הטריבונה – רכילות עסקית

הזמר אדם נבחר להוביל קמפיין להשקת הסדרה המקצועית החדשה של מותג הדרמו קוסמטיקה צטאפיל, המיועדת לשיקום עור מגורה ויבש. לראשונה ישנה הזמר את שירו המיתולוגי אין מוצא וישיר – יש מוצא! יש מוצא לעור מגורה ויבש. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום מקאן וואלי בדיגיטל וברשתות החברתיות.

השבוע נפגש נשיא המדינה רובי ריבלין עם תלמידי ומייסדי חברת "מונא", המקדמת את תחום הטכנולוגיה ופועלת לקידום חברתי וכלכלי, באמצעות שיתוף פעולה בין אנשים מרקעים תרבותיים שונים. לאחרונה התקיים אירוע הגמר של תכנית הרחפנים השנתית "Moona Challenge" ותחרות חדרי הבריחה הארצית "Moona quest", והזוכים במקומות הראשונים בתחרויות- ערבים ויהודים מכל רחבי הארץ, בין היתר מירוחם, דבורייה, תל אביב, בת ים ושיח דנון, הגיעו למפגש מרגש בבית הנשיא, יחד עם מייסדי התכנית אסף ברימר מנכ"ל ומייסד מונא, אלהאם חמדאן מפתחת תכניות מונא, וקורטני צ'אב משנה למנכ"ל USAID.

המשחקים האירופיים 2019 יפתחו במינסק, בירת בלארוס, ביום שישי הקרוב, 21 בחודש עד ה-30 ביוני 2019. מדובר באירוע הספורט הגדול ביותר השנה באירופה, בו ישתתפו למעלה מ-4,000 ספורטאים מ-50 מדינות, שיתמודדו על מדליות ב-15 ענפי ספורט (23 תחומים) ועל מקום במשחקם האולימפיים שיתקיימו בטוקיו  בקיץ 2020. השבוע נערך במסעדת Gordo בת"א אירוע מיוחד של שגרירות בלארוס בישראל והועד האולימפי בישראל, לקראת יציאת משלחת הספורטאים הישראלים לבלארוס. בתמונה מימין לשמאל: יגאל כרמי יו"ר הוועד האולימפי בישראל,   שגריר בלארוס בישראל ולדימיר סקוורטסוב, יעל ארד והקמע של המשחקים האירופיים במינסק 2019.

משלחת של בכירי ענף  היהלומים, בראשם יורם  דבש נשיא בורסת היהלומים, יצאה למוסקבה יחד עם 28 בעלי חברות יהלומים מובילות בישראל, לסיור בין 4 ימים במטרה לחזק ולפתח את הקשרים הכלכליים ושיתוף הפעולה עם חברות ברוסיה. גולת הכותרת הייתה פגישות עם בכירי ענקית הכרייה אלרוסה במוסקבה, הנחשבת לגדולה בעולם בתחומה. את המשלחת קיבל בטקס חגיגי מנכ"ל אלרוסה סרגיי איבנוב, שבירך על הגעת המשלחת ושיבח את פעילות הבורסה הישראלית.

במסגרת פסטיבל הצמי"ד, העניקה עיריית ירושלים את אות השותפות של פסטיבל צמי"ד, פסטיבל ליוצרים עם וללא מוגבלות מטעם העירייה, על פעילות לקידום אנשים עם מוגבלות בתעסוקה ובייצוגם השווה בחברה. מנכ"ל בנק הפועלים אריק פינטו קיבל את האות במסגרת טקס הפתיחה של הפסטיבל שנערך במעמד ראש העיר ירושלים, מר משה ליאון. בנימוקים להענקת האות צוין כי  אריק פינטו מנכ"ל בנק הפועלים יצר חיבור בין חזון של חברה משותפת לבין המעשה, דאג לייצוג של אנשים בעלי מוגבלות במסעות פרסום וכשותפים בחברה, דחף וקידם תמיכה משמעותית במיזמים ובארגונים העוסקים בשוויון ובקידום תעסוקה לעובדים עם מוגבלות. יחד עם מנכ"ל הבנק נבחרו לקבל את האות הגב' ליהי לפיד והגב' גליה גרנות מנכ"לית קרן משפחות רודמן. בתמונה: אריק פינטו ומשה לאון בטקס הענקת אות הצמי"ד.

חברת אמריקן אקספרס גלובל ביזנס טרוול ישראל מיזגה את פעילותה עם סוכנות הנסיעות קינג טורס (King tours) שבבעלות ירון קינן, המתמחה בנסיעות עסקיות. במסגרת המיזוג הקימה החברה מחלקת נסיעות אקסקלוסיבית המיועדת לאח"מים. עפ"י הערכות החברה תגלגל בשנת הפעילות הראשונה כ-100 מיליון ₪ והיא תיתן מענה לאנשי עסקים בכירים בנסיעותיהם העסקיות והפרטיות בארץ ובעולם.

