הטריבונה – חדשות עסקיות

רשת "יוחננוף" סופרשוק לכולם, עלתה עם קמפיין ראשון "הדרך של יוחננוף" בכיכובו של איציק כהן כפרזנטור. הקמפיין בהובלת משרד הפרסום בורודה-קפלן מקבוצת אדלר חומסקי משולב בכלי המדיה השונים בעלות המוערכת במיליוני ש"ח. ברזומה של השחקן איציק כהן מגוון רחב של פרוייקטים נחשבים בתיאטרון, טלווזיה וקולנוע. בין הפרוייקטים שבהם כיכב: פאודה, סיפור גדול, ישמח חתני, סלאח שבתי וקזבלן בתיאטרון הקאמרי. בנוסף הוא ידוע ביכולות הקולינאריות שלו, ובעבר השתתף בתוכנית מאסטר שף v.i.p ואף הנחה מס' תוכניות בישול בקשת. איתן יוחננוף, מנכ"ל ובעלים רשת יוחננוף בירך על הבחירה באיציק כהן כפרזנטור.

יו"ר ועדת הקורונה, ח"כ יפעת שאשא ביטון הגיעה להולמס פלייס בגבעת שמואל, לראות במו עיניה עד כמה שומרים אצלם על אימון בבטחה. ח"כ שאשא ביטון התרשמה מהדרך בה מפרידים בין המכשירים, שומרים על סביבת אימון נקייה ועל כל הנחיות התו הסגול. על הדרך, היא גם פגשה את חברי המועדון ששיתפו אותה, עד כמה חשוב המאבק להשאיר את מועדוני הכושר פתוחים, ועד כמה הספורט חיוני לשמירה על בריאותם ואיכות חייהם.

נועה קירל חתמה על שיתוף פעולה במסגרתו תעצב קולקציית קפסולה למותג המשקפיים UNIC שבסיסו בברצלונה. הקולקציה תושק בחודש מרץ 2021 ובישראל תשווק בלעדית ברשת סופר-פארם. סנונית ראשונה לשיתוף הפעולה תוצג ביום שבת הקרוב, כאשר קירל תגיע להשקה של הסדרה ״כפולה״, כשהיא מרכיבה דגם משקפי ראייה של UNIC, אשר מסמן את הכיוון של הקולקציה שלה.

השחקנית איילת זורר הוטסה במיוחד מ- L.A. להוביל קמפיין חדש למותג היוקרה BMW. זורר הצטלמה לפרסומת חדשה לדגמי הפלאג אין היבריד החדשים של המותג BMW X1 ו- .BMW X3. הצילומים, שרובם היו בשעות הלילה, כללו נהיגה של הכוכבת ההוליוודית בכבישי הארץ. היא סיפרה שגם בארה"ב היא נוהגת בדגמי פלאג אין היבריד, שהינם ידידותיים לסביבה ומתאימים לאג'נדה שלה בכלל. בתמונה מימין: יוגב וייס מנהל שיווק דלק מוטורס, איילת זורר, אלון גולדמן מנהל השיווק של מותג BMW בדלק מוטורס.

במסגרת ביקורו הראשון של שר ההתיישבות צחי הנגבי במוקדי הפעילות של השירות הלאומי-אזרחי, הגיע השר גם לבית איזי שפירא ברעננה, ארגון הפועל לסייע לאנשים עם מוגבלות, שם נפגש עם מנכ״ל הרשות לשירות לאומי-אזרחי ראובן פנסקי, ירון לוץ מנכ"ל האגודה להתנדבות, עמיר לרנר מנכ"ל בית איזי שפירא, צוות ההנהלה ובנות השירות המתנדבות במקום. בתמונה מימין לשמאל: ראובן פנסקי, צחי הנגבי, יואב קריים, ירון לוץ, לילי לוינטון, וסשה וייס-טראמפ.

בית הדיור המוגן 'עד 120' בתל אביב חגג השבוע עשור להקמתו, ובמסגרת החגיגות הזמין את השחקן והבדרן מוני מושונוב, להופעה בפני דיירי הבית. מושונוב נענה להזמנה, והתרגש מאד לאחר חצי שנה בה לא הופיע כלל. בעלייתו לבמה אמר מושונוב, כי הוא שמח לראות את בני הגיל השלישי שמחים ובריאים, חוגגים בקפסולות ומוגנים עם מסיכות.

