הטריבונה – רכילות עסקית

ראש העיר ירושלים משה ליאון העניק במסגרת חגיגות פתיחת פסטיבל חוצות היוצר, את תואר תושב כבוד של העיר ירושלים לזמר, היוצר והמלחין צביקה פיק. זוהי למעשה פעם ראשונה שמתקיים טקס הענקת תושב כבוד של העיר ירושלים. משה ליאון, ראש העיר ירושלים: "פסטיבל חוצות היוצר שבירושלים מצדיע השנה לאמני ישראל לדורותיהם, ואני שמח נרגש וגאה להעניק לאמן צביקה פיק, שרבים גדלו על שיריו. צביקה פיק נמצא שורה אחת עם האמנים הגדולים של מדינת ישראל, עם קריירה של למעלה מחמישה עשורים והביא במהלך השנים כבוד רב למדינת ישראל, בארץ ובעולם. לאור הערכתנו לפועלו ולשנה המורכבת שעבר, החלטתי להעניק לו מעמד של תושב כבוד של עיר הבירה של מדינת ישראל. אנחנו מאחלים לו בריאות, והמשך פעילות יצירתית שנים רבות".

כ-1,200 אנשי עסקים בכירים מהודו, רובם מענף הנדל"ן והפיננסים, הגיעו בימים אלו לתל אביב, לועידת עסקים שנמשכה 3 ימים בחסות חב' "CBRE הודו". ועידה זו נערכת מידי שנה במקומות שונים ברחבי העולם, והפעם החליטו המארגנים לערוך את הועידה בתל אביב, ללמוד מקרוב על היכולות הכלכליות של ישראל, על התפתחות ענף הנדל"ן והפיננסים בישראל. ג'קי מוקמל יו"ר "CBRE ישראל" שהיה בין המארחים של ההודים, ציין שלרוב אנשי העסקים ההודים זהו ביקורם הראשון בישראל, והם התרשמו מאוד מהתפתחות הכלכלה, התשתיות והנדל"ן , וחלקם יבדקו בחודשים הקרובים אופציות ושותפויות עם עולם העסקים הישראלי. בתמונה מימין לשמאל: פאבן קאפור שגריר הודו בישראל, אנשומאן מגזין יו"ר ומנכ"ל CBRE הודו, וג'קי מוקמל יו"ר CBRE ישראל.

שלום אשכנזי מנכ"ל מלון קיבוץ לביא, אירח בימים אלו במלון למשך יממה, 50 ילדים חולי דיאליזה מעמותת "תקוה ומרפא", שחלקם לפני השתלות כליה,  וחלקם בתקופת ההחלמה לאחר השתלות כליה, באירוח עם הרבה פינוקים, כייף ושמחה לילדים. שלום אשכנזי בעצמו, תרם לפני כשנתיים כליה לחולה אנונימי. זו היתה מתנת יום ההולדת שהעניק לעצמו לגיל 40 – תרומת כליה.

פסטיבל הכליזמרים הבינלאומי ה-32 נפתח השבוע בצפת בטקס חגיגי בבית יגאל אלון שבעיר, בהשתתפות מכובדים רבים ביניהם ראש עיריית צפת שוקי אוחנה, שר התיירות יריב לוין, שר המשפטים אמיר אוחנה, שר הקליטה יואב גלנט, שרת השיכון יפעת שאשא ביטון, חברי הכנסת גדעון סער, אריאל קלנר ואופיר כץ ומכובדים רבים נוספים. לדברי ראש עיריית צפת שוקי אוחנה, צפת היא העיר עם רצף ההתיישבות היהודי הארוך ביותר בעולם – למעלה מ-3000 שנה של חיי יצירה. פסטיבל הכליזמרים הבינלאומי בצפת ממשיך השנה את המסורת של שילוב אמנים בולטים מהמוסיקה הישראלית לצד אמני מוסיקת נשמה יהודית שעלו אל בירת הגליל של מדינת ישראל. עומר אדם, להקת שלווה, נרקיס, שלמה גרוניך, בוצר, אהרון רזאל, תזמורת הכליזמרים הישראלית, נגן הקלרינט חנן בר סלע, אמיל אייבנדר, מוסה ברלין, בוריס סיחון מקנדה, קונסטנטין מוסקוביץ, מריו קורניק מקרואטיה, הבלקניה, 'בימת קרליבך', בימת אמנים יוצאי חבר העמים, הרכבים מקומיים שונים ועוד מופעים רבים ונוספים

