הטריבונה – חדשות עסקיות

גולן טלקום יוצאת בסדרה של הצעות ערך ומהלכים לשדרוג השירות, ומשיקה מהלך שיווקי ושפה חדשה בכיכובו של השחקן והזמר צחי הלוי. החברה משיקה, לראשונה בישראל, חבילות חדשות מתגלגלות: חבילות בהן הג'יגות שלא נוצלו בחודש נוכחי, יעברו לניצול לחודש הבא. הקמפיין מנוהל על ידי חברת הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב PUBLICIS", בהשקעה של כמיליון ₪.

הגסטרונומית ואשת הטלוויזיה מיכל אנסקי הגיעה הבוקר לצילומים לקולקציית הקיץ של רשת גולף לה היא משמשת פרזנטורית. אנסקי אשר נמצאת בחודש הרביעי להריונה עם בת שלישית, שנה וקצת אחרי שהביאה לעולם את בתה הראשונה והמשותפת לבן הזוג, אייל אמיר, גבריאל-לי אמיר אנסקי, אחות לדניאלה בת ה-10.

כ-10 נהגי מרוצים מקצועיים הגיעו למסלול המרוצים הארוך בישראל מוטור סיטי בבאר שבע, בשיתוף מותג רכבי היוקרה יגואר, ליום מסלול שכולו אקסטרים, במסגרתו נערכו מסלולי נהיגה אתגרית לקהל הרחב אשר רכש כרטיס. כל ההכנסות תרומה לעמותת "גדולים מהחיים", למען ילדים חולי סרטן. את היום המיוחד אירגנה נבחרת Tough Mudder במטרה לגייס תרומות להקמת גן ילדים סטרילי לילדים חולי סרטן של עמותת גדולים מהחיים.

מותג הבישום טום פורד בחר בזמר והיוצר משה פרץ כשגריר המותג בישראל בשנה הקרובה, ויקדם את מוצרי הבישום של החברה באופן בלעדי בישראל. משה פרץ אשר הופיע בשנה האחרונה במספר עמודי אינסטגרם של מעצבי על בינלאומיים כמו טום פורד, ניל בארט, דיסקוורד ועוד, משך את תשומת הלב של הקבוצה אשר החתימה אותו לחוזה שנתי מחייב. לפורד קולקציית בשמים מרשימה לנשים ולגברים, שכל אחד מהם מבטא הלך רוח ייחודי, החל בחושניות אלגנטית וסוחפת, דרך שיק בוהמייני ועד דרמה שופעת ונועזת. קולקציית הבשמים של Tom Ford מעצימה אמירה אישית, יוקרתית ומלאת סטייל. היא מורכבת משתי סדרות: סדרת SIGNATURE וסדרת PRIVET BLEND הסופר יוקרתית. שירל עודד, מנכ"ל חטיבת הבישום בקבוצת החברות אסתי לאודר, המשווקת את בשמי טום פורד בישראל: "זה זמן רב שאנחנו מחפשים את הגבר הישראלי של טום פורד. משה פרץ הוא הבחירה האולטימטיבית – פרץ יצירתי ומוביל בתחומו, איש משפחה ובן זוג שניתן לשאוב ממנו השראה, הוא גברי ומטופח, הוא קלאסי, אלגנטי ונועז".

דרי שי וחיים סלוצקי, בעלי סלוצקי אפיקי תקשורת, יחד עם רינת קליין, מנכ"לית 8HOT, אירחו השבוע בסינמטק ת"א, את הקרנת הבכורה החגיגית של "הגורם האנושי", סרטו החדש של המועמד לאוסקר ("שומרי הסף") דרור מורה. האירוע הביא למפגש פסגה מרגש בין שלושה מראשי השב"כ לשעבר: יובל דיסקין, עמי אילון וכרמי גילון. הסרט, העוסק במתווכי המשא ומתן האמריקאים לאורך תהליך השלום של ישראל עם הפלסטינים, ישודר כסדרה בת 6 פרקים במהלך חודש מאי הקרוב ב- 8HOT. בתמונה מימין: דרי שי, דרור מורה ורינת קליין.

