הטריבונה – רכילות עסקית

ערב הוולנטיין דיי ערכה  חברת כרמית אירוע מתוק במיוחד, לרגל השקת סדרת "אגו" שוקולד פרימיום. האירוע נערך במתחם הסדנאות בת"א, עם בכירי החברה וזוגות מפורסמים שהופתעו מאירוע אינטימי שעוצב כולו בסמלי חג האהבה. האירוע כלל מינגלינג בעיצוב רומנטי וסדנא להכנת קינוחי שוקולד מפנקים ע"י השפית קונדיטורית ליאור משיח, שלימדה אותם את סודות הקינוח המושלם עם שוקולד. בין הזוגות המפורסמים שהגיעו: השחקן מיכאל גבעתי ובת זוגו לורן, ויקי מקריאניס ובן זוגה כדורגלן העבר אמיר שלח, גורו הספורט אירה דולפין ובעלה אורן דולפין, המנהל האומנותי של צוותא, המאיירים וכוכבי האינסטגרם מאיה ויהודה דביר,שימי תבורי ובת זוגו יהודית באומן, הדוגמנית עדן סבן ובן וזוגה אדם טל ועוד.

אמיר גל אור, מנכ"ל ושותף בקרן אינפיניטי זכה בפרס ירושלים לפיתוח וחדשנות כלכלית. במהלך כנס בשבע ירושלים ה-16 קיבל אמיר גלאור מנכ"ל ושותף בחברת אינפיניטי, את פרס ירושלים לפיתוח וחדשנות כלכלית, על פועלו המבורך בשנים האחרונות בפיתוח קשרים והובלה של חדשנות והשקעות של העולם הסיני, בחברות ואנשי סטארט אפ ישראליים. את הפרס העניקו לו דודו סעדה יו"ר קבוצת בשבע, שר האוצר משה כחלון וסמנכ"ל בשבע דודי פינקלר. בשנים האחרונות מוביל גל-אור את ועידת החדשנות וההשקעות ישראל-סין, המפגישה חברות טכנולוגיה ישראליות עם משקיעים ומקבלי ההחלטות בחברות הגדולות בסין, ובנוסף השיק מערכת אשר תתאם בין חברות ישראליות לסיניות, כדי ליצור שיתופי פעולה. בתמונה מימין: דודו סעדה, אמיר גל אור, משה כחלון ודודי פינקלר.

והטרפת בעיצומה. קסטרו הראשונה שעלתה על הגל השוטף את העולם ואת ישראל, והיא מארחת בתל-אביב את השחקן הטורקי בירקאי הארדל, מסדרת הטלוויזיה "הכלה מאיסטנבול", לקמפיין הקרוב של קסטרו, לצדה של הפרזנטורית של קסטרו רותם סלע. במסיבת העיתונאים שנערכה אתמול בסניף קסטרו בדיזנגוף סנטר בתל-אביב, נפגש הרדל עם רותם סלע, רון רוטר סמנכ"ל הכספים של קסטרו, מור פסו סמנכ"ל השיווק של קסטרו, ומעריצים צמודים נוספים. מפגש מעריצים לקהל הרחב יערך ביום שישי הקרוב 15.2 בשעה 13:00 בצהריים ב"קסטרו" בקניון TLV  ת"א, רחוב החשמונאים 96  ת"א, הקהל הרחב מוזמן.

משה ליאון ראש עיריית ירושלים השיק השבוע את מרתון ווינר ירושלים בתערוכת win yourself, תערוכת השראה למען חמישה עשר העמותות החברתיות, הלוקחות חלק במרתון ולמען הרוח האנושית  – תערוכת השראה שנוצרה למען העמותות שרצות במרתון ווינר ירושלים, ולמען אותם אנשים שמאתגרים את עצמם ושוברים שיא אישי ולמען הרוח האנושית. בתערוכה הוצגו פריטים של מובילי דעה, אנשי עסקים ומשפיעים אותם לבשו כאשר שברו שיא אישי בריצה, ביניהם: אסתר רוט שחמורוב, אסף גרניט, מאיה וורטהיימר, אנה ארונוב, מיכל אנסקי, ענת הראל, טום אביב, שלומית מלכה, זיו שילון, שגב משה, איציק בנבנישתי מנכ"ל פרטנר, ביטי דויטש, אירה דולפין, שביט ויזל, מושיק גאלמין, ג'ני צרוואני, ליהיא גרינר. מרתון "ווינר" ירושלים הבינלאומי יתקיים ביום שישי  15/3/2019,  עם כ- 30,000 משתתפים מכ-60 מדינות מרחבי העולם ומרחבי הארץ, הרצים במסלול עוצר נשימה, בנופים מרהיבים המספרים את סיפורה של ירושלים לאורך היסטוריה של 3000 שנות קיומה של העיר.