מכבי FOX תל אביב חתמה על הסכם חסות ל-3 שנים עם חברת הביטוח הדיגיטלית weSure במסגרתו בין היתר, שם החברה יתנוסס על גב הגופייה הצהובה. סכום החסות הוא כמיליון וחצי ₪ בעונה. הפלטפורמה המקוונת של weSure מאפשרת ללקוחות לנהל את מגוון הביטוחים שלהם בצורה מושכלת, בכל שעות היממה. ניצן צעיר הרים, מנכ"ל weSure חברה לביטוח: "החיבור בין אלופת ישראל בכדורסל מכבי תל אביב לחברת weSure הוא טבעי. שני מותגי פרמיום, שקידמה, הובלה וניצחון הם נר לרגליהם. אנחנו מצפים לשיתוף ומחכים כבר לעונה שבפתח ולנצחונות שיבואו ". רועי גלדסטון, סמנכ"ל תקשורת ודיגיטל מכבי FOX תל אביב: "ההתקשרות בין מכבי FOX תל אביב ל- weSure חברה לביטוח הוא טבעי. מכבי הולכת קדימה בכל הכוח בתחום הדיגיטל, עם אפליקציה חדשה, תוכנית שבועית אינטרנטית הפועלת בעונת היורוליג ומערך שלם של רשתות חברתיות המספק כמויות תוכן איכותיות מידי יום, ומשמש כקרקע פורייה לשיתוף פעולה עם נותני החסות שלנו". בתמונה מימין: אמיל ויינשר יו"ר דירקטוריון wesure, עו"ד שמעון מזרחי יו"ר מכבי ת"א, ניצן צעי-הרים מנכ"ל wesure, יוחנן דנינו נשיא קבוצת wesure יו"ר חב' האחזקות,  אלי דריקס מנכ"ל מכבי ת"א ופיני שחר ראש תחום דיגיטל ותביעות.

השבוע התקיים באושילנד אירוע להשקת כרטיס האשראי החדש, WinCard+  של רשת מחסני השוק בשיתוף max. באירוע החגיגי השתתפו בכירי max בראשם יו"ר החברה ירון בלוך והמנכ"ל רון פאינרו, חברי הנהלת רשת מחסני השוק, ביניהם בעלי החברה המשותפים שלום, שאול ואיציק נעמן לצד משפחת כהן וכן, כל השדרה הניהולית של  64 סניפי הרשת ברחבי הארץ. במסגרת האירוע העניק פאינרו לבעלי החברה שלום ,שאול, איציק וגדי את הכרטיס הראשון המשותף, ואמר: "אני שמח שרשת מחסני השוק בחרה ב-max כשותפה אסטרטגית להשקת כרטיס האשראי של הרשת. ההוצאה על מזון היא משמעותית עבור המשפחה הישראלית, ואנו מאמינים שההטבות בכרטיס יחד עם ההטבות ברשת יתרמו מאוד לצרכנים". הערב המיוחד נחתם בהופעה של השחקן שלומי קוריאט, שעטה על עצמו שלל דמויות מצחיקות. עוד נכחו באירוע: עוזי נעמן, שלומי זינו, איתי נעמן, ירון טיקטין, אריאל אורזל ועוד. בתמונה: ירון בלוך, שלום נעמן, רון פאינרו ושאול נעמן.

ניבר מדר דוגמנית העל הבינלאומית שלנו והפרזנטורית של PADANI, כאן בצילומים לקולקציה חדשה של תכשיטי padani פדני על חוף הים בנווה ים. את ההתארגנות לצילומים החלו בחמש בבוקר, כדי לא להיכנס לשעות החמות של היום, עם הצוות של הסטייליסטית סיון חימי והצלם שי כהן-ארבל. ניבר הגיעה לחופשה בארץ מחו"ל, ואח"כ תחזור לביתה בניו יורק ותמשיךבצילומים לפרוייקטים חדשים בעולם.

