יריית תל אביב- יפו בשיתוף ארגוני העסקים והעצמאים בקמפיין למען העסקים הקמפיין הגדול בתולדות העיר קורא לתושבים לקנות תוצרת ישראלית בעסקים מקומיים

 עיריית תל אביב- יפו יוצאת בקמפיין הגדול בתולדותיה לעידוד רכישה מקומית כדי לסייע לעסקים בעיר בצל משבר הקורונה. הקמפיין יכלול פעולות רבות בכל פלטפורמות הפרסום העירוניות: סרטונים אשר יעודדו צריכה מקומית ברשתות החברתיות, שילוט חוצות נרחב ברחבי העיר הכולל מעל 500 שלטים, שיתוף פעולה עם העסקים וקידומם, עמוד עסקים ייעודי באתר העירייה, קמפיין לקידום מסעדות ובתי קפה דרך כרטיס התושב העירוני “דיגיתל” וכן צרופת ארנונה לקידום העסקים.

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו: “הצלת העסקים המקומיים היא משימת-על שכולם יכולים להשתתף בה. הנחיתי להפנות את כל משאבי הפרסום והשיווק העירוניים לטובת עידוד הצריכה המקומית כדי לסייע לכמה שיותר מהעסקים שלנו לצלוח את התקופה הקשה.

במסגרת הקמפיין של כרטיס התושב “דיגיתל”, אשר בו מחזיקים כ-230 אלף תושבי העיר, יפורסמו עסקי המסעדות בתי הקפה והברים בתחומי העיר תל אביב-יפו אשר יציעו שובר למכירה ב-100 ₪ למימוש בבית העסק בסכום של 130 ₪, באיסוף עצמי (T.A) או בישיבה במקום בעת פתיחת העסקים, ועל כלל תפריט בית העסק בימים א’-ד’ במהלך חודש יוני. מימוש ההטבה יתבצע בהצגת כרטיס דיגיתל בבית העסק.

שמות העסקים המשתתפים בהטבה: משייה, קיטשן מרקט, אונזה, מגרב, קנטה, רובי, ורנדה, אמש, דלידה, ויקי כריסטינה, לה רפובליקה, נולה, 6 במאי, אטלס בר, איז’ו ובבט, אילקה, אל וסינו, אקבר בר, ביר גארדן וביר גארדן בשרונה, ג’ניה, הולי בר, החוג הצפוני, וודו, זו זו, זוזא, לואי, ליאו בלומס, מנדלימוס, סימטא, ספוטניק, סר עבדול, צינה, קווין, רובינא, סרבסה, איטלקיה בתחנה, נלסון אביבים, הצפון הישן, טש וטשה, צ’צו שרונה מרקט, רום סרוויס, נאם, יאקימונו, ברטון קרפרי, לה רפובליקה, סנטרו, נולה, אוקינאווה ועוד

לפרטים נוספים ולקול קורא להצטרפות: https://bit.ly/2AtdcJJ

הסיוע לעסקים בעיר עומד במוקד המאמצים העירוניים בשבועות האחרונים. בין השאר, העירייה הייתה בין היוזמות והדוחפות למתן פטור לעסקים ל-3 חודשים, והיא משתתפת ביישום הפטור בעשרות מיליוני שקלים; גיבשה והגישה לממשלה מתווה לפתיחה מיידית של המסעדות ובתי הקפה תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות; העניקה פטור מאגרות עבור כסאות, שולחנות, היתרי לילה, פרגודים ושלטים; הציבה 1000 כסאות ושמשיות בכיכרות ורחבות מרכזיות כדי לעודד צריכת מזון בטייק-אוויי; והודיעה על הסבה של 11 מקטעי רחובות בעיר למדרחובים סגורים לתנועת כלי רכב, כדי לעודד את המסחר והפעילות הכלכלית בהם וכן התירה הרחבת שטח הצבת השולחנות והכיסאות גם על חשבון המרחב הציבורי.

הקמפיין נערך בשיתוף ארגוני העסקים והעצמאים בעיר:

  • אני שולמן
  • לה”ב
  • לשכת המסחר ת”א והמרכז
  • מסעדנים חזקים יחד
  • איגוד המסעדות והברים
  • התאחדות המלונות בישראל
  • איגוד הלילה
  • התאחדות המלאכה והתעשייה בישראל
  • אמ”י  – ארגון אמני ישראל
  • איגוד האמרגנים ומפיקי אמנויות הבמה בישראל
  • התאחדות בעלי האולמות, גני האירועים והקייטרינגים בישראל
  • שח”ם – ארגון שחקני המסך
  • התאחדות התעשיינים בישראל
  • לשכת עורכי הדין

*פרטים נוספים על סיוע לעסקים באתר העירוני- https://www.tel-aviv.gov.il/Pages/HomePage.aspx*

 

תגובות

להשאיר תגובה