא ישראל. ישראלי בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל  SBN הלבשה בע"מ (רשתות נאוטיקה, טימברלנד וקנת קול), לפני כן, ניהל את פעילות מגנוליה בישראל וביצע תפקידי ניהול ותפעול משמעותיים במספר חברות גדולות במשק. לישראלי ניסיון רב בניהול בכלל ובניהול מכירות בריטייל בפרט. רותם נחמני (34) מונתה למנהלת תחום E-COM  בקבוצת דלתא. נחמני שימשה בשלוש השנים האחרונות כמנהלת עמודי האופנה ב- eBay סן פרנסיסקו, ומילאה מספר תפקידים באגף השיווק של החברה. לפני כן שימשה כ Affiliate Manager ב Matomy Media Group. עקיבא טישלר (43) מונה לסמנכ״ל המכירות של רשת FIX. עקיבא ניהל מכירות ברשתות קמעונאיות גדולות ובשנים האחרונות שימש כסמנכ"ל המכירות הגלובלי של סבון של פעם, אי דיגיטל ואופיר טורס. איריס פרלמן (47) מונתה לתפקיד סמנכ"ל סחר מחלקת גברים וילדים. בעבר שימשה כסמנכ"ל רכש ועיצוב בחברת GMBH ועשתה תפקידים בכירים נוספים בשילב ו H&O. יעל בס (40) מונתה לתפקיד סמנכ"ל סחר מחלקת נשים וFIX יעל התחילה דרכה בדלתא כמנהלת מותג FIX כשמאחוריה ניסיון של  13 שנה בניהול ועיצוב מותג אינטימה, מקבוצת גולף א.ק.

כ-1000 ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם השתתפו בהפנינג שערכה לרגל חג פורים עמותת "גדולים מהחיים". ההפנינג המסורתי ״רכבת החיוכים״, התקיים זו השנה ה- 19 בשיתוף רכבת ישראל ועיריית חיפה, והוא כלל מגוון פעילויות שהתחילו בנקודת המפגש בתחנת הרכבת סבידור מרכז, המשיך בנסיעה עתירת אטרקציות ברכבת ישראל לחיפה, והסתיים במרכז הקונגרסים בעיר בהופעה של סטטיק ובן אל. הגיעו לפגוש את הילדים: נטע אלחמסטר, בר זומר, מורן טרסוב, אנג'ל ברנס, נבו עמרני, עומרי מזרחי, ליה ממן, גל גברעם, מלך זילברשלג, ליאל ברנס, שירז שוקרון וכוכבת הילדים צ'פצ'ולה. עוד הגיעו שחקני מכבי תל אביב דני אבדיה ויובל זוסמן.

העיתונאי והקולנוען גל אוחובסקי, שחקנית נבחרת ישראל בכדורסל לשעבר, הספורטאית הפאראלימפית ואלופת העולם מורן סמואל, הקומיקאי והמוזיקאי יאיר ניצני עם אשתו דרורית,יחד עם ספורטאים, אנשי ציבור ואנשי עסקים נוספים, הצטלמו לקמפיין חדש לחנות האופטיקה המובילה מקריית אונו "ריינד אופטיקס". במסגרת הקמפיין סיפר כל אחד מהם על חווייתו האישית והייחודית, משלב בדיקת הראייה באמצעות מכשיר האי פרופיילר פלוס, דרך שלב התאמת עדשות הראייה ועד שלב קבלת פתרון הראייה השלם. על הסט נוכחו האופטומטריסט עמוס ריינד, ובועז להב סמנכ"ל השיווק של קבוצת לפידות, יבואנית עדשות צייס לישראל.

