תושבי ישראל ובמיוחד תושבי תל אביב יסכימו פה אחד שמחירי המחיה בארץ הם לא עסק זול. בשנים האחרון חלק מבעלי הרשתות באו לקראתנו או לקראת הכיס שלנו, אז אחרי שמחירי המזון ירדו, סוף סוף יש מי שדואג לכיס שלנו גם בעיניי הפיגורה. רשת חדרי הכושר, 'פרופיט' מאפשרת לכל מי שמחירי חדר הכושר גבוהים מידי עברו, להתאמן במחיר שפוי של 139 שקלים לחודש. בסוף חודש אוקטובר הרשת תפתח סניף ברחוב קליבך 18 בת"א, וגם תושבי ת"א יוכלו ליהנות מהמחירים הזולים שהרשת מציעה.

"אני נמצא בתחום הזה כבר 20 שנה" אומר השבוע יובל ליבלינג היזם והבעלים של רשת חדרי הכושר' פרופיט'. "הייתי מהמייסדים של 'גו- אקטיב' כשכיר ובשנת 2008 הקמתי חברת יעוץ יחד עם עוד שני שותפים שיעצה ל-150 עסקים בארץ ומאז אני נמצא בסדנאות וכנסים בחו"ל מעל 15 שנים, במסגרת העבודה שלי ולאור המעקב שלי אחרי השוק הזה בחו"ל בעיקר בארה"ב ובאירופה, ראיתי את התפתחות שוק ה- LOW COST מקרוב. אני יכול להגיד שזה יצר תהפוכה מאוד גדולה של השוק ופתח אותו בצורה יוצאת מן הכלל. במקומות מסוימים זה אפילו הכפיל את מספר המתאמנים, זה דבר ששום פעולה בתחום שלנו לא עשתה".
_______________¿______¼_______________________-___________________ע_05

הרשת קיימת קרוב לשנתיים וחצי, ובבעלותה חמישה סניפים הנמצאים בפתח תיקווה, כפר סבא, ראשון לציון, אור עקיבא, אשדוד, בת ים ובבית שמש. המחיר שהרשת מציעה הינו המחיר הנמוך ביותר לרשת חדרי כושר בישראל, מנוי לחדר הכושר יעלה כחצי מהמחיר שהמתחרים מציעים."השיטה של ה-LOW COST מאוד מוצלחת, ראיתי את זה בהתאם לתוצאות בארה"ב ובאירופה", ממשיך ליבלינג. "בארץ אף אחד לא הרים את הכפפה, ואני החלטתי שאני אקים רשת של מועדוני כושר LOW COST, אבל באיכות גבוהה, לכן המיתוג שלנו הוא בעצם LOW COST פרמיום. אנחנו נותנים את ה- LOW COST, אבל באיכות מאוד גבוהה.

מה זה אומר בעצם?

"אנחנו מחזיקים את מכשירי הכושר הכי טובים שיש, ברוב המועדונים יש לנו גם חוגים. חדר הכושר בת"א לא יכלול חוגים, מכיוון שהשטח המקום הוא 500 מטר, אבל אנחנו כן מיצרים שם סטודיו לאימוני רצועות כמו TRX. בנוסף, אנחנו מתכננים לפתוח בשנתיים הקרובות עוד שניים – שלושה אתרים נוספים במרכז ת"א, ובעצם ליצר רשות של מועדונים במרכז העיר, כדי שאנשים יוכלו לנוע בנהיים. יהיה במקום מלתחות של גברים ונשים ובר בריאות. אנחנו עושים לקראת הפתיחה של חדר הכושר בת"א מכירה מוקדת שבה מנוי יעלה 119 ש"ח לחודש.

איך בעצם העסק מצליח להרוויח כשגובים מהלקוחים חצי מחיר מחדרי כושר אחרים?

"אנחנו מוצאים הסכמי שירות מאוד נוחים, בנוסף אני יכול לחסוך בשתי נקודות מרכזיות, נקודה אחת זה כוח האדם שאני מחזיק. אני יודע לנהל את העובדים שלי בכוח אדם מינימלי. בעצם בנקודות שהכי רגישות אצל לקוחות, כמו ביטול מנוי, אני נותן מענה מהיר ופשוט וכך אני חוסך בכוח אדם. לדוגמה, אצלנו אין קנס עבור ביטול מנוי. הנקודה השנייה היא מחיר השכירות שאני משלם".

_______________¿_____¼______¼___________________________________________________ע_(25)

היו לקוחות שהביעו פקפוק באיכות המקום, דווקא בגלל המחירים הנמוכים?

"בוודאי שקורה שמפקפקים. אני יכול להגיד שאחד הדברים הראשונים שעולים ללקוח כשיש תקלה, זה לדוגמה 'אני מבין למה המזגן לא עובד, אתם LOW COST'. זה דבר שאנחנו מידית מנטרלים אותו כי ברוך השם לא חסר לנו כסף ורווחים".

אנחנו מאוד משקיעים בתחזוקה וגם במכשירים, אין כאן חיסכון של שקל. הסוד שלנו הוא ידע מאוד גדול בניהול של מועדון ולדעת איפה אפשר לחסות בכוח אדם".

 

 

תגובות

להשאיר תגובה