מפגש מרגש של החמישייה הקאמרית המיתולוגית התרחש השבוע באירוע שהיה מלא עד אפס מקום בפרדס חנה, בערב השקת ספר הביכורים של זוג היוצרים שי אביבי ומיכל ליבדינסקי "באושר ועושר הסיפור האמיתי" בו הם חושפים את המתרחש מאחורי הקלעים של חיי הנישואין שלהם בכנות חסרת פשרות. לקראת ערב ההשקה התייצבו כל החברים הטובים כדי לפרגן ולבצע את הטקסטים שלהם מתוך הספר, וכך אחרי 7 שנים שהמופע שלהם רץ, שי ומיכל היו קהל במופע של עצמם. עלו לבמה והצחיקו עד דמעות: מנשה נוי ודב נבון, אורי גוטליב, נגה ד'אנג'לי, רפיק קמחי וזוגתו רותי פריש, גבי ניצן ,אייל וענת עמית ועוד. לסיום שי ומיכל ביצעו בעצמם קטע מהספר וחתמו בביצוע מרגש לשיר "הו מה יהיה". עותקי הספר החדש שהוצאו למכירה באותו ערב, נחטפו במהירות. בתמונה: מנשה נוי דב נבון ראש מועצת פרדס חנה כרכור הגר פרי יגור ושי אביבי.

השבוע הגיע אודי רקנאטי ורעייתו ליער הנשיא (צרעה) של קק"ל והופתע לגלות את חבריו ובני משפחתו חוגגים לו יום הולדת 70,בחלקת יער עם פינת עצי זית על שמו של רקנאטי. בין החברים ובני המשפחה שהגיעו לאירוע היו שחקני מכבי ת"א בכדרוסל מיקי ברקוביץ', מוטי ארואסטי ואולסי פרי, שמעון מזרחי, פרופ' אוריאל רייכמן, בני משפחה וחברים. קדמה לכך יוזמה של עוזרו של רקנאטי, אשר קרסיס אשר בשיתוף עם ילדיו של אודי רקנאטי שי ושירה, החליטו לתרום להקמת חלקת יער, שבעזרת קק"ל, נטעו בה עצי זית עתיקים, הותקנו ספסלי ישיבה ומתקני מנגל שנועדו לרווחת ציבור הנופשים ביער.

שלמה זיגרייך מנכ"ל ומבעלי מילניום- ארקוסטיל ויוסי שליו סמנכ"ל אגף הסחר ברשת טיב טעם, חגגו יחד עם עוד כ- 150 אורחים את השקת קולקציית הסכינים של השף טום אביב, עם חותמת אישית של טום על כל סכין, ובהשראת הקעקועים שעל גופו. לאירוע הוזמנו אנשי עסקים, בכירי ענף הקולינריה,  שפים, בעלי מסעדות ומובילי דעת קהל, שנהנו מארוחת שף וקוקטייל חגיגי.באירוע חשף לראשונה שלמה לאורחים את קולקציית הסכינים של השף טום בחתימתו האישית. יוסי שליו סמנכ"ל אגף הסחר ברשת טיב טעם, אמר לשלמה ולשף טום אביב, שהקולקציה החדשה של הסכינים תקבל מקום של כבוד בכל סניפי טיב טעם. באו לברך ולחגוג: רמי שביט, מנכ"ל ובעלי רשת המשביר לצרכן, אילן כהן סמנכ"ל בנק לאומי, רביב ברוקמאייר מנכ"ל רשת גולף, מיקי שמו שף קונדיטור, נעמי סטוצ'נר נשיאה ומייסדת בית איזי שפירא, שלהם יש מיזם ייחודי חברתי משותף, מאיר אדוני שף ופרזנטור מותג כלי הבישול ארקוסטיל, נבחרת מאסטר שף ועוד. בתמונה מימין: שלמה זיגרייך מנכ"ל ומבעלי מילניום ארקוסטיל, טום אביב ויוסי שליו סמנכ"ל אגף הסחר ברשת טיב טעם.

