הטריבונה – חדשות עסקיות

הזמר והיוצר רמי קליינשטין נבחר להיות הפרזנטור של תחנות “דלק” ורשת חנויות “מנטה”. קליינשטין יוביל את קמפיין הפרסום החדש של אפליקציית “דלק” אשר תושק במדיות השונות: טלוויזיה, שילוט חוצות, נקודות המכירה וברשתות החברתיות. צילומי הקמפיין נערכו בתחנת “דלק” בשדה התעופה בן גוריון, לשם הביאו במיוחד פסנתר כנף, עליו ניגן רמי גרסה חדשה לשיר “מתנות קטנות” – “מתנות גדולות”. רונן גלפרין סמנכ”ל שיווק ופיתוח עסקי ב דלק ישראל הגיע לבקר את רמי על הסט, ואף קיבל ממנו שיעור פרטי על הפסנתר. בתמונה: רמי קליינשטיין ורונן גלפרין. סמנכ”ל שיווק ופיתוח עסקי בדלק ישראל.

חברת רב בריח לא נתנה לקורונה להפריע לה, לקיים את האירוע לרגל סיום השנה שהיא מקיימת מידי שנה לקהילת הקבלנים, היזמים, המהנדסים והאדריכלים וערכה הפעם את האירוע בזום. במסגרת האירוע נהנו 400 המוזמנים ממופע סטנד אפ של אדיר מילר, שעבר בצורה של “שיחת סלון” כאשר את תפקיד המראיין מילא שמואל דונרשטיין, היו”ר והבעלים של קבוצת רב בריח. עידן זו-ארץ מנכ”ל הקבוצה ציין שלמרות הקורונה, החברה ממשיכה במימוש תוכניותיה להתרחבות וצמיחה בשווקים ובמוצרים חדשים בארץ ובחו”ל.

זליג רבינוביץ’ מגיש תכנית “המוסף” ברדיו תל אביב שהינו גם מנכ”ל תיאטרון היידישפיל ומשנה למנכ”ל חברת אשכולות, החברה לזכויות מבצעים של אמני ישראל, הגיש יחד עם עמיתיו לתכנית יוסי גיספן וקובי לוריא, תכנית ספיישל מוזיקה ויצירה ישראלית בשישי האחרון “שישי מנמל תל אביב” בשיתוף עיריית תל אביב- יפו ורדיו תל אביב FM102. השלושה התניעו מחדש את התרבות הישראלית בשעתיים של שירים גדולים, סיפורים קטנים ואירוח אמנים, בהשתתפות האמנים ארקדי דוכין , קובי אפללו, דני רובס, יונה אליאן וששי קשת, ננסי ברנדס ועוד.

לאחר שהופיע בפני תושבי נתניה במסגרת השבת העולמית, הציע הזמר והיוצר אביב גפן ללמד בעיר מוזיקה ללא עלות, ילדים שידם אינם משגת. מרים פיירברג- איכר ראש העיר של עיריית נתניה: “הצעתו של אביב חיממה את ליבי, ואני קוראת מכאן לאומנים נוספים לבוא ולהצטרף ליוזמה הברוכה”.

ח”כ נפתלי בנט ביקר בחברת “ברוניי” בבעלות היזם אלעד בורנשטיין, שהקים מיזם ראשון מסוגו בארץ המאגד תחתיו עשרות מותגי אופנה וחברות לייף סטייל, ומייצג מעצבי אופנה. למפגש הגיעו מעצבי האופנה שנפגעו בשל משבר הקורונה, ודנו עם הח”כ בנט על דרכים לעידוד תוצרת ישראלית. גם בתקופת משבר הקורונה, הצליחה חברת ברוניי לייצר עסקאות ושיתופי פעולה בין חברות הייטק ואתרי קניות בארצות הברית, למעצבים ובעלי עסקים ישראלים שחנויותיהם נסגרו בשל המצב הכלכלי הקשה.

