הטריבונה על שם בלה דיאמנט ז״ל

בוקר אישי עם האלוף במילואים אליעזר מרום (צ'ייני)" ייערך ביום רביעי ה 1.5.24 בעופר גרנד קניון חיפה,  במסגרתו יערוך צ'ייני הרצאה מרתקת על יחסי הכוחות  במזרח התיכון והוא משרטט את  המצב העדכנית בנושאי אסטרטגיה ובטחון ובדגש על המערכת מול איראן.לאחר ההרצאה יוקרן הסרט "הכפיל " סיפרו של כפ פעלולן ותיק, שעוזב את העסק להתמקד בבריאותו הנפשית והפיזית . הסרט בכיכובם של ראיין גוסלינג ואמילי בלאנט..

??? ??

פסטיבל תור הזהב בהפקת המרכז לפיוט אשדוד, מציין 12 שנה להיווסדו בשלל הפקות ייחודיות ומופעים מסקרנים שיתפרסו במשך ארבעה ימים. הפסטיבל נפתח  בשישה מוקדי תרבות בעיר עם אלפים שפקדו את הפסטיבל:  על בימת אמפי אשדוד הופיעו דני סנדרסון, גידי גוב וחברים עלו עם מופע סוחף ומלא להיטים, אריק משעלי הופיע עם מופע הסטאנד אפ שלו בבית יד לבנים, דודו פישר, חנן בר סלע, אמיל אייבינדר וההרכב המוזיקלי "הבלקניה"  בליווי תזמורת האופרה הקאמרית אשדוד עלו על בימת המשכן לאומנויות הבמה בהפקת מקור מיוחדת לפסטיבל. צילום: מאור נתן

השבוע פתח לראשונה ראש העיר החדש של חולון שי קינן את פסטיבל ימי זמר בתיאטרון חולון.מופע הפתיחה החגיגי הוקדש לששי קשת והשתתפו לצידו חבריו לקריירה נתן דטנר, טוביה צפיר וקרן הדר, כמו גם אשתו יונה אליאן וילדיו מאי ואריאל קשת, בליווי תזמורת סימפונט רעננה בניצוחו של מאסטרו דודי זבה.ששי קשת הנרגש הוזמן לקבל מראש העיר קינן וממנכל התיאטרון גיא תלם תעודת הוקרה והזמין לבמה את נעמי אטיאס המנהלת האומנותית ואת מפיקת הפסטיבל ציונה קדמי, שהעניקה לו זר פרחים צבעוני.ששי קשת לא שכח להזכיר בדבריו את ראש העיר היוצא מוטי ששון שהיה ממייסדי הפסטיבל לפני 28 שנים.המופע בהשתתפותו של ששי קשת ובהנחיית דטנר כלל קטעי קישור מצחיקים, עיבודים חדשים לשירים אהובים והקהל יצא מגדרו מרוב התלהבות ומחא כפיים בעמידה דקות ארוכות. צילום: יוסי צבקר.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חברת אל על תטיס את עדן גולן והמשלחת הישראלית לשנת 2024, בטיסה מיוחדת הישר לאירוויזיון בשוודיה. הטיסה היא חלק משיתוף הפעולה של כאן ואל על, במסגרתו יתווספו ויתעדכנו תכני התאגיד, שמשודרים במערכות הבידור במטוסי החברה ואהודים במיוחד. משלחת האירוויזיון, תצא בימים הקרובים בטיסה מיוחדת לשוודיה, שם תיערך תחרות המוסיקה הגדולה בעולם. הטיסה הייעודית תצא מישראל כמה ימים לפני תחרות חצי הגמר, שבה תשתתף עדן, כדי לאפשר למשלחת הישראלית להיערך כראוי ולערוך הכנות וחזרות אחרונות.

מייקל קורס משיק קמפיין מיוחד, בכיכובה של דוגמנית-העל היפהפייה גרייס אליזבת'. הקמפיין צולם בניו יורק בחודש ינואר האחרון, אז הייתה גרייס בהריון מתקדם.

 

כוכבת הריאלטי ליהיא גרינר תערוך סדנאות במהלך חודש מאי, מספר סדנאות לעיסוי תינוקות ובייבי יוגה, בעופר הקניון הגדול בפ"ת.הסדנאות  ייערכו בכל יום חמישי,  במהלך חודש מאי,החל מה 09.05.4 בשעה 10:00 בבוקר, (במפגש של שעה ורבע) והיא מיועדת להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית.הסדנא כוללת בין הייתר הדרכה להקלה על כאבי בטן, חיזוק המערכת החיסונית, עידוד וחיזוק ההתפתחות המוטורית, שיפור איכות השינה ובטחון הקשר בין האם לתינוק.

השף הבינלאומי מאיר אדוני נצפהבבית החולים לניאדו בנתני , אין מה לדאוג, הוא בבריאות איתנה. השף שמתגורר לאחרונה בקפריסין הגיע במיוחד כדי להשיק את שיתוף הפעולה שלו עם בית החולים – תפריט פסח גורמה למטופלים ולצוות. בין הנחייה במטבח לסדנת רזי תורת הצילחות שהעביר לצוות, הוא הספיק להגיש טעימות נבחרות מהתפריט המפואר לנדב חן מנכ"ל בית החולים.