הדוגמנית אסתי גינזבורג חתמה לעונה שמינית כפרזנטורית מותג האופנה GOLBARY. במסגרת החוזה תקבל כ-450 אלף ₪, לקמפיין סתיו חורף 2019/20. לצידה תככב העונה הדוגמנית המבטיחה שעלתה מסודן מוניקה ג'וזף.

ד"ר להבית אקרמן נבחרה להרצות בכנס של הארגון העולמי של רופאי העור הנחשב לכנס הגדול ביותר בתחום, שנערך השבוע, אחת לארבע שנים והפעם במילאנו. בכנס השתתפו עשרות אלפי רופאי עור מרחבי העולם מ-80 מדינות שונות. במסגרת הכנס נבחרה ד"ר להבית אקרמן להרצות בפני הרופאים על עבודתה האישית שכללה שיטה חדשנית ופורצת דרך בתחום הטיפול בנזקי השמש.

טיסת הבכורה של אל על מתל אביב ללאס וגאס (021LY) במטוס הדרימליינר "חיפה" שעוצב באיורים מרהיבים של היעדים החדשים של החברה לאס וגאס וסן פרנסיסקו, יצאה לדרכה ביום שישי האחרון. גונן אוסישקין מנכ"ל אל על ומיקי שטרסבורגר סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, השיקו את הקו החדש של החברה ללאס וגאס בארה"ב. רגע לפני ההמראה של טיסת הבכורה, התקיים בשער העלייה למטוס טקס גזירת סרט כמיטב המסורת בהשתתפות גונן אוסישקין מנכ"ל אל על, מיקי שטרסבורגר סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים בחברה, Aryeh Lightstone, יועץ בכיר לשגריר ארה"ב בישראל והנהלת אל על, ביניהם: נעם דורון סמנכ"ל המבצעים, יהודית גריסרו סמנכ"לית משאבי אנוש ומינהל אמיר רוגובסקי, סמנכ"ל לקוחות ושירות, דגנית פלטי סמנכ"לית כספים ויוסי ברזני סמנכ"ל תחזוקה והנדסה באל על. בתמונה: גונן אוסישקין, אריה לייטסטון ומיקי שטרסבורגר.

כנס Boost your Business של פייסבוק ישראל בשיתוף המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל והרשות לפיתוח הנגב התקיים אתמול בבאר שבע. מאות בעלי עסקים קטנים ובינוניים מהנגב בוגרי קורסי היזמות שנערכים במסגרת פעילות המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל לחיזוק בעלי עסקים קטנים ובינוניים, נפגשו עם צוותים של פייסבוק כדי לקבל כלים ופתרונות שיוכלו לתרום לקידום ולמינוף עסקיהם באמצעות הפלטפורמות של פייסבוק ואינסטגרם וגם לשמוע מעסקים אחרים שכבר עושים זאת. כנס Boost your Business מתקיים על ידי פייסבוק בכל העולם עבור עסקים קטנים ובינוניים וזהו הכנס השלישי שמקיימת החברה בישראל, לאחר ההצלחה הגדולה של הכנסים הקודמים בתל אביב ובירושלים. בישראל, 78% מכלל משתמשי פייסבוק מחוברים לעסק קטן במדינה. כמו כן, מעל 103 מיליון אנשים מרחבי העולם, קשורים לעסק בישראל דרך פייסבוק. בתמונה מימין: עדי סופר תאני מנכ"לית פייסבוק ישראל ופלורין גדלבסקי.