בתערוכת התיירות הבינלאומית השנתית IMTM, שנערכה בגני התערוכה, נפגש שר התיירות יריב לוין עם מר יהודה יפרח, הבעלים של קבוצת "שבט אחים"  המקימה בימים אלה את Dream -Island, ריזורט חדש ויוקרתי בשפלה, בהשקעה של כ-150 מיליון ₪. השניים דיברו על היוזמה והפרוייקטים של הקבוצה באזור השפלה,  ועל הקונספט החדשני  שמביא איתו הריזורט לישראל.שעתיד להיפתח בקיץ 2019 ויכלול מלון סויוטות, ספא יוקרתי, 1500 מ"ר של בריכות ותענוגות מים, מסעדות שף, מתחמי ספורט ולייף סטייל. הריזורט יגיש תרבות בילוי בין לאומית חדשנית בישרא,ל וצפוי להוסיף עוד כ- 300 מקומות עבודה לתושבי האיזור.

השבוע התקיים אירוע הפתיחה של כנס בשבע ב"בנייני האומה" בירושלים, שכלל הופעה מלאה של יהורם גאון, מספר שירים של שולי רנד והענקת פרסי ירושלים לחמישה מתוך 12 פרסי ירושלים לשנת 2019. שר החינוך נפתלי בנט ביקש בטקס הפתיחה מיהורם גאון, להקדיש את השיר "על הדבש ועל העוקץ"  לאורי אנסבכר ז"ל, והצטרף ליהורם בשירה. כ"כ יהורם גאון העניק את פרס ירושלים לשולי רנד. הדובדבן שבקצפת היה הענקת פרס ירושלים למסירות למען האחר בחברה, ל"מרכז שלווה" המרכז הלאומי לטיפול באנשים עם מוגבלויות. את הפרס קיבלו בשם המרכז, להקת שלווה שהתקבלה לקול תרועות מהקהל, אשר עמד על רגליו בהתרגשות.

מיכל פורר מונתה ליו"ר אגודת ידידי התיאטרון הקאמרי, והיא תחליף את ליאורה עופר הפורשת מתפקידה אחרי 17 שנה. אגודת הידידים של התיאטרון הקאמרי נוסדה 1993 ומונה כ-400 ידידים הנמנים על הצמרת העסקית של ישראל. רן גואטה מנכ"ל התיאטרון הקאמרי: "ברצוני להודות מקרב לב לליאורה עופר על כל כך הרבה שנים של עשייה ותרומה לקהילה ריגש אותי לראות את רגישותה, נחישותה ופועלה מכל הלב למען הקהילה, אני מאחל למיכל פורר הרבה הצלחה, בהובלת המפעל החשוב הזה שתיאטרון הקאמרי גאה להיות שותף בו". ליאורה עופר:"אני מסיימת את תפקידי לאחר 17 שנים כיו"ר אגודת ידידי התיאטרון הקאמרי בתחושת סיפוק, הוקרה וגאווה עצומה על הזכות שניתנה לי. הקאמרי בעיני הוא התיאטרון המוביל במדינת ישראל, הן באיכות ההצגות וההפקות שהוא מעלה והן בקאסט השחקנים המשובח ביותר בארץ. אני מאחלת לתיאטרון שימשיך להצליח ולפרוח למרות אתגרי התקופה המורכבים העומדים בפניו. אני מודה להנהלת התיאטרון על החיבוק החם ובעיקר על האומץ להעז והכוח להיאבק על הדרך".

רונית בלום מנכ"לית עמותת הידידים של בית החולים איכילוב, פרשה מתפקידה לאחר 24 שנה. לאירוע הפרידה שנערך במסעדת קלרו במתחם שרונה בסוף השבוע, הגיעו: פרופ' רוני גמזו, מנהל איכילוב הנוכחי, פרופ' גבי ברבש, לשעבר מנהל איכילוב ויונתן קולבר יו"ר עמותת הידידים יחד עם רעייתו עירית קולבר. עוד באו לחלוק כבוד: הרצל ומירי חבס, יגאל אהובי, גבי רוטר, תמי רווה, מיכל ויצחק הרצוג והזמרת קרן פלס, שאף ביצעה שלושה שירים כולל "שקופים" החדש, לבקשתו האישית של פרופ' ברבש. באירוע חשפה רונית כי העמותה בניהולה גייסה לבית החולים תרומות בגובה 1.7 מיליארד שקלים.

