הטריבונה על שם בלה דיאמנט ז״ל

חגי שלום, מבעלי קבוצת טיב טעם  ובכירי הרשת  השיקו אתמול (יום שלישי) סניף דגל בצומת סביון, שניפתח בהשקעה הנאמדת בכ- 12 מליון שקל.האירוע נערך בנוכחות ראש עיריית קרית אונו ישראל גל וכלל מינגלינג, טקס קביעת מזוזה והרמת כוסית לשנה האזרחית החדשה. חגי שלום ברך את חיילי צהל ואמר: יש לנו צבא חזק והטוב ביותר בעולם אני בטוח שהם ינצחו ויכריעו את החמאס!."

האתלט נועם ממו (17) מהפועל עמק חפר ונבחרת ישראל, הנחשב לאחד הכישרונות הגדולים בספורט הישראלי ומסומן כפוטנציאל אולימפי ללוס אנג'לס 2028 כאשר יהיה רק בן 22 ואביב לוי (20) הטריאתלטית הבכירה של ישראל מקבוצת XTRIM , המסומנת למשחקים האולימפיים בלוס אנג'לס 2028 וחולמת להיות האישה הראשונה בישראל שתייצג את ישראל במשחקים האולימפיים ואלופת ישראל לנשים ארבע שנים ברציפות, נבחרו לשגרירי המותג ASICS ישראל.לרגל שיתוף הפעולה נפגשו ממו ולוי עם טוביאס ליבנה, מנכ"ל משותף ברשת אוריג'ינלס, יבואנית ASICS בישראל בחנות הדגל של ASICS בנמל תל אביב.

כלל ביטוח ופיננסים מחזקת את כפר עזה ששילם מחיר יקר וכבד בנרצחיו וחטופיו, וערכה טורניר הוקרה מרגש ומיוחד, לתושביו ולבני המשפחות השכולות של שחקני קבוצת הכדורסל, הפועל כפר עזה: שחף ברגשטיין ז״ל, איתי ברדצ׳סקי ז״ל, יפתח קוץ ז״ל, יונתן קוץ ז״ל, אביב קוץ ז״ל, יובל סלמון ז״ל, נדב גולדשטיין ז״ל, אלון שמריז ז״ל. את הערב פתח מר חיים סאמט, יו״ר דירקטוריון כלל החזקות עסקי ביטוח שנשא דברי פתיחה מרגשים ומחזקים, והעניק חולצות קבוצה אישיות לנציגי המשפחות השכולות, לזכר הקורבנות.אחריו דיברו גם ירון סקיטל, מנהל ענף הספורט בהפועל ותום אלון ואיתי ברזון, שחקני הפועל כפר עזה.

החורף הגיע והמלחמה עדיין בעיצומה, רשת Bגוד ומשפחת ליופריו החליטו לדאוג שלחיילות ולחיילים שלנו לא יהיה קר. רונית וג'ונתן ליופריו הגיעו לבסיס צבאי של פיקוד העורף עם עשרות מארזים מפנקים לחורף של רשת Bגוד עבור החיילות והחיילים, הכוללים מגבות, תחתונים, חולצות וגרביים תרמיות, חם צוואר ועוד. למארזים המפנקים צורפו גם מכתבים מהילדים שהכינו במיוחד עבור החיילות והחיילים.

למען שחרור החטופים: רשת 'ביג' מחליפה את הלוגו המוכר לצהוב. המהלך בהובלת הנהלת החברה ובראשם המנכ"ל חי גאליס, נועד להשאיר את נושא שחרור 129 הישראלים בשבי החמאס בכותרות ובשיח הציבורי.

קבוצת הכדורסל בכיסאות גלגלים עדי נגב קיימה את המשחק הראשון שלה במסגרת פתיחת הליגה מול קבוצת שלום – ראשון לציון, כשהיריבה מגוש דן ניצחה 47 -15לפני פתיחת המשחק, קיימו טקס ודקת דומיה לזכר הנופלים במלחמה. נכחו במשחק המרגש ניסים סספורטס מנכ"ל ההתאחדות הישראלית לספורט נכים, אבי וורצמן, מנכ"ל 'עדי נגב נחלת ערן' וד"ר יצחק (צאקי) זיו נר מנהל בית החולים השיקומי.