מיזם הצרכנות הישראלי-בין לאומי ברנדמארק אשר יחולל מהפכה צרכנית כלל עולמית, הושק השבוע בישראל על ידי היזמים גלעד וקסמן, מיכאל בר-זאב (קבוצת ביג), שניהם בעלי ניסיון של 20 שנים במסחר, טכנולוגיות מתקדמות לקמעונאות, יחד עם דניאל רוזנפלד נכדו של שאול אייזנברג ז”ל, שהינו בין היתר משקיע ותיק במיזמים טכנולוגים, יזם נדל”ן, ואחד ממנהליה של SNE Trust, חברת נדל”ן משפחתית שהוקמה על ידי סבו שאול אייזנברג ז״ל. סכום ההשקעה הראשוני במיזם כמליון דולר. ברנדמרק הינה שותפות בין אמרגו ענקית טכנולוגיה יפנית, לבין קבוצת יזמים ישראלים. המוצרים שישתמשו בפלטפורמה זו, יאפשרו לצרכן באמצעות סריקת ברקוד שעל גבי המוצר, לקבל את כל המידע על המסע שעבר על המוצר, משלב חומר הגלם ועד למוצר המוגמר, הנמצא בידי הצרכן. בתמונה: יכאל בר זאב, גלעד וקסמן ודניאל רוזנפלד.

רשת מלונות לאונרדו גרמניה זכתה במקום השלישי והמכובד בתחרות TRAVELER BUSINESS 2020 בקטגוריה החשובה: “רשת המלונות הטובה ביותר לנסיעות עסקים בגרמניה”. בין הקריטריונים בתחרות, עליהם קצרה רשת לאונרדו את הציונים הגבוהים ביותר היו: עיצוב בתי המלון, איכות, מקצועיות ונכונות למצוא פתרונות טובים ומהיריםכ- 3000 משתתפים מתחום התיירות העסקית וביניהם סוכני נסיעות, מארגני אירועים ואורחים, דירגו את נותני השירותים כחלק מסקר מקוון רחב היקף, שנערך מיולי 2019 ועד אפריל 2020. בתמונה: מנכ”ל מלונות פתאל במרכז אירופה, יורם ביטון.

ד”ר פישר יוצאת במבצע תרומה כלל ארצי עבור עמותת “ילדים בסיכוי”. במסגרת המבצע, תתרום החברה 5% מכלל המכירות של חודש נובמבר 2020 לעמותת “ילדים בסיכוי – המועצה לילד החוסה”. המבצע יתקיים במהלך חודש נובמבר ויחול על כלל מכירות ד”ר פישר ברשתות: רמי לוי, כהן מחסני השוק, קו אופ, ויקטורי, יוחננוף, חצי חינם, be, פוליצר, שוק העיר. תשלובת ד”ר פישר מלווה ותומכת בעמותת “ילדים בסיכוי” מזה שנים רבות. החשיפה של משפחת פישר לעמותה ולפעילותיה, הביאה אותם, מעבר לתרומות הכספיות לעמותה, גם לאיוש תפקידים שונים בהנהלתה ואת החברה למעורבות משמעותית בפעילות העמותה, הכוללת התנדבות עובדי החברה (במימון ד”ר פישר) בפנימייה, תוך מעורבות בחיי הילדים.

קרן התזמורת הפילהרמונית הישראלית וידידי הפילהרמונית בארה”ב, יקיימו ביום ראשון, 6 בדצמבר 2020, אירוע קדם חנוכה וירטואלי חובק עולם, בהשתתפות אמנים ישראלים ובינלאומיים מובילים, כדי לאפשר לקהל של הפילהרמונית לחגוג את חג החנוכה ולתמוך בפילהרמונית, שאינה מופיעה למעשה כבר למעלה מחצי שנה בעקבות מגבלות הקורונה. באירוע החגיגי יופיעו מנהלה המוזיקלי של התזמורת הפילהרמונית להב שני, נגנים של התזמורת וכן שורה של כוכבים מהארץ ומהעולם, ביניהם המלחין זוכה האוסקר הנס זימר, שיספר על עבודתו המיוחדת בה הוא מחבר בין מוזיקה לסרטים. להב שני ונגני הפילהרמונית יבצעו מיצירותיו של זימר, ובאירוע אותו תנחה שחקנית “פאודה” רונה לי שמעון, ישתתפו גם השחקנית והזמרת זוכת הגראמי והטוני בט מידלר, סוכן האמנים הבינלאומי קני המילטון והשחקנית דר זוזובסקי. שידור האירוע יחל בשעה 21:00 (שעון ישראל), וניתן יהיה לצפות בו בה בעת ברחבי העולם, באתר האינטרנט, עמוד היוטיוב ועמוד הפייסבוק של הפילהרמונית הישראלית, ללא תשלום. בתמונה: מנהלה המוזיקלי של התזמורת הפילהרמונית להב שני.

