מי אירח את כוכבי מכבי תל אביב, איפה בילה ננסי ברנדס אחרי היציאה מבית החולים, ולמי תרמה ריטה מופע, הטריבונה, חדשות בעסקים.

הנהלת "בית חם" ברשותו של אריה מונק מנכ"ל העמותה, סיירו במרכז הרפואי "הדסה", במטרה ללמוד על אפיון הטיפול הנפשי הניתן לבני המגזר החרדי. פרופ' עומר בונה, מנהל המחלקה הפסיכיאטרית "בהדסה" סקר את פעילות המחלקה, הנחשבת לאחת המחלקות המובילות בתחום טיפול הנפש בישראל ואת שיתוף הפעולה ההדוק עם המגזר החרדי.רשמנו.

קבוצת הפועל ת"א בכדורגל התארחה במלון "חוויה" בנצרת לקראת המשחק מול קבוצת נצרת. שף המלון הקפיד להכין עבור השחקנים תפריט מיוחד שכנראה גם סייע בניצחון הקבוצה. שחקני הקבוצה אכלו חזה עוף צרוב עם בצל, גולש הונגרי, קבב עגל עם צנוברים, פסטה ברוטב עגבניות ובזיליקום ודג נסיכת הנילוס+ ירקות. אלון וינטר מנכ"ל מלון "חוויה" שמח לפגוש את אלי גוטמן, המאמן החדש של קבוצת הפועל וציין לפניו: "שנים רבות אני מעריץ שלך ועוקב אחרי קריירת המאמן שלך ואני שמח סוף סוף לפגוש אותך אישית וללחוץ את ידך".

879b5faa-6618-4f67-b1ce-f77fd00ab14c

2,500 איש גדשו את היכל התרבות בתל אביב ביום רביעי האחרון, לרגל ערב התרמה למרכז למניעת סרטן שבבית חולים איכילוב. פרופ' נדיר ארבר מנהל המרכז, גייס להצלחת הערב את צמרת עולם הבידור, העסקים והבריאות בישראל וביניהם: פרופ' רוני גמזו, מנהל איכילוב, פרופ' אורן שיבולת מנהל יחידת הכבד, ד"ר עירית אביבי מנהלת המערך ההמטולוגי, הזמר רותם כהן ועוד. לאירוע הגיעו גם אנשי עסקים רבים ששילמו ממיטב כספם כדי לגייס כספים לרכישת ציוד רפואי והגדלת התשתיות במקום. נצפו: רון צוקרמן, אבי פילוסוף, לני רקאנטי, הפרסומאי רמי יהושע ועוד. את הערב הנחה יאיר ניצני ובחלק האמנותי הופעתו של אדיר מילר, אבי סינגולדה במופע "סינגולה וחברים", ריטה ושמעון בוסקילה שאף ביצע איתה שני דואטים. רגע לפני סיום המופע, עלה בהפתעה הבדרן ישראל קטורזה לבמה והעניק לנוכחים עוד עשרים דקות של הומור משובח.

9023488b-a09a-4a83-bdaf-d64fef075077

ארבעה חודשים תמימים היה האמן ננסי ברנדס מאושפז בבית החולים איכילוב, לאחר שחיידק טורף גרם לו לקריסת מערכות כמעט קטלנית, ממנה ניצל בדקה ה-90. השבוע הוא השתחרר סוף סוף לביתו, וחברו הטוב מזה כמט 30 שנה, איש העסקים מוטי סטרוקובסקי, שהינו גם הבעלים של מסעדת אבראג' בכיכר קדומים ביפו העתיקה, הזמין את ננסי עם אשתו צ'רסלה והילדים יונתן ואמה, לארוחת שבת חגיגית, ראשונה מחוץ לכותלי בית החולים. מנהל המסעדה אילן מזור והצוות דאגו לארח את המשפחה כיד המלך, וננסי כדרכו דאג להרים את המורל במסעדה, עם קטעים חדשים אותם כתב בבית החולים. אין ספק שהיה לו מספיק זמן לאסוף חומרים משעשעים ומקוריים לתוכנית החדשה שלו, עליה יתחיל לעבוד בקרוב.

0f5dbb7e-8b2e-41c8-8d34-8354c00b81b1לקראת יום ההתרמה השנתי הקרוב של עמותת אלו"ט למען ילדים אוטיסטים, הוצב בקניון הגדול בפתח תקווה קיר צביעה ענק, עליו ציירו אמנים אוטיסטים ציורים ברוח הטרנד של חוברות הצביעה. עובדי ומבקרי הקניון הוזמנו להשתתף בצביעת התמונות. בין המושחים בצבע נצפתה ליהיא לפיד, אם לבת אוטיסטית, שאמרה שהפרויקט מעצים את כל המשתתף בו. עוד ציירו: ניר ברקן, מנכ"ל הקניון, אלי דה בכר, מורן עירוני, מנהלת השיווק של הקניון, סמנכ"ל המכירות של אילנית צעצועים, שגם תרם לעמותה, ועובדי חברת אבטחת המידע סייברארק. קירות דומים יוצבו גם בקניוני גרנד בבאר שבע ובחיפה.