בשל המצב הכלכלי הקשה אליו נקלעו מאות אלפי משפחות ושבוע לפני חזרה ללימודים, תתרום חברת האופנה רנואר פריטי לבוש בשווי כ-5 מיליון שקלים, יחד עם לקוחותיה באמצעות עמותת פתחון לב. הרשת אשר מונה למעלה מ-200 סניפים בפריסה ארצית, יוצאת במבצע בו היא תתרום פריט על כל קנייה בחנויות הרשת ובאתר המקוון, בין התאריכים 23.08-29.08 כשההערכה היא שייתרמו במהלך השבוע עשרות אלפי פריטים. הפרויקט יקודם בקמפיין טלוויזיה ודיגיטל בהובלתם של הפרזנטורים: דניאל ליטמן, עדן פינס, גפן ברקאי, עומר נודלמן, ברק שמיר ויעל שלביה. סרג' דרעי מנכ"ל חברת רנואר: "פנינו לארגון פתחון לב, שיעזור לנו להגיע לבתים הנכונים הצריכים סיוע בתקופה לא קלה זו".

מיכאל אילוז מנכ"ל חב' "טבע נאות" מהמובילות בתחום ייצור ושיווק נעלי נוחות, נוכח בצילומי קטלוג קולקציית "טבע נאות" לסתיו חורץ 2020/21 שנערכו בשיתוף פעולה עם מפיק האופנה מוטי רייף. קולקציית "טבע נאות" החדשה כוללת כ- 100 דגמים חדשים שבעיצובם וביצורם השקיע החברה כ-1.5 מיליון ₪. השקת הקטלוג והקולקציה החדשה יתבצעו בו זמנית בישראל ובעוד 10 מדינות בעולם ביניהן ארה"ב, אנגליה, צרפת, קנדה, יפן, אוסטרליה ועוד.

הדר ברייר כוכבת התכנית ״חתונה ממבט ראשון״ (הדר ודניס), הצטרפה לצילומי קמפיין סתיו חורף של חברת האופנה "קרייזי ליין" לצד הפרזנטורית מארינה מקסימיליאן בלומין. עופרה שביט לוין סמנכ"לית השיווק של קרייזי ליין ומבעלי החברה, הגיעה לסט לברך את הדר על הצטרפותה לקמפיין.

הקורונה הביאה גם את אסף דקל הבן של ציפי שביט, לעשות עליה מקוסטה ריקה, ובשישי הוא הצליח לכנס את המשפחה בהרכב מלא לחגוג לבנו רז יום הולדת 12, במקום הכי קריר בארץ: בהיכל הקרח בחולון. הגיעו גם האחות תמרי והילדים, הסבתא ציפי שביט עם אבישי בעלה. השניים זרמו עם הנכדים ועלו אף הם על משטח הקרח. ציפי גם השיקה השבוע בפורמט דיגיטלי את האוסף של התוכנית הידועה שלה לילדים "ציפיטפוט".

שמחה גואטה מתגייסת לטובת המיזם ההתנדבותי "מתוק לנשמה", הקורא להמונים לאפות עוגה ולהעניק אותה לקשישים עריריים, ולאנשים בודדים. השבוע הצטלמה הפיינליסטית מ"הישרדות" לטובת המיזם לראש השנה, שייערך לראשונה יחד עם חברת שטראוס אשר תרמה 450 ערכות אפייה לעוגות. במקביל יעלה קמפיין משפיענים בהובלת חברת לידרס, אשר יעודדו אף הם את הקהל הרחב לצאת להתנדבות במסגרת המיזם.

אחרי שהניו יורק טיימס קבע כי קיסריה נמנית בין 10 אתרי התיירות שחייבים לבקר בהם בשנת 2020, הגיעו השבוע 11 שגרירים ודיפלומטים בכירים, לביקור במרכז המבקרים החדשני של נמל קיסריה ובמועדון הגולף הבינלאומי, שהקימה קרן אדמונד דה רוטשילד ביישוב. מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה, ליאור פריטי, סמנכ"ל פיתוח מסחר ותיירות, וורד שריג, מנהלת נמל קיסריה, הדריכו את הדיפלומטים שהגיעו מקנדה, סרי לנקה, אוסטריה, אוקראינה, קולומביה, תאילנד, פנמה והונדורס והציגו בפניהם שלל תגליות וממצאים ארכיאולוגים שנחשפו בקמרונות הנמל. בצאתם מהנמל קיבלו השגרירים למזכרת את הספר "פרויקט קיסריה 2015-2019", ואת הביקור סיימו על מדשאות מועדון הגולף של קיסריה.

