הטריבונה על שם בלה דיאמנט ז״ל

פסטיבל השוקולד ה-6 של ישראל ננעל בתחרות המסורתית, שמכתירה את עוגת השוקולד הטובה ביותר במדינה. הזוכה המאושרת היא אירנה נגורני, בת 49, מטפלת בקשישים, תושבת נוף הגליל. מתוך מאות מתמודדות ומתמודדים, העפילו לשלב הגמר 8 מתחרות על הכתר המתוק: עדן גוסי מראש העין, טטיאנה ודניאל ריסקין מנוף הגליל, זכצר אילנה מנוף הגליל , אלונה נפתלייב מנוף הגליל, לבנה רוזטי מגבעת זאב, דנה ויינגר מזכרון יעקב, אירינה נגורני מנוף הגליל וילנה חברי מבאר שבע.

לרגל יום הקשיש הבינלאומי קיימה עמותת שניר פעילות לגיוס כספים וסגירת הסכמים עם מרפאות שיניים למען ביצוע טיפולי שיניים בקרב הקשישים ברחבי הארץ. עו"ד יואב פלאטו שרון – יו"ר משותף בעמותת שניר: "פעילות זו היא קרובה לליבי במיוחד כיוון שאבא שלי שמואל פלאטו שרון ז״ל הקים בשנות ה – 80, 14 מרפאות שיניים, שהעניקו טיפולי שיניים בחינם לאלפי אנשים קשישים וקשיי יום. אני שמח להמשיך את דרכו ולפעול עבור אלו שידם אינה משגת גם בתחום רפואת השיניים. "

תיאטרון חיפה בשיתוף RGE Group מצדיעים לגדול הקומיקאים בישראל-השחקן יעקב כהן והעלו מופע יחיד חדש בהשתתפותו – ״הסטנדאפיסט״. למופע החגיגי שנערך בשבוע שעבר, הגיעו אנשי תקשורת וחברה, לצד משפחתו של יעקב  -רעייתו טירנית וילדיו.במהלך מופע הסטנדאפ חשף יעקב  את התמודדותו עם מחלת הפרקינסון, בדרכו הייחודית ההומוריסטית.לאחר המופע נערכה הרמת כוסית חגיגית בהשתתפות ניצה בן צבי מנכ"לית תיאטרון חיפה, ומשה נאור, המנהל האמנותי של תיאטרון חיפה.הגיעו לצפות: ציפי שביט, יובל סגל, יאיר ניצני, אלברט אילוז, יונתן צ'רצ'י ועוד

קבוצת אמסלם טורס, בבעלותם של יעקב ואליעזר אמסלם, ציינה 40 שנות פעילות לעובדיה המסורים בקרנבל שכלל ארוחת ערב חגיגית, מופע זיקוקים מושקע ושייט בכנרת-כמיטב המסורת הטבריינית.על הצד האומנותי ניתנה במה לכלל העובדים  להפיק ולהציג  סרטונים הומוריסטיים ומופעים אותנטיים מקוריים מההווי היומיומי במחלקות הארגון.

שיתוף הפעולה של נדל"נשי ועמותת רוח נשית זו השנה השלישית, נולד מהרצון המשותף לקדם עצמאות כלכלית לנשים בישראל, להנגיש את תחום הפיננסים, הכלכלה והנדל"ן לנשים. במסגרת שיתוף הפעולה מנכ"ליות נדל"נשי יעבירו הרצאות וסדנאות לעצמאות כלכלית ברחבי הארץ לחברות עמותת רוח נשית, במסגרת הפעילות השוטפת של מחלקת החינוך של עמותת רוח נשית ויתרמו 5% מהכנסות מסיבת פתיחת השנה לטובת עמותת רוח נשית.

השחקן דורון בן-דוד, כוכב "פאודה", "שעת אפס" ו"רוקדים עם כוכבים", מככב לראשונה בהפקת אופנה של פקטורי 54 סדרת הצילומים מתמקדת בחזרה לשגרה אחרי החגים, ומציגה לוקים למשרד מתוך קולקציות הסתיו החדשות של המותגים המובילים

מנחת סדנאות היין אורלי גרמן חגגה יום הולדת 50 במתחם מלון בוטיק "לב החורש" בשומרה, בנוכחות בני משפחתה.על הקולינריה היה אמון השף הפרטי רונן ורה, אשר הרהיב בשואו בשרים ובשלל תוספות ששימחו את לבם ובטנם של הסועדים.

