כללי ברזל לבטיחות במרפסת

חוששים לפעמים שילדיכם יפלו מהמרפסת? חשוב שתהיו מודעים למספר כללי ברזל לבטיחות במרפסות.

כל בית צריך מרפסת כדי להתאוורר, ליהנות מחום השמש ומבריזה נעימה, לבלות לבד או בצוותא ולארח בה חברים ובני משפחה. הציבור הישראלי יודע להעריך את איכות החיים שהמרחב הפתוח מעניק ולכן מרפסת הפכה לסטנדרט בדירות חדשות. אולם מרפסת טומנת לא מעט סכנות של נפילה, במיוחד עבור ילדים קטנים. הימנעות מהן דורשת ליישם מספר כללי ברזל בסיסיים.

כללים עיקריים למניעת נפילה מגובה ממרפסות

בכדי למנוע נפילות ממרפסות חשוב ליישם את כללי הבטיחות הבאים:

  • גובה המעקה- אמנם התקן קובע שגובה מינימאלי למעקה מרפסת הינו מטר וחמישה ס"מ, אולם בפועל גובה זה אינו מספיק בטוח למניעת נפילה של ילדים. גובה מומלץ למעקה מרפסת מתחיל במטר ושלושים, שכן גובה נמוך מכך יאפשר לילדים קטנים להתלות, לעלות ולטפס על המעקה. במידה והמעקה נמוך מהנדרש ניתן להגביהו בבטחה באמצעות זכוכית טריפלקס.
  • אפשרות טיפוס- ודאו שמעקה המרפסת נטול אלמנטים אופקיים עליהם ילדים יכולים לטפס כסולם.
  • הזזת רהיטים וחפצים- הרחיקו ממעקה המרפסת כל רהיט או חפץ שהילד יכול לטפס עליו. כמו כן הוציאו מהמרפסת כל פריט שניתן לטפס עליו ושילד יכול לגררו אל המעקה.
  • יציאה למרפסת- בכל מקרה אל תתירו לילדים קטנים לצאת למרפסת ללא ליווי של מבוגר המשגיח עליהם.
  • נעילת מרפסת- אם אתם לא שוהים במרפסת דאגו לנעול את דלת הכניסה אליה.

מניעת נפילה ממקומות גבוהים

מלבד מרפסות, ילדים יכולים ליפול בבית וסביבתו גם ממקומות גבוהים אחרים, לרבות חלונות וחדרי מדרגות. לכן גם עבור מקומות אלו יש לנקוט באמצעי בטיחות נאותים. כך למשל, עבור חלונות הבית יש לוודא שאינם נפתחים יותר מעשרה ס"מ, או לחילופין יש להתקין בהם סורגים המאושרים על ידי מכון התקנים. הסורגים יכולים להיות שקופים כפי שמייצרת חברת אל סורג. בנוסף, יש למנוע משחק של ילדים על אדן החלון. אם יש לכם מדרגות בבית יש להתקין בחלל מעקה העומד בדרישות הבטיחות מבחינת גובה ואלמנטים אופקיים בולטים. בבית עם ילדים קטנים חשוב להתקין מחסום מדרגות ולוודא שהוא סגור.

פתרון הגבהה מומלץ למרפסות

אם אתם מחפשים פתרון הגבהה מומלץ למרפסות, שהינו גם בטוח וגם אסטטי, כדאי שתכירו את המוצרים המתקדמים והבטוחים של חברת אל סורג. מדובר במעקות שקופים מזכוכית טריפלקס רבודה. הגבהת המעקה אינה דורשת בתחזוקה ומעניקה מענה בטיחות חזק ועמיד. בנוסף החברה מספקת שירותי התקנה מקצועיים של באמצעות אלמנטים איכותיים מנירוסטה אל חלד, עם אחריות לחמש שנים. אל סורג גם מייצרת ומשווקת סורגים שקופים העומדים בדרישות תקן מחמירות ביותר, מונעים נפילה, פריצה ואף פגיעות הדף וטרור.

לעוד פרטים אודות כללי בטיחות במרפסות ומניעת נפילה מגובה, צרו קשר עם חברת אל סורג בטלפון 1-700-501-701.

 

תגובות

להשאיר תגובה