ביום שבת ה – 6.10 תתקיים תחרות בית הגמר של מרכזי הטניס והחינוך בישראל בעיר חיפה,לכ-120 ילדות וילדים בגילאי 6-18 מכל רחבי צפון הארץ. בתחרות יקחו חלק, שחקניות ושחקנים צעירים משלל מועדוני הטניס בצפון, אשר העפילו משלב הבתים שנערך בשבוע שעבר עם כ-180 משתתפים ועם קהל של מאות אוהדים.תחרות בית הגמר, ה"נוקאאוט",  תכלול 11 קטגוריות, מתוכן 5 מעורבות, 3 לבנות ו3 נוספות לבנים על פי גילאים ורמות קושי. בסופה של התחרות יזכו 11 ילדות וילדים, אחת/אחד מכל קטגוריה, במקום הראשון. זוהי התחרות הראשונה לעונה מבין ארבע אשר מתוכננות לשנת הלימודים הקרובה לתושבי הצפון. התחרות פתוחה לקהל הרחב, ומתקיימת במרכז הטניס והחינוך חיפה שבכניסה לעיר.

האזרחים הוותיקים של תל אביב-יפו חוגגים ראשונים את סיומה של השנה האזרחית. באירוע חגיגי במרכז עינב בהפקת סיעת הגמלאים. על הבמה מופע בכיכובו של משה בקר ו5 מקהלות עירוניות, ביניהן מקהלה בניהולה של הזמרת אילנה אביטל. בירכו סגן ראש העיר נתן וולוך ושלמה מסלאוי חבר המועצה בצילום: משה בקר עם סגן ראש העיר נתן וולוך ושלמה מסלאוי חבר מועצת העירייה ונתן וולוך ואילנה אביטל

דווקא בתקופה הנוכחית כשאנו ניצבים בפני אין ספור אתגרים, דווקא כשקשה לצאת מהבית ולא נעים לשמוח, אשכול רשויות מישור החוף יזם אירוע קהילתי אזורי, כדי ליצור ולחזק את תחושת ה“ביחדנס” של תושבי האשכול  והמשפחות שפונו לאזור, באחד המקומות היפים באזור באוויר הפתוח – בגני רמת הנדיב. האירוע כלל את כל תושבי 6 הרשויות ואת המשפחות שפונו לאזור, במטרה לבלות ביחד במתחמי גוף נפש לסדנאות והרצאות מקצועיות בתחומי תזונה ובריאות, להנות מהופעות מתחלפות, הפעלות ויצירה בטבע, סיורים מודרכים בגני רמת הנדיב, הרכבים מוזיקאליים, קבלת שבת ודוכני מזון.

משעות הבוקר המוקדמות יצאו השבוע כ – 100 בכירי ועובדי בן אנד ג'ריס ישראל, בראשם אבי זינגר –בעלי הנחברה,  מהמפעל  בבאר טוביה, לקטיף במטע לימונים,במטרה לסייע לחקלאים, במושב צלפון, סמוך לבית שמש. במסגרת זו הצילו ל כ 50 טון של תוצרת חקלאית.

בשבת האחרונה ביקרה השחקנית מיקי קם ובעלה, המוזיקאי יהודה עדר ושלושת הנכדים בהצגת השנה לילדים לשנת 2023 "לאסי" – הרפתקה עם הכלבה המפורסמת בעולם, בתיאטרון המדיטק חולון.לאחר ההצגה ביקרו מיקי, יהודה והנכדים במאחורי הקלעים של ההצגה ושוחחו עם השחקנים.יהודה שיתף שזו הייתה ההצגה הטובה ביותר שראה לאחרונה.

מלון דן כרמל ארח את דניל לסובוי הכדורגלן המועמד למכבי חיפה שחקן דינמו מוסקבה, דניל לסובוי, שהגיע לישראל על מנת לבחון את הצטרפותו למכבי חיפה, התארח במסגרת הביקור בארץ, במלון דן כרמל חיפה. בתמונה עם מנכ"ל דן כרמל חיפה, בן ינובר.

אביב פפר מונה לתפקיד מנכ"ל אנרפוינט, מובילת פתרונות האנרגיות הסולאריות בישראל,  וסמנכ"ל אנרגיה בכלמוביל. יחליף בתפקידו את ניר פלג שכיהן כמנכ"ל אנרפוינט ב – 6 השנים האחרונות והוביל את מכירתה לכלמוביל בשנת 2022. אביב פפר (42) רו"ח בהכשרתו, בוגר MBA במנהל עסקים עם התמחות במימון מאונ' בר אילן, ו- BA בכלכלה וחשבונאות מאונ' חיפה. בתפקדיו הקודמים בחברת שטראוס מים, מילא מספר תפקידי ניהול, לרבות מנהל הכספים, מנהל השירות של החברה ומנכ"ל תמי 4.