השבוע הושקה התערוכה להעלאת המודעות – "THIS IS US" בכיתה שלנו יש מקום לכולם, בתוך כיתה שקופה באמצע קניון רמת אביב בחסות קרביץ. התערוכה היא יוזמה של הסטייליסט גילי אלגבי והצלם דניאל קמינסקי, אשר גייסו את מיטב הסלבס לצילומי תערוכה ייחודית לרגל החזרה לבית הספר. המסר בתערוכה קורא לקבלת האחר והשונה, מניעת אלימות ובריונות על ספסל הלימודים. הסלבים אשר לוקחים חלק בתערוכה ובמסר החשוב לקבלת האחר והשונה, מניעת אלימות ובריונות על ספסל הלימודים: נועה קירל, סטפן, ציפי שביט, ליאור נרקיס, מושיק גאלמין, אורי לייזרוביץ, נטלי דדון, שי מיקה, מיכל הקטנה, אן זיוי וירדן ויזל, נבו עמרני, ישראל אוגלבו, טהוניה, נוי והדר ,שירלי לוי, אנה זאק, עידו גרינברג, שמחה גואטה, לואי עלי ומושיקו מור. התערוכה מוצגת בין התאריכים 12-23/8/2019. בתמונה: משה רוזנבלום מנכ"ל קניוני עופר ומשנה למנכ"ל מליסרון,ליאור נרקיס וגילי אלגבי.

המראה החדש של ג'ובאני רוסו – ג'ובאני רוסו, הזוכה הטרי בהישרדות VIP, גילח את הזקן המפואר שלו עם סכין הגילוח לעור רגיש SINGUARD של ג'ילט, זקן שטיפח במשך 4.5 שנים, ונראה רענן ומרוצה מתמיד. ג'ובאני רוסו, כדורגלן עבר, פרשן ספורט ומאמן, הזוכה הטרי בהישרדות VIP, עסוק בעבודה מסביב לשעון בהכנות לעונה החדשה במכבי חיפה. במסגרת שת"פ עם מותג ג'ילט, ג'ובאני משתף את הגולשים בחוויית הגילוח החדשה שלו, ממליץ להם לקפוץ לשופרסל להתחדש ולנסות, ו'על הדרך' להעלות פוסט ולהשתתף בהגרלה: טיסה זוגית למשחק ליגת האלופות איתו.

ארגון הנוער 'צבאות השם' המקיים מחנה קיץ לחברי הארגון מהארץ ומחו"ל בכפר הרא"ה, ליווה את מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב בסיורו במקום, בו הדגימו לו החניכים מסדר מסודר מהו, ושתפו אותו בחוויות אותן הם עוברים במחנה. החניכים העוסקים בשליחות והתנדבות כדרך קבע בארץ ובעולם, זוכים לקיץ מהנה ומגוון עם לימוד קבוצתי חוויתי, תחרויות ספורט, מופעים, טיולים ועוד. מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב: " במהלך הסיור שלי היום נחשפתי לעידוד של שיח עם קבוצות שונות בחברה, לטיפוח של מצויינות ולהתגייסות למען קשישים, חולים ועולים. אני מברך על העשייה של הארגון ומאחל לו המשך עשייה ענפה ובונה למען החברה בישראל". בתמונה מימין: שמואל אבואב מנכ"ל משרד החינוך,  לוי נחשון מנהל צבאות השם ושלמה מרגליות מנהל ניידות חב"ד.

השבוע התקיימו צילומי קמפיין סתיו-חורף 2019-20 של רשת האופנה  HOODIES, בהובלת הפרזנטורית הצמודה ודוגמנית העל בר רפאלי. זו העונה החמישית בה מצטלמת בר כשלצידה אחיה הצעיר והפרזנטור המוביל את קולקציית הגברים של הרשת, און רפאלי בן ה-23 . העונה HOODIES ממשיכה בקמפיין FREEDOM IS BASIC המתחבר  לאמירה האופנתית הנקייה והקלאסית של המותג. הצילומים התקיימו באולפני "אוטופיה" בפתח תקווה. על הסט נכחו בכירי הנהלת הקבוצה כולל אורן בר-גיל סמנכ"ל שיווק ובעלים קבוצת HOODIES, ניצן ישראלי מנכ"ל רשת HOODIES, שרית מלמן מעצבת ראשית ושותפה בקבוצה, סתיו דוידוף מנהלת השיווק הרשת.

