צביקה ימיני, יו"ר הועד המנהל של שנקר בשתיים עשרה השנים האחרונות, מסיים בימים אלו את תפקידו. בערב הוקרה שנערך בקמפוס שנקר, כיבדו והגיעו כ- 200 אורחים מבכירי התעשייה והמשק הישראלי, ביניהם: יונתן אבן טוב מנכ״ל שנקר, רון חולדאי ראש עיריית ת״א, גד ואתי פרופר,  אלונה ברקת, עפרה ורפי אלול, הניה ומשה נור, אתי וגבי רוטר, רני רהב, ציפי ויגאל לנדאו, אילת נחמיאס ורבין, ויולי תמיר ועוד. יושבת ראש חבר הנאמנים אורית אפרתי והנשיא פרופ' שיזף רפאלי, בירכו והודו לצביקה ימיני על הנתינה והעשייה המשמעותית רבת השנים בשנקר. כמו כן איחלו השניים להצלחתו של יואב הורוביץ יו"ר ועד המנהל החדש של שנקר.בחלק האומנותי של הערב, הופיעה להקה של מוזיקאים צעירים ומוכשרים שהוקמה במועצה אזורית אשכול תחת השם "ביכורים"  שנלמדת בימים אלו בקיבוץ עין גדי. את התוכנית יזם פרופ' יונתן דקל חן תושב קיבוץ ניר עוז, ובין חברי הלהקה נמנים גם תושבי עוטף עזה והדרום.את הערב סיימה בשורה של שירים עבריים הזמרת דורית ראובני.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הערב,חמישי 11 בינואר 2024, מהשעה 17:00 במסעדת BBB עופר הקריון.אופיר, שנמנה על צוות עובדי המסעדה, נרצח בשבי החמאס לאחר שנחטף מהמסיבה ברעים.צרפתי בילה את יום הולדתו ה – 27 במסיבה ברעים יחד עם בת זוגו שובל גל, נחטף לעזה בשבת השחורה ב 7 לאוקטובר, ובתחילת דצמבר גופתו הוחזרה לישראל. הנהלת מסעדת BBB בעופר הקריון שמרו לאופיר צרפתי במשך תקופה ארוכה שולחן עבורו עד שהגיעה הבשורה המרה על רציחתו.בערב ההוקרה והזיכרון לזכרו, בהשתתפות בני משפחתו  וחבריו, יציינו את כל מה שאהב בחייו: מוזיקה, אוהד שרוף של מכבי חיפה.כמו כן  יוצבו דוכני מכירה ותרומה מיוחדים, עמדות של אוכל, חולצות ממותגות, קוקטיילים ועמדת זכרון לזכרו הערב יהיה פתוח לקהל הרחב – כל הרווחים מאותו הערב ייתרמו  קודש לעמותת "אחים לחיים" למען משרתי המילואים.

השבוע, נפתח לראשונה ה'גרין פאב' שבקיבוץ 'ניר עם' שנחשב למקום מפגש לתושבי העוטף, במקום מושבו החדש במלון הרודס תל אביב, מרשת מלונות פתאל, לאחר שהיה סגור במשך שלושת החודשים האחרונים.הזמר ברי סחרוף ועומרי גליקמן מלהקת 'התקווה 6' שהתרגשו מהיוזמה והתנדבו להגיע ולשיר לחברי קהילת 'ניר עם', בערב הפתיחה של הפאב, "היה מרגש מאוד ששני האומנים האהובים עלינו הגיעו לתמוך בנו. יש לנו לא מעט פניות נוספות של אומנים ונשמח כמובן לארח את כולם ולהחזיק את העסק חי, עד שנוכל לשוב הביתה עם כל חברינו שאיתנו כאן", אמרו איתי מבורך ושחר שוורץ, בעלי המקום.