רשת סופר-פארם משיקה את רשת המזון החדשה DAILY'S אשר תציע ללקוחות מזון טרי ואיכותי, ארוז ומוכן לאכילה "על הדרך" – GRAB & GO – במשרד, בבית או בכל מקום. הקונספט החדש של חנויות DAILY'S כולל לראשונה שילוב של מזון טרי ואיכותי, בשילוב עם בית מרקחת (ברישיון עסק נפרד) ומחלקות טואלטיקה ותינוקות. בשלב הראשון פותחת סופר-פארם ארבעה סניפים של DAILY'S: במתחם הבורסה ברמת גן, במגדלי אלון בתל אביב, בעזריאלי שרונה בתל אביב, בהרצליה פיתוח, בירושלים ובלוד. בחלק מהסניפים מדובר בשדרוג של סניף קיים, ואילו בבורסה ברמת גן מדובר בחנות חדשה בקונספט שטרם נראה כמותו, כשהדגש הוא על מיקומים בהם יש אזורי משרדים ו/או תנועה ערה של אנשים ברגל. התפריט ב-Daily's נבנה יחד עם היועץ הקולינרי של הרשת עמוס אפל (רביבה וסיליה), כך שכל אחד יוכל למצוא את המנה שהוא אוהב ושמתאימה לתפריט שלו, כולל מנות מיוחדות לצמחונים וטבעונים. ב- Daily'sניתן יהיה למצוא קפה, מאפים, כריכים, סלטים, פירות וירקות, פסטות לחימום, קארי טבעוני, מנת דג, שוקולד איכותי ועוד, שרובם הוכנו באותו היום. תאריך הייצור יופיע על גבי המוצר ובמידה ולא יימכר, יורד מהמדף בסוף היום וייתרם ברובו. על כל מוצר יופיע סימון מתאים. מרבית המוצרים פותחו במיוחד עבור Daily's, וספקי הרשת נדרשו לעמוד בסטנדרטים מחמירים במיוחד. בתמונה מימין: דני לוזון משנה למנכ"ל סופר-פארם, ניצן לביא מנכ״ל סופר-פארם, יניב שגב מנהל פיתוח עסקי סופר-פארם, עוזי ויזינגר מנהל סחר כללי סופר-פארם, יעל פרנקפורט זכיינית הסניף ומור בן שבת מתאם דייליס.

השבוע התכנסו במלון הלייטהאוס בתל אביב, בכירי קבוצת מלונות בראון בכדי להכריז על כניסתם לשוק היווני, עם 6 מלונות בוטיק חדשים ומעוצבים באתונה, ולראשונה גם ריזורט ענק עם שפע אטרקציות מטורפות שטרם נראו ביוון כולה וזאת בקורינת'יה, כשעה מאתונה. בשנתיים הקרובות תקים הרשת עוד כ-20 מלונות באתונה, סלוניקי, איי יוון, בקפריסין ועוד היד נטויה. ליאון אביגד וניר ויצמן מבעלי הקבוצה, אירחו בשיחת וידאו את שר התיירות היווני האריס תיאוחאריס, שענה על שאלות העיתונאים בקשר לפתיחת השמיים ביוון, נשא ברכה לקבוצת בראון, וקרא למשקיעים נוספים לבוא ולהשקיע ביוון שאחרי המשבר הכלכלי. היו ונהנו מבוזוקי וארוחת בוקר יוונית: היועצת האסטרטגית הבכירה איילת פריש, מגישת הטלוויזיה מרב מילר, אושרי דרעי מנהל מלונות בראון בארץ ובעולם ועוד.