בית חולים שיקומי רעות תל אביב ערך בשבוע שעבר חוג בית עתיר כוכבים, לציון החסות הרפואית שנותן בית החולים לנבחרת השחייה הפראלימפית. מנהל בית החולים, ד"ר דב אלבוקרק, ציין את הקשר החשוב עם נבחרת השחייה והמעטפת הרפואית לה זוכים השחיינים המשמשים סמל לגאווה והצלחה לאומית.בערב החגיגי נצפו: עו"ד צבי פירון, יו"ר חוג ידידי בית חולים שיקומי רעות ת"א, עמי אריכא, יו"ר עמותת רעות, עו"ד עידו שריר, מנכ"ל עמותת רעות, עוה"ד דן להט, חבר הנהלת חוג הידידים של בית החולים, מוקי שניידמן, בעלי 'ביטוח ישיר', רמי שביט, הבעלים של 'המשביר לצרכן', יוסי אירני, בעלי 'פקטורי 54', איש העסקים עמוס לוזון, גיל משה מסיטיבנק, אריק אברמוביץ מנכ"ל מאסטרפוד, נעמי רוגובין, בני הזוג לימור ונתן אלאלוף, נשיא קבוצת אלאלוף. קצת אחרי הדיווחים על הקמאבק המתוקשר, נצפו יחד בני הזוג אופירה אסייג וגילי מנקין, כוכבי נבחרת ישראל בעבר בכדורגל משה סיני, בוני גינצבורג, אבי נמני ואייל ברקוביץ' ושחייני הנבחרת הפראלימפית של ישראל: המדליסטית הפראלימפית, ענבל פיזרו שזכתה עד היום ב- 9 מדליות מהמשחקים הפראלימפיים, 10 מדליות מאליפויות עולם, כולל 3 זהב! וחבריה לנבחרת אראל הלוי, באשר חלבי וורוניקה גירנקו. כמו כן השתתפו שוקי דקל, יו"ר הוועד הפראלימפי, נסים סספורטס, מנכ"ל הוועד, ד"ר רון בולוטין, ראש המשלחת ומנהלה המקצועי של הנבחרת ויעקב ביננסון, מאמן נבחרת השחייה. התכנית האמנותית כללה שיח עם השחיינית עטורת המדליות, ענבל פיזרו שריגשה את הקהל עם סיפור חייה וסיפורה המופלא של הנבחרת הפראלימפית. את השיח הוביל פרופ' רפי חרותי, מנהל חטיבת השיקום בבית.

השבוע התקיים ערב הגאלה של פורום בכירי המשק של אוניברסיטת חיפה בבית שגריר הולנד בישראל. במהלך הערב הוענק אות פורום בכירי המשק לאיש העסקים דוד פתאל מטעם אוניברסיטת חיפה. כמו כן נשא דברים יו"ר הסוכנות היהודית יצחק (בוז'י) הרצוג. השתתפו פרופ' רון רובין נשיא האוניברסיטה, שירה בן-אור מנכ"לית אגודת הידידים, עמי וליזיקה שגיא, גד ואתי פרופר, אבי שומר מצומת ספרים, יונל כהן, דוד פתאל, רוני יצחקי, שלמה ואריאל מרקל, חיים סקאל, ג'ייסון ברזילי, יחיאל ודליה לשמן, מנחם ורות אורן, עודד ויוכי פלר, רון לובש, ראובן אבלגון, גיא סברסקי יו"ר קרן קיסריה, ועוד. מימין לשמאל: שירה בן אור, ג'יל בשור-פלוח שגריר הולנד בישראל, גוסטבו מש, דוד פתאל ורון רובין.

אורי גלר הגיע בתחילת השבוע לחנות ארקוסטיל אקספרס בתל אביב, להצטייד בכפיות ושאר כלי מטבח. גלר חשף בפני מנהלת החנות קטיה את קעקוע הכפית שעל ידו, והדגים כיצד הוא מכופף כפיות. כפית מכופפת, עטורה בחתימתו, הושארה למזכרת בחנות.

ראש העיר נתניה מרים פיירברג-איכר, שהגיעה לפרגן למשתתפי הטורניר הבינלאומי בטניס נשים וגברים שהתקיים בנתניה, נפגשה עם הטניסאי דודי סלע ולמדה כמה תנועות חדשות עם המחבט.

אורי ששון המדליסט האולימפי בחר לפנק את עצמו ולהתרענן עם קינוח קוריאני מפנק וטעים באחד מסניפי רשת so-bing המגישים קינוחי שלג מרעננים וכיפים, בשילוב פירות, סירופים ומגוון תוספות. ששון שהכיר וזיהה את קינוח השלג מביקורים קודמים שערך בחו"ל, שמח לגלות שהקינוח הזה הגיע לישראל והשבוע, כשהגיע ששון לסניף  So-bing ברחוב בוגרשוב, תל אביב פגש שם את דני ללזרי, הבעלים והיזם העומד מאחורי הבאת המותג לישראל. ללזרי סיפר לו כי בימים אלה הוא מחפש אחר זכיינים להרחבת הרשת, עוד סיפר לו ללזרי כי השיק לאחרונה את הסניף השני של הרשת ברחוב אבן גבירול 65 בתל אביב, ושהקונספט של הסניף הוא TA שיבוא לידי ביטוי בצורת ההגשה של המנות. בתמונה: אורי ששון ודני ללזרי הבעלים של רשת sobing.

ורד בן סעדון הבעלים של "יקב טורא", שחזרה לא מכבר מסיור יקבים באיטליה, נחתה הישר במסעדת אנגליקה בירושלים, של השף ובעלים מרקוס גרשקוביץ, לחתימה על הסכם שיתוף פעולה, בו ישולבו מגוון יינות היקב בתפריט המסעדה. יקב "טורא" הינו יקב אחוזה משפחתי ומוקפד (Estate Winery), בין הבודדים הקיימים בישראל, השייך לארז וורד בן סעדון, שהם גם הבעלים של הכרמים הנמצאים על הר ברכה שבשומרון , ומכרמים אלה מגיעים הענבים ליקב .כרמי היין נהנים מטרואר ייחודי ונדיר ומתנאי גידול אולטימטיביים בשל מיקומו של הכרם, על הר בגובה 850 מטר, החשוף לרוח מערבית.