החקלאי ובעלי משק תמם- שרון תמם, העורך בימים אלה שווקים למען חקלאי ישראל ברחבי הארץ, חובר לשיתוף פעולה חדש עם דיג'יי שי רבנר.במסגרת השת"פ מצטרף דיג'יי רבנר למיזם שוק עוטף המדינה, לניגון בעמדת הדיג'יי להנעמת האווירה במספר לוקיישנים, בהם ייערכו השווקים, כולל בחנות החדשה שנפתחה לאחרונה בביתנ'ס ביתן אהרון.

ערב מפנק להעלאת המורל התקיים עבור 300 חיילים בבסיס קשר בדרום.במסגרת הערב, השף הפרטי רונן ורה בשיתוף עם חב' אפקס, ספרטה וכהנא, אירגנו בהתנדבות ותרומה קייטרינג בשרים משובח ועוד מגוון תוספות חמות, להנאת כולם.כמו כן, כוכב הרשת דניס צ'רקוב סייע והקרין בהפתעה סרטונים מרגשים של המשפחות לחיילים- השולחות את אהבתן וברכתן להצלחה.

ורדינון ונעמן מבית אקסטרה ריטייל, המותגים המובילים בתחום הבישול, האירוח ואופנת הבית, יוצאים במבצע התרמה ייחודי למען עמותת 'נותנים תקווה', עמותת הבית של בית החולים ספרא לילדים בתל השומר. בימים אלו, כשישראל נמצאת באחת התקופות הקשות והמאיימות ביותר בתולדותיה, ולאור המאמץ המלחמתי ומתוך הצורך, העמותה הרחיבה את פעילותה והתגייסה לטובת מחלקות המבוגרים גם כן: אזרחים, חיילים, וכוחות הביטחון. במסגרת פרויקט ההתרמה שיימשך עד סוף החודש (31.1.24) יוכלו הלקוחות לתרום 5 שקלים בכ-162 סניפי נעמן וורדינון בפריסה ארצית.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סבוקלם משיקים קמפיין חדש בהובלת נבחרת רופאי העור של המותג: ד"ר יוסי טייב מומחה לרפואת עור, ד"ר איילת אולך מומחית לרפואת עור ועור בילדים וד"ר ריאד חורי מומחה לרפואת עור בעל קליניקה לרפואה אסתטית.מטרת הקמפיין היא להעלות המודעות לחשיבות התייעצות עם מומחים. לצד כל התועלות הברורות מאליהן לחיי היום-יום שלנו, למציאות הזו יש גם צדדים פחות חיוביים. "רפואת עור ברשתות החברתיות" היא אחד מהם.

באירוע מאחד ומרגש שהתקיים בשישי בצהריים בבית חב״ד הרצליה, למעלה מ-250 תושבי הרצליה התכנסו כדי לקבל את השבת עם משפחת שם טוב ולהתפלל לחזרתו של החטוף עומר שם טוב וכלל החטופים ולשלום הלוחמים.מאות ההרצליינים שהגיעו למתחם חב"ד לאירוע מושקע שהפיק מנחם ביטון, העניקו חיבוק חם לבני משפחת שם טוב, וערכו קידוש מיוחד לזכות עומר שם טוב, הדלקת נרות שבת משותפת שכללה רגע מרגש במיוחד, בו כולם התפללו מעומק הלב בסמוך הנרות לחזרתו המידית של עומר, לאחר מכן התכנסו כולם לתפילת שבת מיוחדת ולארוחת שבת מפוארת, כשבין מנות הדגים לבשר, שרו כולם שירי שבת יחד.בין המשתתפים היה גם איתי רגב ששוחרר משבי חמאס בעזה, וסיפר על הקידוש לפני כניסת השבת שהיה עורך יחד עם עומר בשבי.