לרגל שבוע האוכל האיטלקי, פבריציו קמסטרה ראש נציבות הסחר האיטלקית בישראל, ארגון ממשלתי איטלקי שמקדם ומעודד את כניסתן של חברות איטלקיות לישראל, יצר שיתוף פעולה בין בית הספר המוביל בעולם ללימודי המטבח האיטלקי ALMA שבאיטלי,ה לבין בית הספר הישראלי ללימוד הבישול והקונדיטוריה “בישולים”. במסגרת שיתוף הפעולה, חיבר בית הספר עבור נציבות הסחר האיטלקית מספר מתכונים של מנות איטלקיות, שיעמדו לרשות הקהל באתר וברשתות החברתיות של בית הספר “בישולים” ובעמוד הפייסבוק של נציבות הסחר האיטלקית. בתמונה מימין עמנואלה די קפואה אחראית על תחום מזון ומוצרי צריכה בנציבות הסחר האיטלקית ופבריציו קמסטרה ראש נציבות הסחר האיטלקית בישראל.

מותג הקוסמטיקה לוריאל פריז מצרף בימים אלה שגרירה בינלאומית חדשה: ג’מה צ’אן ילידת 1982, שחקנית בריטית, פמיניסטית הפועלת להעלאת המודעות ולקידום שיוויון נשים, זכויות ילדים ונושאים חברתיים נוספים. לאחר שסיימה צ’אן את לימודיה במשפטים באוניברסיטת אוקספורד בשנת 2004, כיכבה בסדרות טלוויזיה (שרלוק, וידוייה הסודיים של זונת צמרת ועוד) ובהופעות בתיאטרון. בשנת 2018 פרצה להוליווד עם הקומדיה הרומנטית הגדולה ביותר, סרט מדע בדיוני וסרט אקשן של מארוול.

הנהלת חברת הרבלייף ישראל, בראשות רון פורת מנכ”ל החברה, המקדמת אורח חיים בריא ופעיל, השיקו בחמישי האחרון לראשונה בישראל ספר מתכונים בשילוב מוצרי הרבלייף, תחת השם: מבשלים דרך חיים”, אשר יוצע לקהל הרחב החל מהשבוע הקרוב. בספר אוסף מתכוני בריאות שפותחו בשיתוף פעולה הדוק עם חברי הרבלייף עצמאיים, שתרמו מניסיונם הרב וצוות מומחים מעולם התזונה: הגסטרונומית נעמי אבליוביץ’ ומיטל עזר תזונאית קלינית ויועצת לחברת הרבלייף.

רגע לפני שייגש לעבור מבחן רכיבה עבור רשיון לכלי דו-גלגלי, אסי בוזגלו כבר חתם על קמפיין טלוויזיה עם קבוצת עופר אבניר, החוגגת 30 שנה של מותג KYMCO בישראל. במסגרת הקמפיין תוצע מהדורה מיוחדת וספורטיבית לרגל החגיגות, כשלאסי מובטח כלי מהמהדורה המוגבלת, ברגע שיעבור טסט. כוכבי רשת נוספים שהינם לקוחות המותג ומשתתפים איתו בקמפיין: דניס צ’רקוב, עומרי בן נתן, מישל טרוני ותומר גלב. הקמפיין עולה בימים אלו בטלוויזיה ובדיגיטל. בתמונה מימין: עמרי בן נתן דניס צ’רקוב תומר גלב מישל טרוני ואסי בוזגלו.

עובדי ומנהלי לוריאל ישראל התגייסו למען נשות צוותי הקורונה בקופ”ח כללית בכל רחבי הארץ: רופאות, אחיות, עובדות סוציאליות, מנהלות אדמיניסטרציה ועובדות סוציאליות. השבוע חילקה להן לוריאל כ-1,000 מארזים, הכוללים עשרות מוצרי טיפוח ומניעת יובש לעור הפנים והידיים, מוצרי שיער, מוצרי טואלטיקה אישית ומוצרי איפור. מארזי הטיפוח נארזו ע”י עובדי לוריאל ישראל, תוך הקפדה על כללי ההיגיינה.

