הטריבונה – רכילות עסקית

לראשונה, אייל גולן ונסרין קדרי משתפים פעולה ומציגים דואט וקליפ חדש – "מכל האהבות הזמניות", שכתבו והלחינו דולב רם, פן חזות ויעקב למאי. השיר ריגש את השניים ונגע לליבם כבר מהאזנה ראשונה ורגע לפני החג, נכנסו לאולפן להקליט אותו. השיר מגיש את גולן וקדרי במלוא תפארתם, מבטא את היכולות הווקאליות הגבוהות ומדגיש את גוון הקול המיוחד של כל אחד מהם. בקליפ ששוחרר לפני ערב החג, נראים השניים נערכים לליל סדר אינטימי ללא המשפחה, המתחבר מאד למציאות הקשה של ימים אלה.

בימים כתיקונם ד"ר נוף עתאמנה היא שפית ואשת קולינריה עסוקה מאוד, כמו גם חברת בעמותת הידידים של המרכז הרפואי הלל יפה מזה מספר שנים. אבל ב"ימי קורנה", היא החליטה, בהתנדבות, לחזור לעיסוקה הקודם: ד"ר למיקרוביולוגיה, ולבוא לעזור לסייע לבצע בדיקות במעבדה הקורונה של המרכז הרפואי הלל יפה. "הבנתי שיש לי מיומנות ואני יכולה לסייע. אחרי שאמרו לי שהוקמה מעבדת קורונה בבית החולים, מיד הצעתי את עזרתי. ההנהלה של "הלל יפה" התלהבה, וכך גם צוות המעבדה וד"ר שרית פרידמן, מנהלת המעבדה המיקרוביולוגית, ומשם הדרך כבר הייתה קצרה", היא מסכמת בחיוך רחב ואופייני. עתאמנה נרתמה למשימה בהתנדבות מלאה, ותוך רצון עז לסייע לבית החולים, לא רק בגיוס תרומות, אלא בתחום שהוא אחד הנדרשים ביותר בימינו.

האפליה הזועקת בנוגע לאפליית הזקנים בנסיון לחזרה לשגרה, לא פוסחת גם על האגודה הישראלית לגרנטולוגיה (מדעי הזיקנה). לאחר שורה של מאבקים מוצלחים בנושא השפעת הקורונה על אוכלוסיה זאת, ביניהם הצלחה למתן תשלום דמי חל"ת גם לזקנים (גברים מעל גיל 67 ונשים מעל 62), יצאה האגודה בקריאה שלא לאחד בין כל הזקנים, ולא להשאיר אותם בסגר בצורה כוללנית, ומבלי שנעשים תבחינים מי צריך להשאר בבית, ומי יכול לחזור לשגרה.את המאבקים מוביל פרופ' יצחק בריק יו"ר האגודה הישראלית לגרנטולוגיה, העושה לילות כימים לקידום נושאי הזקנים. אם גם אתם חושבים שהמצב לא הגיוני, ולא אפשרי -אתם מוזמנים להצטרף ולחתום על העצומה  https://www.atzuma.co.il/geronto

בימי הקורונה הלחוצים בבית, הקראה של סיפור היא אחת הדרכים להרגיע את הילדים לפני השינה. דיסני המתמחים בסיפורים לכל המשפחה, יוצאים בקידום סדרת ספרים להקראה בכריכה קשה, בשיתוף עם הוצאת ידיעות ספרים. בסדרה, סיפורים קלאסיים לילדים והוריהם ביניהם: שלגיה, סינדרלה, היפיפיה הנרדמת, סופיה הנסיכה ועוד ועוד. בחו"ל, מפורסמים יצאו בקליפים של הקראה של סיפורים קלאסיים לפני השינה באינסטגרם, ואצלנו ליהיא גרינר תקריא סיפור קלאסי לפני השינה לבת שלה ג׳ולין. הילדים וכל בני המשפחה יוכלו ליהנות פעמיים: מטעימה של סיפור קלאסי, מסופר בידי ליהי גרינר החל מה-13/4 בעמוד האינסטגרם שלה, ומקוד קופון להנחה במחיר של 40 שח במקום 98 שח לספר. בשליחות עד הבית חינם בהזמנה מעל 120 ש"ח. באתר 'ידיעות ספרים' – https://www.ybook.co.il/ או בעמוד האינסטגרם של ליהיא גרינר https://www.instagram.com/lihisunshine/

הזמרת והשחקנית לירז צ'רכי נבחרה כפרזנטורית של חברת הקוסמטיקה ביופור (BIOFOR). היקף ההשקעה בקמפיין שיחל השבוע נאמד בכ- 1 מיליון ₪. בעקבות המצב, הקמפיין הראשון עבר התאמה ושם דגש על החדשנות שמביאה ביופור לעולם הקוסמטיקה, אשר זיהתה את הצורך במתן מענה טיפולי לעור מהבית, ויזמה את "קוסמטיקאית אונליין".