הסרט "אימא פריים טיים" שנכתב בידי מתנאל גוטליב ומבוים ומופק על-ידי אלון נוימן מצולם בימים אלו יחד עם צוות שחקנים הכולל את אורנה בנאי ושחר חסון, לראשונה בתפקיד דרמטי. הסרט עוסק בבן של חברת כנסת, העובד בתקשורת, שעמיתיו מבצעים עליו מניפולציות שונות להוצאת מידע בטחוני רגיש על רקע מלחמה שהולכת ומסלימה הכוללת משא ומתן על חטופים ישראלים."אימא, פריים טיים" שנכתב על ידי גוטליב (24), תסריטאי ומפיק צעיר, שהוא גם במקרה בנה של חברת הכנסת טלי גוטליב, נוגע בסוגיית החטופים, אך עושה זאת מנקודת המבט של בנה של חברת כנסת שעובד בערוץ חדש.

אחרי שנים של מחויבות ומעורבות, השחקן המוכר "The Rock" התגאה בתפקידו כשגריר בינלאומי של Make-A-Wish America. במשך עשרות שנים, הוא מגשים משאלות לילדים עם מחלות מסכנות חיים, לאחרונה נשקף בעמוד האינסטגרם שלו 26 פוסטים, כשבכל פוסט הוא מספר את סיפורם של ילדים שקיבלו את המשאלה שלהם דרכו.
*לפרטים נוספים וליצירת קשר עם Make-A-Wish Israel  טלפון : 054-944-7652.

יפתח דן טוויג ז"ל שנרצח בפסטיבל הנובה ב7.10.23 אהב לשבת בלילות הקרים במרפסת ביתו ולשתות עם חבריו כוס תה חם.משפחתו פנתה לויסוצקי ובקשה להנציח אותו עם אריזות בדמותו, בהן יסופר סיפור חייו. חברת ויסוצקי נענתה לבקשתם, והחליטה להרים את הכפפה. לזכרו של יפתח, החברה הביאה למשפחתו 200 מארזים "הקסם של יפתח" עם תמונתו וסיפור חייו ושמעו על אופיו, ערכיו וסיפור גבורתו המרגש.

קבוצת גדעון קוסמטיקס יבואנית ומשווקת מותגי הפרימיום לטיפוח השיער כמו אולפלקס, מילק שייק, ג'ול ועודערכה השבוע ארוע סוף שנה לפרזנטורים שלה.הארוע התקיים באקדמיה של גדעון קוסמטיקס ביבנה.  להעלאת המורל הוזמנה הקומיקאית הדר לוי למופע סטנד אפ, שלא הותיר אף עין יבשה , רק שהפעם דמעות של צחוק.בין האורחים שהינם גם פרזנטורים של גדעון קוסמטיקס : דוד ארז, אבי אמיר, אבישי אבן, אורן אהרוני, מוטי רובין ועוד. האירוע הסתיים במסעדת השף היוקרתית SPHERA.ברחובות, וכלל ארוחת גורמה , הרמת כוסית לשנה טובה יותר, ולהחזרת החטופים וחיילינו בשלום ובבריאות לביתם.

מותג הסלטים 'אחלה' מקבוצת שטראוס הודיע היום, כי בחר בשחקנית ניב סולטן לשמש כפרזנטורית של המותג. הקמפיין החדש, שצפוי לעלות לאוויר במהלך חודש פברואר, יפתח שנה בה המותג יציין 30 שנה.

חברת הסטארטאפ Aimbetter הישראלית מבית Ryltech, אשר מתחילת המלחמה המשיכה לעבוד ממשרדיה באשקלון ולא נכנעה לטילים ולאזעקות הרבות שהיו בעיר, מחזקת את קשריה בעולם. החברה, אשר פיתחה פלטפורמה RTPS Real-Time Problems Solving לפתרון בזמן אמת של בעיות בבסיסי נתונים, סיסטם, גיבויים, מערכת הפעלה ואפליקציות ארגוניות – התקבלה לתכנית הדגל של הנספחויות הכלכליות בברזיל ScaleUp InBrasil.