העיתונאי הבכיר, מגיש הטלוויזיה והרדיו יואב לימור, בחר לערוך את השקת ספרו החדש  "גיבורים",  בעופר גרנד קניון חיפה.במסגרת ההשקה יערך מפגש עם יואב לימור, ביום שלישי ה 7.5 , הכולל הרצאה שלו בנושא הספר החדש והמצב במדינה.כמו כן ניתן יהיה לרכוש את הספר החדש במחיר מיוחד ביום האירוע,  ולימור יחתום על הספר, למעוניינים.

בשעה טובה: לאחר 4 חודשים שמלון כפר מכביה אירח כ-900 מפונים מאזור עוטף ישראל והצפון- נפתח המלון מחדש כמתחם הנופש והספורט הגדול בישראל.

השחקנית טיילור מלכוב שתגלם את דורותי ואון רפאלי שיגלם את איש הפח, לוהקו למחזמר "הקוסם" של תיאטרון השעה הישראלי, ויככבו בחנוכה הקרוב,לצד נבחרת מדהימה של שחקנים ביניהם מיקי קם האגדית בתפקיד המכשפה וצוות השחקנים הוותיק של התאטרון שמשחק כבר 7 שנים את הקוסם על במות ישראל:עודד מנסטר בתפקיד הקוסם, גיא עקיבא בתפקיד האריה, אור משיח בתפקיד איש הקש, ודניאל סבג בתפקיד טוטו.

קאנטרי רעננה אירח בבקר יום שישי אירוע ראשון מסוגו, שחשף ענפי ספורט לקטועי גפיים.את האירוע  יזמו ארגון 'הצעד הבא' בשיתוף 'מרכז הפועל' ו'ההתאחדות הישראלית לספורט נכים'.השתתפו באירוע מנכ"לית מרכז הפועל עו"ד כנרת צדף, מנכ"ל ה'צעד הבא' רונן ליטבק, מנכ"ל ההתאחדות לספורט נכים ניסים סספורטס ויו"ר ההתאחדות רו"ח אהוד רצאבי.

דלית רביב, מנהלת החטיבה הקמעונאית, משנה למנכ"ל בנק הפועלים קיימה סיור לקוחות עסקיים ביישובי העוטף במהלך הסיור, נפגשה מנהלת החטיבה הקמעונאית עם בעלי עסקים ששיתפו על אתגרי התקופה, ברמה האישית, המשפחתית והעסקית ובתוכניות הכלכליות השונות לשיקום העסקים והקהילה בישובים שנפגעו במלחמה. במהלך הסיור ביקרו בבתי העסק: שרות שדה לחקלאי בע"מ, לוריא טכנולוגיות בע"מ, סופר דהן, דפוס העיר, טרבלסי קרמיקה ויבולי אשכול גידול וסחר בע"מ.

 

כמו בכל שנה, גם השנה קיבל נשיא המדינה מר יצחק הרצוג את ידידו הרב יעקב גלויברמן, יחד עם בנו בצלאל, להענקת ״מצה שמורה״ מכפר חב"ד והגדה לפסח מהודרת לכבוד ליל הסדר.הנשיא הודה לרב גלויברמן על העזרה ב"קמחא דפסחא" לאלפי משפחות.  וביקש למסור דרכו איחולי פסח כשר ושמח לכל חסידי חב״ד ושלוחי בעולם.

יהודית באומן תבורי חגגה בת מצווה לנכדה אגם באירוע מרגש בהפקתו של שון בלאיש שהתקיים באולמי THE ONE בנתניה. וכולם הגיעו לחגוג איתה:בעלה שימי תבורי, פנינה רוזנבלום, אורטל עמר, עדן חסון, בן זיני,אביבה תבורי, בתאל תבורי, אילנה אביטל, ננסי ברנדס, סתיו קצין, פולה בליק, נאווה בוקר, גברת שווארמה,רוית אסף ועוד.

שיתוף הפעולה הלוהט בין פומה לריהאנה משיק דרופ מיוחד של נעלי CREEPERS האייקוניות. לרגל המאורע, הרימה חברת הספורט האופנתית אירוע השקה בינלאומי וחד-פעמי, בהובלת רירי האגדית. באירוע המדובר, שהתקיים אמש בלונדון, התארחו כ-250 אורחים שנבחרו בקפידה על ידי המותג – אמנים, מוזיקאים, אנשי תרבות, משפיענים ואושיות סטייל מרחבי העולם – וביניהם נציגה ישראלית, היוצרת והזמרת יסמין מועלם.

חב' כלמוביל "Energy הקימה במושב השיתופי מכורה בבקעת הירדן 7 מערכות סולאריות על סככות בשטח כולל של 14,000 מ"ר בהספק מצרפי של 2,100 קווט.

השרב הכבד שיבש לרבים את התוכניות לטיולים בחיק הטבע ואלפי משפחות שחיפשו מפלט מהחום הגדול גדשו החל משעות הבוקר את ה-Magic Kass, פארק השעשועים המקורה והממוזג הגדול בישראל, שמציע בחוה"מ פסח בילוי ייחודי ואטרקטיבי לכל המשפחה, המשלב חוויות אקסטרימיות יוצאות דופן.פארק השעשועים ממוקם בפארק ישראל, ליד ירושלים.

תגובות

להשאיר תגובה