הטריבונה – חדשות עסקיות

בשעה שראש הממשלה בנימין נתניהו חתם על הסכם השלום עם איחוד האמירויות בבית הלבן, שר החוץ גבי אשכנזי שאישר את החתימה, נכח ונאם במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב, בפתיחת תערוכת צילומים חגיגית, שאצרה בהתנדבות הפרסומאית והיזמית החברתית יערית שושן-סבג, עבור עמותת "שותפות מגן ישראלית", הפועלת למען הלומי הקרב בשירותי הביטחון ובני משפחותיהם. התערוכה שפתיחתה נדחתה בשל הסגר לתחילת אוקטובר, תציג 30 צילומים אומנותיים של נפגעי פוסט טראומה שצולמו יחדיו עם אח"מים וסלבים שהתנדבו לפרויקט, כאשר כל תמונה מספרת את סיפורו האישי של נפגע הטראומה דרך עדשת המצלמה. נכחו באירוע: ח"כ נפתלי בנט, ח"כ אופיר סופר, ורד וברק רוזן מקנדה ישראל, איש העסקים משה פטרבורג, אורנה ברביבאי, דין מירושניקוב, רונה לי שמעון, מורן אטיאס, נטלי דדון, רוית אסף, מנכ"לית העמותה רוני ססובר וגיל ססובר, מנכ"ל המוזיאון עמי כץ ונוספים. התערוכה תיפתח לקהל הרחב ב-1 באוקטובר באורבן גלרי בשדרות רוטשילד, ת"א. בתמונה: השר גבי אשכנזי והיזמית החברתית יערית שושן-סבג.

תנועות הנוער בישראל ו'הסתדרות החלוצה', שכוללת את דרור ישראל, תנועת תרבות, בוגרי מחנות העולים ובוגרי השומר הצעיר,  קיבלו את "אות הנשיא להתנדבות" על פעילותם להתמודדות עם משבר הקורונה ותרומתם לקהילה לאורך המשבר כולו. עם פרוץ משבר הקורונה, כ-1400 מדריכים מתנדבים מתנועות הנוער, מתנדבי שנת שירות וחברי תנועות הבוגרים מקיבוצי המחנכים, נרתמו לסייע לצוותים הרפואיים. כמו כן, הם נתנו מענה לבדידותם של אזרחים ותיקים, עסקו בחלוקת מזון ותרופות, הגשת סיוע דיגיטלי ובאופן הכי פשוט דאגו שיהיה להם מישהו לדבר איתו. בתמונה: אילן גזית יו"ר הסתדרות החלוצה וניסים שלם יו"ר הסתדרות תנועות הנוער.

לרגל חתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות שהתקיים בוושינגטון, החליטו בתזמורת הסימפונית ירושלים, לבצע ולהקליט במחווה מיוחד וחגיגי, את ההמנון של איחוד האמירויות בשירה בשפה הערבית בביצוע הזמר זיו יחזקאל, ובניצוחו של הפסנתרן והמנצח ניזאר אלחתאר. למעלה מ-40 נגני התזמורת, על פי הנחיות התו הסגול, התגייסו מיד לבצע את המחווה המרגשת. ההקלטה התקיימה באולם הנרי קראון בתיאטרון ירושלים.

השבוע התקיים כנס שרי מדע עולמי בהובלת שר המדע והטכנולוגיה וחבר קבינט הקורונה יזהר שי. בכנס הראשון מסוגו בישראל שהתקיים במתכונת מקוונת, השתתפו 18 שרי מדע ממדינות ברחבי העולם כמו איטליה, ספרד, גרמניה ושוודיה. את הכנס פתח שר המדע והטכנולוגיה וחבר קבינט הקורונה יזהר שי, עם קריאה להשתתפות של חברי הכנס במאגר בינלאומי שהקים משרד המדע והטכנולוגיה, לשיתוף מחקר מדעי וחדשני בין המדינות, כדי להוות מרכז ידע עולמי לחקר הקורונה.