דירקטוריון מפעל הפיס והשלטון המקומי אישרו בשבוע שעבר הקצאה מיידית של 14 מיליון ₪ לטובת הסבה מיידית של מחלקות ב-8 בתי חולים ברחבי הארץ: פוריה טבריה, רמב"ם חיפה, איכילוב תל-אביב, תל השומר רמת-גן, אסף הרופא באר יעקב, הרצוג ירושלים, אסותא אשדוד, סורוקה באר שבע. הצפי הוא כי בתוך כחודש יוקמו המחלקות בבתי החולים, לפחות אחת בכל בית חולים וכן יסופק הציודהרפואי הנדרש למלחמה בנגיף ולהצלת חיים

בצל משבר הקורונה החליטה ממשלת ישראל לתת לכל משפחה בישראל מענק על סך 500 שקלים על כל ילד מתחת לגיל 18 ועד 2,000 ש"ח סה"כ, ובנוסף מענק זהה לכל אזרח ותיק וזכאי קצבת הבטחת הכנסה, מזונות ונכות. כיוון שהמענק ניתן באופן גורף וללא הבחנה במצב הסוציו-אקונומי, רבים מאלה שהולכים לקבלו, יכולים ברוחב לב לתרום אותו לטובת האוכלוסיות החלשות ביותר. יש אנשים ומשפחות בישראל שהסיוע קריטי עבורן, ויש כאלו שיש להם את הזכות להעביר הלאה ולעזור. לשם כך נועד המבצע הארצי ״מכפילים מהלב״ – ביוזמת 'לב אוהב' , קרן רש"י וקרנות פילנטרופיות שרתמו ארגונים, חברות ואחרים לקחת חלק במבצע. דידי הררי מוביל הקמפיין: "אנחנו חווים מציאות כמעט בלתי אפשרית בימים אלה. משבר הקורונה הביא איתו אתגרים לא פשוטים עבור אוכלוסיות רבות בחברה הישראלית, אם זה ילדים ונוער בסיכון, נשים מוכות, ומשפחות נזקקות. ועכשיו יש לנו עכשיו הזדמנות לעשות משהו טוב".

מיקרוסופט תורמת ציוד לצוותים רפואיים בישראל בשווי מיליון שקל: החברה תרמה אספקה רפואית הכוללת 300 מחשבים, מצלמות רשת ואוזניות לצוותים רפואיים בבתי החולים, חלקם הגדול בפריפריה, בשווי של מיליון שקל. המחשבים והציוד הנלווה יאפשרו לרופאים להעניק טיפול רפואי מרחוק גם בתקופה מאתגרת זו. בנוסף, החברה רכשה 25 מכשירי עירוי אוטומטים IVAC בשווי 100,000 שקל עבור בית חולים נצרת- אי.מ.מ.ס, לאחר שזיהתה את הצורך בבית החולים. IVAC הינו מכשיר אשר מתחבר לעירוי ודרכו ניתן לקבל נוזלים ותרופות. המכשיר ישמש לטיפול בחולים מונשמים. יתר על כן, עובדי החברה ביקשו להביע את הערכתם לעמותות הפועלות בסיוע לקהילה בתחומי הבריאות, החינוך והרווחה, ובכלל זה לסיוע לקשישים ולילדים בסיכון. העובדים תורמים לגופים אלו, והחברה מכפילה את התרומה שלהם.

עשרות משחקים ופאזלים מבית "משחקי יצירה" של גיבורי דיסני האהובים לדורותיהם, התקבלו בקולות צהלה במרכז הפעילות של ילדי הרופאים והעובדים בבית חולים "ברזילי" באשקלון. בימים אלה בהם הרופאים המסורים של בית חולים ברזילי עובדים לילות כימים ומטפלים בחולי הקורונה, מדריכי תנועת הנוער העובד והלומד ותנועת הבוגרים של דרור ישראל, מפעילים את ילדי העובדים בפעילויות חווייתיות, משחקים, שירים, ואף שתילת צמחים.