פרויקט 150 שמלות כלה לילד, יצא לדרך השבוע,  וזאת ללמימון תהליך הפונדקאות העתידי של מעצב האופנה אהרון רון כהן. אבי מזור, מנכ"ל מתחם האירועים 'תרין' בראשון לציון תרם אירוע חגיגי שכלל גם תצוגת אופנה של שמלות כלה. גל גברעם צעדה בשמלת כלה בתצוגת האופנה לרגל השקת הפרויקט. בן הזוג של גברעם, טום אביב הגיע להפתיע אותה מאחורי הקלעים. לרגל הפרויקט הצטלמו סלבריטאיות רבות, חברות ומשפחה עם שמלות הכלה של המעצב, ביניהן: סתיו סטרשקו, הסטייליסטית ליאת אשורי, אירה דולפין, שני גולדשטיין, בת אל פאפורה, עדן יוחנן, גל גברעם, ג'ניפר קים, קיי לונג, לינה מחול ועוד. הפרויקט נולד כאשר מעצב האופנה אהרון רון כהן, החליט לשלב בין עבודתו לבין החלום שלו, להביא ילד לעולם. כידוע, גורמי החוק בישראל לא מאפשרים פונדקאות בארץ לגברים, ניתן לבצעה רק בחו"ל ועלות תהליך כזה היא למעלה מ- 150,000 דולרים. לכן, החליט כהן לגייס את כישרונו לטובת החלום ולמכור 150 שמלות כלה, אשר יממנו את עלות הפונדקאות. ניתן לרכוש את השמלות גם באתר הבית של המעצב www.rldneim.co.il. בתמונה מימין: אבי מזור ומעצב האופנה אהרון רון כהן.

מיטל סלומון מעצבת הפנים של בתי יוקרה וחללים ציבוריים, הגיעה השבוע ממשרדה בכפר שמריהו ,לפגישה באולם התצוגה של חברת תותחני בראשל"צ, להתרשם מקרוב מחידושי העיצוב והטכנולוגיה. הטרנד העכשווי מיושם בפנטהאוז שהיא עיצבה בשרון, עם אגניות נירוסטה הנותנות מענה יצירתי ונוח לרכז את כל הפריטים שיעזרו לנו במטבח. יאיר תותחני ומיטל סלומון מתכננים בקרוב להרחיב את שיתוף הפעולה בפרוייקטים רבים ברחבי הארץ.

מפיקת האירועים דנה ישראלי החליטה לערוך, זו הפעם השנייה, את אחד האירועים הגדולים בארץ בתחום החתונות, "מרילנד 2019" שיתקיים במוצאי שבת 31/8 ב"אמיליה" גן אירועים  בראשון לציון. בתוכנית 60 מציגים, עם עשרות מיצגים בלייב שואו, של חדשנויות וגימיקים לאירועים לצד תצוגות אופנה של מעצב העל עובד כהן ומעצבת החליפות דורין סגול, אשר ישיקו את דגמי 2020 בתצוגה משותפת תחת הקונספט "לאהבה אין חוקים". בין המוזמנים: ורז קינסטליך ראש עירית ראשון לציון, נדב פתאל מבעלי רשת פתאל, ג'ובאני רוסו, שקד קוממי, ליאון שניידרובסקי, פניני בלילי, חיליק לסרי מנכ"ל גיפטקארד, יקי כביר יזם נדל"ן ומסעדן ועוד.

העיר תל אביב-יפו בת ה-110 ערכה אירוע הצדעה לאישה מדהימה: דינה רוזנפלד בת ה-105. דינה החלה עבודתה בעיריית תל-אביב-יפו יפו בתקופת ראש העירייה רוקח. היא עבדה שנים רבות במחלקת החינוך ובתחום ההדרכה והייעול. זכתה לקבל את תואר העובדת המצטיינת ופרשה ב- 1979. כאחת ממקימות שבט צופי קהילה במרכז העיר, המשיכה במסורת ההתנדבות וסייעה בקליטת העלייה בעיר ובבית החולים איכילוב. האירוע נערך ביוזמת סיעת הגמלאים והאזרחים הוותיקים בשיתוף העירייה, ובהשתתפות ראש העיר רון חולדאי, נתן וולוך ושלמה מסלאוי חברי מועצת העירייה, דרור לוטן מזכ"ל הסיעה, קובי אשכנזי מ"מ יו"ר ארגון העובדים וכל בני משפחת רוזנפלד המורחבת. בתמונה: נתן וולוך, דינה רוזנפלד וקובי אשכנזי.