ד"ר אירנה סנדלר MD רופאה מומחית ובעלת קליניקות לרפואה אסתטית, השיקה השבוע ליין מוצרים לטיפוח, שיקום והזנה לעור הפנים והשיער, שהיא פיתחה תחת המותג GLAMOUR  מבית ד"ר סנדלר. הסידרה החדשנית משלימה ותומכת בטיפולי ההזרקות בעידן ה ANTI AGING בעקבות נזקי הסביבה וההתבגרות הטבעית של העור, והיא הושקה במסגרת השקת הקליניקה החדשה במתחם הפנתרה, תל אביב. הגיעו לפרגן: סנדרה רינגלר, אירה דולפין, מרינה קבישר, קסניה טרנטול ודניאל גרינברג היפה. מהמגזר העסקי כיבדו בנוכחותן: גלית בן שמחון מנכ"ל ומבעלי מתחם הפנתרה, קרן סלע בעלת "סלע מדיקל" ליבוא מיכשור רפואי, דניאלה בלומנטל מבעלי "דניאלה" בכיכר המדינה, ד"ר ננה בן צבי אונקולוגית ומנהלת תחום אונקולוגיה בחברת "נוברטיס" העוסקת בפיתוח תרופות, ועוד. מימין: מרינה קבישר, קסניה טרנטול, ד"ר אירנה סנדלר וקארן דנסקי.

יותר מ-500  בכירים בענף הביטוח הגיעו לאירוע המצטיינים שקיימה חברת הביטוח איילון במעמד יו"ר הדירקטוריון מוקי אברמוביץ ומנכ"ל החברה אריק יוגב. הבכירים ציינו את המהפך הניהולי שעברה איילון בשלוש השנים האחרונות, כאשר ברבעון הראשון של השנה השיגה איילון רווח נקי הגבוה פי ארבעה מהתוצאות אשתקד, הוכתרה כחברת ביטוח הבריאות של השנה. הנוכחים באירוע התרגשו מדבריו של מנכ"ל איילון, אריק יוגב, שציין כי: "מאושר האדם שיכול לתת מבלי לזכור זאת כל הזמן, ולקבל מבלי לשכוח זאת אף פעם", והזמין את סוכני איילון להצטרף למעורבות החברה בסיוע למי שגורלם שפר עליהם פחות: הנזקקים להשתלות מח עצם, בני נוער מהפריפריות החברתיות, ניצולי שואה ואחרים שאיילון אימצה אל ליבה, ומסייעת להם כדרך שגרה בכסף ובסיוע פעיל ומעורב של עובדי החברה ומנהליה. שיא נוסף בערב נרשם כשכוכבת הערב,ריטה, הזמינה את בתה משי קליינשטיין לדואט "קחי לך". בצילום: מנכ"ל איילון,אריק יוגב, עם ריטה וסמנכ"לית השיווק של איילון יעל פאר-סגל.

Johnson & Johnson מותג מוצרי התינוקות הבינלאומי, השיק השבוע במשרדי החברה בשפיים מוצרים עם רכיבים משופרים ועיצוב מחדש לאריזות הסדרה. מוצרי הסדרה כוללים פורמולות חדשות שהינן 100% עדינות, ללא צבעים,  פראבנים, פתאלטים וסולפטים. בנוסף, במוצרים החדשים הושם דגש גם על שימוש בחומרים טבעיים יותר. במסגרת המהלך, מושקת גם סדרה חדשה "מגע כותנה" שפותחה במיוחד לעורם העדין של תינוקות בני יומם. הסדרה פותחה בהשראה מבד הכותנה אשר אהוב כל כך בהיותו רך, נספג ואוורירי ולכן שילבו את הכותנה במוצרים, זאת על מנת להעניק לתינוק תחושה של רכות מפנקת. הסדרה כוללת 3 מוצרים: תרחיץ ושמפו, תחליב לחות לפנים ולגוף ושמן תינוקות לעור. את ההשקה ליוותה מצגת על החברה מהיום שהוקמה, שהוצגה על ידי המנכ"לית דורית שביט ושירה לוי מנהלת המותג, לצד מופע סטנד-אפ משעשע של אמא טרייה, הלא היא הבדרנית המוכשרת הדר לוי. מימין: שירה לביא מנהלת מותג ג'ונסון בייבי, הסטנדאפיסטית הדר לוי ודורית שביט מנכ"לית ג'ונסון אנד ג'ונסון מוצרי צריכה.