שוקי ביטון, בעלה של עדן בן זקן, פינק את אשתו ההריונית במיטה מתכווננת מבית אירופלקס, מצויידת במזרנים מפנקים מדגם מולי פרמיום, כאלה שמבטיחים שינה ערבה ואיכותית בכל לילה. הכנה נפלאה לקראת הלידה הקרובה, והלילות חסרי השינה וטרוטי העיניים שבדרך.

ביום שני הקרוב חל יום השואה. במסגרת שיתוף פעולה בין רשת שופרסל ועמותת "שם ונר", הפועלת להנצחת זיכרון השואה, בערב יום השואה הקרוב שיחול ב-20 באפריל 2020, נרתמה שופרסל ותרמה נרות נשמה אשר יחולקו ללא תשלום ללקוחות הרשת, בעשרות סניפי שופרסל בכל רחבי הארץ ובמשלוחי האונליין. על גבי הנר מונצחים פרטיהם האישיים של הנספים, וכן קוד שניתן לסרוק על מנת להכיר את סיפורו מקרוב. עד כה אספה העמותה כ-160 אלף שמות וסיפורים, וישנם עוד מיליונים שסיפורם טרם סופר. נורה סיפרמן מנכ"לית העמותה: "אנו שואפים שכל אחד מששת מיליון הנספים בשואה יזכה שמישהו ידליק עבורו נר נשמה אישי". העמותה מזמינה את כל הציבור הישראלי להצטרף למסורת להנצחת זיכרון השואה, להיכנס לאתר העמותה לקבלת פרטים על מקומות חלוקה, להגדיל את מאגר השמות באתר הייעודי, או להוריד תווית ללא עלות מאתר האינטרנט, להדביקה על גבי נר נשמה ולהדליק בבית, על אדן החלון ובמרפסת לזכר הנספים, ביום שני הקרוב, ערב יום השואה בשעה 19:00. בתמונה מימין: אלישה יעקבי מייסדת עמותת שם ונר, ונורה סיפרמן מנכ"לית עמותת שם ונר.

פסטיבל השירה הבינלאומי המקוון מבית מקום לשירה יתקיים בשבוע הבא, בימים שלישי עד חמישי (23-21.4) באמצעות תכנת ZOOM. בשנים האחרונות התמעטו פסטיבלי השירה הבינלאומיים בישראל. הקושי להיפגש עם משוררות ומשוררים מארצות אחרות נבע מסיבות פוליטיות, כלכליות ותרבותיות. אולם במציאות החדשה, כאשר אנשים מכל רחבי העולם הפכו ספונים בביתם, ההתקשרות מרחוק נעשתה בן-לילה לשגרת היום. וזו דווקא הזדמנות להתעדכן על הנעשה הספרותי והאקטואלי במקומות שונים בעולם, ולהכיר לקורא הישראלי קולות ייחודיים ומרתקים. כל מפגש בפסטיבל יארך כשעה, וכל שעה תוקדש למשורר/ת ממקום גיאוגרפי שונה. את היוצרים יארחו מתרגמים ואנשי ספרות ישראלים. בין המשוררים המשתתפים: קנת' גולדסמית (ארצות הברית). מארח: ערן הדס | רוברטה בירי (דרום אירלנד). מארח: אלכס בן ארי | ויקטור רודריגז נונייז (קובה – ארה"ב). מארחת: טל ניצן | פולינה ברסקובה (רוסיה – ארה"ב). מארח: טינו מושקוביץ | טוני קרטיס (אירלנד). מארח: ליאור שטרנברג | כאזם ח'נג'ר (עיראק). מארח: עידן בריר. הפסטיבל יתקיים בשעות הערב (22:00-19:00). בתמונה: קנת' גולדסמית מארה"ב.

כביסי (kVisi), החברה המובילה בארץ לשירותי כביסה מקוונים, בשילוב איסוף והחזרה לבית הלקוח, הודיעה על תרומה של חמישים שוברי כביסה בשווי של 150 ₪ לשובר עבור קשישים בודדים בגבעתיים. אוכלוסיית הקשישים היא האוכלוסייה הנמצאת בסיכון הגבוה ביותר, ורוב הקשישים זקוקים לעזרה במטלה לא פשוטה זו. הפרויקט הוא בשותפות עם אגף המתנדבים של עיריית גבעתיים.