בשבוע שעבר התקיים מפגש יוצא דופן בנושא חדשנות, בו לקחו חלק רבים מבכירי המשק במסגרת  AWS Tel Aviv Summit – Executive Track – בהובלה משותפת של שטראוס אסטרטגיה ו AWS ישראל. כ 200 מנכ"לים ומנהלי מערכות מידע מובילים, ביניהם רבים מחברי מועדון המנמ"רים C3 היוקרתי של "אנשים ומחשבים", הקדישו את הבוקר כדי לשמוע כיצד מבצעים חדשנות ב Amazon ועל חדשנות פורצת דרך בארגונים בישראל. אבנר שטראוס, מנכ"ל שטראוס אסטרטגיה המחיש חדשנות ישראלית פורצת דרך על בסיס ניסיון החברה בליווי 300 הארגונים הגדולים והמובילים במשק בישראל. משתתפי מסלול הבכירים הביעו את שביעות רצונם הרב ממסלול ממוקד אשר כלל שילוב של השראה ופרקטיקה לביצוע חדשנות בארגון. בתוך כך, בתחילת אפריל יקיימו "אנשים ומחשבים ו"שטראוס אסטרטגיה" את טקס  מצטייני הדיגיטל Best Digital Awards – ויעניקו אותות הערכה על הישגים יוצאי דופן ביישום טרנספורמציה דיגיטלית.

לאחרונה התקיים בקריה האקדמית אונו פאנל תחת הכותרת: "תקשורת הופכת כלכלה", אותו הנחה גידי ויניש עורך תוכנית חיסכון בערוץ 12 שהוא גם מרצה בקריה, וארגנה ד״ר מיכל שפירא, ראש החוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה. השתתפו מעין פרטי כתבת תכנית חיסכון ו"החדשות", רני רהב ואבי כץ נשיא קרן הגשמה ומייסד קופיקס. בפאנל דנו על נושאים תקשורתיים שונים, ביניהם רני רהב התייחס למשבר התקשורתי של אייל גולן כאשר נחשד בהטרדה מינית, אבי כץ התייחס להפסדים של חלק מזכייני קופיקס, ומעיין פרטי דיברה על התחקיר שערכה על חברות ביטוח הבריאות. בתמונה :אבי כץ, גידי ויניש, מעין פרטי ורני רהב.

השחקן זאב רווח נבחר להוביל קמפיין לאפליקציית אפליצ'ק, נותנת החסות הראשית של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים. הקמפיין, בהובלת משרד הפרסום אביעוז קריספין האחראי גם על מיתוג החברה, הקמת המערך הדיגיטלי וניהול הרשתות החברתיות, יעלה בטלוויזיה, דיגיטל ושלטי חוצות ברחבי הארץ. היקף ההשקעה נאמד בכ-3 מיליון ₪. אפליקציית אפליצ'ק, בבעלות של איש העסקים מני גיא, הינה אפליקציה מתקדמת וייחודית בתחום הפינטק (טכנולוגיה פיננסית), הראשונה מסוגה בעולם המציעה בדיקה, ניכיון והבטחת פירעון צ'קים בטאץ' אחד.

מפעל הפיס ממשיך לתמוך במעצבי אופנה ישראלים, וקידם את פרויקט "חממת מפעל הפיס לאופנה", זו השנה הרביעית ברציפות. במסגרת הפרויקט, מפעל הפיס הזמין מעצבי אופנה צעירים (בעלי ניסיון כמעצבי אופנה של לפחות שנתיים ועד 10 שנים), להגיש הצעות לעיצוב קולקציית הלבשה חדשה, הכוללת לפחות 10 מערכות לבוש.  ועדה אמנותית מקצועית שהתמנתה על ידי מפעל הפיס, בחנה את ההצעות שהוגשו ובחרה 7 מעצבי אופנה צעירים שזכו למענק בסך של עד 120 אלף ₪, לעיצוב והפקת קולקציית הלבשה חדשה בשבוע האופנה של תל-אביב, ליווי מקצועי של מעצב אופנה מוביל וייעוץ עסקי, לבניית תכנית עסקית וניהול התקציב. חברי הועדה האמנותית היו: ששון קדם, נעמה חסין, קלודט זורע, יעל שנברגר, מוטי רייף, דוד עדיקא ומיכל צ'יטיאט. 7 המעצבים שנבחרו הם: קים דרור בעלת קימקה סטודיו, שירלי לסרי  בעלת המותג "פטי פואה", מיכל ירסאנש מנגיסטו, שאדי עבד, ערן צמח ושרה אנשין בעלי המותג Okem, שירן ראובן בעלת המותג mamo וענר שבח בעל המותג aner 5777.