רשת ההלבשה התחתונה ובגדי הים 'אפרודיטה' משיקה את קולקציית קיץ 2021 המכילה מגוון רחב של בגדי ים בצבעוניות נועזת בשלל גזרות אטרקטיביות ואופנתיות, בגזרות שלמות לצד גזרות ביקיני, בבדים המחמיאים לגוף. בגדי הים עשויים מבדים טרנדים ואופנתיים, בבדים מודפסים ססגוניים, והרבה גזרות ביקיני עם תחתון ברזילאי. לקולקציה זו מצטרפת קבוצת BASIC המורכבת מבגדי ים ביקיני משולשים, פוש אפ ועוד, ובאפשרות הלקוחה לעשות MIX AND MATCH בקולקציה זו.

חברת 'לוריאל פריז' העולמית מודיעה כי החל ב – 22 לאפריל, היא עתידה להפחית את פליטות הפחמן הדו-חמצני ב-50% עד 2030, וכמו כן תתרום החברה 10 מיליון יורו לפרויקטים סביבתיים למען נשים, הקורבנות העיקריים של שינויי האקלים.

כוכבת הרשת ויוצאת האח הגדול גל גברעם, נבחרה להשיק ולהרכיב את קופסת ההפתעות החדשה לאתר הסחר האלקטרוני COVERME .קופסת ההפתעות של גברעם מכילה הרכב של מוצרים מעולמות הביוטי והלייף-סטייל, ואת כל המוצרים שבקופסה גל בחרה באופן אישי.

ביום העצמאות, עשרות שגרירים ונציגים ממדינות רבות בעולם, התכנסו בבניין המרינה בהרצליה, לשם הזנקת המשט הלאומי. בין המשתתפים שגרירי אורוגוואי, רומניה, אוקראינה, בלגיה, פרו, אל סלבדור, רואנדה, גאנה, נפאל ועוד. הפתיע שגריר רוסיה אנטולי ויקטורוב, כשבירך בעברית רהוטה ואיחל חג עצמאות שמח לכל אזרחי ישראל. אליו הצטרף ובירך בעברית גם שגריר בלגיה. ראש עיריית הרצליה ויו"ר פורום ערי החוף, מר משה פדלון הדגיש את החשיבות של הקשר הרציף עם נציגי השגרירויות. המשט אשר מתקיים מידי שנה ביום העצמאות, כולל מאות כלי שיט ויוצא מהמרינה בהרצליה. בין כלי השיט הפליגו השנה הרפליקה "מעגן מיכאל II" (העתק משוחזר) של אנייה בת 2400 שנה, וכלי שייט של ארגונים חברתיים.

עם פתיחת המסעדות יצאה החטיבה המקצועית באסם-נסטלה, בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל, יחד עם עמותת "מסעדנים חזקים ביחד", במטרה לחזק את התאוששות המסעדות בישראל. במסגרת היוזמה יקבלו מאות אלפי צרכנים הטבות מיוחדות בעת הישיבה במגוון מסעדות ברחבי הארץ. מה-15.4, עלה הקמפיין ברשתות החברתיות ובנכסים הדיגיטליים של אסם-נסטלה, כשהצרכנים יוכלו ליהנות ההטבה ייעודית אשר תזכה אותם במנה ראשונה או קינוח במגוון מסעדות אהובות ברחבי הארץ. חגית אדלר, מנכ"לית החטיבה המקצועית באסם-נסטלה: "אנו באסם-נסטלה גאים להרים את הכפפה ולצאת למהלך מלא השראה הקורא לצרכנים לחזור למסעדות, וכחברה אשר שותפה למסעדות, אנו רוצים לעזור לכך לקרות". תומר מור מנכ"ל "מסעדנים חזקים ביחד": "כולי תקווה שעם כל הקשיים בחזרה לשגרת עבודה אחר הפסקה ממושכת, שיתוף הפעולה הנהדר הזה יחד עם אסם-נסטלה, יעניק ללקוחות שלנו הזדמנות להגיע למסעדות האהובות עליהם, ולחזור למנות הדגל הטעימות אליהן התגעגעו". בתמונה: אביבית פריאל אביחי, השפית של מסעדת אוזוריה.