האגודה למלחמה בסרטן מציינת את יום המודעות הבינלאומי למאבק בסרטן הערמונית 2020 ב-15 בספטמבר. השנה השף אייל שני התגייס לקידום המאבק בסרטן הערמונית, בעקבות מחקר חדש המצביע על כך, שצריכה גבוהה של עגבניות מבושלות, עשויה להפחית את הסיכון לסרטן הערמונית ב-28%. אייל שני, השף הכי מזוהה עם השימוש בעגבניות, נעתר בשמחה לפניית האגודה למלחמה בסרטן, וצילם סרטון קצר בו הוא מכין מתכון מנצח ומהיר לפסטה, על בסיס רוטב עגבניות מבושלות. שני צילם את הסרטון עבור האגודה במסעדת ה"סלון", וזכה לתעודת הוקרה ולהרבה הערכה.

ארבע שנים לאחר מותו של הנשיא התשיעי שמעון פרס, התקיים השבוע טקס הנחת אבן פינה לפארק "משעולי פרס" בבן-שמן, שייקרא על שם שמעון פרס ורעייתו. בטקס הנחת אבן הפינה שקיימה קרן קימת לישראל, השתתפו יו"ר קקל דניאל עטר, בני משפחת פרס, צוות מרחב מרכז של קק"ל והצוות המקצועי שליווה את פרס במהלך השנים. פארק "משעולי פרס" הינו יחידה גאוגרפית שתקום ביוזמת קק"ל בהשקעה של כ- 4.5 מיליון ₪ כחלק מיער בן שמן. מערך הפעילות המתוכנן בפארק יכלול תחנות בחייו של שמעון פרס, והסבר דיגיטאלי באמצעות מערכות טכנולוגיות שונות ביניהן: בר קודים, משחקי הפעלה אינטרנטיים, חידון דיגיטאלי ועוד. בן שמן נקשר לחייו ולפועלו של הנשיא שמעון פרס ז"ל, אשר ראה בכפר הנוער בן שמן את ביתו השני. פרס התחנך, גדל ואף התחתן בכפר.

חברת "קליל" מכרמיאל שהינה החברה מהמובילות בישראל בתחום ייצור מוצרי אלומיניום וחלונות, חתמה הסכם ספונסר עם קבוצת "מכבי Playtika ת"א" בכדורסל לעונת 2020-21. זו העונה השמינית ברציפות ש"קליל" משמשת ספונסר הקבוצה. פרדי אבוקרט מנכ"ל חברת "קליל", עדלי מרכוס מנכ"ל "מכבי Playtika ת"א", ודורון ג'מצ'י סמנכ"ל שיווק ומכירות של מכבי, ברכו על ההסכם שחודש. בתום חתימת ההסכם, סיירו דורון ג'מצ'י ואולסי פרי במפעל, וקבלו מפרדי אבוקרט המנכ"ל ומיוני רובינזון המשנה למנכ"ל, הסברים על תהליכי הייצור. בתמונה: דורון ג'מצ'י, יוני רובינזון, פרדי אבוקרט אולסי פרי.

מנחם הורביץ הגיע לא מזמן לכיכר המוזיקה בירושלים, כדי לספוג קצת תרבות צרפתית. במקום פגש את המיליארדר צרפתי-יהודי לורנט לוי (מספר 27 בעשירי ישראל), שהוא גם הבעלים של רשת אופטיקל סנטר העולמית, וגם של כיכר המוזיקה במרכז העיר ירושלים. השניים נהנו מארוחה וקינוחים בסגנון פריזאי קלאסי מהפטיסרי בולנז'רי החדש – 'נפוליאון' בכיכר המוזיקה.השייכת ללורנט לוי.