פררו ישראל סיפקה רגעים קטנים של מתיקות לצוותים הרפואיים ברחבי הארץ העובדים סביב השעון בימים אלה להצלת חיים. במהלך חול המועד, בימים ראשון ושני, שלחה החברה אלפי מוצרי שוקולד של פררו ל- 13 בתי חולים ברחבי הארץ. הצוותים הרפואיים נהנו מביצי הפתעה קינדר מקסי, שוקולד סנאי של פררו רושה וכדור שוקולד גרנד פררו רושה. מחברת פררו ישראל נמסר: “אנו יודעים כי ברגעים קשים, משהו קטן ומתוק יכול להפיץ שמחה ואנו גאים שאנחנו יכולים לתרום לכך.”

נשות אתנה, הפרויקט הלאומי לקידום נשים, נדהמו לגלות עד כמה חזו את העתיד כשחילקו בנדנות לספורטאיות שלהן. "היום אותן הבנדנות משמשות אותנו בתור מסכות מגן. בימים אלו אף התחלנו לבצע אתגרי ספורט שונים, בעוד אנו חובשות את הבנדנה, ושום דבר לא יעצור אותנו", אומרת עופרי יקיר, ראש תחום מנהיגות נשים וענפי כדור באתנה. בתמונה: רכזת אתנה דנה גלוב ובתה יעלי, שהיא ספורטאית.

במסגרת ההתייעצות הבינלאומית למאבק בקורונה אותו מארגן משרד החוץ, יזם קונסול הכבוד של סרביה אלכסנדר ניקוליץ', וועידת זום בין מומחי מרכז רפואי הדסה לבין מוסדות בריאות שלה עיר קיקינדה (Kikinda) שבצפונה של סרביה. במסגרת השיחה שותפו ניסיון והמלצות בנקיטת אמצעי מיגון, ציוד, תהליכי ריפוי והתקדמותה של רפואת המניעה במסגרת וירוס קורונה. בוועידה לקחו חלק, מהצד הסרבי, האפידמיולוג וראש המרכז לבקרה ולמניעת מחלות במכון לבריאות הציבור, טטיאנה קוראץ' (Tatjana Korać) וסגן מנהל בית החולים הכללי יובן יקוניץ' (Jovan Jakonić). מהצד הישראלי ניהל את השיחה פרופ' מוזס אלון, מנהל המחלקה למיקרוביולוגיה קלינית ולמחלות זיהומיות לשעבר, בעל ניסיון רב ממוסדות בעלי שם בארה"ב ובארץ, מבקר כתבי עת מקצועיים ויועץ במוסדות כגון המדען הראשי של משרד הבריאות. ניקוליץ' מסר "אנו עושים רבות כדי לעודד ולחזק את שיתוף הפעולה בין המדינות במיוחד באיתות משבר, אני מאמין כי בזמנים אלו שיתוף פעולה יכול לתרום לשני הצדדים ולקבל כלים כיצד להתמודד את המגיפה שפקדה את העולם כולו"

קרן שלם הקצתה מענק של מיליון שקל שחולק ב-220 רשויות מקומיות, לטובת רכישת משחקים ואביזרי פנאי לאנשים עם מוגבלויות שנותרו בבתיהם ללא מסגרת. אלפי משפחות שלהן ילד או בוגר עם מוגבלות שכלית שאינו יכול לצאת מהבית לאור המצב, התרגשו להתבשר על המענק שהעניקה קרן שלם, בזכותו חולקו להן טאבלטים, משחקי קופסא, ציוד ספורט, ערכות יצירה ועוד. המתנות הותאמו לכל ילד או בוגר באופן אישי בהתאם לצרכיו ויכולותיו על ידי העו"סים ממחלקות לשירותים חברתיים ברשויות המקומיות. מנכ"לית קרן שלם ריבה מוסקל: "משבר הקורונה כפה על כולם מציאות חיים קשה, אשר קשה הרבה יותר עבור משפחות שבהן ילד או בוגר עם צרכים מיוחדים".

במפעל כתר בכרמיאל, המייצר בשגרה ריהוט ופתרונות אחסון, פיתחו בעזרת צוותים רפואיים מסכי מיגון מפלסטיק, על מנת לסייע לצוותים הרפואיים ולתת מענה חדשני ומיידי לצורך הגובר בפתרונות הגנה מפני הדבקה בנגיף. כתר ישראל תרמה 10,000 מסיכות למד"א ישראל ולבתי החולים הבאים: העמק, פדה-פוריה, זיו, המרכז הרפואי לגליל בנהריה ומאיר בכפ"ס. בנוסף, הפיתוח הישראלי הועבר למפעלי כתר ברחבי העולם, ומסכי המיגון ומוצרי הגנה נוספים החלו מיוצרים בימים האחרונים במדינות בהן התפרצות קטלנית של מגיפת הקורונה: אנגליה, איטליה, ארה"ב, מזרח אירופה, וקנדה.  גם שם פועלת כתר למען הקהילה והצוותים הרפואיים ומסיכות רבות מועברות כתרומה, זאת בזכות היכולות הישראליות. בתמונה: צוות מעבדת קורונה בבית החולים כפ"ס עם מסכות המגן