השבוע נחנך המרכז התעשייתי הגדול ביותר בישראל על שם ליאו ויסמן מקבוצת ויסמן אחזקות "שמרת הזורע". אורחים מרחבי הארץ הצפינו לפארק התעשיות בר-לב הסמוך לכרמיאל. הסיור החל במשרדי ההנהלה של המבנה המשתרע על 7,700 מ' בנוי ו- 12 דונם. נחום ואריה ויסמן, דור שני למייסדים ומנכ"לים משותפים של הקבוצה, נתנו הצצה לציוני דרך משמעותיים של החברה למן הקמתה בשנת 1932, ובהם: מוזיאון כלי הנגרות של אב המשפחה, ליאו ויסמן, מייסד החברה, אשר מהווים חלק אינטגרלי מהיסטורית המדינה מהימים של טרום הקמתה, מיטת השנ"צ הסודית המתמזגת בריהוט הכללי של משרדו של אריה ויסמן, שהיא פריט הכרחי בסדר יומיו העמוס, תערוכת מודעות פרסום רטרוספקטיבית משנות ה- 50 – המציגה את פועלה של החברה לאורך השנים ואפילו ספה בת כ- 80 שנה אשר ניתרמה לחברה על-ידי לקוחות ותיקים וזכתה לרסטורציה מושלמת. נחום (82) ואריה (71) הדגימו לאורחים הרבים כיצד מלגזות הצריח החדשניות פועלות, תוך שהם מגביהים לגובה המקסימלי של 14 מטר עד למדף האיחסון הגבוה ביותר, והסבירו לנוכחים כיצד ממקום זה יוצאים משלוחי רהיטים ל- 9 החברות המרכיבות את הקבוצה ובהן רהיטי ויסמן, רשת שמרת הזורע, רשת רהיטי עין חרוד, קולקציית אתר הסחר החדש של החברה נטקולקשיין ועוד. סמנכ"ל ויסמן אחזקות קובי בן-סימון, הוזמן לגזור את הסרט יחד עם הבעלים, כאות הערכה על תרומתו הגדולה להקמתו של המבנה החדש.

חברת האופנה רנואר הציגה השבוע זו הפעם השנייה, שיתוף פעולה ייחודי מסוגו עם הפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים בו, מופנה זרקור לשילוב שבין קולנוע לאופנה. ערב הגאלה נפתח עם תערוכת צילומים בו הוצגו הפקות אופנה מסצנות מוכרות מעולם הקולנוע, על פי חזונם האישי של צלמים וסטייליסטים מובילים בישראל כגון: סיוון חימי, דין אבישר, רותם לבל, מיכאל ליאני, תמר קרוון, אביב אברמוב, ינאי יחיאל, מירב בן לולו, נמרוד פלד, אלון שפרנסקי, ושירן מניה. בין המוזמנים שנכחו באירוע: אורחת הכבוד שהגיעה במיוחד מלוס אנג'לס מורן אטיאס, אושרי כהן, דר זוזובסקי, רונה לי שמעון, סנדי בר, לי לוי והחבר החדש, אלונה טל, נועם פרוסט, רומי נסט, נטע צ'רנר, חן יאני, אריק ברמן, השחקנית מיה לנדסמן שהצטלמה בעירום לפרויקט, הגרושה פאני בוזגלו וכמובן הפרזנטורים יודה לוי, עדן פינס, אייל ברקובר ונועה קירל.

השחקנית אליאנה תדהר הגיעה לצילומי קמפיין דלתא בפיג'מה' ובמהלך היום החליפה קרוב ל20 אאוטפיטים…ועדיין בפיג'מה. קשת בענן, דוב ענק, גיטרה היו חלק מהאביזרים.

השבוע עלו על שמלות כלה מודרניות, והצטלמו לתערוכת מצעד הכלות של העשור, בשיתוף הגן בשפיים, היפות הבאות: נטלי דדון , סיוון קליין, יוליה פלוטקין, שרי גבעתי, אירה דולפין, ג'ני צרוואני, דנית גרינברג ושונית חמד, בהומאז' לכלות העתידניות של 2020. התערוכה תתקיים ב- 24/6/2019 בגן בשפיים.

מיתר חן הילדה שריגשה את כל העולם כ״נטע הקטנה״ בקליפ האירווזיון, הצטלמה השבוע לקמפיין הראשון שלה: לומדים להחליק ב 5 מפגשים – כי כל אחד יכול בהיכל, הקרח ice peaks  בחולון. מיתר הצטלמה לקמפיין הקיץ של סדנאות ההחלקה, המועברות בהיכל על ידי מאמנים מקצועיים מהטובים בארץ. לצילומים הגיעה מיתר עם ההורים והאחות התאומה שיר.