הזמרת נסרין קדרי התנדבה להוביל את הקמפיין החדש של עמותת "גדולים מהחיים" למען ילדים חולי סרטן, ותשיר את שיר "תמיד תזכור" שכתב נועם חורב והלחין אלדד כהן. השיר ילווה בקליפ מושקע בהשתתפותה של נסרין, יחד עם ילדי העמותה. הקמפיין שיזם ומפיק משרד הפרסום HapPpy, יעלה בסושיאל ומטרתו לגייס כסף לעמותה.

פקטורי 54 השיקו בשבוע שעבר לכבוד החג מהדורה מוגבלת של פריטים מאוירים על ידי ליאת לוי-קופלמן, באירוע נשים במלון מונטיפיורי בתל אביב. המהדורה כוללת גלויות וברכה לשנה החדשה, לצד מחברות ותיק בד, המציגים כולם את איורי הנשים המזוהים עם כתב ידה שליאת לוי-קופלמן. בין האורחות שהגיעו לארוחת בוקר מפנקת: יפעת אירני, ליאת לוי קופלמן, רותי ברודו, שלי שמיר, הדס מוזס, אלינור קופלר, רותי רודנר, לאה שנירר, מעצבת התכשיטים קרן וולף ועוד. בתמונה: ליאת קופלמן-לוי, יפעת אירני ומיטל וינברג .

הארכיון של סינמטק ירושלים משיק אתר אינטרנט חדשני, המאפשר לצפות בסרטי קולנוע ישראלי לדורותיהם, ולשוטט בהיסטוריה המצולמת שלנו כפי שתועדה ביומני חדשות, בסרטים ביתיים ובסרטים נדירים החל מסוף המאה ה-19 ואילך. החומרים ההיסטוריים עברו מחקר ומיפוי מעמיק, במטרה לאפשר לגולשים מכל העולם חיפוש ואיתור סרטים מההיסטוריה הכללית והאישית שלנו: חיפוש קטעים לפי שנים או על פי נקודות ציון במפה אינטראקטיבית, לפי 7000 נושאים, 4000 אישים ועוד. הפלטפורמה זמינה ללא עלות בעברית ובאנגלית  https://jfc.org.il/. בתמונה: מאיר רוסו מנהל ארכיון הסרטים הישראלי והילה אברהם מנהלת פרויקט הדיגיטציה.

טום ג'ון לייט, יזם נדל"ן מייסד ובעלים של  LightArt העוסקת בייזום נדל"ן בפריז, ניו יורק, סופיה ומדינות נוספות, תרם 100 ארגזי מזון לראש השנה, דרך עמותת חסדי נעמי, אשר יגיעו לניצולי שואה וקשישים עריריים. לייט עומד גם מאחורי הנדל"ן הממותג של FashionTV, וכמו כן הוא אספן אמנות וידוע כאחד מהאספנים הישראלים הגדולים בעולם. כמידי שנה נוהג לייט לתרום למען הקהילה, והפעם החליט לתמוך בפרויקט ניצולי השואה של חסדי נעמי.

תאי ישר בנו של אדריכל אבנר ישר ואדריכל צעיר בפני עצמו, שהצטרף לעבודה במשרד ישר אדריכלים שבבעלות אביו, יצא במיזם ערכי. תאי קיבל מהמדינה מענק של 750 ₪, אבל החליט לתרום את הכסף לארגונים הנלחמים באלימות כלפי נשים. רגע לפני שהעביר את התרומה, עלה במוחו רעיון בעל ערך מוסף: להשקיע את כספי המענק ביצירת טי-שרטים עם איורים של נשים חזקות שהוא מאייר בעצמו, למכור אותן, וכך לשלש (ויותר) את הכסף שיוכל לתרום. את החולצות אייר תאי במו ידיו, ובהן מופיעים איורים מקוריים של ארבע האמהות מהתנ"ך, וכן מופיעה בהן השחקנית והבמאית המוערכת רונית אלקבץ ז"ל אשתו של אבנר ישר, שהייתה לוחמת למען שוויון זכויות ומעמד האישה בארץ. את החולצות ניתן לרכוש בכל המידות בעלות של 100 ₪ לחולצה, והן מתאימות לגברים ונשים כאחד. בעקבות ההצלחה והביקוש של הקונים, אזלו החולצות תוך 24 שעות ותאי החליט להמשיך עם המיזם. בהשקעה פרטית נוספת, הוא ייצר חולצות נוספות ו-50% מהרווחים ימשיכו להיתרם בכל חודש לארגוני סיוע נגד אלימות כלפי נשים. בתמונה: תאי ישר לבוש בחולצה שהוא אייר.