ביום חמישי האחרון התקיימו צילומי קמפיין קיץ למותג האופנה וההנעלה העולמי SKECHERS בכיכובה של הפרזנטורית אגם רודברג. הצילומים התקיימו בתערוכה של ורד רוזן במידטאון, שם חגגו לפרזנטורית מסיבת יום הולדת חגיגית בהפקתה של ליאת מוליוב. בתמונה המצ"ב מימין: ליאת מוליוב מקבוצת MGS, אגם רודברג הפרזנטורית של המותג, עדי מוליוב מנכלי"ת סקצ'רס וורד רוזן בעלת התערוכה במידטאון.

הגנרל קולדיפ פנטק  (General Kuldip Pathak) מפקד כוחות undof בגולן, הגיע לאתר  החרמון לפגישה עם אלון פרידמן מנכ"ל האתר, והתרשם מהאתר ומהיקף הפעילות בו. הגנרל אוהב לגלוש והגיע בנוסף ליום סקי מהנה באתר. משלחת נוספת חשובה הגיעה לאתר החרמון מאוסטריה: נציגי חברת אקסס, Axess המספקת לאתר שירותי סקיפס ושערים לרכבלי הגולשים, שהגיעו לוועידת תחבורה ורכבות שהתקיימה בישראל, והתלוו לנשיא האוסטרי. אוליבר סוטר (Mr. Oliver Suter CSO Chief Sales (AG Officer , מנהל בכיר בחברה הזמין את צוות התפעול של האתר, רפאל נווה ויריב ברוך לוועידה והגיע עד האתר לביקור מקצועי שמטרתו לחזק את קשרי העבודה ולשדרג את המערכות באתר לטובת הגולשים. בנוסף נבדקת אפשרות למחשב את התור במתקן הגונדולה החדש, שיבנה בקיץ 2019 לרווחת המבקרים.

לקראת הפריימריז של מרצ המתקיימים היום, כתב הטלביזיה של "כאן" אורי לוי, העוקב אחרי מתמודדים פוליטיים שונים, במסגרת תוכניתו הנקראת "אורי לוי בדרכים", נפגש אתמול גם עם מהרטה ברוך רון, סגנית ראש עיריית תל אביב לשעבר, המתמודדת לכנסת הנוכחית, לשמוע ממנה מה האג'נדה שלה. מהרטה הבהירה בראיון, שהיא מבקשת להשמיע את קול השיוויון, כי חשוב לה שאנשים ידעו כיצד החיים שלה ושל משפחתה השתנו, בזכות אנשי מרצ, שקיבלו בזמנו החלטות חברתיות חשובות אשר שינו את חייה: ח"כ יאיר צבן שאיפשר למשפחתה לקנות דירה, ח"כ אמנון רובינשטיין שאיפשר לה ללמוד באוניברסיטה. חלומה הוא להיות פרלמנטרית במקום שיאפשר לקבל החלטות משנות חיים, שיהפכו את החברה שלנו לשיוויניות יותר וטובה יותר.

עסקת אנרג'יאן לפיתוח מאגר כריש בהובלת בנק הפועלים ובנקים בינלאומיים, זכתה בפרס עסקת השנה בתחום האנרגיה לאזור המזרח התיכון ואפריקה של המגזין הבינלאומי PFI. היקף הפרויקט מסתכם בכ-2 מיליארד דולר. בטקס שקיים המגזין בלונדון, קיבלו את הפרס מטעם בנק הפועלים ג'קי כהן, מנהל האגף העסקי ומר ליאור מנצר, מנהל מימון פרויקטים בבנק.מטעם חברת אנרג'יאן נכחו מנכ"ל הקבוצה, מתיוס ריגס, סמנכ"ל הכספים, פאנוס בנוס, ומנהל הכספים של אנרג'יאן ישראל, שלומי לוי. בתמונה (מימין לשמאל): ליאור מנצר מנהל יחידת מימון פרויקטים בנק הפועלים, ג'קי כהן מנהל האגף העסקי בנק הפועלים, מתיוס ריגס מנכ"ל קבוצת אנרג'יאן נפט וגז ופאנוס בנוס סמנכ"ל כספים, קבוצת אנרג'יאן נפט וגז.