0df39b71-bcee-4733-ad22-75d6efa72975

חברת אופנת הגברים הישראלית,  "בגיר", חתמה על הסכם חסות בלעדי לביגוד הרשמי  של  חברי המשלחת הפראלימפית לריו 2016. בגיר מלבישה כ-100 חברי משלחת גברים ונשים, המייצגים את ישראל בענפי הספורט השונים, בדגמים  ייחודיים, שעוצבו במיוחד עבורם.זאת הפעם השנייה בה חברת בגיר מעניקה חסות  לוועד הפראלימפי.השבוע בכנס שהתקיים בדן אכדיה הרצליה ,התכנסו הצדדים למדידות והיערכות לקראת המשחקים הפראלימפיים אשר יערכו בספטמבר 2016 בריו דה ז'נרו. בכנס זה נכחו  חיים רייך מנכ"ל בגיר  ואבי לרמן מנכ"ל הועד הפראלימפי, אשר  הצטלמו עם ענבל פיזרו סגנית אלופת העולם בשחייה.

62d84266-9bb2-4675-b9d1-2c001c6bfb12

שלי אברהם מונתה לתפקיד מנהלת שיווק חטיבת מוצרי צריכה של תשלובת ד"ר פישר. אברהם, נשואה + 2, בעלת תואר ראשון ושני במנהל עסקים מהמכללה למנהל. בתפקידה הקודם כיהנה כמנהלת שיווק בקבוצת ויסוצקי וקודם לכך כיהנה כמשנה לסמנכ"ל השיווק של חברת מילקו, מחלבות טרה. במסגרת תפקידה כמנהלת שיווק בחטיבת מוצרי הצריכה של תשלובת ד"ר פישר תהיה אחראית אברהם בין השאר על פעילות החברה בתחומי תינוקות וילדים, הגנה משמש, טואלטיקה וקוסמטיקה.

df8d1d8a-3da2-48ea-9c1d-43c5e5688bb0

אושר אונקנינה מביניימינה (36) מהנדס תעשייה בשטראוס קפה, מביניימינה "הזוכה הגדול" בקטגוריית צלם השנה היוקרתית, בתחרות האוסקר הישראלי באינסטגרם. ביום חמישי האחרון התקיימה בפעם השלישית תחרות "האוסקר הישראלי"-  צילומי האינסטגרם הטובים ביותר לשנת 2015, בסלונה-ART BAR  ת"א. בחסות חברת "הרץ", ובהשתתפות של 300 מוזמנים. את האירוע הנחו האינסטגרמיות המובילות: ליטל רוזנשטיין ולוסי ויקנין

כמידי שנה, עורך חבר הנאמנים של עמותת "גדולים מהחיים" את ערב הגאלה השנתי למען ילדים חולי סרטן. ההכנסות מהערב הן לטובת הקרן למימון תרופות, ציוד רפואי וטיפולים שמחוץ לסל הבריאות עבור ילדים חולי סרטן. בשנת 2015 סייעה העמותה בסכום של כ-1,500,000 ש"ח למטרה זו. לקראת שנת 2016 העמותה מתכוונת להגדיל את הסכום באופן ניכר על מנת לסייע ליותר ויותר ילדים חולי סרטן. הקרן למימון תרופות נותנת מענה לחלל שנוצר בין הצרכים הרפואיים בפועל לבין המימון הציבורי שכיום לא מצליח לספק פתרונות הולמים. האירוע יתקיים בסימן  "בית ספר לשמחה" מקום בו התקווה והאופטימיות מנצחות את הקושי, בהופעה מיוחדת של  יהורם גאון קרן פלס ורוני דלומי, ובהשתתפות ילדי העמותה במופע מוזיקלי מרגש. ינחו בהתנדבות זו השנה השלישית, יעל בר זוהר וגיא זוארץ, מפיק האירוע "ברדוגו הפקות אירועים" ועל בימוי המופע תמי טיש. לערב הגאלה מוזמנים אנשי עסקים, אישי ציבור, מובילי דעת קהל, עובדי חברות ועוד. האורחים ייהנו מקוקטייל קבלת פנים חגיגי וארוחת ערב אקסקלוסיבית בהגשה.

מוצאי ט"ו בשבט, יום שני, 25/01  בשעה 20:00 באולמי האבניו (AVENUE) בקריית שדה התעופה. להזמנת כרטיסים  בטלפון: 03-6195977 או  במייל [email protected].

דומינגז הפקות בהנהלתם של עופר ולילך דומינגז הפיקו סוף שבוע של מוזיקה ויין במלון עין גדי. דודו בן ענת מנכ"ל המלון אירח הזמר קובי אוז יחד עם משפחתו וכל צוות מזמורי נבוכים/געגועי ובני משפחותיהם. אוז ציין כי הוא וצוות הלהקה הרגישו כמו ב"נופש חברה" ושמחו להיזכר כמה כיף להם יחד גם בלי קשר למוזיקה. עוד התארחו במלון העיתונאי והפובליציסט רון בן ישי שנתן סקירה מורחבת על המצב הביטחוני והזמרת מאיה אברהם שקיימה "קבלת שבת". בנוסף, אורחי המלון נהנו מהופעה אמיר דדון,  טיול לנחל דוד וסדנאות יין מקצועיות של יקב רמת הגולן.

עופר דומינגז, קובי אוז ודודו בן ענת- צילום דומינגז הפקות

169 הערות

להשאיר תגובה