אמיר פלד יו"ר "מכבי תנועה עולמית" העניק לנשיא ארגנטינה חאבייר מיליי את הדסקית האישית שלו לשחרור החטופים והנשיא ענד את דסקית לצווארו.

לאחר יותר מעשור שדליק ווליניץ, איש טלוויזיה רדיו ותיאטרון, לא הופיע בפני קהל של ילדים, הוא קפץ שוב למים המוכרים והגיע יחד עם ליאור דטאוקר, זמר שחקן מלחין ורקדן המוכר לילדים כקופיקו בוב ופיקו, לשמח משפחות שפונו מקרית שמונה, מעלה יוסף והדרום אשר פונו להרצליה ויחד אתם שרו שירים, רקדו ריקודים והקריאו סיפורים.האירוע נערך במלון הרודס הרצליה מרשת מלונות פתאל, שם מתגוררים עשרות הילדים שהשתתפו בפעילות יחד עם הוריהם. בסיום הפעילות הם קיבלו מדליק, שהוא גם הפרזנטור של רשת שטיינר מכשירי שמיעה,  ספר שנקרא "ליאו מקבל מכשירי שמיעה" שמדבר על קבלת השונה, בייחוד בתקופה כה מורכבת בה כולנו צריכים לגלות יותר סבלנות אחד כלפי השני.

 

 

השבוע התקיימו צילומים לפרסומת נוספת של אוולין הגואל לסדרת דנונה מולטי – יוגורט שפותח במיוחד לגיל השלישי,  שעכשיו גם מתרחב עם משקה בטעם טבעי ומשקה במתיקות מעודנת בתוספת צ'יה. בפרסומת משתתפים אוולין הגואל, ביחד עם הפרזנטורים הקבועים של דנונה שון ( אורי ליזרוביץ') ולירי (נועה קולר).

iDigital השיקה סניף חדש במתחם "מול החוף וילג'" חדרה בהשקעה של כמיליון שקלים. לטקס החגיגי של גזירת הסרט בפתיחת החנות החדשה של iDigital בחדרה, הגיעו בין היתר צביקה יוכמן – יו"ר הדירקטוריון ושותף בקרן סקיי , צחי הלל – דירקטור ושותף בפיטנגו, דורון סלע -המנכ"ל הנכנס ועודד תורג'מן – מבעלי מתחם "מול החוף וילג'" בחדרה ויו"ר חברת אמירי זכרון יעקב.האירוע החגיגי נפתח בגזירת סרט אדום ובטקס תקיעת מזוזה, כולם איחלו למנכ"ל הנכנס של iDigital, דורון סלע, הצלחה עם כניסתו לתפקיד.

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון, אלכסיי ברפאנוב, מנכ״ל רשת מתחמי העבודה המשותפים SOK ובכירים נוספים מהעירייה וסוק, לקחו חלק בחניכת המתחם החדש של SOK, במגדל מילנייה במתחם האלף בראשון לציון. המפגש נפתח בטקס מרגש של תקיעת המזוזה בו נכחו נציגי העירייה, סוק, חב"ד ובעלי עסקים מקומיים שהגיעו להשתתף בסדנת טיק טוק שהתקיימה במתחם כחלק משבוע העסקים של העיר. מדובר בסניף הדגל של רשת SOK בישראל, בו הושקעו למעלה מ-30 מיליון ש״ח על פני 2 קומות במגדל מילנייה בשטח כולל של כ- 7,000 מ״ר.

כ- 45 תלמידי כיתה י' מביה"ס גוונים של המועצה האזורית מנשה הגיעו למטעי האבוקדו של "חקלאי גרנות" בכפר גליקסון וסייעו בקטיף עקב מחסור בידיים עובדות.דודי פרידמן, מנהל ביה"ס: "שמח על ההזדמנות שניתנה לתלמידים ולתלמידות שלנו לסייע לחקלאי המועצה וגאה בהם על ההשקעה"

משפחת ספרא החליטה להוסיף ערך חינוכי וציוני לחגיגות בר המצווה של הנכד יוסף, ובעזרת עמותת "חיבורים בחקלאות" – שמחברת בין המתנדבים לבין החקלאים שמשוועים לידיים עובדות – הם יצאו לטבע עם חברים ובני משפחה ועזרו לענף החקלאות שנקלע למצוקה קשה מפרוץ המלחמה.במהלך ההתנדבות משפחת ספרא והחברים סייעו לחקלאי המשק המגדלים חסות, פלפלים, עגבניות שרי ועוד.