חברת סופרגז תהיה הראשונה בישראל, אשר תשתמש במשאית מונעת בגז עבור חלוקת בלוני גז ביתיים. לצורך כך רכשה סופרגז מידי קבוצת סמלת, יבואנית מותג IVECO בישראל, משאית איווקו יורוקארגו חדשה ומתקדמת, בת 12 טון המונעת גז טבעי. כ"כ מדווחת קבוצת סמלת על עסקאות נוספות של משאיות גט"ד, לחברות וגופים נוספים מתחילת השנה בסכום כולל של כ-2.5 מיליון ₪.

עשרות חניכים של תנועות הנוער ברחבי הארץ, הגיעו לאחרונה למטה בנק מזרחי טפחות בלוד, במסגרת טקס ההשקה לפרויקט "זזים למען הקהילה" לשנת 2019 , מיזם חברתי- חינוכי של מועצת תנועות הנוער, בשיתוף בנק מזרחי טפחות. במסגרת הפרויקט, חניכי תנועות הנוער יוזמים פרויקטים חברתיים לרווחת הקהילה. הטקס התקיים במעמד מר משה וידמן יו"ר הבנק, גברת ריטה רובינשטיין סמנכ"ל משאבי אנוש ומנהל של הבנק, מר נפתלי דרעי מזכ"ל תנועות הנוער ומזכ"לי התנועות השונות. את הטקס פתח יו"ר הבנק מר משה וידמן, אשר בירך את נציגי תנועות הנוער. לאחר מכן עלו נציגי הפרויקטים וקיבלו תעודות הוקרה על תרומתם לקהילה. בין 60 הפרויקטים השונים, ניתן לראות את פרויקט שירה בקהילה של תנועת הנוער השומר הצעיר בתל אביב צפון, אשר נועד לחזק את הזהות השכונתית באמצעות פרויקט שירה בציבור. בתמונה: נציגי השומר הצעיר עם נפתלי דרעי, ריטה רובינשטיין וניסים שלם יו"ר מועצת תנועות הנוער.

בכירי בורסת היהלומים וחברי ההנהלה, אירחו באירוע את מנהיגי המפלגות, ברב שיח שעסק ב"יום שלאחר הבחירות – המדיניות הכלכלית 2020". את האירוע פתח ערן זיני מנכ"ל בורסת היהלומים, אשר בראשית דבריו התנצל על כך שיורם דבש נשיא הבורסה נעדר מהאירוע, עקב אבל משפחתי ושלח את תנחומי כולם לנשיא.

לי אפיק מנכ"ל רשת אירוקה ובכירי החברה הצפינו בחמישי האחרון לחיפה ולקריות, לרגל פתיחת שני סניפים חדשים: בעופר גרנד קניון ובעופר הקריון, בהם השקיעה הרשת 1 מיליון ₪. האירוע המרכזי נערך בסניף החיפאי שכלל קוקטייל אופנתי עם הפרזנטורית נטע אלחמיסטר ובן זוגה הכדורגלן רמי גרשון, וחשיפת קולקציית משקפי השמש לקיץ 2019.

בעלי רשת SCOOP רוני ופרדי אינסאז, שנחתו היישר מתערוכת נעליים באיטליה, החליטו להפתיע את הפרזנטורית החדשה של המותג דניאל גרינברג, על סט צילומי קמפיין קיץ 2019, אשר נערכו בתך אביב. בסיום הצילומים בקשו מגרינברג שתנחה את אירוע פתיחת המתחם החדש אליו עברה החברה לאחרונה, הממוקם בטרמינל סנטר, סמוך לשדה התעופה בן גוריון.