מעצבי האופנה גרשון ברם ירון מינקובסקי ויובל כספין התארחו בשבת האחרונה בגלריה מאירוב בחולון, לשיח גלריה שעסק באופנה ועיצוב בגדים להופעות אומנים, לכבוד התערוכה המוצגת במקום, לזיכרו של הזמר האגדי מייק ברנט שהיה אייקון אופנה. את התערוכה אצרו אילנה כרמלי לנר ורפי וזאנה, שהובילו את את השיח על האופנה בשנות השבעים  ועל הקריירה הענקית והקצרה של מייק ברנט. צביקה ברנד אחיו של מייק, סיפר והרחיב על הפרטים החסרים בפזאל של האופנה  והבמה, והמוני האורחים שגדשו את המקום, העלו זיכרונות שהפכו לחשיפה נוסטלגית של אופנת שנות ה-70. בתמונה מימין: האופנאים ירון מינקובסקי, גרשון ברם, יובל כספין עם אוצרת התערוכה אילנה כרמלי.

רשת SKECHERS משיקה קו חדש לצעירות SKECHERS TEEN, עם הפנים החדשות נוי והדר הזמרות, שחקניות ומיוצאות תכנית המירוץ למיליון. נוי והדר צולמו לקמפיין החדש המציג את  טרנד החליפות לצעירות. קולקציית הלבוש הכוללת מגוון של חולצות בטן, גופיות ספורטיביות, מכנסיים קצרים, חולצות טישירט בשילובי הדפסים וחצאיות A. המותג עולה בקמפיין אופנה חדש לקולקציית SKECHERS TEEN ברשתות החברתיות ובאתר סחר של המותג. עדי מוליוב מנכל"ית SKECHERS אמרה היום: "בעולם שכולו סובב סביב הרשתות החברתיות והטרנדים, בחרה רשת SKECHERS לאמץ שפה אופנתית, אינסטגרמית וליצור פרסומת ברוח צעירה. שמחנו לצרף לקמפיין את האחיות התאומות נוי והדר מתאימות לערכי המותג, ומציגות את הקולקציה SKECHERS TEEN בצורה הטובה ביותר המשלבת טרנדיות, נוחות, אופנתיות והרחבת הקו לצעירות.".

יבגניה טייטלבאום שייצגה את ישראל בדואט האולימפי בשחייה אמנותית במשחקים האולימפיים בריו ,2016 יחד עם אנסטסיה גלושקוב לבנטל, היא הספורטאית האולימפית הראשונה מישראל שהתקבלה לעבוד בוועד האולימפי הבינלאומי בלוזאן. במסגרת תכנית היום שאחרישל הוועד האולימפי בישראל ובסיועו של ד"ר אורי שפר, בעבר ראש מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט, התקבלה טייטלבאום ללימודי תואר שני  בתחום האתיקה של הספורט, במסגרת פרויקט של האיחוד האירופי וסיימה את הלימודים שנמשכו שנתיים בהצלחה רבה.טייטלבאום, שתחל את עבודתה בלוזאן ב-1 בספטמבר, תסייע למנהלים במחקר ומידע ובבניית תכניות הספורט בארועים של הוועד האולימפי הבינלאומי והוועדות המארגנות של הארועים, ביניהם המשחקים האולימפיים לנוער בדאקר 2022 ובמשחקי הקיץ האולימפיים שיהיו בפאריס ב-2024. טייטלבאום תעבוד לצדו של האיטלקי ניקולו קאמפריאני – שלוש פעמים אלוף אולימפי בקליעה.

מותג והמיזם הצרכני חברתי למזון כלבים וחתולים של יוצאי יחידת הכלבים עוקץ -"סולמייט", חבר לעיריית תל אביב לחנוך הקיץ פרויקט חוויתי ייחודי מסוגו, במסגרתו יוכלו ילדים בעלי  מוגבלויות וצרכים מיוחדים, לחלוק פעילות משותפת עם לילדים מאוכלוסיות רגילות, כשהמכנה המשותף הוא  פעילויות חווייתיות בשיתוף  כלבים. הפעילות תערך במהלך חודשי הקיץ, בין התאריכים 29 ליולי ועד 26 לאוגוסט במתחם שרונה תל אביב, מידי ימי שני בין השעות 17:30-18:45. הפעילות תכלול תחנת פעילות עם כלבים טיפוליים עבור הילדים עם הצרכים המיוחדים  עליה אחראית החברה לתועלת הציבור צליל מית"ר, המתמחה באילוף  כלבים עבור אוכלוסיות עם מוגבלויות, לצד תחנות פעילות  חווייתיות לילדים עם כלביהם כמו יצירת צעצוע לכלב, עמדת טיפוח כלבים, שיעור אילוף ועוד.

תגובות

להשאיר תגובה