לרגל יום המחול הבינלאומי ביום חמישי ה-29/4, מרכז סוזן דלל מקיים שיתוף פעולה יחד עם פסטיבל 'אפוס', הפסטיבל הבינלאומי לסרטי תרבות ואמנות. במסגרת השת"פ יעלו בפלטפורמה הדיגיטלית של מרכז סוזן דלל 3 סרטים דוקומנטריים, העוסקים במחול שאצרה נעמי פרלוב, המנהלת האמנותית של המרכז. מיקי לרון, המייסדת והמנהלת של פסטיבל אפוס: "הקולנוע הוא דרך מצוינת להנגיש את האומנויות השונות לקהל שבדרך כלל לא יכול להגיע אליהן. כך גם לגבי מחול: לא כולם מגיעים למופעי מחול, ודאי לאלה שמתקיימים בחו"ל, ורק למעטים יש הזדמנות להכיר מקרוב אמן, או להתרשם ממה שקורה מאחורי הקלעים של העולם הקסום הזה. הקולנוע עושה את "העבודה" הזו, וזה בעצם הרעיון של פסטיבל אפוס ושל שיתופי הפעולה כמו זה שאנחנו מקיימים עם סוזן דלל." הסרטים יהיו זמינים לאורך הסופ"ש בתאריכים 29/4-1/5. לאחר כל סרט הקהל יוכל לצפות בשיחה אישית עם היוצרים.

בחודש האחרון היה ביקוש גדול לכספות גדולות במתחם הכספות "בריקסטון", לאחר שהושכרו 73 כספות גדולות מתוך סה"כ 80 כספות גדולות (כספות הגדולות הינן בגודל של פי 4 מכספת רגילה). הביקוש לכספות גדולות נובע מהעובדהשבתקופת משבר הקורונה והסגר בבתים, הישראלים רצו בבית אוספים וחפצי ערך, ציורים יקירים, ומסמכים סנטימנטליים ועוד. מחיר השכרת כספת גדולה לשנה במתחם הכספות "בריקסטון" הינו 6,600 ₪ + מע"מ לשנה. במתחם הכספות "בריקסטון" יש כ-2,800 תאי כספות. עו"ד אינדיג מציין שהנהלת החברה החליטה, בעקבות צמצום סניפי הבנקים וסגירת חדרי הכספות בבנקים, לפתוח במהלך השנים הקרובות עוד 10 מתחמי כספות בכל רחבי הארץ. בהשקעה של כ-60 מיליון ₪, כאשר המתחם השני ייפתח בירושלים במהלך שנת 2021.

צביקה מנולוביץ, אחת הדמויות הבולטות בעולם המודיעין והחקירות בישראל, יוצא בימים אלה למסע הרצאות מרתקות על כוס יין ומוסיקה מקורית, בה הוא משתף לראשונה פרטים מפרשיות שהסעירו את המדינה, ופורסמו בתקשורת, וכן מוסיף פרטים נוספים שלא פורסמו. בהרצאה מרתקת הוא סוחף את המאזינים לעולם של חוקר, המתמודד עם החקירות והגילויים, כשהוא מאפשר לקהל לקבל תשובות על הפרשיות המסעירות ביותר. לצידו הזמרת, היוצרת ואשת התוכן אורית אזרח, המציגה שירים בהתאמה לתכנים. מנולוביץ שהינו גם מבעליה של חברת 'מטרה', המתמחה בניהול פרויקטים בינלאומיים בנושא חקירות ומודיעין, מספר בין היתר את סיפור הסחיטה וההתאבדות של תנ"צ אפרים ז"ל מפרשיית הרב פינטו, המלחמה בזיופים בעולם המוסיקה הישראלית, פרשיית הרב הנוכל, פרשיית הסוס הטרויאני, התמודדות עם חוויית מעצר תקשורתי ועוד. המפגשים מתאימים לארועים בבתים פרטיים, מוסדות ציבוריים. לפרטים נוספים בטלפון: 054-6350072.