ליאור חפצדי ואבי פרץ זוכי תכנית הבישול MKR (ערוץ 12), הגיעו בשבוע שעבר למלון היוקרה David tower בנתניה מרשת מלונות Accor הבינלאומית, וניפגשו עם מנכ"ל המלון דני רונן לפגישה עסקית ,לבחון אפשרויות שת"פ כיצד למנף את הזכייה.

איש יחסי הציבור זאביק דרור קיבל את תקציב היח"צ והפרסום של "בלום פרופרטיז", החברה המובילה באבו דאבי ליזמות נדל"ן יוקרתי, שהיא הראשונה מבין חברות הנדל"ן באיחוד האמירויות, המציעה למשקיעים ישראליים הזדמנות להשקיע בנכסים באיחוד האמירויות, כתוצאה מהסכם השלום שנחתם לאחרונה. מאחר ונכסי מגורים באיחוד האמירויות פטורים ממס, ישראלים יכולים להשקיע בכל אחד מנכסי היוקרה של בלום, וליהנות מבעלות חופשית ופטורה ממס תוך הפקה תשואה גבוהה על כספם. באבו דאבי מציעה החברה עסקאות השקעה מצוינות הן ב-Park View והן ב-Soho Square, הממוקמים במיקום אסטרטגי סמוך לאוניברסיטת ניו יורק באבו דאבי, אטרקציות התיירותיות המרכזיות באי סאדיאט, כגון מוזיאון הלובר של אבו דאבי, וכן למלונות חמישה כוכבים, מגרשי גולף ברמה עולמית וחופים בתוליים. בדובאי מציעה בלום שני פרויקט פרימיום: Bloom Towers ו-Bloom Heights, ובהם יחידות המוצעות למכירה החל מ-100 אלף דולר. פרויקט Bloom Towers יושלם ויימסר בסוף 2020 ואילו Bloom Heights נכנס זה עתה לשלב הבנייה האחרון עם מסירה מתוכננת ברבעון הראשון של 2021. בלום פרופרטיז מתמחה בפיתוח פרויקטים מגוונים של מגורים, מסחר ותמהיל מעורב במיקומים נחשקים ביותר. בתמונה: סעאד אריקת מחברת הנדל"ן בלום פרופרטיז.

לקראת השנה החדשה החליטו דיירי אחוזת צהלה, לארגן לראשונה אירוע הוקרה לעבודתם המסורה של הצוות. אומרת חגית פינטו המנכ"לית: "אני 16 שנה בתחום, וזו פעם ראשונה שהדיירים עושים מחווה כזה עבורנו. כמובן שבחגים ובאירועים, הם תמיד מודים לנו על העבודה שלנו, אבל הפעם הם הרימו לבד אירוע מרגש במיוחד, במיוחד לאור הקשיים של השנה האחרונה". במסגרת האירוע העניקו הדיירים לכל אחד מהעובדים תעודת הוקרה ושי. מחווה מרגשת נוספת של הדיירים לקראת החג, הייתה תרומת המענק שקיבלו מביטוח לאומי אותו הם העבירו לטובת רכישת מחשבים לצעירים, שיד הוריהם אינה משגת.