השבוע הושק מותג התכשיטים EX FACTORY שמציע תכשיטים עם יהלומים וזהב אמיתי בין 200-1200₪. מאחורי המותג עומדת היזמית דנה ריבס, גמולוגית במקצועה, חברה ובעלת משרד עצמאי בבורסת היהלומים ובעלת רישיון לייצור תכשיטים ממשרד הכלכלה, בבעלותה חנות תכשיטים באירופה ופעילות סחר בתכשיטים ויהלומים באירופה ובצפון אמריקה. המתווה העסקי גובש על ידי בני קריתי בעלה של דנה, שהינו עורך דין, איש עסקים ותיק, אלוף משנה במילואים וראש עיריית טבריה לשעבר. הביצוע בשטח הופקד בידי אלון ריבס, הבן של דנה, שנולד וגדל לתוך עולם התכשיטים והיהלומים. הקבוצה חברה למאור ברוכמן, מקימת מותג בגדי הים "MOBO" שאחראית על פעילות השיווק והמיתוג של החברה. בתמונה: דנה ריבס, יזמית הרעיון ומבעלי החברה, בני קריתי יו"ר מועצת המנהלים ומבעלי החברה, אלון ריבס מנכ״ל החברה ומאור ברוכמן מנהלת השיווק.

גלי ברגר ראש מערך תקשורת ותוכן בסופר-פארם, דפנה לוסטיג ואורית סוליציאנו, מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעי ולנפגעות תקיפה מינית, נפגשו לשיחה אינטימית עם בני נוער ויוטיוברים מובילים, ביניהם: עומרי מזרחי, אורן גל, מיכל מצוב ועוד, על מנת לקדם את מבצע ההתרמה לאיגוד מרכזי הסיוע  המתקיים ברשת בימים אלו, כחלק ממבצע התרמה שנתי המתקיים זה השנה ה-15 ברשת סופר-פארם. במפגש שוחחו בני הנוער עם יעל אפריאט, מדריכה ממרכזי הסיוע על הסכמה ורצון, לצד מיתוסים רווחים בנושא פגיעות מיניות, במטרה להעלות את המודעות למאבק בנושא ולקיומו של איגוד מרכזי הסיוע . המבצע: סדרת מחברות שעוצבה על ידי בית האופנה קום איל פו (comme il faut) והאיורים הורכבו בהשראת עודפי ייצור וגזירי נייר שנאספו בסטודיו של המותג. כל ספרון נושא מסר מעצים ומחזק, כמו: "אחת יחידה ומיוחדת", "הכל אפשרי", "הופכת עולמות" ו- "השמיים הם הגבול" שניתן להעניק במתנה לאישה אהובה או לרכוש עבור עצמך. השנה ניתן לרכוש מחברות עם  כיתובים בערבית , לצד כיתובים בשפה העברית. עלות כל מחברת הנה 10 ₪, כאשר כל הכנסות המכירה יועברו כתרומה לאיגוד הסיוע לנפגעי ולנפגעות תקיפה מינית.

הזמר ישי ריבו חגג ביום חמישי האחרון את יום הולדתו ה 30, בהופעה מיוחדת שערך בבנייני האומה בירושלים. צוות המקום, שמתורגל היטב בחגיגות עוד מחגיגות ה 90 של שמעון פרס ז"ל, הפתיע את ישי מאחורי הקלעים בעוגת יום הולדת מפנקת, רגע לפני שעלה לבמה. בתמונה: סמנכ"לית בנייני האומה, רקפת אילוז עם ריבו.

רשת החנויות Spices (ספייסז), המציעה חוויה קולינארית של טעמים ומוצרים, מוסיפה להתרחב ומשיקה סניף שני של הרשת בצפון, במרכז חורב. לדברי גיא מורג, הבעלים של רשת spices, הסניף שבפתיחתו הושקעו כ- 1.2 מיליון שקלים, מצטרף לסניף הראשון של הרשת בצפון, אשר הושק בקיץ האחרון במתחם חוצות המפרץ, וזוכה לאהדה רבה בקרב קהל הלקוחות. סניף Spices  (ספייסז) מרכז חורב יתפרס על פני שטח של כ- 300 מ"ר, ויעוצב על פי הקונספט המוכר של הרשת בכל סניפיה בארץ. בתמונה מימין: גיא מורג הבעלים של רשת ספייס, ואבי שייט מנכ"ל מרכז חורב חיפה .