עשרות מחשבים ניידים חדשים חולקו בחולון למשפחות שאין בהם מחשב. לדברי הדר מנחם מנכ"לית עמותת אחינועם: "כולם מדברים על לימודים בזום ולימודים מרחוק. למרבה הצער יש במדינת ישראל כמה עשרות אלפי משפחות, שהילדים שלהם לא יכולים ללמוד מרחוק, כי פשוט אין להם מחשב. לכן העמותה בחרה לגייס בימים אלו מחשבים חדשים ומשוכללים, ולספק אותם לילדים אלה. היעד שלנו הוא 15 אלף מחשבים חדשים בחודשים הקרובים". עמותת אחינועם הוקמה ביוזמת משפחת אדרעי הפעילה שנים רבות בעשיה חברתית, במטרה להעניק הזדמנות הוגנת ולקדם שיוויון הזדמנויות בחברה הישראלית. לתרומות 04-8362451.

חברת מכשירי תנועה ומשאיות נציגת חברת MAN בישראל, יזמה בימים אלו מהלך לעידוד המורל הלאומי (בתקופת הקורונה) – הוואן המסחרי "MAN TGE" יימסר ללקוחות עם מדבקות ענק של דגל ישראל. יוגב גברי מנהל חברת מכשירי תנועה ומשאיות מציין שבין הלקוחות אשר רכשו את הוואן המסחרי של MAN הינן: חברת רמי לוי, אגד תעבורה, אמישראגז, פז שמנים ועוד.

האמנית מריה פרייגר החלה ביוזמה מבורכת לימים שבהם מותר להתרחק רק 100 מטר מהבית. במסגרת זו היא מציבה כן ציירים,הכולל מאות ברכות מעוצבות בשפות שונות: עברית, אנגלית, ערבית, רוסית, צרפתית ועוד. עוברי אורח והמתגוררים בסמוך יכולים לבחור ברכה מעוצבת – ללא תשלום. הברכות נועדו לשלוח לסבא/סבתא, בני משפחה, חברים ועוד. השבוע, יוצב הכן ציירים עם הברכות, ברחוב דוד רזיאל ביפו, ויחולקו מאות ברכות חדשות לתושבים.

50 שחקני תיאטרון השעה הישראלי יצאו השבוע לחלק סלי מזון לניצולי שואה בתל אביב, כחלק מפרויקט תרומה לקהילה שמקדם מנכ"ל התיאטרון מוטי חלימי. השחקנים שנמצאים בחל"ת כבר קרוב לחודש ימים ונותרו בעקבות משבר הקורונה מחוסרי עבודה, הביעו מיד את הסכמתם לקחת חלק בפרויקט ההתנדבותי, ששם לו למטרה לזכור ולא לשכוח את ניצולי השואה הרבים, שנמצאים בבידוד, ואין מי שיעשה עבורם קניות, וידאג לסיוע שהם זקוקים שלו. חלימי: "אנחנו רואים כאן מטרה נעלה להנחיל תרומה לקהילה בקרב שחקני התיאטרון, להמשיך לתרום ולשמח את נפשם של הקשישים במדינת ישראל, במהלך חוה"מ פסח בתקופה של יום השואה ויום הזיכרון". בתמונה: עודד מנסטר ושרי אריה מנהלת השיווק של תיאטרון השעה.

