אם אתם תל אביבים בטוח שמעתם את צמד המילים "ויקי ונלה" שמשויכות באופן טבעי לויקי מקריאניס  אקס דוגמנית ונלה גולדברג, אקס "היפה והחנון" שהפכו את המוזיקה לדבר הכי לוהט שראיתם בעיר. בראיון משותף הן מספרות על הקנאה, הפרגונים והעבודה המשותפת. 

"הכרתי את נלה לפני כמה שנים דיגמנו ביחד אבל לא ממש היינו חברות הייתי דוגמנית הארד קור כזו ונלה בדיוק יצאה מריאליטי עם כל ההילה של הכוכבים הצעירים מסביב לא ממש התחברתי אליה בהתחלה עד שיום אחד עשינו יומיים תצוגות של גוטקס ביחד ויצא לנו ממש לדבר כל הפסקה שתינו כוס יין וקשקשנו, אחרי חצי שנה בערך התחיל ערב במועדון הגימי הו ש"סלבס" מנגנות פעם בשבוע הזמינו את נלה לנגן ואותי שבוע אחריה לקחנו כמה שעורים לפני היה לנו סט מגניב אז החלטנו בזרימה של הרגע ללכת ללמוד יחד לתקלט ומשם הכל קרה, גם החברות ביננו" מספרת מקריאניס.

היה לכן רקע מוזיקלי כלשהו לפני כן?

ויקי: "אני באתי מבית מוסיקלי אמא שלי מורה למוסיקה אני חושבת שבכל בית רוסי יש זיקה לאומנית או לספורט כשהייתי קטנה אמא שלי הקפידה על זה שאשב כמה שעות ביום על הפסנתר אבל לא הייתי מוכשרת כמוה אז זה די עשה לי טראומה להרבה שנים בלגעת במוסיקה כי חשבתי שאני לא מספיק טובה.

נלה: "אני ניגנתי על פסנתר שנתיים .. אבל מאז שאני זוכרת. את עצמי הייתה לי אהבה גדולה למוסיקה"

הרבה אנשים גיחכו שהפכתן להיות צמד היום אחרי רזומה די מוצלח מה יש לכן להגיד להם?

ויקי:בהתחלה חשבו שאנחנו גימיק ויכול להיות שזה באמת התחיל ככה בכל זאת שתי בנות, דוגמניות, מוכרות , רוקדות ומשתוללות בעמדה זה די גימיקי ולאנשים קשה לקבל בחורה יפה שתהיה טובה בעוד משהו כי זה פשוט לא מסתדר להם בסטריאוטיפ, אבל האהבה למוסיקה זה מה שהוביל אותנו באמת עבדנו קשה בשביל זה.

נלה: "צוחק מי שצוחק אחרון. אני חושבת שעד היום חלק תופסים אותנו כגימיק .אני לא מתרגשת מזה, תמיד תהיה לאנשים צרות עין . אני מאחלת לאנשים האלה שיבואו להופעה , בטוחה שתשתנה דעתם ואם לא אז שימשיכו לחשוב כך … אבל שלא יהיו צבועים אליי ברחוב "

אתן מופיעות המון בחו"ל ונעדרות הרבה מהבית ,איך הבני זוג שלכן מקבלים את זה?

ויקי: "כל החיים תמיד ויתרתי קצת על עצמי ועל הקרירה בשביל המשפחה והזוגיות כדי להיות שם תמיד בשביל כולם. המוסיקה זה משהו שלראשונה בחיים אני באמת עושה בשביל עצמי ובעלי מבין את זה".

נלה- בהמון אהבה ופירגון, כי הם יודעים שאנחנו אוהבות את מה שאנחנו עושות ובגלל זה אנחנו כל כך טובות בזה . חיות ונושמות מוסיקה".

צילום: רפאל מזרחי  סטיילינג וביגוד : ורה לוין  איפור : דנה בן בסט
צילום: רפאל מזרחי
סטיילינג וביגוד : ורה לוין
איפור : דנה בן בסט

נלה עברת לאחרונה לגור בברלין ואת מתקלטת שם , ויקי את עובדת פה המון לבד ,זה השפיע על ההרכב ,היו מחשבות שכל אחת תלך לקריירת סולו?

ויקי: "במהלך אחת הנסיעות שלנו לחול נלה הכירה את בן זוגה כשניגנו במועדון שלו, הייתה לה שנה וחצי לא פשוטות להיות על הקו אבל לא ויתרנו על vnm בשום רגע… חיים זה דבר דינאמי מתקדמים תוך כדי תנועה נכנסים להרפתקאות חדשות וזה לגיטימי"

נלה-: "הדרך שלנו יחד עברה לא מעט שינויים בחצי שנה האחרונה , המעבר שלי לברלין לא היה פשוט עבור ההרכב והיינו צריכות לקבל החלטות . הבנו שאנחנו חייבות לעבוד כל אחת לחוד בפרויקט אישי..אבל כמובן שהדגש הוא vnm וזה נשאר הפרויקט החשוב והמרכזי"

ויקי את דוגמנית מצליחה המון שנים ,נלה את גם עשית לא מעט קמפיינים אחרי היפה והחנון אין קנאה ותחרות ביניכן? בסופו של דבר לפעמים אתן מתחרות על אותה משבצת .