בסוף השבוע האחרון נערכה הופעה של הזמר והמוזיקאי אברהם טל, כחלק מפסטיבל גולדסטאר סאונד סיסטם 2019, המתקיים זאת השנה ה-14, תחת הכותרת "מנגנים אלבומים". פסטיבל גולדסטאר סאונד סיסטם מתקיים השנה במהלך החודשים ינואר- פברואר, וכולל הופעות של אמנים מהשורה הראשונה ביניהם: להקת היהודים, טונה& בלקן ביט בוקס, זקני צפת ורמי פורטיס, ברי סחרוף, אברהם טל ושוטי הנבואה, ועוד רבים וטובים. נפגשו להרים לחיים וליהנות מההופעות במתחם ה VIP של גולדסטאר: יואש בן אליעזר, משנה למנכ"ל חברת טמפו, אורי אלדר, מנהל שיווק חטיבת בירות טמפו, עדי ויניצקי, עוזרת שיווקית חטיבת הבירות והאלכוהול ועוד.

המותג "קליק" עולה בקמפיין חדש ובו מהלך שיווקי מפתיע: שימוש באחד הכוכבים הגדולים בארץ כפרזנטור, מבלי להראות אותו בפרסומת. הכוכב הוא אסי עזר, שמנחה היום את תוכנית "הכוכב הבא" וצפוי להנחות גם במסגרת אירוויזיון 2019,  וכעת ישמש כפרזנטור "קליק" למשך כחודש ימים. פניו של עזר כלל לא ייראו בסדרת הסרטונים החדשים, אשר תשים דגש על איבר אחר שלו – המרפק. המסר מאחורי הקמפיין המושקע, שנועד לחזק את מעמדו של "קליק" כחטיף השוקולד האהוב בישראל, הוא שהמוצר כל כך טעים, כך שפשוט אין צורך בכל הפרזנטור. במסגרת המהלך צולמו מספר סרטונים בסיטואציות הומוריסטיות שונות, בהן המרפק נהנה עם קליק בעוד שאסי עצמו לא מבין מדוע לא רואים את כולו.

רשת הסושיות הכשרה אושי אושי חוגגת עשור, עם 24 סניפים קיימים, 5 סניפים העתידים להיפתח ב- 2019 ומנות חדשות בתפריט. במסגרת חגיגות העשור להיווסדה, השיקה מנות חדשות בתפריט. על האירוח בסניף בנמל תל אביב יניב ששון מבעלי הרשת ומשה מזרחי כדורסלן העבר, וכיום זכיין הסניף, אשר אירח את חבריו מימי הכדורסל, יניב גרין ועמית ביר כץ. רשת הסושיות הכשרה אושי אושי הוקמה בשנת 2009, עם הסניף הראשון של הרשת שנפתח בגבעתיים. הרשת מציעה מנות מהמטבח היפני: סושי ומנות אסייתיות. כבר בתחילת הפעילות של הרשת, הוחלט כי היא תעבוד במתכונת כשרה, כאשר ישנן כשרויות שונות לכל סניף (מכשרות רגילה ועד בד"צ), זאת על מנת להנגיש את המטבח היפני לכל קהל הלקוחות, גם במחיריה השווים לכל נפש.

נציגי חברת "שחק נא" מישראל, הנחשבת למובילה בתחום ייבוא ושיווק מותגי משחקים בינלאומיים, השתתפו בתערוכת הצעצועים הבינלאומית שמתקיימת מדי שנה בנירנברג גרמניה. בתערוכה לקחו חלק כ- 3000 מציגים מ- 70 מדינות שונות, והוצגו בה כ 120 אלף מוצרים חדשים, כשגולת הכותרת הינה חזרה למשחקי החשיבה והקופסא במתכונות חדשניות. מאיר קלוגהפט יו"ר חטיבת הצעצועים ומוצרי התינוקות בלשכת המסחר, פגש את נציגי חברת RAVENSBURGER הגרמנית, אשר לראשונה חברה לממציא משחקים ישראלי. בתמונה משמאל: יוסי בראון מבעלי חברת "שחק נא", ססקיה וולן מנהלת המכירות בחברת רבנסבורגר, מאיר קלוגהפט יו"ר חטיבת הצעצועים בלשכת המסחר ובועז קוסטר ממציא משחקים מישראל.

דניאל בלום, מבעלי מותג תכשיטי היוקרה הישראלית BLOOM תכשיטים, המשווקת במעל ל-25 מדינות בעולם, מתרחב לכיוון נוסף ומשיק את חברת BLOOM נדל"ן המיועדת להעניק מגוון פתרונות בתחום בליווי אישי צמוד, החל ממציאת נכסים להשקעה בארץ ובחו"ל, מכירה והשכרת דירות, שירותי אחזקה ועוד.