בשבוע שעבר השיקה חני בוזגלו, האמא של הבוזגלוס, את פתיחת תערוכת הציורים שלה במלון הסוויטות "איילנד" בנתניה, וכל משפחת בוזגלו באים לפרגן לה כולל אסי שהיה אז לפני גמר ההישרדות. שרון סיידא מנכ"לית המלון מארחת את התערוכה במלון שמשקיף עם נוף לים, וכיבדה את האורחים בארוחת שף יוקרתית ומגוון קינוחים מרהיבים ופינוקים. נכחו ובאו לפרגן: יעקב וחני בוזגלו, אסי בוזגלו ואשתו עדי בהרכב משפחתי עם הילדים, מאור ומירן בוזגלו, אוהד בוזגלו עם בת הזוג אלכסה, נאוה בוקר, מירב ישראל, יוגב אלקיים ועוד. מימין לשמאל: אסי בוזגלו, חני בוזגלו, שרון סיידא מנכ"לית מלון איילנד נתניה ויעקב בוזגלו.

השבוע הגיעה מורן אטיאס לקניון הדר בירושלים, להרתם למהלך שהובילה: אריזות מזון חגיגיות למען 1,000 משפחות נזקקות בירושלים. מורן ניצלה את הזמן גם לקניות לחג, דקה לפני הסגר.

חטיבת משאבי אנוש של ישראכרט קיימה לראשונה אירוע עובדים דיגיטלי לכלל העובדים שלה. האירוע התנהל כמשדר חדשות וצולם לייב באולפן חיצוני, כשכל העובדים נמצאים בזום (למעלה מ- 1200 עובדים). את האירוע הנחה ליאור סושרד שגם הפעיל את העובדים בזום, כשהוא מצליח להפתיע את כולם לאורך כל המשדר. באירוע קיימו ראיון עם המנכ"ל רון וקסלר שסיפר על השינוי הגדול שעשתה ישראכרט במהלך הקורונה. בנוסף, המשנה למנכ"ל אורי אלון סקר את כל השירותים הדיגיטליים החדשניים של ישראכרט ביניהם ה- ANYPAY . בתמונה מימין: ליאור סושרד, אייל דשא יו"ר ישראכרט ורון וקסלר מנכ"ל ישראכרט.

השבוע אושרה מכירת רשת ההלבשה התחתונה לנשים בוניטה דה מאס, לקבוצת נעמן שבשליטת איש העסקים מוטי בן משה, תמורת כ-2.4  מיליון ₪. מנכ"ל נעמן גרופ דודי כהן ציין כי ההחלטה לרכוש את הרשת התקבלה, לאחר שמחקרים הוכיחו שמדובר במותג חזק של הלבשה תחתונה לנשים ונערות, באיכות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים, אשר זוכה להעדפה מובהקת בקרב קהל גדול של לקוחות. החברה התחייבה להפעיל לפחות 26 מתוך 35 סניפי הרשת. רכישת בוניטה דה מאס מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות של נעמן גרופ, מהמובילות את עולם אופנת הבית, עם המותג ורדינון ואת עולם כלי המטבח והאירוח עם המותג נעמן. לפני כחודש רכשה נעמן גרופ את השליטה ברשת הום סטייל, שהיא היבואנית והסיטונאית הגדולה בארץ לכלי מיטה ווילונות ובעלת רשת חנויות לממכר טקסטיל לבית. בתמונה: דודי כהן מנכ"ל נעמן גרופ.

דריה מוסרי הבת של כוכב הילדים הנצחי טל מוסרי, הולכת בעקבות אביה ועושה את צעדיה הראשונים באור הזרקורים. דריה בת ה 8 ואביה טל מוסרי מצטלמים יחד לראשונה לקמפיין משותף למותג ליסטרין, המשיק שטיפת פה לילדים בטעם פירות יער. הקמפיין, שמטרתו לעודד הקניית הרגלי בריאות והיגיינת פה בקרב ילדים, צולם בסגנון טיק טוק וכולנו נוכל לראות אם כישרון השירה והריקוד אכן עובר במשפחה.