דייסון קיימה השבוע אירוע השקה חגיגי למחליק השיער Dyson CorraleTM. ברוח התקופה ההשקה התקיימה דיגטלית בהנחיית יעל גולדמן, שנבחרה להוביל את השקת המוצר בישראל ולצידה מעצב השיער ושגריר השיער של דייסון בישראל פיל בן חמו. למעלה מ-100 משתתפים ובהם אנשי תקשורת ומדיה, מעצבי שיער, סטייליסטים ואושיות אופנה ורשת, לקחו חלק פעיל בהשקה אשר שילבה מידע טכנולוגי והדגמת אפשרויות עיצוב לסוגי שיער שונים. בתמונה: (מימין לשמאל): מורן באום מנהלת השיווק של דייסון, מעצב השיער פיל בן חמו, ניר הנדלר סמנכ"ל סחר ושיווק של דייסון, יעל גולדמן ואריק כהן מנכ"ל ב.נ.ז.כ סחר היבואן הרשמי של דייסון בישראל.

השבוע נערכה ההקרנה החגיגית לסרט בחוץ – OUTSIDE – 外 מאת ענבל פינטו ואתגר קרת, בחסות ובעידוד FACTORY54. ההקרנה נערכה במרחב החברתי, בכיכר אתרים תל אביב. הסרט חושף את שיתוף הפעולה הראשון בין הכוריאוגרפית ענבל פינטו והסופר אתגר קרת, שיצרו ביחד סרט video Dance בחוץ", המבוסס על סיפור קצר שכתב קרת בתקופת סגר הקורונה. בין המוזמנים שנכחו בהקרנת הסרט: יפעת ורוני אירני, אתגר קרת, ענבל פינטו, ריבי אירני, גילי אירני, תומר אירני, דור אירני, שירה גפן, שני פרידן ואביב גפן, צח גרניט, איריס ותום נשר, אריק קנלר, איתי מאוטנר, הילה אלפרט, תמר דרזנר, יובל שרף ושלומי שבן, ערן צור ועוד. מימין: רוני אירני אתגר קרת וענבל פינטו.

גם הגברים של שמיר אופטיקה בקיבוץ שמיר בגליל העליון, הזדהו ונרתמו להפגנות הארציות נגד אונס נשים. חברי הצוות הצטרפו להרצאות של פרופ' דפנה הקר ויותם קונסטנטיני, המשודרות מטעם שדולת הנשים, ובהמשך יצרו והניפו כרזות מתוך הזדהות.

ספיר נרקיס רעייתו של הזמר ליאור נרקיס, נבחרה לשמש כפרזנטורית רשת נעלי SCOOP. נרקיס תחליף את הדוגמנית דניאל גרינברג רעייתו של אייל גולן, הנמצאת בחודשי הריון מתקדמים ושימשה בשנתיים האחרונות כפרזנטורית המותג SCOOP. זהו הקמפיין הראשון של ספיר, שיעלה בחודש ספטמבר 2020, לרגל השקת קולקציית סתיו-חורף 2020/21, בהשקעה של 1.5 מיליון ₪.

רשת האופנה לי קופר בחרה זו העונה הרביעית, את הזמר איתי לוי כפרזנטור המותג. במסגרת זו יככב בקמפיין סתיו-חורף 2020/21. לצדו של לוי, ימשיכו לעונה נוספת מנחת הטלויזיה והדוגמנית ירדן ויזל ואושיית הרשת וכוכבת הטלויזיה נטע ברזני, המחזיקות בחשבון אינסטגרם עם מאות אלפי עוקבים והמככבות בתוכניות טלוויזיה שונות. הקמפיין החדש של לי קופר יעלה בסוף חודש ספטמבר, בתקציב של כ – 2 מיליון ₪ ויחשוף את קולקציות החורף לנשים וגברים, וכן את קולקציות החגים.