גם במהלך הסגר, דיירי כפר עידוד לאנשים עם צרכים מיוחדים בנתניה, המשיכו לעבוד במשתלה שבמקום ולהכין ייחורים עבור משתלות חיצוניות. המשתלה הפתוחה לקהל הרחב, משמשת ככלי טיפולי שיקומי לדיירי הכפר, ובמקביל גם תורמת לשימור ופיתוח יחסי הגומלין בין הקהילה לבין הכפר. כל ההכנסות משמשות לרווחת הדיירים. במשבר הקורונה, כאשר חלק גדול מהמשק הושבת או עבר לעבודה מרחוק, עבור אנשים עם מוגבלויות הפסקת עבודה הינה חוויה קשה. אומרת שני אחדות מנכ”לית כפר עידוד: “כדי לשמור על השגרה של דיירי הכפר, המשכנו את אשכול התעסוקה הייחודי הפועל במקום, מה שתרם לא מעט ליציבות חיי הדיירים המיוחדים”.

מעל 50 חברי הבורסה ליהלומים ברמת גן גייסו מאות שמיכות, מזון וערכות לקראת החורף המתקרב, למען ניצולי שואה וקשישים ברמת גן. בשבוע הקרוב צפויים חברי הבורסה לפעול בערים נוספות כמו בת ים, ראשון לציון, הרצליה ועוד. במסגרת מבצע החלוקה יצאו בחמישי האחרון חברי הבורסה לפעילות מרוכזת, במאות בתי הקשישים, אשר אפשרה שיח קצר ומחמם לב בין חברי הבורסה לאזרחים הוותיקים.

חברת האקריו, חברת הדרכה ישראלית בינלאומית בתחומי המחשוב, הדיגיטל וטכנולוגיית המידע הודיעה על מינויו של ניר נבות (49), גרוש +3 לתפקיד ראש תחום מסלול עיצוב גרפי וחווית משתמש פעילות ישראל. נבות, בוגר ויטל המרכז ללימודי עיצוב תל אביב, בעל תואר ראשון מאוניברסיטת מידלסקס בלונדון, ישמש כראש תחום מסלול עיצוב גרפי וחווית משתמש פעילות ישראל. נבות מביא עמו ניסיון עשיר, שכן שימש בעבר כמנהל מחלקת נטקראפט ב-Elad Software Systems, מנהל סטודיו נטקראפט, הוביל את תחום חווית המשתמש בחברת Amdocs, שותף להקמת מחלקת ה- UX בחברה (XDC), והובלת פרויקטים רבים בארץ ובחו”ל עבור לקוחות החברה.הוא מייסד ובעלים של סטודיו “ניר נבות” לאפיון ועיצוב מוצרים דיגיטליים, מרצה במכון הטכנולוגי בחולון, יועץ אקדמי בכיר עבור משרד העבודה ויו”ר אגודת המעצבים הגרפיים.

המעצבת אליזבת בראון בעלת המותג Monalizabeth הלבישה את המגישה שלמור שטרוזמן בשמלה שעוצבה במיוחד לתצוגת האופנה למען עמותת “אחת מתשע” במסגרת התצוגה של התקיימה באירועי שבוע האופנה. המעצבת הצעירה אליזבת בראון הצליחה לככב בהפקות אופנה של מגזינים בינלאומיים מובילים כמו ELLE, ELLE Beauty, Vogue, LABOTANICA, Lucy Magazine, Ladygun Magazine, Latest Magazine, L’officel, Afropolitain ועוד רבים נוספים. עם פרוץ משבר הקורונה המעצבת חזרה לארץ והעבירה את הסטודיו שלה מניו יורק לישראל.