חברת קוברה השיקה השבוע את המפתח הדיגיטלי הראשון מסוגו לישראל הפונה גם ליבואנים, אפטר מרקט וחברות ליסינג. את האירוע חגגו בסיטארה באירוע מיוחד במרפסת המסעדה מול הים. לראשונה ללא מסכות, נוכחו: טל ממן מנהל תחום אביזרים בקבוצת לובינסקי, יבואן הרכב הסיני החדש בישראל EV מוטורס מנכ"ל החברה ספי דיין, אדוארד דורון מבעלי החברה ועופר סגל סמנכ"ל השיווק והמכירות בחברה, אבי חנן מקבוצת אלבר ובכירים נוספים מתעשיית הרכב. בתמונה: רעות דיין מזרחי, אמיר וייזר ואדוארד דורון מבעלי EV מוטורס.

ז'ק בר יו"ר ומנכ"ל טמפו משקאות, יואש בן אליעזר משנה למנכ"ל טמפו משקאות ואורי אלדר מנהל שיווק גולדסטאר, השיקו השבוע באירוע חגיגי את הפאב המקצועי של "גולדסטאר", המעניק חוויית פאב אינטימית להעשרת הידע בתחום הבירה. הפאב ממוקם במפעל טמפו בנתניה, ומטרתו הינה להעמיק את הבנת חובבי הבירה, לקדם תרבות של צריכת בירה נכונה ועוד. בנוסף, נחשפה באירוע בירה חדשה של המותג שתשווק במהדורה מוגבלת- WILD BATCH. עלות ההשקעה בפאב החדש מוערכת בכ-2 מיליון ₪. במהלך האירוע שהתקיים בפאב החדש, הממוקם במפעל טמפו בנתניה, נהנו המוזמנים מטעימות מהבירות השונות של טמפו, מהרצאה מרתקת אודות בירה גולדסטאר, אופן הבישול ופרטים מקצועיים נוספים ועוד. הגיעו להשקה: נטע טובים מנהלת החדשנות במחלקת בירות טמפו, מרינה זלצר הברומייסטרית הראשית של בירות טמפו ועוד.

השף הספרדי המוערך בעל שני כוכבי המישלן, קיקו מויה, מצטרף לחברת האגרו-טק, זעפרן-טק (Saffron Tech) כשגריר עולמי של המותג. במסגרת תפקידו כשגריר המותג הוא יוביל את התחום הקולינרי בחברה, יבדוק, יבחן ויפתח את סוגי הזעפרן השונים שיפותחו באמצעות הטכנולוגיה הייחודית של החברה, המייצרת זעפרן בתנאי מעבדה.

בנק מזרחי-טפחות ממשיך בפעילות "נפגשים מהבית"- סדרת הרצאות המשודרות בפייסבוק לייב, העוברות בשידור חי בעמוד הפייסבוק של הבנק והצפייה בהן פתוחה ללקוחות כל הבנקים וללא עלות, ברישום מראש באתר "נפגשים במזרחי-טפחות. ביום ב' 26.4 בשעה 19:30 תיערך הרצאתו של העיתונאי אלמוג בוקר כתב חדשות 13 ומגיש הפינה "משהו קטן וטוב", המזמין אתכם למסע בצד האחר של החדשות, דרך האנשים שאתם כמעט ולא פוגשים באמצעי התקשורת, גיבורים ישראלים התורמים לקהילה, מתנדבים ועושים כל יום "משהו קטן וטוב". בהרצאתו נוגע בוקר בכולם: קשישים, זוגות צעירים ובני נוער ומדביק את כולם ברצון לתת למען האחר ולהפוך את החברה הישראלית לטובה יותר.

רשת מרפאות "פרופורציה" מהמובילות בתחום הרפואה האסתטית, פותחת סניף חדש בפתח תקווה, בהשקעה כוללת של כ- 3.5 מיליון ₪. הסניף החדש ממוקם בקומה ה-19 במגדל Global Tower החדש ברחוב דרך רבין 1 פתח תקווה, ומחליף את הסניף הקיים ברחוב מוטה גור 11 פתח תקווה. הסניף החדש בפתח תקווה הינו אחד מ-14 סניפי הרשת, ומשתרע על כ- 260 מ"ר, כאשר בסניף זה הוגדלו מספר חדרי הטיפולים בצורה משמעותית, על מנת לאפשר זמינות גדולה של טיפולים עבור הלקוחות. הסניף החדש יציע מגוון רחב של טיפולים אסתטיים, פגישות ייעוץ עם הכירורגים הפלסטיים של הרשת, טיפולי הסרת שיער בלייזר, טיפולי דרמו אסתטיקה וחיטוב גוף, אותם מבצעים רופאים מומחים בעלי ניסיון רב. בתמונה: אבי שלום, מנכ"ל ובעלים רשת מרפאות פרופורציה.