מורן נימני בת ה-26 מנתניה חיה ועובדת בניו יורק, שם היא מדגמנת את קולקציית שמלות הערב של איזבלה בעיצוב נילי מרסי לקמפיינים בינלאומיים. במהלך הצילומים מורן השאילה שמלות שאהבה למסיבת קוקטייל של בראד פיט בניו יורק אליה היא הוזמנה. בישראל נמצאת הקולקציה בחנות הדגל בדיזנגוף 94, תל אביב ובבוטיקים נבחרים ברחבי הארץ.

צמרת עולם העיצוב ואנשי עסקים מובילים התכנסו השבוע במתחם הטרמינל לחגוג את טקס 30 הנבחרים בתחום העיצוב אשר יזם המגזין "דירה נאה" בבעלותה של קבוצת עפרה שמעוני. אלחנן שור מבעלי "יקב היוצר" ואראל ברקאי, מנכ"ל היקב שנתנו חסות כחלק מקידום האמנות והיצירה בישראל, פגשו באדריכל אילן פיבקו שזכה בפרס ובשף ישראל אהרוני. בתמונה: אלחנן שור, מבעלי יקב היוצר, מנכ"ל היקב אראל ברקאי, האדריכל אילן פיבקו והשף ישראל אהרוני

בכינוס המיקרוכירורגיה וכירורגיה פלסטית העולמי שהתקיים בבולוניה, הוזמן פרופסור אייל גור  מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי תל אביב, להרצות על פיתוח ייחודי של ניתוח שפותח במחלקה בתל אביב, להחזרת חיוך לפנים המשותקות באופן חלקי. עולם הכירורגיה הפלסטית מקבל בהתלהבות את הפיתוח החדשני ורבים מבכירי התעשייה מבקשים להגיע לישראל על מנת ללמוד כיצד מבצעים את הניתוח. בנוסף חשף גור את שיטות השימוש בחומרי מילוי בהם הוא משתמש לטיפולים קוסמטיים במרפאתו, לשיפור סימטריה ותופעות נוספות בפנים המשותקות בתמונה מימין: פרופסור אייל גור עם צמרת המיקרוכירורגים העולמית: פרופ׳ פו צ׳אן וואיי מטאיוואן, פרופ׳ סקוט לוין מאוניברסיטת פנסילבניה בפילדלפיה ופרופ׳ אייאן טיילור מאוסטרליה, שהיה המנתח הראשון בעולם שביצע ניתוח מיקרוכירורגי בשנת 1971.

יריד שמלות הכלה השנתי של עמותת "רוח נשית" בימים ימים רביעי, שישי ושבת בבוטיק "רוח נשית" בתל אביב ויציע שמלות כלה, חצאיות, בגדי גוף ואביזרים נלווים שנתרמו על ידי מעצבי אופנה מובילים ביניהם אלון ליבנה, ליהי הוד, דרור קונטנטו, גליה להב, לי גרבנאו, הלנה קולן, טלי ומריאנה, שני צימרמן, שיר גרשוביץ, גלי קרטן,  ועוד. מחירי שמלות הכלה אטרקטיביים במיוחד, החל מ-1,800 ₪.  כל הכנסות האירוע מהוות תרומה לפעילות העמותה המקדמת את עצמאותן הכלכלית של נשים נפגעות אלימות.  היריד נעשה לראשונה בשיתוף פעולה עם חליפות חתן "סגל אסי" בכיכר המדינה בבוטיק "רוח נשית" ברחוב מנחם בגין 55, תל אביב, קומה 2.

קורין גדעון וורדה רזיאל ז'קונט משלבות כוחות ומצטלמות לקמפיין חדש של מותג עדשות המגע אלקון. בסוף השבוע האחרון הצטלמה הטאלנטית ומנחת הטלוויזיה קורין גדעון,  לקמפיין חדש של המותג לו היא משמשת כפזנטורית זו העונה השלישית. מותג עדשות המגע אלקון משווק בישראל על-ידי "קבוצת לפידות". בקמפיין הנוכחי, החליטו בחברה לצרף לגדעון, שזה עתה שבה מירח הדבש שלה, את הפסיכולוגית הידועה ואשת התקשורת ורדה רזיאל ז'קונט. במסגרת הקמפיין ההומוריסטי והקליל צולם בקליניקה האמיתית של רזיאל-ז'קונט. על הסט נכח בועז להב, סמנכ"ל השיווק של "קבוצת לפידות".