עמותת חמניות, המעניקה תמיכה חברתית ורגשית לילדים צעירים שאיבדו הורה, מתרחבת ופותחת את שנת הפעילות עם 10 סניפים ברחבי הארץ, בהם יקלטו עשרות ילדים ובני נוער שחוו אובדן הורי. הערים שבהם יפעלו הסניפים הם באר שבע, תל אביב, יפו והוד השרון ולאלה יצטרפו השנה סניפים בנס ציונה, רחובות, רמת גן, כפר סבא, גבעתיים וירושלים, בהם תתקיים פעילות קבוצתית קבועה לילדים ובני נוער שחוו אובדן הורי. עמותת חמניות הוקמה לפני כ- 4 שנים על ידי הדר קס, שאיבדה את אביה בתאונת דרכים כשהייתה בת 14. בהעדר שום מסגרת שתציע תמיכה חברתית או רגשית כזו בישראל, היא החליטה להקים בעצמה עמותת תמיכה לילדים שחוו אובדן הורי בגיל צעיר.

Upstep חברת סטארט אפ בבעלות האחים לימור כץ (רז) אורן ואביעד רז מראשון לציון, מהווה פריצת דרך בתחום האורתופדיה לייצור ושיווק מדרסים רפואיים באון ליין, המשווקים בארה”ב ומיוצרים בישראל. במהלך 3 שנות הפעילות בשוק האמריקאי, הפכה Upstep  לאוטוריטה רפואית אונליין מס’ 1 בארה”ב לטיפול בכאבי רגליים. לאחרונה הופיעו המדרסים של חב’ Upstep כאחד מ-20 המוצרים המומלצים במגזין ה- Rolling Stone המגאזין האמריקאי הנודע הנחשב כאייקון תרבותי. מימין: אביעד רז, לימור כץ אורן רז.

טקס התפילה המרכזי לציון חג הסיגד התקיים השבוע בטיילת ארמון הנציב בירושלים במעמד הקייסים בלבד, כשלצדם שר התרבות והספורט חילי טרופר, שרת העלייה והקליטה פנינה טמנו-שטה ויו”ר התאגיד הממלכתי המרכז למורשת יהדות אתיופיה, ד”ר שמחה גתהון. הטקס, שהינו מאירועי התפילה הגדולים והמרגשים שמתקיימים בישראל, מופק זו השנה הרביעית על ידי משרד התרבות והספורט באמצעות מרכז ההסברה, המטה לטקסים ולאירועים ממלכתיים והתאגיד הממלכתי המרכז למורשת יהדות אתיופיה, בשיתוף משרד העלייה והקליטה ועמותת הקייסים. באתיופיה נחגג חג הסִיגְד בעלייה המונית אל ההרים באזורים בהם התגוררו יהודי אתיופיה, חמישים יום לאחר יום הכיפורים. על ההר נשאו המאמינים תפילות וגזרו על עצמם צום. עם עלייתם של יהודי אתיופיה לישראל, הוחלט להמשיך את המסורת לציון חג הסיגד, ומידי שנה מתקיימת התכנסות שנתית המונית בירושלים.

משפחת לשנקו-גינזבורג- סטניסלב ובנותיו סופיה ואנסטסיה מקרית מוצקין, ניצחה בתחרות דייג מקצועית למשפחות, ביזמת עמותת “ישראפיש” כאשר הדג הגדול בתחרות היה במשקל 5,250 ק”ג. בתחרות השתתפו 8 משפחות עם ילדים בכל הגילאים, אשר לאורך שלושת ימי התחרות לנו בקמפינג בחוף. הדגים שנתפסו, נשקלו על ידי שופטים מקצועיים ולאחר השקילה הוחזרו הדגים למי הכינרת. במהלך התחרות נתפסו כ- 153 דגים במשקל כולל של 105 ק”ג. התחרות התקיימה בחוף דוגית של איגוד ערים כינרת. בתמונה: משפחת לשנקו-גינזבורג- סטניסלב ובנותיו סופיה ואנסטסיה מקרית מוצקין.

טל מנדל מנהלת אגף השיווק בלאומית שירותי בריאות, נבחרה לכהן כראשת חטיבת הלקוחות וחברת הנהלה בלאומית שירותי בריאות. טל (52) הינה בעלת ניסיון של למעלה מעשרים שנה בעולם השיווק והפרסום בחברות תקשורת מובילות (012 סמייל ופרטנר), במסגרתן היתה שותפה לבניית אסטרטגיה שיווקית, להובלת מהלכי הקמה, מיתוג והשקה של תחומי פעילות ושירותים חדשים בשוק התקשורת התחרותי. בארבע השנים האחרונות ניהלה את אגף השיווק בחטיבת הלקוחות בלאומית. טל הינה בעלת תואר במנהל עסקים עם התמחות במימון, והיא תיכנס לתפקידה החדש בסוף שנת 2020.