תרבות בימי קורונה: בסגר הזה תהיה תרבות, כי פסטיבל TEL AVIV DANCE 2020 של מרכז סוזן דלל ממשיך, וכך גם במהלך הסגר, תוכלו להמשיך ולצפות בבכורות המרהיבות שהועלו במסגרת הפסטיבל. הפסטיבל שעלה ב-8.9.2020 יהיה נגיש לציבור גם בסגר, וניתן יהיה לצפות ב-9 הבכורות שהועלו במסגרתו, וזאת עד לתאריך ה-26.9.2020. למי שלא הספיק לצפות בהופעות הפסטיבל עד עתה, ניתנת כעת הזדמנות נוספת לקחת חלק בחוויה, וליהנות מבכורות מאת כוריאוגרפים ישראלים מובילים כמו אורלי פורטל, להקת שאדן למחול, רנה שינפלד, עדי בוטרוס, רועי אסף, שלומית פונדמינסקי, אנאבל דביר, אנסמבל מחול קייזר אנטונינו ואלה רוטשילד. מחיר כרטיס: 20 ש"ח למופע, ואילו כרטיס משולב לכל 9 המופעים יעלה של 99 ₪. הפסטיבל אשר מאז ומתמיד היה מוקד עליה לריקוד לשוחרי המחול, ונחשב לאחד מהמובילים בעולם בתחומו, הרי בימים אלה שבהם התעשייה מושבתת, הוא מעניק הזדמנות לפרנסה ליוצרים, לרקדנים, למוסיקאים, לעובדי במה, לתאורנים ועוד. לרכישת כרטיסים ולצפייה במופעים באתר: telavivdance.suzannedellal.org.il. בתמונה: מתוך מופע "פיגולים" של אלה רוטשילד.

המותג לי קופר צילם השבוע את הזמר איתי לוי לקמפיין חורף 2021, בתקציב של 1 מיליון ₪. הקמפיין יכלול גיוס תרומות לעמותת גדולים מהחיים, וחלק מההכנסות יתרמו בסניפים למען  פעילות העמותה. לצד לוי הצטלמו "הרצות למיליון" ירדן ויזל ונטע ברזני.

לקראת חגי תשרי משיקים יקבי כרמל את SELECTED sparkling Moscato designer edition, יין לבן במהדורה מוגבלת של 30,000 בקבוקים, בעיצובו של ינאי פרישר גוטמן, מעצב פנים ומוביל דעת קהל. לקראת ההפצה המרגשת נפגש פרישר גוטמן בסטודיו לעיצוב עם רן אסא מנהל השיווק של יקבי כרמל, כדי לצפות בתוויות הראשונות המוטבעות על הבקבוקים, לטעום מהיין ולהרים כוסית "לחיים".

הכפר השיקומי "נחלת ערן-עלה נגב" הינו מיזם הנותן מענה לילדים ובוגרים עם מוגבלות במסגרת בית לחיים. בכפר פועל מרכז תעסוקה טיפולי, ובמגוון הסדנאות שבו מיוצרות מתנות אומנותיות בחימר ומשי. את היצירות המיוחדות פרי עבודתם של הדיירים, ניתן לרכוש דרך אתר עלה. הפעילות מתקיימת בהובלת היו״ר אלוף (במיל׳) דורון אלמוג והמנכ״ל אבי וורצמן. בתמונה: דורון אלמוג ואבי שוורצמן.

קבוצת אמסלם תיירות ונופש חונכת את מחלקת איחוד האמירויות, אשר הקימה בשבועות האחרונים ועושה היסטוריה, כי השבוע כבר נחת בדובאי בטיסה ישירה מתל-אביב, מטוס פרטי שחכרה אמסלם להטסת משלחת מכובדת של אנשי עסקים ישראלים בכירים לאיחוד האמירויות. המטוס מסוג בואינג 737-500 מחודש, שהוטס השבוע במיוחד מלונדון לארץ לטובת המשימה, משמש בדרך כלל להטסת קבוצות ספורט ונבחרות כדורגל מהשורה הראשונה באירופה. בקבוצת אמסלם מדווחים כי הם מספקים מענה רחב לאיחוד האמירויות, וניתן להזמין נסיעות בכל קונסטלציה אפשרית, החל מלקוחות פרטיים, נסיעות עסקים, נסיעות משפחתיות, מטוסים מסחריים, פרטיים ועוד.