השבוע התקיימו צילומי קמפיין אביב-קיץ 2019 של רשת האופנה  'HOODIES, בהובלת הפרזנטורית הצמודה ודוגמנית העל בר רפאלי, כשלצידה אחיה און רפאלי, הפרזנטור המוביל את קולקציית הגברים של הרשת זו העונה הרביעית. העונה HOODIES יוצאת בקמפיין בהשראת עולם האינסטגרם, כאשר הצילומים התקיימו באולפני "אוטופיה" בפתח תקווה. על הסט נכחו בכירי הנהלת הקבוצה, כולל ניצן ישראלי מנכ"ל רשת HOODIES, אורן בר-גיל סמנכ"ל שיווק ובעלים קבוצת HOODIES, שרית מלמן מעצבת ראשית, סתיו דוידוף מנהלת השיווק של הרשת.

עמותת גדולים מהחיים ערכה השבוע בהיכל התרבות תל אביב, את ערב הגאלה השנתי  במטרה לגייס תרומות  לטובת קרן הבריאות, למימון תרופות, ציוד רפואי ,טיפולים ובדיקות שמחוץ לסל הבריאות עבור ילדים חולי סרטן. ערב הגאלה עמד השנה בסימן "מנגינת החיים" ולקחו בו  חלק  שירי מימון, ארקדי דוכין, רמי קלינשטיין ושמעון בוסקילה שביצעו גרסאות מפתיעות לפסנתר בניצוחו של ערן מיטלמן. את הערב הנחה צביקה הדר. ציפי שביט החברה בחבר הנאמנים של העמותה כבר מעל עשור, שרה עם כמה מילדי העמותה מחרוזת שירים של יגאל בשן ז",ל וכשירדה מהבמה קיבלה אות הוקרה מהעמותה על שנים של עשיה ותרומה למען ילדים חולי סרטן. גם  ניקי גולדשטיין שצולם עבור קטעי המעבר שהוקרנו באירוע, בהם הוא מראיין ברכב כמה מילדיי העמותה על ההתמודדות עם מחלת הסרטן, נצפה מאחורי הקלעים.

אלון קאופמן, מייסד ובעלים של מותג האודיו הנחשק "האוס אוף מארלי" העולמי וחבר קרוב של משפחת מארלי, הגיע במיוחד לישראל מביתו שבמישיגן ארה"ב, לחגיגות יום ההולדת ה-74 של זמר הרגאיי המיתולוגי בוב מארלי, שצוין השבוע באירוע המחווה המסורתי של אמני ישראל בנמל ת"א. רונן קאופמן, אחיו של אלון, ומבעלי קבוצת קאופמן, המחזיקים את הזכיון בישראל, פגש את אחיו בקבלת הפנים שערך 'האוס אופ מארלי' לפני תחילת המופע. עוד באורחים: אלון רונן, מנכ"ל קרביץ, עמי צים מנכ"ל בסט מובייל, הזמר רותם כהן, ואגדת הראגיי בן זמננו שהגיע לביקור מג'מייקה, ואף עלה להופיע בסוף המופע: הזמר אנטוני בי.

לרגל תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM , בדק אתר "למטייל" את 15 היעדים המבוקשים ביותר על המטייל הישראלי בשנה החולפת. באירוע אקסקלוסיבי שנערך בתערוכה הגיע יובל לימון, מנכ"ל "למטייל", להעניק תעודות וללחוץ את ידם של נציגות היעדים הזוכים. ברשימת המכובדים: לוונט בנקו (Levente Benko), שגריר הונגריה, הגיע לאסוף את התעודה בשם היעד הזוכה במקום הראשון – בודפשט. שגריר צ'כיה בישראל, מר מרטין סטרופניצקי וקלרה ויסלוזילובה, מנהלת קשרי החוץ של משרד התיירות הצ'כי הגיעו לאסוף את התעודה עבור פראג שהגיעה למקום השני. במקום השלישי זכתה בוקרשט ואחריה מדריד במקום הרביעי, וברלין שהגיעה למקום החמישי. קריסטינה איונלה טארטצ'ה, סגנית שר התיירות ברומניה, שמחה לקבל את הפרס עבור בוקרשט. בשם משרד התיירות של ספרד הגיע לאסוף את התעודה מנהל השיווק של לשכת התיירות שלהם מר חואן לואיז לופז ואסקז (Juan Luis López Vázquez) ובשם גרמניה הגיעה גולדי מולר, נציגת משרד התיירות הגרמני בישראל. עוד הגיעו ליהנות מהזכייה, נציגת לשכת התיירות של קטלוניה גברת מרתה טקסידור עבור היעד ברצלונה שזכה במקום ה-10 וכן נציג הים האגאי מר וסיליאס קלובאס, עבור היעד רודוס שסגר את הרשימה במקום ה- 15. מימין: נאור שקד, לוונט בנקו שגריר הונגריה, יובל לימון מנכ"ל למטייל, איתמר ברק.