"סאנדו" היא רשת חברתית במחברת מתנדבים לעבודה בחקלאות ואליה מצטרפים מדי יום חקלאים, יוזמה של ארגון "השומר החדש". היא הזום של החקלאים: האפליקציה כחול-לבן שהצילה מאות אלפי טונות של פירות וירקות. התפשטות נגיף הקורונה גרמה למחסור חמור בידיים עובדות בחקלאות הישראלית, עד כדי כך שאלפי טונות של מיטב התוצרת נותרה תלויה על העצים, ללא יכולת של החקלאים לקטוף אותה. המחסור בחקלאות מוערך בלמעלה מ-4,000 ידיים עובדות והתוצאה היא שקיים חשש שפירות וירקות ירקבו על העצים. הפיתרון של סאנדו נחשב על פי התקנות לשעת חירום כפעילות חיונית בגלל הצורך לטפל בסכנה התזונתית של המדינה ולכן למתנדבים מותר לצאת מהבתים ולהגיע לעבודה בשטח. יואל זילברמן, יו"ר סאנדו: "מאז פרוץ משבר הקורונה למעלה מ-5,000 אנשים הורידו את האפליקציה לטלפון הנייד שלהם ויותר מ-3,000 מתנדבים הגיעו לסייע ל-70 חקלאים בכל רחבי הארץ. אנחנו פונים לחקלאים מכל רחבי הארץ להצטרף אלינו ולראות מקרוב כמה הציבור הישראלי מוכן לתרום לחקלאות ולהגיע להתנדב בשדות ובמשקים". איך זה עובד? – החקלאי מכניס לאפליקציה https://sundoapp.com את דרישות ההתנדבות, מספר המתנדבים, הענף ומה הוא יכול להעניק למתנדבים (לינה, אטרקציות כמו נחל או בריכה וכולי) והמתנדבים בוחרים את הפעילות המתאימה.

האחות ליאת וקנין, אחראית מרפאת פרסונל של רמב״ם, ומי שידיה עמוסות קורונה בחודש האחרון, בכל הקשור לבטיחות ומיגון 5000 עובדי רמב״ם, החליטה לפנק את הצוותים. היא מילאה את הרכב בכמה עשרות קילוגרמים של ממתקי מימונה, שהכינו כמה קבוצות נשים, וחילקה ברמב״ם: במיון, במחלקת קורונה, למאבטחים ובמחלקות נוספות.

יסמין מזאוי, מתנדבת מצטיינת בשירות לאומי אזרחי, ערבייה נוצרייה בת 20 מנוף הגליל ופרמדיקית במד"א, אשר לקחה חלק פעיל במערך בדיקות הקורונה, קיבלה הודעה משמחת ממשרד התרבות, בה נאמר לה שהיא הולכת להדליק משואה בערב יום העצמאות ה-72 של מדינת ישראל. יסמין פועלת גם להנחיל את זכרון השואה בקרב נוצרים ומוסלמים. ראובן פינסקי, מנכ"ל הרשות לשירות לאומי אזרחי: "הרשות לשירות לאומי אזרחי, ואיתה גם אלפי המתנדבים והמתנדבות, מברכים את יסמין מזאוי, בת שירות מצטיינת, שזוכה לכבוד לאומי, להדליק משואה בערב יום העצמאות".

קבלו מיזם חדש של היזמת ענבל מילבאום –"שובר – בשביל המחר", המציע פתרון למצוקת העסקים הקטנים והלקוחות בעת הקורונה, באמצעות מערכת לרכישת שוברים לשירותים שונים, למימוש לאחר משבר הקורונה, תוך מתן קדימות לבעלי השובר. עסקים רבים, כדוגמת קוסמטיקאיות, מאמני כושר וספרים, נאלצו לעצור את פעילותם, ובהתאם נכנסו למצוקה כלכלית. רכישת השובר כעת תעניק להם תזרים מצד אחד, והבטחה ללקוחות מיד לאחר המשבר. מהצד השני, הלקוחות יוכלו לקבל קדימות בקביעת תורים לבעלי המקצוע אליהם הם קונים. נפתח רישום מוקדם לבעלי עסקים בלבד בלינק: https://forms.gle/n9VmHzqadjPsZNWR7

עיריית נוף הגליל לא נתנה לקורונה להרוס לה את חגיגות המימונה. העירייה ארגנה אוהל מרוקאי מצוייד במערכת סאונד עם מיטב שירי המימונה, וראש העיר עצמו רונן פלוט ישב באוהל על משאית של העיריה, כשהוא עם מסיכה, וברך את התושבים בברכת החג המסורתית: "תרבחו ותסעדו". פלוט הדגיש כי אוהל המימונה הותאם לתנאי הסגר, והוקם על משאית שנסעה בין רחובות העיר, ועשתה שמח לתושבים תוך הקפדה על שמירת תנאי הסגר. "אנחנו נשיר, נשמח ונצהל בקולולולו מהמרפסות ומהחלונות בלי לצאת מהבתים", אמר ראש העיר פלוט וביקש מהתושבים גם לא לכבד אותו במופלטות.

תגובות

להשאיר תגובה