בזמן קורונה, כשנמצאים יותר בבית ופחות מבלים, הבית מלא בילדים וקשה למצוא זמן לאינטימיות, זהו בדיוק הזמן למופע סטנד אפ, שילמד אתכם איך לשמור על האינטימיות והניצוץ. "המופע של ד"ר צחי בן ציון" ייערך לראשונה בזום, ויביא לכם ישירות הביתה תכנים אקטואליים הקשורים לזוגיות בתקופה לא קלה זו. ד"ר יצחק (צחי) בן ציון, רופא, פסיכיאטר וסקסולוג, משמש כפסיכיאטר הראשי של מחוז דרום של שירותי בריאות כללית וכמנהל המרפאה לבריאות מינית במרכז הרפואי האוניברסיטאי "סורוקה" לנגב. בעבר כיהן כסגן-מנהל המרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה וכפסיכיאטר הראשי של קופת חולים לאומית. מתנדב ב'איחוד הצלה'. בשנים 2014-15 והשנה ב-2020 נבחר בן ציון לאחד ממאה הרופאים הטובים בישראל מטעם מגזין 'פורבס'. המופע יערך בזום בתאריך 8.9.20 ב 21:00.

קסטרו, בית האופנה מהמובילים בישראל, משיק בימים אלה את אתר האינטרנט המחודש של המותג www.castro.com. אתר קסטרו היה הראשון מבין מותגי האופנה הישראלים להשקת אתר מכירתי, וכיום עם שדרוגו והשקתו המחודשת, הוא הראשון והיחיד להציג את הדור הבא של חווית הקניה ברשת: תשלום באפליקציית bit של בנק הפועלים. האתר המחודש של קסטרו עוצב ופותח בטכנולוגיות החדשניות ביותר, ומעמיד את קסטרו בשורה הראשונה עם אתרי האופנה המובילים בעולם, בהשקעה כוללת של כ 2 מיליון ₪. הקמפיין להובלת המהלך באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, יעלה בימים אלה בטלוויזיה וברשת, אותו יוביל השחקן והמוסיקאי היוצר יהונתן מרגי הפרזנטור של קסטרו, אליו הצטרפה לקמפיין זה דוגמנית העל דורית רבילס.

לאור העלייה בביקוש לטיפולים משלימים להפחתת לחץ וחרדות בעקבות משבר הקורונה, "מדיקל קר" המרכז לרפואה אינטגרטיבית בשיטת InHeal, מרחיב את הפעילות ומשיק סל מוצרים חדש הכולל מגוון תוכניות טיפול אישיות לקהל רחב וסדנאות להפחתת שחיקה ולחצים לחברות וארגונים. הטיפולים כוללים בין היתר: יוגה ומדיטציה, דיקור סיני ויפני, רפלקסולוגיה, פסיכותרפיה, מפגש עם תזונאי ועוד. שיטת InHeal הינה שיטה ייחודית בארץ ובעולם, המיושמת בבלעדיות במרכז לרפואה אינטגרטיבית מדיקל קר, ופותחה ע"י צוות המומחים הבינלאומיים לרפואה אינטגרטיבית המלווה אותם. בתמונה: נילי צור מנכ"לית קבוצת סינופסיס ומבעלי מדיקל קר.

דין מרושניקוב, דניאל ליטמן ושירה נאור כוכבי תאג"ד הגיעו השבוע להפתיע את איתי מילר בן 15 שהינו חולה סרטן. איתי חלם תמיד על אח גדול, ובחודש האחרון הוצמד לו מטעם עמותת "גדולים מהחיים" גם חונך, זיו בכר התומך ודואג לאיתי כמו אח גדול. זיו החליט להפתיע את איתי, ולהגשים לו חלום נוסף: לפגוש את כוכבי סדרת תאג"ד אותם הוא אוהב. הכוכבים הגיעו לביתו של איתי בגני תקווה, והצליחו להשאיר אותו פעור פה לנוכח ההפתעה המרגשת.

מנהלי חברת רב בריח לא נשארו אדישים למשבר שפקד את עולם התרבות, והחליטו לתרום את שובר מתנת החג שקיבלו, לצוות עובדי הבימה שספגו פגיעה כלכלית בשל הקורונה. השבוע הגיעו למשרדי התיאטרון הלאומי נציגים בכירים מקבוצת רב בריח: המנכ"ל עידן זו-ארץ, סמנכ"ל הכספים אסף אבן-חיים, מנהלת איכות ותהליכים מרינה נטפוב ובר דונרשטיין מצוות השיווק כדי למסור את מעטפות המתנה, ונפגשו עם מנכ"ל הבימה נועם סמל, המנהל האמנותי משה קפטן והשחקן יעקב זדה דניאל ( פאודה) שאספו את המתנות עבור 70 אנשי צוות. בתמונה (מימין לשמאל): נועם סמל, בר דונרשטיין, יעקב זדה דניאל ועידן זו-ארץ.