ויקי: "שתינו לקחנו צעד אחורה מעולם הזוהר הוא נהיה די על הדרך בשבילנו. המרכז זה המוסיקה ושם אנחנו על אותה המשבצת אבל גם בדוגמנות יוצא לנו הרבה לעבוד יחד בזכות vnm "

נלה: "לכל מטבע יש שני צדדים מצד אחד אנחנו דומות , מצד שני אנחנו שונות בתכלית וזאת הסיבה שאנחנו כל כך טובות יחד, היא כמו אחותי בא לי למשוך לה בשיער, ולריב איתה על שטויות."

נלה את כבר כיכבת על המסך ביפה והחנון בתחילת הדרך של הריאלטי וויקי את עשית המון פרסומות אבל עדיין לא ראינו אותכן בתוכנית גדולה באמת על המסך ,זה משהו שאתן מתנערות ממנו מרצונכן או פשוט לא יצא לכן לעשות?

ויקי: " לא מתנערות ממנו אבל אי אפשר להתפזר זה לא רציני כשאתה עושה משהו עדיף שתהיה טוב במשהו אחד מאשר בינוני בכמה… זו אנרגיה שמתפזרת במקום להשקיע את כולה במטרת על אחת…"

נלה: "כרגע אנחנו בלוז די צפוף, שקלנו הצעות כאלה בעבר . אבל אף פעם לא היה זמן לזה תמיד היינו בטירוף על עבודה. אין לדעת .. תמיד התחברתי למחובריםwink emoticon במקרה שלי ושל ויק זה מחוברות כי אנחנו תמיד עם כבלים "

צילום: רפאל מזרחי  סטיילינג וביגוד : ורה לוין  איפור : דנה בן בסט
צילום: רפאל מזרחי
סטיילינג וביגוד : ורה לוין
איפור : דנה בן בסט

אתן לא רק שותפות בהרכב אלא גם חברות הכי טובות ,וכלפי חוץ הכל נראה ורוד ,אבל לא נמאס לכן לפעמים אחת מהשנייה? מריבות? מה אתן לא אוהבות אחת אצל השנייה?

ויקי: "נלה היא כמו אחותי, היא יותר מחברה היא משפחה אנחנו מבינות הכי טוב אחת את השניה. אבל אם אני צריכה להצביע על משהו, הדבר היחיד אולי שקשה לי עם נלה זה שהיא מאחרת ואוהבת להתפזר למלא כיוונים אני קצת יותר ממוקדת"

נלה: "כולם נראים לאבי דאבי מבחוץ, ברור שיש ריבים, וחילוקי דעות זה נורמטיבי על אחת כמה וכמה אצל אנשים שדבוקים 24/7 אחד עם השני. ברור שיש דברים אצלי שמשגעים את ויקי וגם הפוך אבל זה כל הקטע בשותפות מצליחה. להתמודד, לפתור , ולהתקדם הלאה זה טוב ובריא לריב מדי פעם אחרי זה יש ״ מייקאפ ״ סקס"

איפה אתן יותר אוהבות להופיע בארץ או בחו"ל? יש הבדל ביחס שאתן מקבלות מהקהל כאן ושם?

ויקי:" בחול זה קצת יותר מאתגר להופיע כי בארץ אנחנו בדרך כלל יודעות מה הקהל אוהב ושם כל

פעם אנחנו נוחתות במקום חדש בלי להכיר את הקהל. באירופה יש יותר אופציות אבל כמו בן הארץ זה הבית וכמה שכייף בחול ואתה נהנה כשאתה נוחת בנתב"ג אתה מבין שאין כמו בבית"

נלה: " אני אישית יותר נהנית מהאנרגיות בחול , במיוחד במקומות כמו איביזה , קייפטאון ומיקונוס שאנשים רק באו בוייב של פאן וקלילות, מרגישים יותר אנרגיה ברחבה"

מאיפה הגיעה ההיכרות עם פול אונקפולד? ואיך הוחתמתם בליין שלו?

ויקי ונלה: " הופענו שנה שעברה בפסטיבל -424 במצדה לצד אומנים כמו סנדר ואן דורן דיפ דיש וגם פול אוקנפולד הוא הגיע לארץ כמה ימים לפני הפסטיבל ומסתבר שהוא קולגה של אייל ינקוביץ' המנהל שלנו לקחנו את פול לארוחת ערב עם עוד כמה אומנים של אייל ובדרך הוא שמע במיקרה את הטרק שלנו באוטו והתענין של מי זה כשהוא חזר לאל איי קיבלנו ממנו מייל שהוא מעונין להחתים את הטרק  בפרפקטו בלק הלייבל שלו, וכך נולדה לה ההיכרות"

ולסיכום יש לכן כוונה לשיתופי פעולה בינלאומיים נוספים? לעשות איזה שיר עם זמרת או זמר מפורסמים?

ויקי: " שתופי פעולה מועילים תמיד מתקבלים בברכה אנחנו באות מהזאנר היותר נמוך והפחות מסחרי כך שלא תמיד שתופי פעולה כאלו מתאפשרים אבל כמובן מוסיקה זו מוסיקה ונראה מה יוליד יום"

נלה: יש לא מעט שיתופי פעולה פוטנציאליים , בעבר עשינו רמיקס למיטל דה רזון . כרגע אנחנו יותר בקטע של יצירה והפקה .. למרות שיצא לי לכתוב לא מעט שירים בתקופה האחרונה, אולי ויקי תשיר. אני מאמינה שמתישהו בקרוב זה ייצא לפועל "

תגובות

להשאיר תגובה