בחברת הטכנולוגיה נטורל אינטליג’נס החליטו לפנק את עובדי החברה במתנות מפנקות בהתאמה אישית. עובדי ועובדות החברה אשר ממשיכים לעבוד בימים אלו מהבית, קיבלו משלוח מותאם ומפנק יחד עם ברכה אישית כדי להוקיר על העבודה הקשה בחודשי הקורונה. המשלוחים כללו גלידות של גלידה גולדה, קוקטיילים עשירים של אליבי בר ובר היין ג’ונו ומוצרי שוקולד מתוקים של יער הקקאו. נטורל אינטליג’נס הינה חברה טכנולוגית המתמחה באתרי השוואות, המסייעים למיליוני צרכנים לקבל החלטות מושכלות בזמן קצר. בתמונה: דניאל וילדקן, רכזת הרווחה בחברה.

פרופ’ צחי גרוסמן נבחר לכהן כיו”ר החדש של האיגוד לרפואת ילדים. פרופ’ גרוסמן בן 62, נשוי לנועה, שופטת בבית המשפט המחוזי בתל אביב ואב לארבעה ילדים. מתגורר בתל אביב. התמחה ברפואת ילדים בבית החולים “הדסה” בתל אביב. היום הינו רופא ילדים עצמאי במכבי שירותי בריאות בתל אביב, וחבר סגל בכיר בבית הספר לרפואה ע”ש אדלסון, אוניברסיטת אריאל.

החודש חנכה חברת פלאפון מוקד שירות לקוחות חדש בעפולה. לרגל הפתיחה, התקיים טקס גזירת סרט בנוכחות שלמה מליחי סגן ראש עיריית עפולה ואבי אטיאס, מנכ”ל בזק אונליין השותפים להפעלת המוקד. שיתוף הפעולה בין שתי החברות, יאפשר גיוס כוח אדם גדול בצפון. בימים האחרונים כבר גויס כוח האדם הראשון. בתמונה: אבי אטיאס מנכ”ל חברת בזק און ליין עם צוות עובדות במוקד החדש.

במסגרת שבוע האופנה הישראלי שנערך השבוע במתחם החמאם ביפו, השיק ישראל אוגלבו ליין נעלים אותם אייר בעצמו, עבור המותג “פלפל”. הוא דיגמן על המסלול יחד עם שירן סנדל, שהיא אחותה של קארין בת זוגתו.

מיכל ש. צדוק התמנתה לתפקיד מנכ”לית המכרז להעצמת האזרח. צדוק בת 36 ממוצא עלית, שימשה בתפקידה האחרון מ”מ מנכ”ל המרכז להעצמת האזרח ולפני כן סמנכ”לית ממשל. בתפקידה כמנכ”לית היא מחליפה את עו”ד עינת פישר לאלו, אשר פרשה לאחר שלוש שנות הובלה של המרכז. מיכל ש. צדוק בעלת תואר ראשון בסוציולוגיה אנתרופולוגיה ותקשורת, בוגרת תכנית עתידים – צוערים לשירות המדינה, בעלת תואר שני מחקרי במדיניות ציבורית של האוניברסיטה העברית, ותואר שני נוסף במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן. בעברה שימשה כיועצת למנכלי”ת משרד החינוך, ובמגוון תפקידים בפרויקטים חברתיים בירושלים.

ילדי וראייטי מחדשים את השיר light a candle שכתב יואב גינאי והלחין צביקה פיק. יואב גינאי מחבר השיר פנה לכוכבת הילדים ‘נתי הגעתי הופעתי’, והציע לה לחדש לקראת חנוכה בשיתוף ילדי ווראיטי, את השיר light a candle אשר נכתב לשרית חדד בשנת 2002 לתחרות האירוויזיון. נתי נרתמה לרעיון ולנושא קבלת השונה אשר קרוב לליבה. הצטרפו לצילומי הקליפ גם ילדיי מקהלת שרונית, בניצוחה של תמר אקר חתוכה.

תגובות

להשאיר תגובה