בשבוע שעבר קיימה רשת HAVAIANAS הבינלאומית, בשיתוף עם חברת DIFFERENT, היבואנית הרשמית שלה בישראל, מסיבת חוף אקסקלוסיבית להשקת יוזמת ה-LOCAL SOUL  הבינלאומית של המותג המתקיימת בשלוש ערים בעולם ביניהם: תל אביב, איביזה ומיקונוס. היוזמה כוללת את השקת חוף HAVAIANAS  במסעדת הקליפסו בתל אביב, והשקת קולקציית כפכפים מיוחדת בהשראת העיר תל אביב, שעוצבה על ידי האמן רפי פרץ. המסיבה כללה הופעת אורח של אחד מהדיג'יים המצליחים בעולם – JONAS BLUE!. אירחו את האורחים רוסיו ברמודס מנהלת שיווק HAVAIANAS  אירופה, אלי יהודה יו"ר ובעלים חברת "DIFFERENT"היבואנית, ומני מורנו הסמנכ"לית. אל האירוע שהתקיים במסעדת חוף הקאליפסו הגיעו: השף עומר מילר ובת זוגו הסטייליסטית שירן קדר, זוכה האח הגדול אסף גורן ובת זוגו שירן סנדל, זוכה האח הגדול ישראל אולגבו וזוגתו שירן סנדל, השורדים שמחה גואטה וג'וזי זירה, והשחקנית דר זוזובסקי ועוד.

השבוע השיקו בחנות DIGITAL I הנמצאת בקניון רמת אביב, 3 מהלכים חדשים לשידרוג חווית הלקוח: 1. מועדון חברים חדש. 2. פתיחת מעבדה מורשת אפל מהירה נוספת בקניון. 3. השקת שרות אקספרס: כל מכשיר של אפל שיימסר לתיקון, יגיע תוך יום עסקים הביתה עם שליחות. את הפירוט לכל המהלכים הסבירה מנכ"לית החחברה איילת צרתי-רוזן. בתמונה משמאל: תמיר רביץ מנהל השיווק ואיילת צרפתי רוזן מנכלית i digital.

איש הטלוויזיה משה נסטלבאום נפגש השבוע במתחם הכנסים LAGO ראשל"צ, עם אורן שטיינברג, הנשיא הנכנס של העמותה לניהול פרויקטים בישראל, ועם משה יונה סגן נשיא לכספים ב PMI.  נסטלבאום הנחה את הכנס ה 23 של העמותה, שהופק על ידי קבוצת אנשים ומחשבים, לציון חגיגות היובל ל- PMI העולמית. במסגרת האירוע בהשתתפות כאלף מנהלי פרויקטים מכלל המגזרים במשק, חולקו פרסי "פרויקט השנה" P.O.Y Project of The Year 2019 לפרויקטים המצטיינים במגזרי המשק השונים.

החודש התקיימה אליפות ישראל בטריאתלון תל אביב במזג אוויר אביבי עם כ-1000 מתחרים אשר לקחו חלק באירוע כשהזוכים הם רועי זוארץ ורז פורדוסו. באותה עת, התקיימה במקביל גם תחרות טריאלתון במקסיקו, בהשתתפות 2 הישראלים רן שגיב שזכה במקום חמישי ואמיתי יונה שזכה במקום שמיני, שניהם בעשירייה הראשונה. אין ספק שזהו הישג גדול ביותר לישראל.

מעצב אופנת הערב עובד כהן בן 50 מציין 25 שנה לבית האופנה לשמלות ערב וכלה מחולון ומנקז אליו דתיות וחילוניות, ערביות ויהודיות, סלבריטאיות ועשרות כלות מידי שבוע. לאחרונה ריף נאמן בת ה-21 כוכבת "כפולה" ובקרוב "פאודה" היא כיום  הפרזנטורית שלו, כשהיא נכנסת לנעליה של נטע אלחמיסטר, וגורפת כמה עשרות אלפי שקלים עבור הקמפיין. בקולקציה כ- 2,000 דגמים יוקרתיים של שמלות כלה וערב, המשלבות את כל הטרנדים המבוקשים לעונת קיץ 2019. הכלות של עובד ברובן גם אוהבות את המראה הקלאסי הנקי ובוחרות בכמה סגנונות בערב אחד, המשלבים גם מראה נועז יותר וגם מראה סולידי וסגור עם צווארוני גולף גבוהים והרבה משי נקי.

כ- 300 אדריכלים, מעצבי פנים קבלנים, יזמים, מנהלי פרוייקטים ואנשי גבריט, התכנסו בזאפה הרצליה לערב חוויתי אותו הפיקה מיכל נוף. הערב התחיל בהיכרות עם השדרה הניהולית של החברה בראשה עומד מר שריג שלף מנהל נציגות geberit בישראל, ארוחת ערב כיד המלך ולקינוח הופעה מלאת אנרגיות של קובי אפללו. באירוע חשפה החברה את החידושים העתידיים בתחומה. האירוע התקיים בשיתוף עם חברות מנדלסון ופרופילון, היבואנים של מוצרי החברה בארץ. נכחו באירוע מעצבים ואדריכלים רבים ביניהם: עדי סמט, שרון וייזר, שירלי דן, צביה קזיוף, אתי וונדרמולן, מיקי כתר, איתן כרמל, אבי סילוק ושמעון ויצמן, שרון וייזר, לאה מאלר ,מושיק חדידה ועוד. הגיעו מנכ"ל זהבי עצמון גבי קליין, אוהד לוי מנכל חברת נוטלי יבואן הראשי של האנס גרואה , דודו תבור הבעלים של חברת אדירים, והיזמים ירון שמש  ואילן ז'אן.