השבוע נערך אירוע השקת מגזין ISSUE #4 בטי האוס ברחוב אבן גבירול בתל אביב, בהפקתו של משה אברמוב. לאירוע אשר נערך בחסות מותג הכפכפים הברזילאי HAVAIANAS, הגיעו סלבס ואנשי התעשייה וביניהם משה אסא מנהל רשת HAVAIANAS, איש העסקים ומפיק אירועי האופנה מוטי רייף יחד עם בן זוגו סימור לוזון והדוגמנית ומנחת הטלוויזיה גלית גוטמן ובנותיה שירה ואמה, בעקבות הבחירה באמה לככב בשער הגיליון. בתמונה: משה אסא מנהל רשת HAVAIANAS וגלית גוטמן.

אירוע חגיגי נערך השבוע בגלריית האומנים בקניון עופר רמת אביב, לרגל פתיחת תערוכה קבוצתית חדשה בשם "מסיבת חיות". במסגרת זו חשפו כ – 15 ציירים, צלמים ופסלים את יצירותיהם המתייחסות לנושא העוסק בבעלי חיים ואקולוגיה בימי הקורונה, תוך מיקוד המבט בהרמוניה שנוצרה בעולם בחודשים האחרונים בינינו, בני האדם ליקום.

במסגרת מהלך נרחב, בהיקף של כ-100 מיליון ₪, מוקם בימים אלה בבני ברק מגרש כדור משולב (מיני פיץ') בשטח של 450 מ"ר, על ידי המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל. המגרש מיועד למשחקי כדורגל, כדורסל וכדורעף ומותאם לילדים מגיל 6, לבני נוער ולמבוגרים והכניסה אליו היא ללא עלות, וזאת במטרה לאפשר לתושבים ליהנות מפעילות פנאי ממש ליד הבית. כיום מוקמים בפריפריה מאות מתקנים לשעות הפנאי, ביניהם גני משחקים מתקדמים, גני משחקים מוסיקליים ורשת של משחקיות מסובסדות בשם "הַמִּשְׁחֲקֶיהָ", וזאת במטרה לאפשר לתושבים ליהנות מפעילות פנאי ממש ליד הבית. בתמונה: אריאל משעל, מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל.

קובי אייזנר מונה למנהל חטיבת הסחר ושרשרת האספקה בקבוצת עוף טוב. אייזנר הינו בעל תואר ראשון (B.Sc) בהנדסת תעשייה וניהול מטעם הטכניון ובעל תואר שני (MBA) במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת בר-אילן. לזכותו עומד ניסיון של למעלה מ-25 שנה בתפקידי ניהול, בין היתר בתפקיד סמנכ"ל המכירות וחבר הנהלת תנובה, לרבות בתפקיד יו"ר דירקטוריון תנובה ארה"ב, מנכ"ל פרוטרום מזון ישראל, מנכ"ל אלקטרה סחר ועוד.

דני אמיר יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל ויוסי פתאל, מנכ"ל הלשכה נפרדו לאחרונה משר התיירות היוצא, יו"ר הכנסת חבר הכנסת יריב לוין, והודו לו על השירות וההישגים הרבים כשר התיירות, בין השנים 2015-2020. אמיר ופתאל יחד עם כל חברי הנהלת לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, הגיעו ללשכת יושב ראש הכנסת, להעניק אישית לחבר הכנסת יריב לוין מכתב תודה והוקרה על השירות שעשה לענף התיירות, ההישגים הרבים שהשיג במהלך כהונתו כשר ותמונה כשי צנוע עם הקדשה אישית. בתמונה (מימין לשמאל): דני אמיר יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, יו"ר הכנסת חבר הכנסת יריב לוין ויוסי פתאל מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל.

יוזמה חדשה של חברת האלקטרוניקה העולמית ניסטק ו-UPS בישראל תעניק פתרון ייחודי לילדים הנמצאים בבידוד עקב הקורונה. תקופת הבידוד יכולה להיות מלווה בחוויות רגשיות שליליות, בעיקר כאשר מדובר בילדים. UPS בישראל בשיתוף ניסטק החליטו להירתם ולהעביר עשרות ערכות אלקטרוניקה ייעודיות עד הבית. הערכות אשר כוללות בתי מנורה, נורות, מנוע, זמזם, מפסקים, מוליכים, סוללות ועוד, יאפשרו לילדים הנמצאים בבידוד תעסוקה יצירתית משותפת עם הוריהם.

תגובות

להשאיר תגובה