הפופ אפ מגיע לנדל"ן. רגע לפני הריסת הבניין באחד העם 100, כחלק מתהליך שימורו, בנייני העיר הלבנה הפכו אותו לגלריה לאומנות. אולם, בשונה מגלריות אומנות רגילות, החליטו בבנייני העיר הלבנה להקדיש בניין שלם לגלריה, ובתוך כשלושה ימים הפכו את בניין המגורים ברחוב אחד העם 100 למוזיאון של ממש. כ-20 אומנים בהובלת האוצרת מרינה פוזנר והמפיקה חיה זלצר, פשטו על הבניין המיועד להריסה, ויצרו בחללי הדירות השונים מיצגי אומנות מרהיבים שכללו גם את המקלחות והשירותים. באירוע הפתיחה שהתקיים השבוע, קיבלו איציק בן שוהם, מבעלי בנייני העיר הלבנה וגבי קלמן, מנכ"ל החברה, את עשרות המבקרים מתעשיית הנדל"ן והתרבות שזרמו לגלריה. במסגרת התכנית של בנייני העיר הלבנה, תעמוד הגלריה פתוחה לציבור הרחב בין התאריכים 13-14.2.19 בשעות 19:00-22:00 ולאחר מכן יהרס מרבית המבנה כחלק מתכנית שימור, אותה מוביל האדריכל גידי בר אוריין, ובמסגרתה יתווספו שתי קומות למבנה והוא גם יונף הבניין באוויר על ידי מנוף לצורך בניית חניון תחתיו. בתמונה: גבי קלמן ועמיקם ברגר סמנכ"ל בנייני העיר הלבנה.

אתר הקניות של קבוצת עזריאלי AZRIELI.COM מציע מגוון תחפושות מקוריות לחג פורים, והשיק קטגוריה ייעודית של המותג האהוב דיסני עם כל הלהיטים לשנת 2019. הפרזנטורית ירדן הראל כבר מתחילה בחגיגות הצבעוניות של החג, וצילמה הפקת אופנה באווירת פורים, עם מבחר רחב של תחפושות ייחודיות מהאתר.

רשת מתחמי העבודה המשותפים BE ALL, בבעלות איש העסקים והיזם נס שובל, ציינה את היום הבינלאומי לנשים בחלל ובמדע בשיתוף קרן רמון וארגון SGAC. את האירוע פתחה ענבל קרייס, סגנית מנהלת מפעל חלל, התעשייה האווירית לישראל שהדגישה את חשיבות שיתופי הפעולה הבין-מגזריים לקידום תחום החלל. אחריה שיתפה נועה יחזקאל את חוויותיה כנציגת ישראל בנאס"א, היום חוקרת בינה מלאכותית ומנהלת קהילה בתחום החלל. נשים נוספות, פורצות דרך בתחום החלל הישראלי והבינלאומי, שיתפו את הקהל במחקריהן ובעשייתן החשובה בתחום: ד"ר דיאנה לאופרהמנהלת המדעית של מצפה הכוכבים בגבעתיים, ד"ר מעיין סוסניק-מור ממכון וויצמן ופרופסור שרה בק ראש המעבדה לחקר גלקסיות, אוניברסיטת תל אביב. בין הנושאים שהוצגו: חקר התפוצצויות כוכבים (סופרנובות), חקר גלקסיות, בינה מלאכותית, וחשיבותו הלאומית של חקר התחום. האירוע כלל גם תערוכת חידושים טכנולוגיים ורובוטיקה של בנות קבוצת הרובוטיקה מתיכון עירוני ד', שמשתתפות בתחרות First. הנציגות וחבריהן לקבוצה הגיעו להישגים מרשימים בתחרויות אזוריות בתחומי הרובוטיקה ומחקר החלל.

לרגל השקת הקולקציה החדשה של נעלי בלנסטון, רשת הנעליים WESHOES ערכה אירוע אקסלוסיבי במיוחד ביקב בצפון הארץ, בו הציגה את הנעליים מהקולקציה וערכה סיור רגלי ביקב. זוהר בנזינו, מנהלת השיווק של WESHOES הוסיפה ואמרה כי נעלי בלנסטון האוסטרליות הינם הצלחה גדולה בישראל, שהינה מקום שני במכירות המותג בעולם לאחר ארץ המוצא שלהם, אוסטרליה. כיבדו בנוכחותם: ליהיא גרינר, אביבית בר זוהר, מלכת היופי לשעבר רותם רבי, סתיו סטרשקו, תאלין אבו חנא ועוד.