קרן שביט, מעצבת האופנה ממשיכה במסורת מסעות הקיץ שלה ברחבי הארץ, ותגיע השבוע לבקר חברות ותיקות בבית החדש של סטודיו Basic – ענת ועינת. שביט תצטרף אליהן ותהפוך את חלל הסטודיו שלהן לחנות פופ-אפ. באירוע ניתן יהיה ליהנות מכל קולקציית הקיץ החדשה בעיצובה של קרן שביט, תחת השם "JAFFA OASIS", וזאת משלישי 18.6 ועד שישי 21.6, במתחם תחנת הרכבת בית יהושע מערב.

מיטב האדריכלים ומעצבי הפנים המובילים בישראל הגיעו בסוף השבוע האחרון ללופט האירועים היוקרתי "קופיולה" בתל אביב, לאירוע חגיגי שערכה חברת גופי התאורה העילית "קרני תכלת", למחלקה הפרטית שלה, וביניהם אביבית מנקס, אורלי אברון, שרון ויזר, גיא וליקסון, קרן פוזנר, ניבה לייכטר ועוד. לאירוע המיוחד הגיעו גם בכירי "קרני תכלת": ורד קוריסקי סמנכ"ל השיווק והמכירות של "קרני תכלת" ומומחי התאורה של החברה.

למעלה מ-300 אורחים ממשרדי ממשלה, רשתות חינוך, תעשייינים, אנשי עסקים ויזמים התכנסו יחד ביום חמישי האחרון ברמת אפעל  בכנס 'שותפים 2019' בהובלת בכירי דרור בתי חינוך, משרד העבודה והרווחה וג'וינט אשלים לארוע בה הוכרזו הזוכים בהשקעות אימפקט לעסקים חברתיים לנוער. התוכנית הינה פרי שיתוף פעולה של 'דרור בתי חינוך', משרד העבודה והרווחה, ג'וינט 'אשלים' ובראשם שולי אייל, ראש האגף להכשרה מקצועית במשרד העבודה, ענבל רון מנכ"ל דרור בתי חינוך וד"ר רמי סולימאני מנכ"ל גוינט אשלים. בני הנוער הציגו בפני ועדת משקיעים את העסקים שפיתחו במהלך השנה. בסיום הכנס הוכרזו שלושת הזוכים אשר ייהנו מליווי של מנטורים והשקעה כספית בעסקיהם: אולפן ההקלטות החברתי Custome Studio מבית הספר דב הוז, מיזם 'המספרה שלנו' עתיד פלמחים ומיזם 'קלמר העתיד של בנות כפר ג'וליס.

השף הפרטי אסף בן חמו, המתמחה בבשרים מעושנים ונתחי פרימיום בשיטות צלייה שונות, הוא גם הוגה המיזם "חוויה בשמיים", כשהכוונה היא  אירוח בפנטהאוז של השף, בקומה ה-20 בקרית מוצקין (עד 20 סועדים), באווירה ייחודית ובריזה על חשבון הבית. ארוחה כזו, הנקראת Eat with, התקיימה בשבוע שעבר והמוזמנים טעמו במשך כמעט 4 שעות מנות וקינוחים ייחודיים  השתתפו בארוחת גאלה זו: מורן אייזנשטיין, ליאורה גולדנברג שטרן, איציק כרסנטי, שני אלון מהמירוץ למיליון מיכל גילת, אשת היח"צ לימור כרסנטי ועוד.

לאחר 12 שנים בחברת נספרסו ישראל, במסגרתם הקימה וניהלה את מערך השיווק של החברה, הודיעה רוני וייזר על סיום תפקידה בנספרסו. וייזר היתה אמונה על ניהול כל תחומי השיווק של החברה החל מהיווסדה של נספרסו בישראל, וביסוס מודל התקשורת והמכירה הישיר מול הלקוחות. במסגרת תפקידה היתה אחראית גם על פיתוח מערך השיווק לחטיבה העסקית, שיווק לנקודות המכירה, בניית מערך השיווק והפרסום, מערך האירועים והשיווק החוויתי (BTL) ולאחרונה הובלת מהלך ההשקה המשמעותי של החברה השנה עם מערכת הורטו החדשה.

תגובות

להשאיר תגובה