בשורה לעובדים בחברות כמו אפלייד,בית חולים אסותא, ביה"ס כדורי, שטראוס ועוד: אחרי תקופה מאד ארוכה בה חדרי האוכל במקומות העבודה פעלו במתכונת של איסוף עצמי והעובדים נאלצו לאכול מבודדים ללא מגע חברתי, חברת Sodexo on site המספקת שירותי הסעדה לגופים רבים, תפעיל במהלך החודשים הקרובים את פרויקט "בומבה בדרכים", שהינו מסע ברחבי הארץ באמצעות פודטראק שיעבור במקומות העבודה, ויפנק את העובדים בתפריט ייחודי בניצוחה של סמדי בומבה, עם נגיעות מהמטבח המרוקאי המסורתי. סמדי בובמה הפכה למוכרת בזכות התוכנית "מאסטר שף", ובשנים האחרונות הינה חלק מצוות השפים של חברת Sodexo on site

שני סייג מונתה לתפקיד מנכ"לית red, רשת חנויות קונספט לשיווק ולמכירת מוצרי סלולר, תקשורת ומולטימדיה של החברות המובילות בעולם. הרשת החדשה הינה פרי שיתוף פעולה של קבוצת HOT וקבוצת FOX. סייג החלה את דרכה בקבוצת FOX לפני 9 שנים ברשת אמריקן איגל ושימשה במגוון תפקידים, בתפקידה האחרון כיהנה כסמנכ"לית מכירות. סייג (37) מתגוררת בחיפה, בעלת תואר MBA עם התמחות במימון מהמרכז ללימודים אקדמאיים.


איש העסקים ישראל אור חגג בביתו שברמת גן את יום העצמאות ה-73 למדינת ישראל. הגיעו לחגוג איתו: רותם כהן, דין מירושניקוב, אביבית בר זוהר, אילון בן יוסף, ג'ניפר סנוקל, אדם אליוף, ניקול רזניקוב ובן הזוג רועי חגג', דודו כהן מעפולה, דודו רביבו, בני פרץ ואשתו חן, רומי נסט, אסיף אלקיים, זיו שילון, מני ממטרה ופרלה דנוך, רז זלצרמן ונועם לוי כוכבת האח הגדול, סקאזי, סמיון גרפמן, דניס צ'רקוב, סטיב בר ועוד.

יריד הטבעונות הגדול מגיע לעזריאלי גבעתיים, ויתקיים שם בימים שלישי ורביעי 27-28.4 בין השעות 9:30-21:30, ברחבה המרכזית של הקניון. פסטיבל הטבעונות כולל עשרות דוכנים על טהרת הטבעונות, המציעים מנות טבעוניות מגוונות, דוכני קינוחים, שוקולדים, גבינות בוטיק, קוסמטיקה טבעונית, צמחי מרפא, תוספי מזון ועוד. אייל סקוזה ,מנכ"ל קניון עזריאלי גבעתיים: "יריד זה מהווה מבחינתנו הזדמנות לארח בקניון עסקים נוספים, הנותנים מענה לקהילה הטבעונית בפרט, ומציעים בכלל חגיגה טעימה וצבעונית לכלל מבקרי הקניון". בתמונה: דניאל שוסטק מהדוכן "בא לי הודי".