רגע לפני שהכל נסגר, הספיקה חברת ארונות ריביירה להרים כוסית לשנה החדשה, לצידם של עשרות מעצבי/ות פנים מובילים בתחום, והופעה חגיגית ואינטימית של הזמר אמיר דדון. האירוע בהפקתה של מנהלת קשרי האדריכלים מיכל נוף, לצידה של עדי צור וטל וולסקי מעצבת הבית של הרשת, התקיים במתחם ה-"פנתרה"ב ת"א בנוכחות כ-50 מעצבים, ביניהם: דניאל חסון, סיסי זיו, דורית ויינברן, אושיר אסבן, ליאורה ניב פרומצ'נקו, איריס אבנרי דביר ועוד. בתמונה: בתמונה מימין: ליאת רהב, טל וולנסקי, עדי צור, ארי ארבל, מיכל נוף, אושיר אסבן ואורי סגרה.

מעל 60 מעובדי מפעל הולנדיה בשדרות נמצאים בבידוד קורונה ובני נוער מחליפים אותם בעבודה היומיומית. אבי ברססט מנכ"ל החברה: "אני קורא לכל מי שיכול לסייע, להפנות אלי מחפשי עבודה. אנו זקוקים לעשרות עובדים, שבאמת רוצים לעבוד, ולא נתלים בדמי אבטלה. בהיעדר עובדים זמינים, המעדיפים להמשיך ולקבל דמי אבטלה, בחרנו להעסיק בני נוער מבתי הספר התיכוניים בעיר, אשר בכל מקרה לא לומדים בימים אלו. זהו מצב לא שגרתי לראות בין כותלי המפעל עשרות בני נוער, הנרתמים לעבודה המשותפת".

בסיור שערך מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, אריאל משעל יחד עם ראש המועצה האזורית עמק הירדן עידן גרינבאום, נחנכו פרויקטים שונים שהוקמו על ידי המשרד בעמק הירדן, וביניהם גם הספרייה האזורית החדשה שהוקמה בבית גבריאל על שטח של 150 מ"ר. הספרייה החדשה מאפשרת הנגשה של פעילות תרבותית לכ- 15,000 תושבי המועצה האזורית, החל משעות סיפור, הצגות מפגשים וסדנאות עם סופרים כגון רוני קובן, מאיר שליו ועוד. שירותי הספרייה ניתנים ללא עלות, והאירועים המיוחדים מתקיימים בעלות סמלית. בצילום מימין: ראש המועצה עידן גרינבאום ומנכ"ל המשרד אריאל משעל.

בנק הפועלים חילק 750 מארזי מזון לחגים לניצולי שואה, קשישים ומשפחות במצוקה באזור יפו ודרום ת"א ולעמותות ברחבי הארץ. השתתפו בחלוקה: רונית מאירי מנהלת אגף השינוי הארגוני בחטיבת משאבי אנוש, רוני גרפונקל יו״ר ארגון העובדים, נעמה הלוי פאר מנהלת המרכז לבנקאות חברתית וחברי הנהלת הבנק, יחד עם מתנדבים מעובדי הבנק. במסגרת המהלכים לסיוע לנפגעי המשבר, הנהלת הבנק והעובדים נרתמו למאמץ הגיוס הכספי, ואספו עד כה תרומות בסך 120 אלף ₪. בתמונה מימין לשמאל: עופר סמו, רונית מאירי, נעמה הלוי פאר ורוני גרפונקל.

תגובות

להשאיר תגובה