ביום חמישי האחרון נערכה הקרנה חגיגית של הסרט "פרארי" בקולנוע רב חן גבעתיים בקניון עזריאלי גבעתיים, למועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל המונה כ- 1100 חברים. אליו הגיעו  כ-150 איש מחברי המועדון.שחר טביב, מנכ"ל קניון עזריאלי גבעתיים: אני שמח על שיתוף הפעולה יחד עם קולנוע "רב-חן" ומועדון הלקוחות "אלפא רומיאו ישראל" אשר הגיעו יחד להקרנה חגיגית של הסרט "פרארי" ונהנו יחד מחוויה קולנועית ייחודית ומשובחת״.

אור ונטע דביר מחברת התכשיטים ORD DIAMONDS נרתמו לאחרונה לעזרת מטה משפחות החטופים והנעדרים והשיקו את "צמיד התקווה". הצמידים הוענקו לבני משפחות החטופים בתקווה שיועברו ליקיר ליבם עם שובם הביתה.הצמיד שעוצב ומיוצר בעבודת יד במיוחד עבור הפרויקט נמכר באתר הרשמי של מטה משפחות החטופים וכל צמיד שנמכר מהווה תרומה למטרה נעלה – תמיכה במשפחות החטופים.

חברת טבע מצטרפת ליוזמה לציון "100 ימים בשבי", שמובילים נציגי משפחות החטופים, וזוכה לתמיכה רחבה של חברות רבות במשק. ביום א' (14.1.24) בשעה 11:00 עובדי טבע יעצרו לרגע משגרת היום ויקשיבו לסיפור מאבקו של עובד החברה ממטה טבע בת"א יאיר מוזס להשבת הוריו, בני משפחה נוספים והחטופים כולם, משבי החמאס, בחזרה לישראל.

 

לצד שגרת המלחמה, האגודה למלחמה בסרטן תקיים גם השנה אירוע ייעודי לנשים, "אחותי בוורוד", להעלאת המודעות למאבק בסרטן השד. באירוע ההתרמה ישתתפו הזמרת והיוצרת אתי אנקרי, הסטנדאפיסטית השחקנית והיוצרת ליטל שוורץ וכן השחקנית והמומחית לשפת גוף ותקשורת ורד פלדמן בהרצאה "לגוף שפה משלו" אשר נרתמו בהתנדבות מלאה לטובת האירוע. אירוע ההתרמה יערך ביום שישי ה – 19.1.2024 בשעה 10:00 בבית ציוני אמריקה, בתל אביב ויכלול גם יריד מעצבים ואביזרים. כל ההכנסות מהאירוע הנן קודש למאבק בסרטן השד.

מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, רשת Bגוד סייעה בכל אשר יכלה למפונים בבתי מלון ברחבי הארץ בתרומות של פריטי לבוש, לחיילי צה"ל אשר בבסיסים להתאבזר בפריטי חורף ואביזרי לבוש מחממים ועוד. כעת החברה מבצעת צעד נוסף המנציח את המעורבות החברתית של הרשת כלפי החברה הישראלית, ומשנה את הלוגו לצהוב, לחיזוק העלאת המודעות להשבתם של החטופים הביתה.

הזוכה בפרס ראש עיריית ראשון לציון על שם מאיר אריאל ליצירתיות בשפה העברית שמוענק כמדי שנה במסגרת "לשון ראשון", כנס השפה העברית, שיתקיים ב-5-6.2 בהיכל התרבות, ראשון לציון  הוא דורי פרנס,  אמן השפה, המתרגם ,המוזיקאי, איש הספרות, המוזיקה והתיאטרון שבכישרון ייחודי לו מתווך מזה עשורים בין שפת המקור של מחזות לשפה העברית על כל המכלול היצירתי, צורני, תרבותי ואנושי שלה.