אמריקן איירלנס, שהינה חברת התעופה הגדולה בארה"ב, חוזרת לישראל ומשיקה טיסה יומית מתל אביב TLV לניו יורק (JFK) הטיסה הראשונה תצא ב-8 למאי, ובכל מחלקות המטוס יהנו הטסים מאינטרנט ומערכות בידור ובהתאמה לקהל הישראלי, עם אפשרות להזמנה מראש של ארוחה כשרה ויין כשר, הודעות כריזה גם בעברית, תוכניות בידור ושמע, עם כיתוביות בעברית ועוד. כחלק ממחויבותה לבריאות נוסעיה בתקופת הקורונה, החברה מציגה שימוש באפליקציית VeriFlyשהינה דרכון בריאות דיגיטלי, המאפשר לנוסעים להתעדכן בדרישות הכניסה ליעד שלהם, הצגת אישורי חיסון ובדיקת קורונה. בתמונה: יאן פולמן-לביא, מנהל מכירות ארצי של אמריקן איירליינס בישראל.

"חקלאי גרנות" תרמה טאבלטים ייעודים למחלקת הקורונה של בית החולים הלל יפה בחדרה, לתקשורת בין חולים ומשפחותיהם. באמצעות הטאבלטים, הממוגנים באופן מיוחד ומאפשרים מגע גם דרך חליפות מגן, נערכות שיחות זום מרגשות בין החולים למשפחותיהם. בית האריזה לאבוקדו ופירות הדר של "חקלאי גרנות" שוכן סמוך לבית החולים, ובכוונת החברה לתמוך בפעילותו גם באמצעות מיזמים נוספים. בתמונה: צוות מחלקת הקורונה בבית החולים הלל יפה עם הטאבלטים החדשים.

חברת Home Skinovations הישראלית בעלת המותג העולמי Silk’n, משווקת לאחר פיתוח של כ- 5 שנים פטנט ישראלי עולמי בטכנולוגיה פורצת דרך בתחום היגיינת הפה. ToothWave היא מברשת השיניים החשמלית הראשונה בעולם, הפועלת באמצעות תדר רדיו (radiofrequency) בטכנולוגיית DentalRF™, היחידה שמפחיתה אבנית קיימת, והוכחה קלינית כיעילה יותר בהלבנה, בהפחתת כתמים עיקשים, בהפחתת דלקות ודימומי חניכיים ואפילו בהפחתת אבנית. קמפיין ההשקה הינו רחב היקף וכולל פרסומות בפריים טיים וחסויות בטלוויזיה, בהשקעה של כ- 2 מיליון ש"ח. גם בזירה הדיגיטלית, וגם באתרי התוכן הגדולים וברשתות החברתיות, אותו מובילה השחקנית הבינלאומית אלונה טל. מברשת השיניים הוכחה במחקרים קליניים, ומאושרת כמוצר רפואי על ידי ה FDA, משרד הבריאות הישראלי ורשויות רגולציה רבות נוספות בכל העולם. טכנולוגיית DentalRF מוגנת בפטנט במרבית מדינות העולם, והיא תימכר ברשתות השיווק המובחרות ובחנויות הפרטיות. בתמונה: יורם שדה מנכ"ל-משותף בחברה.

במפעלי החסד "יד ביד" לוד לא נחים על זרי הדפנה וביום רביעי האחרון חולקו לנזקקים במגזר הערבי סלי מזון לכבוד חודש ה"רמאדן", לאלמנות ונזקקים במגזר. מפעל החסד ‘יד ביד’ הוקם על ידי הרב יעקב גלויברמן בשנת 2000, בכדי לתת מענה ועזרה, עבור אלפי משפחות נזקקות וקשות יום, ניצולי שואה וגלמודים, המתגוררים באזור השפלה והישובים הסמוכים לעיר לוד. כמו כן, לעולים מחבר עמים לצד משפחות יוצאי אתיופיה ומשפחות ישראליות, אלמנות ויתומים, שמזלם לא שפר. ’יד ביד’ מספק להם את הצרכים הבסיסיים ביותר כמו מזון, שמיכות לחורף, ביגוד, ארוחות חמות ואף ריהוט יד שניה.

תגובות

להשאיר תגובה