הזמר הוותיק והמוערך חיים משה  שחגג יום הולדת 68 הגיע לקניון עופר הגדול פתח תקווה ופגש את חברו הטוב בן פרג' (אחיו של קובי פרג') ולהתחדש בבגדים חדשים בחנויות הקניון לכבוד הופעתו הגדולה בזאפה.

בפסטיבל עכו הבינלאומי לתיאטרון אחר הוענק 'פרס אגמון' – פרס מפעל חיים ליגאל עזרתי. עזרתי, מנהלו האומנותי של התיאטרון העברי ערבי ביפו על פועלו ותרומתו הרבה לתיאטרון האחר.

כשותפה הרשמית של שבוע האופנה פריז, נערכה אמש תצוגת האופנה של לוריאל פריז, שחגגה עוצמה נשית והעניקה השראה לכל הנשים באשר הן "ללכת עם הערך שלהן", במגדל אייפל. תצוגת האופנה כללה פגש של שגרירות המותג הבינלאומיות, בניהן: אנדי מקדואל, הלן מירן, אווה לונגוריה, קתרין לנגפורד, סינדי ברונה, ויולה דיוויס, אל פאנינג, לומה גרותה, ולראשונה צעדה גם קנדל ג'נר שהצטרפה באחרונה למשפחת המותג.

HyperFocal: 0

הרב הראשי לישראל דוד לאו כיבד בנוכחותו את אירוע שמחת בית השואבה ב-"עדי ירושלים", מרכז המספק מעטפת טיפולית למאות ילדים, נוער ובוגרים עם מוגבלות מורכבת, כשהוא מקפיד לרקוד עם כל חניך וחניך. מאות מתושבי העיר הצטרפו גם הם לחגיגות.

הזמר ושופט "הכוכב הבא" איתי לוי, שנבחר על ידי חברת טבע לכהן כשגריר קהילת "דואגים למטפלים" – קהילה שטבע הקימה, אשר תומכת בבני משפחה המטפלים ביקיריהם החולים, הופיע בפני עובדי חברת טבע במסגרת אירוע עובדים שהוקדש כולו לנושא בני משפחה מטפלים.

ביתו בסביון של איש העסקים רוני אינסאנז, מבעלי רשת SCOOP הפך לריזורט יוקרתי המעוצב במראה  מיקונוס  לרגל חגיגות  יום ההולדת ה-50. לחגיגה הוזמנו כ 500 אורחים בשעת השקיעה, בניהם אנשי עסקים בכירים במשק, סלבס, חברים ובני משפחה, בקוד לבוש- לבן, בניהם: יזם ואיש העסקים מוטי בן משה, בעלי תחנות הדלק קוקו עובדיה, מנכ"ל וריפון ישראל גבי בנד, חבר הכנסת לשעבר יואל רזבוזוב, מנהל מרכזי ביג פאשן אילן דביר, ראש מועצת סביון מוטי לנדאו , הרב ניצן ראובן ועוד.

 

כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן הוציא לדרך את סדרת ההופעות "אגם LIVE" באמפי הפארק הלאומי בעיר. סדרת ההופעות "אגם LIVE", ביוזמת עיריית רמת גן, נפתחה עם מופע סוחף לעיניי 3000 איש של הדיווה של המוסיקה הישראלית ריטה שאירחה את אגדת הרוק ברי סחרוף

 

רשת הלואו קוסט-  Beautycare (ביוטיקייר), הוותיקה נוחתת לראשונה בלב לבו של מרכז הארץ ! בקניון ביאליק ברמת גן.החנות החדשה ברמת גן, היא החנות ה-27 של הרשת, והיא הוקמה בהשקעה של כ 1.5 מיליון שקל.