חיזוק משמעותי לרשת חינאווי Wine & More, ניב הלוי, מונה למנכ"ל הרשת הקמעונאית הוותיקה לשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים והנה מהבולטות בישראל. רשת חינאווי Wine & More מונה 10 סניפים בפריסה ארצית ובמקביל, מפעילה אתר סחר מתקדם לשיווק יינות, משקאות אלכוהוליים, בשר, סיגרים ומוצרים משלימים.ניב הלוי, (40) בעל ניסיון מצטבר של כ- 20 שנה בתפקידים ניהוליים בכירים ומורכבים בחברות מובילות מתחומי המשקאות, הקולינריה והקמעונאות. בתפקידו האחרון כיהן הלוי כמנכ"ל קפה לנדוור.

מתחם חללי העבודה ״ספייסס״ החדש בבניין 7G בבאר שבע הולך ומתמלא. לציון השנה החדשה התקבצו ביום ראשון השבוע עשרות החברים החדשים והוותיקים יותר במתחם לטקס הרמת כוסית חגיגית.מנהלת המתחם עדיה אלבז הבטיחה ששנת 2024 תהיה גדושה בפעילויות חברתיות והביעה תקווה שהיא תהיה טובה הרבה יותר מהשנה הקודמת.

משלחת המונה עשרות סטודנטים יהודים מהאוניברסיטאות המובילות ברחבי ארה"ב הגיע בשבוע שעבר לביקור בן מספר ימים בישראל- כדי להצטייד ב"ארגז כלים" הסברתי להתמודדות עם האנטישמיות הגואה במוסדות האקדמיים שלהם. חברי המשלחת שהגיעו לארץ בחסות ארגוני ההסברה  Hasbara Fellowships, IsraelAmbassadors.com ובשותפות התנועה למאבק באנטישמיות, מאוניברסיטאות יוקרתיות כמו UPenn MIT, קורנל, קולומביה וג'ונס הופקין, סיירו ביישובי העוטף, פגשו ניצולים ושמעו עדויות ממקור ראשון על אירועי השבת השחורה ועל המלחמה שנפתחה בעקבותיה.

השחקנית מיקי קם והבימאי עידו רוזנברג התארחו במלון דן כרמל עם עלייתו של המחזמר "סוניה" בהשראת סיפור חייהם של סוניה ושמעון פרס בליווי תזמורת המהפכה בהפקת תיאטרון חיפה. המחזמר בכיכובה של מיקי קם מביא לראשונה את סיפורה של סוניה פרס רעייתו של שמעון פרס. עם עליית המחזמר התארחו השחקנים ביניהם מיקי קם והבימאי עידו רוזנברג במלון דן כרמל.

מסעדת פטרה באשדוד, שמארחת מדי שנה בליל הסילבסטר מאות חוגגים שמציינים יחד את פתיחתה של שנה אזרחית חדשה, ציינה  את הפרידה משנת 2023 באירוע מצומצם מהרגיל שביקש לתת מעט תקווה ומזור לסועדים והשיקה את השנה החדשה בתקווה שתהיה שמחה וטובה יותר. לצד האווירה החגיגית, לא שכחו במסעדת פטרה להותיר בכניסה למסעדה כסאות ריקים, שאליהם נקשרו בלונים בצבעי כחול לבן, במטרה להעלות את המודעות למצבם של 133 החטופים שעדיין מוחזקים ברצועת עזה.

ישיבת נציגות תקופתית בניהולם של "בית הדייר" וחברת "רמות בעיר" מקבוצת "יובלים", התקיימה בבית היינה קריית חיים, בנושא פרויקט מתחם טרומן שדה בוקר דגניה (קריית חיים מערבית).
כמידי 3 חודשים גם בישיבה זו עודכנו חברי הנציגות על ההליכים התכנוניים וההתקדמות מול עיריית חיפה, וכן על התקדמות החתימות בפרויקט, שיחצו עוד החודש את ה- 50%, ללא ספירה של כל החברות המשכנות (עמיגור, שקמונה ועוד).רותם טפירו, מנכ"לית "בית הדייר" הודתה לנציגות על פועלה והביעה את החשיבות להיות קשובים לצרכי הדיירים ולמצות את זכויותיהם, כמו גם לעדכן באופן שוטף ובשקיפות מלאה על הליכי ביצוע הפרויקט שקורם עור וגידים בימים אלה
ֿ

תגובות

להשאיר תגובה