 

 

 

שיתוף פעולה ראשון בין שופרסל ו-3 ענקיות קמעונאות בינלאומיות יזניק חברות סטארט-אפ נבחרות בתחום הריטייל-טק הקבוצה המשותפת, שכוללת את קבוצת שופרסל,EDEKA (גרמניה), MC (פורטוגל) ו-Żabka (פולין) מייצגת למעלה מ-22 אלף חנויות, 500 אלף עובדיםוהכנסות של למעלה מ-80 מיליארד יורו בשנה. סטארט-אפים העוסקים בפתרונות טכנולוגים חדשניים בתחום הקמעונאות שיבחרו לתוכנית, יזכו בהזדמנות ליהנות מליווי מקצועי (מנטורינג) חוצה טריטוריות מהמומחים המובילים בתחום בארבע החברות, ואף עשויים לראות את הרעיונות שלהם מוטמעים באלפי חנויות ברחבי העולם, תוך השפעה על מיליוני משפחות.שיתוף הפעולה יאפשר לסטארט-אפים לקבל ייעוץ, תובנות והכוונה גלובאלית, ויאפשר להם להתפתח עסקית מעבר לשוק המקומי, ובלי להיות כבולים לפרדיגמות ולתובנות צרכניות לוקאליות.

 

מינויים:

מינויים חדשים במלון היוקרה וולדורף אסטוריה ירושלים: גיא עייק מונה למנהל הכספים, ניקול שי מונתה למנהלת הקבלה, הדר ברנדמן מונה למנהל מחלקת משק בית

גיא עייק, (44) נשוי פלוס 3 ילדים. רו"ח בהשכלתו, עשה את ההתמחות שלו בראיית חשבון בארנסט אנד יאנג ישראל. עבד ב15 שנים האחרונות בתפקידים שונים במחלקת הכספים של מספר חברות מובילות במשק ביניהם: שטראוס גרופ, נספרסו ישראל ותפקידו האחרון ביקב פלם בע"מ.

ניקול שי, (29) מונתה לתפקיד מנהלת מחלקת הקבלה של המלון עם ניסיון של 9 שנים בתפקידי ניהול בקבלה ומכירות במלונות שונים בארץ ותפקידים ניהוליים במלונות ברשתות אחרות. ניקול בעלת תואר ראשון במלונאות מאוניברסיטת בן גוריון וכעת לומדת לתואר שני במכללת כנרת.

הדר ברנדמן (34) מונה לתפקיד מנהל מחלקת משק הבית. הדר מגיע עם ניסיון מלונאי בתחום מזון ומשקאות במלונות באילת ובירושלים ועם יכולות ניהוליות ובין אישיות גבוהות.

 על רקע כוונת צה"ל לשחרר בשבועות הקרובים אלפי חיילי וחיילות מילואים שנלחמו מאז פרוץ האירועים האיומים של השבעה באוקטובר, יוצאת רשת מלונות הבוטיק אטלס במבצע מיוחד- "חופשת שחרור".במסגרת המבצע, שתוקפו מה-10.01 ועד סוף מרץ 24', תינתן למילואימניקים ולמילואימניקיות המשרתים והמשוחררים הנחה גורפת של 30% הנחה על תעריפי הלינה בכל שישה עשר ממלונות הרשת, בכל ימות השבוע (כולל סופי שבוע) עבור אירוח יחיד או זוגי, בכפוף להצגת תעודת מילואים ובהזמנה באתר הרשת או במוקד הטלפוני שלה.לדברי ירון ליפמן, סמנכ"ל מטה ברשת מלונות אטלס: "מזה שלושה חודשים עשרות אלפי חיילים וחיילות מילואים עושים לילות כימים עבור מדינת ישראל והגנה על בטחונה. כמילואימניק פעיל בעצמי, אין לי ספק לגבי הצורך שלהם בחופשת רגיעה והתאווררות כחול-לבן ומכאן יזמנו את המבצע שמעניק להם הנחה משמעותית במחיר החופשה. כמי שנרתמו כבר מן היום הראשון- לצד כל ענף המלונאות- לטובת אירוח מפונים ותורמים מאות חדרים לאירוחם ואירוח חיילים וחיילות בעת הזו, עבורנו זה המשך טבעי ליכולת שלנו להפגין את התמיכה של העורף כלפי מי שנותנים את הכל והשאירו מאחוריהם את הבית, המשפחה והעבודה". להזמנות:  www.atlas.co.il, *3411

 

תגובות

להשאיר תגובה