צמרת תעשיית ה-IT  בישראל – מנמ"רים (מנהלי מערכות מידע), מנכ"לים, ספקים ומצטיינים נפגשו השבוע לטקס הכתרת הפרויקטים הזוכים במחשוב – מצטייני המחשוב IT Awards 2018 של אנשים ומחשבים. את הטקס פתח פרופ' דניאל הרשקוביץ נציב שירות המדינה. עוד השתתפו במסגרת חלוקת אות הצטיינות מיוחד, חזי כאלו מנכ"ל בנק ישראל ואבנר זיו מנמ"ר הבנק. עשרות נציגים של ארגונים מובילים עלו על הבמה בטקס שנערך במתחם האירועים LAGO בהנחיית פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים. בשנתה ה-16 של התחרות, הגישו מספר שיא של פרויקטים מועמדות לזכייה: 324 פרויקטים התמודדו בתשע קטגוריות, ועמדו לבחירת וועדה מקצועית המונה 40 שופטים, בראשותו של פרופ' גדי אריאב, אוני' ת"א. בתמונה: חברי חבר השיפוט בתחרות פרוייקטים מצטיינים על הבמה.

חברי אגודת מעצבי הפנים בישראל, חגגו באירוע מושקע באולם התצוגה המרשים של המעצב אריק בן שמחון בתל-אביב, במהלכו המשיכו ליצור קהילה מקצועית חזקה ומעוגנת. חברי האגודה אכלו ונהנו מאמנות חזותית חוויתית. בין החוגגים לימור שטרית מזכ"לית האגודה, נורית קורקט יו"ר האגודה, המעצבים ואדריכלים טל תמיר, ניצן הורוביץ, מנו שלם, אמיר וחני חזק, ירון טל, עדי חמיצר, נועה קופרמן, טל פיש, מיכאל אזולאי, טל פיש ועוד. במסגרת זו אף הוענקה תעודת כבוד לאדריכל פרופ' יוסי פרידמן, על פועלו בתחום.

בכירי ברימאג בראשם מנכ"ל החברה פיני כהן, אירחו השבוע אנשי עסקים, קמעונאים ובכירי ענף החשמל, באירוע חגיגי לרגל פתיחת תערוכת המותגים שנערכה במתחם הכנסים LAGO במסגרתה נחשפו טכנולוגיות של המותגים לשנת 2019, לבית ולמטבח ביניהם: קנווד, דלונגי, LG, בראון, פנסוניק, הובר ועוד. אורח הכבוד באירוע היה טוני בק מנכ"ל LG ישראל, שפתח את האירוע ואמר:"ישראל הינה מעצמה בתחום מוצרי החשמל. הצרכן הישראלי נחשב בעולם למעודכן ואוהב חידושים, בעיקר בטכנולוגיות של המוצרים הלבנים".

הזוג הכי מתוקשר בעולם הכדור רגל מירן ומאור בוזגלו, התייצבו במלון בוטיק יוקרתי בת"א, לטובת צילומי הקמפיין החדש של קניון הדר בירושלים. השניים שזהו קמפיין זוגי ראשון שלהם, ישלשלו לכיסם 350 אלף ₪, ובנוסף יזכו לראות עצמם מתנוססים על גבי שלטי חוצות, מודעות במגאזינים ובטלוויזיה. על הסט פגשו את אייל סקוזה מנכ"ל קניון הדר, שהפתיע את הבוזגלוס ועדכן אותם שמעבר למסע הפרסום שיעלה בכיכובם לקראת החגים, ייערך קמפיין נוסף של קניון הדר למען עמותת אל הלב, שמטרתה צמצום מניעת אלימות בקרב ילדים/ות, בני/ות נוער ונשים והעצמה נשית.

ד"ר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור נבחרה מטעם חברת טיקסל, להשיק בפריז בסוף השבוע האחרון את החידושים המתקדמים בעולם להצערת העור, במסגרת כנס אימקס (IMCAS), נמשך כשלושה ימים. הכנס הינו מהגדולים ביותר באירופה לרפואה אסתטית, כירורגיה פלסטית ואנטי-אייגינג המתקיים אחת לשנה, עם 12,000 רופאים מכל העולם נטלו בו חלק, כש – 100 מהם מישראל. הכנס נערך במלון יוקרה וכלל קוקטייל מפואר, הרצאות וסדנאות. בין היתר חברת נובוקסל כיכבה עם סדנה על מכשיר טיקסל, עליו הרצתה ד"ר להבית אקרמן.

תגובות

להשאיר תגובה