קבוצת גיאומטריקס קיימה אירוע הרמת כוסית לציון השנה החדשה ומי שכיכב היה הנציג הכי מוצלח שלנו בהוליווד אלון אבוטבול שהופיע עם להקתו בה חברה גם בתו -"Family Business".  כשהם לבושים בחליפות ומרכיבים משקפי שמש, עלו חברי הלהקה להופיע, כאשר מי שגנב את ההצגה הוא אבוטבול בכבודו ובעצמו עם מגבעת ולוק א-לה לאונרד כהן. לפני שהחל לשיר, חשף אבוטבול לראשונה את הקשר שלו לקבוצה, אשר השקיעה בהפקת אלבום הראשון שלו.

רשת ההלבשה התחתונה JACK KUBA  מציינת את חודש המודעות לסרטן השד, ויוצאת החל מהשבוע הקרוב בקמפיין המזכיר לנשים ללכת להיבדק, בהשקעה הנאמדת בכ 350 אלף ₪. במקביל, משיק המותג קולקציה ורודה, לרגל חודש המודעות לסרטן השד, של הלבשה תחתונה בצבעי חודש המודעות לסרטן השד, שתוצג בחלונות הראווה של הרשת  ברחבי הארץ,

בית האופנה גולברי יוצא השבוע בשיתוף פעולה עם "קהילת השדות" לקראת חודש המודעות לסרטן השד במטרה לעודד נשים וצעירות להבדק למען גילוי מוקדם של סרטן השד. לרגל המהלך גייסה רשת גולברי את הפרזנטורית שלו אילנית לוי לקמפיין שיעלה בתקציב הנאמד בכ – 1 מיליון ₪.

בימים אלו השיק אבי אלה מנכ"ל רשת מלונות "קיסר פרמייר" ואיש נדל"ן שבעבר שימש גם כיו"ר התאחדות המלונות בישראל , "במרכז עמיעד" ביפו (במתחם שוק הפשפשים) – תערוכת פיסול רומנטי מברונזה.התערוכה כוללת סדרה של פסלים בתלת מימד העוסקים כולם בגורם האנושי. סדרה חזקה, מקורית שאבי אלה משלב בה הרבה סמלים של הומור ושנינה .

בשישי האחרון התקיים במרינה הרצליה המשט הוורוד המסורתי, אירוע שמציב במרכזו את המאבק בסרטן השד. האירוע, שנערך בשיתוף פעולה של עיריית הרצליה, החברה העירונית לפיתוח תיירות בעיר והאגודה למלחמה בסרטן, הוא חלק מסדרת פעילויות שנערכות במהלך חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד.

מפגש אישי עם הבמאי והיוצר מחשובים בתולדות היצירה הקלונועית בישראל אבי נשר, יערך ביום רביעי ה – 18.10.2023, בעופר גרנד קניון חיפה. המפגש כולל הרצאה מעוררת השראה: "נפלאות היצירה – דרכן הקולנועית המרתקת של אבי נשר". לאחר ההרצאה יוקרן סרטו המדובר והאחרון של אבי נשר:  "גן הקופים". 

מוצריה של חברת ליפסקי מקבוצת חמת מוצגים החודש בטוקיו, יפן, בתערוכת Tokyo Big Sight למוצרים לבית. לבקשת היפנים, פיתחה החברה הישראלית, המתמחה בפיתוח וייצור מוצרי פלסטיק כחול לבן, דגם מוקטן של גיגית מתקפלת שמאוד מתאימה לשוק היפני,

עם פתחה של השנה החדשה, נכנסת סיגל בר-און, לתפקיד יו"ר הועד המנהל של עמותת "ילדים בסיכוי". בר- און, יו"ר משותף של מפעלי ד"ר פישר, מעורבת ופעילה מזה שנים רבות באמצעות עשייה משמעותית למען ילדי ובוגרי הפנימיות בישראל.

קבוצת עזריאלי יחד עם חברת LDI, המייצגת את Warner Bros. Discovery בישראל, השיקו חנות פופ אפ בהשראת עולם הקוסמים של "הארי פוטר" בתל אביב.החנות של הארי פוטר נפתחה בעזריאלי שרונה, בשיתוף פעולה עם חברת "Geeks", ייבואנית ומפיצה רשמית של מוצרי הארי פוטר בישראל.

תגובות

להשאיר תגובה