העמותה למיגון מפני אש מקדמת בימים אלו פרויקט מיוחד להתקנת גלאי עשן בבתי קשישים. במסגרת הפרויקט ירכשו הרשויות המקומיות גלאי עשן, אשר יותקנו על ידי צוותי התקנה של הכבאות וההצלה וצוותים מתנדבים מהרשות המקומית בבתי קשישים. בכל בית יותקנו כ-2 גלאים. בזמן התקנת הגלאים יינתן הסבר והדרכה על סיכוני השריפה  וכיצד להימנע ממנה. הפרויקט יחל במספר רשויות מקומיות:  כמו כפר סבא, רעננה, ראשל"צ ובאר שבע.

עובדי  ובכירי אמריקן אקספרס ובני משפחותיהם נרתמו לתרומת משלוחי מנות למשפחות נזקקות ולנוער בסיכון בעיר בת-ים. משלוחי המנות כוללים בין היתר: מבחר מצרכי מזון, תנות מגוונות, אוזני המן וממתקים. עם סיום הכנת משלוחי המנות, התגייסו העובדים ובני משפחותיהם להובלת וחלוקת המשלוחים.

ביום שישי 22 למרץ בשעה 13:00 נועה קירל, כוכבת הנוער והזמרת האהובה בישראל, מגיעה להופעה מיוחדת ומקפיצה לכבוד חג הפורים, בה תשיר את כל הלהיטים שלה. ההופעה תתקיים בקניון עזריאלי תל אביב, בקומת הגג של הקניון והיא פתוחה לקהל הרחב.

חברת רב בריח מודיעה על שלושה מינויים חדשים בחברה: ניר לב מונה למנהל השוק המוסדי, אלידן שמול מונה למפעל המפעל בכרמיאל ומי-טל טרבלסי מונתה למנהלת משאבי אנוש. ניר לב בן 38 מתל אביב, מונה למנהל השוק המוסדי, לאחר שכיהן במשך שמונה שנים כעורך דין של החברה. הוא ינהל את כלל מערך הפעילות והעובדים של השוק המוסדי בחברה. אלידן שמול בן 52 ממשגב, מונה למנהל המפעל בכרמיאל. שמול מביא איתו ניסיון מצטבר של כ- 15 שנה בתפקידים שונים בתעשייה, לאחר שניהל במשך שלוש השנים האחרונות את המפעל של חברת דלתא בווייטנאם, וכן את אתר הייצור של החברה בכרמיאל במשך 12 שנים. שמול ינהל את המפעל בכרמיאל, אשר מעסיק כ- 100 עובדים. מי-טל טרבלסי בת 43 מגבעות בר, מונתה למנהלת משאבי האנוש של החברה. מי-טל מביאה איתה ניסיון עשיר בתחום משאבי האנוש, לאחר שהייתה מופקדת על ניהול מחלקת משאבי האנוש בחברת טבע טק במהלך שש השנים האחרונות. מי-טל תנהל את מחלקת משאבי האנוש בחברה, וצפויה להיות אחראית על כלל מערך עובדי החברה, המונה כיום כ- 740 עובדים. בתמונה: מיטל טרבלסי מנהל משאבי אנוש החדשה.

איש התקשורת נתיב רובינזון ובת זוגו בשנים האחרונות אירית סוקי, נישאו בטקס חגיגי ומרגש בנוכחות בני משפחה וחברים קרובים, בסניף החדש של ארגון רבני צהר בתל אביב. סוקי היא שחקנית קולנוע ותיאטרון מוערכת, ואילו רובינזון הוא איש תקשורת. בני הזוג בחרו תאריך מיוחד לחתונה, מעבר לכך שבחרו להינשא בחודש אדר שהוא חודש בו מרבין בשמחה, קבעו את היום ל-ז' באדר שהוא יום לידתו ופטירתו של משה רבנו.

 

 

תגובות

להשאיר תגובה